Uitgerekend in mei 2021!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosine83, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    Mooi, gefeliciteerd!! Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo met wat volgens mijn berekening ook 6+3 zou zijn. Heb jij al een kloppend hartje gezien? :rolleyes:
     
  2. teddy23

    teddy23 Lid

    23 okt 2014
    21
    21
    3
    NULL
    NULL
    Ja het hartje klopte al goed! Echt een opluchting ! Ook al kan er nog van alles gebeuren het zien van een kloppend hartje is altijd weer een fijn moment
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  3. Ieniemienies

    Ieniemienies Actief lid

    21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een opluchting en wat ontzettend fijn!
     
  4. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    wat leuk!! Mooi weer om te zien he. Heb je het hartje al kunnen horen?
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  5. roever

    roever Niet meer actief

    Nu al? Hier doen ze volgens mij pas vanaf 8 weken... :( duurt nog ff dus ha
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  6. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Duurt lang he!:eek: Nog even geduld...
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  7. Mommytobe090818

    Mommytobe090818 Bekend lid

    12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Hier ook nog wachten tot 15 okt :(
     
    Framboosje24 en MvLyn vinden dit leuk.
  8. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw
    Wat een vroege echo's. Toch echt verschillend per verloskundige. Ik heb zelf rond 9 weken pas de intake en de echo( 5 okt).

    Wanneer gaan jullie het de familie eb vrienden vertellen?
    Wij vertellen en het volgende week zaterdag aan onze oudste van 5 en dan diezelfde dag aan mijn moeder. De dag erna aan mijn schoonouders.
     
    Framboosje24 en MvLyn vinden dit leuk.
  9. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal!!

    Ik heb ook een vroege echo, maar dit komt omdat mijn afspraken via de gynaecoloog lopen.
    Wij willen het na de echo met 8 weken aan directe familie vertellen, zoals de oma’s en opa’s, tantes en ooms. En dan na de echo met 12 weken iedereen daar buiten. Hoe gaan jullie het vertellen?:)
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  10. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Dat vroeg ik mij dus af. Vanaf wanneer vertel je het aan je oudste kind. Ik dacht daar misschien beter mee te kunnen wachten als ik wat verder ben. Ben wel benieuwd hoe hij erop reageerd. De mensen die dicht bij mij staan weten het al doordat ik even niet wist wat ik moest doen toen ik de positieve test in handen had. Bij mijn zoontje heb ik het volgens mij met 8 of 9 weken aan mijn ouders en zus verteld. Toen had ik een ehbo doos gemaakt (eerste hulp bij oppassen) met spulletjes erin.

    Ik heb de laatste paar dagen dat ik bijna niks meer ervan merk dat ik zwanger ben. Alleen nog een weeïg gevoel als ik moet eten en moe. Is het gevoel bij jullie ook afgenomen? En heb al een onwijs opgezette buik! Dan ben ik nog geen 7 weken zwanger. Echt bizar!
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  11. roever

    roever Niet meer actief


    Ik verteld t laatst heel luchtig tegen de oudste (4jaar) en die zei;
    Nu, zit die nu in je buik? Mag ik kijken?
    Ik moest mijn mond open doen zodat hij naar binnen kon om te kijken... maar lukte niet echt! Hahaha
    Voorlopig zeggen we verder niets... dat gaat niet stil blijven natuurlijk. ;)


    Ik voel me ook totaal niet zwanger ... alleen ook mega plofbuik, behoorlijk vervelend....
     
    Framboosje24 en MvLyn vinden dit leuk.
  12. roever

    roever Niet meer actief

    Ik ben echt zoooooo mega nieuwsgierig of we een kwartet krijgen of dat er nu 1 van het andere geslacht bij komt... :)

    Zal zo eens aan gaan melden bij een verloskundigepraktijk :/
     
    Framboosje24 en MvLyn vinden dit leuk.
  13. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    @Framboosje24 Wat een leuk idee met het ehbo koffertje! De enige zwangerschapskwaaltjes die ik heb is dat ik echt niet te genieten ben de afgelopen week, maar ook heel moe. En de opgezette buik heb ik vooral wat later op de dag. Durf m’n strakke jurkjes even niet aan, want dan zie je echt een buikje.

    @roever Echt heerlijk, die denkwijze van kinderen!:roflmao:
    Dus jij bent een echte boys of girls mom? Snap dat het heel leuk is om dan nog een meisje of jongen te krijgen! Gaat voor jou de tijd een beetje snel, nu jij er nog drie rond hebt lopen?
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  14. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Haha geweldig hoe die kinderen denken inderdaad!:roflmao:
    Gezondheid is uiteraard het belangrijkste, maar zou wel leuk zijn een kindje van het andere geslacht. Spannend!

    Ja die vermoeidheid is echt vervelend he! Maar goed, als dat het enige is. Als het goed is word dat straks minder.
     
  15. roever

    roever Niet meer actief


    Yep!!
    Hartstikke leuk hoor, en als t een kwartet is zou ik er zeker blij mee zijn!!!:D
    T is meer die “nieuwsgierigheid” van; hoe zou t andere geslacht zijn... :)


    Ojee, t lijkt wel of hier de misselijkheid gestart is..... ::
     
  16. Afua32

    Afua32 Bekend lid

    21 okt 2018
    567
    239
    43
    Vrouw
    Dag dames,

    Ik sluit me ook graag bij jullie aan al ben ik wel heel vroeg.

    Ik ben net 4 weken zwanger (van ons derde kindje) en mijn uitgerekende datum zal rond 27 mei zijn..als alles goed gaat.
    :thumup:
     
    Framboosje24 en MvLyn vinden dit leuk.
  17. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Yeah!! Ik wil me ook aansluiten !!!

    Net zwanger van ons derde kindje
    20 mei uitgerekend als alles goed mag gaan.
    31 jaar
     
    Framboosje24, MvLyn en Afua32 vinden dit leuk.
  18. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik zou me ook graag aansluiten...

    Als het goed is nu ruim 4 weken zwanger, uitgerekend 22 mei.
    Onze 1e echo is op 13 oktober, dan zijn we ruim 8 weken. Duurt nog zo lang!

    Maar in de tussentijd genoeg afleiding; as maandag gaan we trouwen en 3 oktober op huwelijksreis naar Bonaire!
    Onwijs bizarre tijd dus...

    Mijn partner heeft al 2 kinderen uit een eerdere relatie, zij zijn in de puberleeftijd (jonge vader geweest). Wij hebben besloten het na de 1e echo aan hun te vertellen, dan aan de directe familie en vrienden en daarna niet meer geheimzinnig te doen. We kunnen van de kinderen niet verwachten dat ze hun mond houden en als hun moeder het weet weet het hele dorp het. "FB-official" maken we het echter pas na de 13 weken.
     
    Ieniemienies, Framboosje24 en Afua32 vinden dit leuk.
  19. Afua32

    Afua32 Bekend lid

    21 okt 2018
    567
    239
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal.
    @Heidezicht Wow trouwen, Gefeliciteerd. Lekker genieten vd voorpret. Dan heb je zeker afleiding.

    Ik kan helaas wel wat afleiding gebruiken. Kan de hele dag nergens anders aan denken.
     
    sannekrul vindt dit leuk.
  20. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Thanks Afua32, lastig is dat he, om het even los te laten? Ondanks alle afleiding heb ik dat ook hoor. Het is zo iets bijzonders en nog zo onwerkelijk, dat maakt dat t steeds on top of mind is.
     

Deel Deze Pagina