@Mamita4 Ik krijg pas een echo op 16e. Duurt dus ook nog eventjes. Maar dat is met 10+3 en ik dacht dat de termijn echo rond de 12 weken lag? Ik begrijp je onzekerheid! Wil je de NIPT test dan ook inclusief nevenbevindingen doen? @Heidezicht Wat fijn dat jullie zo een fijne dag hebben gehad! Van harte gefeliciteerd en wat een super leuk idee met de foto!!
Hier ook nog een slechte slaper! Vroeg naar bed, vaak uit bed om te gaan plassen, levendig dromen (maar echt, hoe kom ik bij sommige dromen inclusief hoofdpersoon) en dan klaarwakker voordat de wekker gaat. Vervolg is : heel de dag moe en alles is te veel. Herkenbaar? Durf het soms niet uit te spreken, want lijkt wel alsof m’n buurvrouw van 73 nog meer en met 100x zoveel energie van het leven geniet dan ik op het moment haha
Haha ik heb vannacht gedroomd dat mijn broer de 1e echo deed en dat we ruzie kregen over hoe lang ik zwanger was... Heb echt de meest bizarre dromen... Verder helaas wel een tegenvaller, Bonaire is gisteravond op oranje gegaan, we zouden 3 oktober daarheen vliegen voor onze huwelijksreis. Gaan nu kijken of we om kunnen boeken naar Curaçao of anders misschien toch iets in Europa, Italië spreekt dan nog het meest aan. Gelukkig worden mijn buik-/darmkrampen wel steeds minder, zag al echt tegen de vliegreis op, wist niet hoe ik 10 uur stil zou gaan zitten anders.
O wat jammer zeg! Krijg je je geld terug? Ik zou er niet aan moeten denken om nu te vliegen. Wij zouden naar Spanje en dat zie ik al niet zitten met die misselijkheid!
Nou, dit is al een herboeking van een herboeking.... We zouden 18 maart naar Thailand gaan. Ivm de lockdown toen konden we niet. Netjes een voucher gehad en na een poosje die gebruikt om Thailand voor 3 oktober te boeken, toen nog in de verwachting dat het met een maand of 3 wel gekalmeerd zou zijn allemaal. Thailand blijft voorlopig dicht, dus toen in overleg met het reisbureau omgeboekt naar Bonaire. Dat wordt m nu dus ook niet. Misselijkheid heb ik gelukkig niet veel last van. Af en toe een vlaag, maar met wat eten of drinken is dat zo over.
Wat balen dat jullie reis niet doorgaat zeg! Lijkt mij dat het reisbureau in deze gekke tijd er wel makkelijker in is toch. Ik hoop dat jullie een mooie bestemming vinden die gewoon door kan gaan.
Ontzettend balen!! Ik zit weer in het zh. Ze zagen wel een dooierzak maar nog geen embryo en ze willen geen hcg prikken grrrr!
@Maan84, wat ingewikkeld dat ze dat niet willen doen. Zou wel duidelijkheid geven denk ik? @Framboosje24, ja gelukkig wel. Heb ze net aan de telefoon gehad en we hebben nu een heel fijn alternatief onder optie staan. Vanmiddag ff langs om het definitief te maken en dan wordt het Curaçao....
Heerlijk! Wij zouden in mei maar Curaçao gaan maar dat werd gecanceld. We hebben gelukkig ons geld terug gekregen. Ik vind het ook vervelend dat ze niet willen prikken op hcg maar deze arts is sowieso al niet mijn vriendin.
Jeetje! Wat stom dat ze dat niet willen doen! Is al spannend genoeg allemaal. Wat gaan ze nu doen? Hebben ze gezegd hoe dit zou kunnen?
Ze geeft aan dat alles er goed uitziet en dat het maar zelden voorkomt dat je met een buikecho op 6 weken een baby ziet. Vaak zitten ze te goed verstopt, zei ze. Inwendig zag ze helemaal nijs, door mijn OHSS zijn mijn eierstokken mega en zit overal vocht. Dus ik vertrouw er maar op dat het goed is.
Ohja nu je het zegt, dat heb ik ook weleens gehoord. Vandaar dat de meeste verloskundige pas later de eerste echo inplannen. Wel fijn dat zij alles er goed uit vind zien. Hoelang moet je nu wachten voor een volgende echo?
Ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest. Het hartje klopt goed! Mijn uitgerekende datum staat nu op 5 mei. Kan bij de volgende echo nog veranderen. Op de echo was het wat duidelijker dan op de foto, maar je ziet echt al de beginnende vormpjes van de handjes, super leuk!
Dankjewel! Nou nee, vorige week met de intake was ik wel heel zenuwachtig. Keek er nu gewoon erg naar uit! En de laatste 2 dagen namen mijn symptomen af, dus vind het gewoon erg fijn om te weten dat er niks mis is.