Hoi ben weer terug van 3 dagen Ameland. Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Weinig tot geen klachten Succes dan Nate.
Hallo Mariska, Lekker even een paar dagen er tussen uit, ben jaloers. Hier gaat alles ook nog gewoon, heb ook geen klachten gelukkig. Maar soms vind ik het ook wel eng. Denk ik zit het er nog wel?! Heb jij dat niet? Groetjes Nate
Heerlijk was dat. Ik miste mijn man en zoontje wel hoor. Ik heb me ondanks dat wel goed vermaakt. Ik vind het ook erg spannend. Tot de eerste echo blijft het toch erg onzeker. Wachten op de echo duurt ook wel weer lang . Ben blij als het 12 oktober is . Dan heb je weer iets meer zekerheid. Is de misselijkheid nog toegenomen? Ik hoop het niet voor je.
Hallo iedereen die erbij is gekomen gefeliciteerd. Voor Mariska, ik ben gelukkig niet misselijker geworden. Ik ben nog steeds heel erg moe, ik kan voor eind oktober een afspraak maken bij de huisarts. En dan krijg ik ook mijn echo echt spannend.
He meiden, Gefeliciteerd allemaal!!! Ik ben 19 mei uitgerekend, op de dag van mn vriend zn verjaardag Hoe krijgen we het gepland Meiden, zwanger ze allemaal Liefs Joyce
Nou meiden mag ik me ook bij jullie melden. Ik word alweer een mei mama alleen zit er 15 jaar tussen. Ik ben nu op 16 mei uitgerekend en mijn oudste word op 14 mei 15 jaar, vind het wel iets hebben hoor. Maaare als ik er aan denk 15 jaar wat worden we dan al oud zeg. hihihihihihihi
het is nog steeds allemaal wennen en vreemd om dit neer te zetten, maar ECHT waar: 17 mei uitgerekend!!!!
Gelukkig dat die misselijkheid niet is toegenomen. Ik heb sinds gisteravond wat buikpijn en iets bruin bloedverlies. Vandaag de ha gebeld en die wilde dat ik de afspraak bij de gyn ging vervroegen. Ik heb nu ipv 12 oktober op dinsdag 19 september een afspraak + echo. Ik vind het erg spannend nu. Hoop niet dat het misgaat. Iedereen die nieuw is hier welkom en gefeliciteerd
hoi iedereen!!! Ik ben ook net zwanger en uitgeteld voor 12 mei 2007!!!We zijn superblij met de komst van onze 2de schat!!! We hebben al een dochtertje van 4 jaar (Ilana) en zij vind het helemaal geweldig natuurlijk. Ik heb eerste afspraak en echo op 9 oktober, dan ben ik ong. 9 weken. Kun je dan al iets zien op die echo?Bij de vorige zwangerschap had ik pas echo op 13 weken. Greetzz lein