Herkent iemand dit? Word nu al twee nachten op rij wakker van een pijn aan mijn middenrif die dan uitstraalt naar mijn rug. Als ik dan verhuis naar de zetel duurt het even voor de pijn afneemt en keert een paar keer terug Gisteren paar keer wakker geworden en had bijna vriendlief wakker gemaakt om naar het ziekenhuis te gaan ter controle maar toen was het plots rond 9u over en heel de dag rustig aan gedaan voelde me prima en nu lig ik hier weer in de zetel...
Ik zou toch even de verloskundige bellen voor de zekerheid. Dit is niet echt normaal. en ik weet dat zwangerschapsvergiftiging ook pijn bij de maag kan geven en in de rug. Wil je niet bang maken hoor. Maar beter is om het even te bespreken en te controleren. 😊
Meestal is het niets en ligt je baby onprettig voor jou. Maar ik zou ook zeker even je verloskundige bellen. Altijd het zekere voor het onzekere nemen. Sterkte ermee!
Net gebeld en als het nog eens voorviel moet ik er op letten of ik ritmische harde buiken kreeg want dan zou het ontsluiting kunnen geven en anders is het gewoon van mijn gewoel + zijn voetjes... Na wat gegoogle kwam ik ook vrij snel uit bij zwangerschapsvergiftinging maar daar heeft hij dus niets over gezegd... Achja hij heeft ervoor gestudeerd en doet zn beroep al heel lang, ik hoop dat hij weet waarover hij het heeft hihi Als ik het nog vaak had mocht ik op extra controle komen