Uitgerekend in mei 2021!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosine83, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Heb je niet iets met je schildklier?
     
  2. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    @sannekrul, ik vermoed gewoon last van mn buik. Darmen spelen wat op (zijn altijd wat gevoelig voor veranderingen), dat doet zeer en dan heb ik geen trek. Het is niet zo dat ik heel veel eet en niet aankom ofzo hoor. Denk dat als ik nu de B&J uit de vriezer pak en morgen een paar stukken taart eet dat ik dan ook wel aankom.

    Tijdens de verbouwing van ons huis had ik t ook, snel last van mn buik en weinig trek. Toen viel ik in rap tempo 5 kilo af ook.
     
    twee en sannekrul vinden dit leuk.
  3. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ow ja denk daarom en ik werk nu ook niet want ziek, dus alles i.c.m zwangerschap darmen die trager werken, want ik eet niet eens zo gek zo veel. Maarja ik ga toch zo gezond mogelijk eten, daarna zie ik wel wat de schade is want bij mijn zoontje was ik 35kg aangekomen.
     
  4. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja ik heb ook last van obstipatie, soms moet ik echt lang op de wc en dan duurt zo lang voordat er wat uitkomt sorry voor de vieze praat ,maarja
     
  5. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja me to ik woog 81.kg bij 1.70
    En nu sinds gister geeft weegschaal 85 kg omg ik moet echt opletten nouu
     
    sannekrul vindt dit leuk.
  6. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    @Melici gefeliciteerd wat leuk dus 2 x feest bij jullie haha
     
  7. Mamita4

    Mamita4 Lid

    18 sep 2020
    7
    10
    3
    Vrouw
    Nog meer hier last van slecht slapen?
    Ik heb zulke rusteloze benen, nu al! En allerlei korte vreemde dromen die me constant wakker maken.. Ik had toch echt gehoopt dat dat minder goed slapen pas zou komen vanwege een grote buik ;)
     
    MvLyn en sannekrul vinden dit leuk.
  8. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik! Vooral 's ochtends vroeg wakker worden. Vorige week op een werkdag 1,5 uur voor de wekker klaarwakker. Halverwege de middag op het werk was ik dus niet meer vooruit te branden. Alle andere dagen ook lekker vroeg wakker en 's avonds op de bank in slaap vallen.
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  9. Mamita4

    Mamita4 Lid

    18 sep 2020
    7
    10
    3
    Vrouw
    Oh no, zo herkenbaar! Rot voor jou, maar blij dat ik niet de enige ben
    Hopelijk komt dit nog goed of gaan we getraind de gebroken nachten tegemoet.
     
    Wollig vindt dit leuk.
  10. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Jazeker, heel herkenbaar hoor!

    Voor de dames met obstipatie kan roosvicee Laxo werken en anders movicolon via de huisarts. Beide mogen gewoon veilig worden gebruikt.
     
    MvLyn, Wollig en Framboosje24 vinden dit leuk.
  11. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Oh die rare nachten idd! Ben ook steeds zo vroeg wakker en dan in de middag gesloopt zijn...

    Wij zijn vandaag getrouwd. Hebben een fantastische dag gehad en heel leuk en stiekem waar iedereen bij was, maar niemand het door had al de foto voor de aankondiging straks gemaakt.
     
    Afua32, Mosine83, MvLyn en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    vervelend is dat he! Ik heb ook last van slecht slapen. Ik word elke keer na 4 uurtjes slapen wakker en dan val ik vaak pas een paar uur later in slaap. In de middag ben ik dan helemaal gesloopt!
     
  13. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!
    Wat fijn dat jullie hebben genoten.
    Was ook echt heerlijk weer vandaag.
     
  14. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat een heerlijke periode voor jullie, net getrouwd én zwanger. Geniet maar lekker na!
     
  15. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Gefeliciteerd! Hoe hebben jullie de dag ingevuld? Heb je last gehad van de maatregelen of viel het mee?
     
  16. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel!

    @Wollig, 2020 is een heel bijzonder jaar voor ons!

    @Maan84, we hebben bijna geen last gehad van de maatregelen. Op 1 na konden al onze directe familieleden erbij zijn. Degene die er niet bij kon zijn had zelf al aangegeven liever thuis te blijven bij de ceremonie ivm peuter en haar werk in de ouderenzorg. De foto's bij het stadhuis hebben we per huishouden op het bordes gedaan, de koffie en taart hebben we in groepjes bij ons thuis gedaan. De fotoshoot op de hei waren alleen wij en onze dieren (en de oudste dochter van mijn partner met haar vriendje) en s avonds zijn we met zn 2en uit eten geweest.

    We wilden het toch al graag klein vieren, dus dat is gelukt. Wel hopen we volgend jaar een BBQ voor alle familie en vrienden te kunnen houden.
     
    Melici vindt dit leuk.
  17. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Dat klinkt heel goed en als een hele fijne dag! En nu lekker nagenieten. Wanneer willen jullie het bekendmaken?

    Doordat wij door ICSI zwanger werden en ik na de punctie zó ziek werd dat we wel hulp in moesten schakelen weten een aantal mensen het al; mijn schoonmoeder en wat vrienden. Die springen nu extra bij wat heel fijn is. Anders hadden we nog niks gezegd denk ik. Hoe doen jullie dat?
     
  18. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Wij willen het na de 1e echo (13 oktober) bekendmaken.

    Als alles mee zit gaan we de week daarvoor nog op huwelijksreis...

    We willen dan onder het mom van "fotoboek bruiloft" langs gaan. In dat boek staat 1foto waar onze handen een hartje op mijn buik vormen met de familie achter ons... dat willen we gebruiken.
     
    Afua32, Mosine83, MvLyn en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. roever

    roever Niet meer actief

    Gefeliciteerd!!!
     
  20. roever

    roever Niet meer actief

    Dat is wel heeeel leuk en sneaky gedaan die foto dan, super leuk!!!
     

Deel Deze Pagina