Uitgerekend in mei 2021!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosine83, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief

    aahw.... :(

    Idd ff goed checken ja
    Sterkte
     
  2. Ieniemienies

    Ieniemienies Actief lid

    21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Afua32 Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte, digitale knuffel voor jou!
     
  3. lovermeu

    lovermeu Lid

    30 mei 2017
    14
    26
    13
    Vrouw
    Oh, wat een verdrietig nieuws :( Dikke knuffel!
     
  4. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    @Afua32 Wat een vervelend nieuws zeg :(. Heel veel sterkte!!
     
  5. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    #65 MvLyn, 17 sep 2020
    Laatst bewerkt: 17 sep 2020
    Welkom voor de nieuwe dames :rolleyes:

    @lovermeu Ik kom uit Limburg!

    @Heidezicht Ik heb bij mijn vorige zwangerschap nog 1x getest nadat ik een dikke positieve test had. Maar deze zwangerschap heb ik ook oploop getest met de kv2v5, om gek van te worden. Doe ik dus echt nooit meer (zeg ik nu haha). Maar ik werd er super onzeker van, had namelijk pas dagen na mijn nod een knaltest en soms zag ik helemaal geen oploop. Ik vond het zo stom van mezelf dat ik er aan begonnen was en ben er na de knaltest ook meteen mee gestopt. Alleen nog de clearblue gedaan voor de wekenindicator. Wie van jullie kon het ook niet laten?

    De dagen lijken snel voorbij te gaan, maar wanneer ik op de zwangerschapsapp kijk toch ook weer niet...

    Ik ga heel hard hopen dat we met z’n allen nog maanden lekker door kunnen kletsen op dit forum ❤️
     
    Framboosje24 en lovermeu vinden dit leuk.
  6. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Haha, ik ben nu ook wel klaar met testen hoor, was gewoon nieuwsgierig. Nu aftellen tot de 1e echo... Dat duurt nog wel serieus lang voor mijn gevoel... Maar goed, als alles goed gaat heb ik afleiding genoeg met ons huwelijk en de vakantie tussendoor... Ik duim zo dat het niet op oranje gaat, ben zo enorm toe aan zon, zee, strand en ontspanning! Ook al mag ik niet klagen hoor, vorige maand hebben we nog een paar dagen Luxemburg gedaan, dus we zijn er wel even tussenuit geweest.
     
  7. Hormoontje1

    26 apr 2018
    5
    5
    3
    Vrouw
    @Afua32 wat heftig voor je, veel sterkte!
     
    Afua32 vindt dit leuk.
  8. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Afue veel sterkte meid.
    Dikke knuffeltje voor jou xx

    Ik denk dat ik hier ga meeschrijven die andere topic is zo vol niemand reageert eens
     
    Framboosje24, MvLyn en Afua32 vinden dit leuk.
  9. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Hoiii,
    ik had afgelopen zaterdag een positieve test, licht maar duidelijk streepje. Volgens de baby-app ben ik 5+3w en 18 mei uitgerekend. Begin oktober een echo, dan weten we meer.
    Af en toe benauwt het me dat de echo nog zo ver weg is, en dat ik alleen moet gaan. De vorige keer kregen we slecht nieuws (geen hartje en te klein).
     
    Framboosje24, Maan84 en sannekrul vinden dit leuk.
  10. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Spannend Wollig!
    Hoezo moet je alleen? Mijn partner mag mee met de echo's. Afspraken tussendoor wel graag alleen.
     
  11. Mamita4

    Mamita4 Lid

    18 sep 2020
    7
    10
    3
    Vrouw
    Hi mama's, gefeliciteerd allemaal!
    Mag ik me gezellig bij jullie voegen?
    Ik ben 30 jaar en in blijde verwachting van ons 4e kindje. Maar dit keer erg zenuwachtig en de tijd kruipt voorbij zo langzaam.
    Vandaag de eerste vroege echo gehad bij de verloskundige. Hier bleek ik een week minder ver dan ik had gedacht. 6 weken + 3 dagen gaf de echo aan. Al is het natuurlijk erg moeilijk opmeten zo klein, het bracht toch meer onzekerheid dan geruststelling. Gelukkig wel een mooi kloppend hartje gezien! Over precies 2 weken krijg ik opnieuw een echo, hopelijk zit de kleine UK er dan nog en is hij/zij mooi gegroeid en wordt het kwa gevoel allemaal wat meer echt!
    Op dit moment stond de uitgerekende datum dus op 11 mei 2021

    Sterkte met geduld hebben iedereen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Framboosje24, twee, roever en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Welkom, van harte gefeliciteerd! spannend! Aftellen dus
     
    Wollig vindt dit leuk.
  13. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Mooie echo en nog van harte gefeliciteerd!
    Was je zeker van je eisprong?
     
  14. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Wat zijn er veel nieuwe dames bijgekomen in mijn afwezigheid! Heel erg gezellig en van harte welkom!

    De afgelopen 2 weken ben ik niet online geweest. Ik was zo ongelofelijk moe. Bleek een bijholteontsteking te hebben gevolgd door een oogontsteking. Sinds ik begin deze week antibiotica heb gaat het beter en begint de moeheid wat te minderen. Helaas heeft de misselijkheid nu zijn intrede gedaan. Ik voel me niet misselijk wanneer ik eet of drink, maar ja...dat kan ik niet de hele dag door doen.

    Morgen gaan we naar mijn moeder en vertellen we haar het grote nieuws. Ik heb zojuist deze taart gemaakt om het op een leuke manier te vertellen.
    Ook vertellen we het onze oudste van 5 morgenochtend. Stiekem denk ik dat hij wel wat vermoed.
    Ik zal blij zijn als onze omgeving het weet, als ik dan wit weg trek van de misselijkheid dan begrijpen ze het en dan hoef ik ook niet voorzichtig te doen met de kratten van Moeders voor Moeders .
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ieniemienies, Framboosje24, MvLyn en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    #75 Wollig, 18 sep 2020
    Laatst bewerkt: 18 sep 2020
    Dochter mag niet mee.

    Oehhhh ik bedenk net iets.. Ik ga ze eens bellen of het op een ander moment kan dat ze al op de opvang zit.
    (edit: ik heb een afspraak voor 's avonds, en ik kan geen smoes bedenken om de schoonouders voor een uurtje te laten komen doordeweeks. Dus ik dacht dat man dan thuis moest blijven bij de kleine. Maar ik kan vragen of we laat op de middag mogen, als ik net uit het werk kom, man werkt thuis)
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  16. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Oeff vervelend, zo ziek zijn terwijl je zwanger bent. Zeker zo vroeg in de zwangerschap.

    Hele leuke taart! Veel plezier met vertellen!
     
  17. Mamita4

    Mamita4 Lid

    18 sep 2020
    7
    10
    3
    Vrouw
    Dankjewel! :) niet precies nee, maar een vroege clearblue test gaf wel al gelijk 3+ aan waardoor ik toen ook dacht dus in elk geval al 5 weken ver te zijn.
     
  18. Mamita4

    Mamita4 Lid

    18 sep 2020
    7
    10
    3
    Vrouw
    #78 Mamita4, 18 sep 2020
    Laatst bewerkt: 18 sep 2020
    Wat leuk gemaakt die taart! Is het een kwarktaart? Wat leuk dat je het al zo vroeg kunt delen. Ik 'durf' het pas zo rond 10 weken te vertellen als er meer zekerheid is dat er echt een baby'tje bij komt, voor m'n kinderen.
     
  19. Mamita4

    Mamita4 Lid

    18 sep 2020
    7
    10
    3
    Vrouw
    Oops, dat zie ik natuurlijk aan de uitgerekende datum. Ik 'durf' het m'n kinderen pas te vertellen rond 10/12 weken als er meer zekerheid is dat er echt een baby'tje bij zal komen
    Wel fijn dat je het grote nieuws zo vlug kan delen.
     
  20. lovermeu

    lovermeu Lid

    30 mei 2017
    14
    26
    13
    Vrouw
    Die onzekerheid is killing he... Hier heb ik pas een echo over twee weken, maar er gaat geen dag/nacht voorbij dat ik erover zit te piekeren. Plus een flinke portie werkstress, maakt dat ik op springen sta. En dan denk ik: stress is niet goed voor de baby, waardoor ik nog meer stress heb haha
     
    Ieniemienies, twee, MvLyn en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina