Hallo iedereen, Wat leuk al deze reacties iedereen hier ook gefeliciteerd. En mariska volgens mij klopt de banner wel maar kan het verkeerd hebben. En Marit al getest? Groeten Nate
Hallo Mariska, Ik heb de banner aangepast, 29 juli was de eerste dag van de laatse menstruatie en dan kom je op 5/5. Heb hem nu goed staan. Heb alleen wat pijnlijke borsten en af en toe pijn in de onderrug. Niet misselijk gelukkig maar dat zal nog wel komen. Jij? Groetjes Nate
Alle zwangeren hier van harte gefeliciteerd!!! Ik weet sinds vanmorgen dat ik ook een mei-mamma wordt en wel te verstaan als alles klopt op 16 mei 2007!!! Groetjes, Astrid
Welkom Mamairis, SUPER. @Nate: Ik heb weinig klachten. Mijn borsten zijn wat gegroeid en iets vaker naar de wc. Verder gelukkig nog nergens last van. 12 oktober afspraak bij de gynaecoloog. Weer spannend.
Hallo mammairis, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor Mariska: Ik was vannochtend voor het eerst wat misselijk. Verder wat zere borsten en moe. Moet eind oktober naar huisarts, ben namelijk militair dus werkt even iets anders Groetjes Nate
Voor Mariska: Ik kan niet een afspraak maken met een verloskundige zomaar, ik moet alles via mijn militaire arts regelen. Dus krijg bij de drie maanden een bloedonderzoek en dan kan ik samen met hem een verloskundige uitzoeken. Als ik een speciale echo moet laten maken moet ik naar het militaire ziekenhuis. Dus werkt iets anders, maar over 4 maanden ben ik het leger uit. Dan gaat het allemaal via de gewone weg. Groetjes Nate
Hallo Josje, Gefeliciteerd!!! Aan Beesje: Ik zag het staan op de bevallingslijst dat is helemaal leuk, en heb je nog kwaaltjes? Groetjes Nate
Meiden ik snap er momenteel helemaal niks van van mijn lijf. Gisteren positief getest en nu vanmorgen ineens roze slijm. Heb dit bij Iris niet gehad, kan dat bij een zwangerschap horen of betekend dit dat het toch niet goed is. Ik ben heel erg bang dat het mis is :'(. Wie kan me zeggen of dit normaal is ??? Een angstige, verdrietige Astrid
Hai lieve astrid, Ik ben net zo ver als jou, ook ik had gister roze slijm, ik weet het ook allemaal niet meer, heb afgelopen nacht een test gedaan, een eigenmerk van da, geen streep te zien, dit is al mn 33e dag, en normaal heb ik rond 28dagen, ik weet hoe je je nu voelt joh, test gewoon nog eens, Liefs, Marit
Ik wacht nog even af of het meer wordt dan wat roze slijm, mocht het zaterdag nog hetzelfde zijn of niet doorzetten dan test ik nog een keer. Ik vind het alleen raar dat ik positief test en dat er dan nu ineens afscheiding komt . Groetjes, Astrid
hallo ben gisteren bij de donkter geweest omdat ik mij niet lekker voelde. Maar het blijkt dat ik zwanger ben wat niet de bedoeling was. Maar door medicijn gebruik ben ik nu toch zwanger schrok wel heel erg toen ik het hoorde. Maar het zit er nu een maal dus wordt het ook wel groot.Kwam voor ons dubbel aan want wordt oma van mijn 16jarige stiefdochter die een kind krijgt. ben johanna
Hallo Johanna, Dat is inderdaad even schrikken. Ik hoop voor je dat je alles even rustig op een rijtje kan zetten. Succes met alles!!! Liefs Nate