Nate, Jij kan echt wel een afspraak maken bij de verloskundige bij jou in de buurt hoor, daar heeft een militaire arts niks over te zeggen. Een militaire arts is geen verloskundige en die heb je toch echt nodig. Ik zou zeggen, afspraak maken met verloskundige en vermeld dat je militair bent. Bij defensie kunnen ze dit niet hoor. Ik heb in mijn tijd bij defensie ook vaak zat een niet militaire arts geraadpleegd. Succes Liefs San
Hallo, San. Oke ik dacht dat het dan met de verzekering niet geregeld kon worden, de arts hoort je toch door te verwijzen? Nou ja dan ga ik dat binnenkort maar doen. Liefs Nate
Hallo Ik ben ook in mei uitgerekend. op de 27e van ons 1e kindje. Vind het erg spannend weet niet wat er op me af gaat komen maar dat komt nog wel Groetjes
hoi zenuwen Ben jij niet eerder uitgeteld want in je banner staat dat je 5 weken en 4 dagen zwanger bent dus 10 dagen meer als ik maar je schrijft dat je de 25e bent uitgeteld en ik de 27e dat scheelt maar 2 dagen. Weet niet kan ook aan mij liggen hoor dat ik het verkeerd heb. Groetjes
Ik mag mij ook aanmelden. Heb net weer een test gedaan en hartstikke positief. Ik ben 30 mei uitgerekend. Ik voel mij nog wat onwennig enzo. Heeft ook te maken dat het in 1 keer raak was. En dat op mijn leeftijd . Nog 1 die op de 31ste is uitgerekend en de mei mama's zijn compleet he
Gefeliciteerd, ik ben eind mei uitgerekend. Maar onze tweede is twee weken te vroeg geboren, dus wie weet ook begin Mei? Ik vond het toen niet erg. groetjes Patricia
hoihoi, ik heb vandaag net positief getest het is dus nog heel pril maar het voelt wel goed en we zijn zo ontzettend blij!! we hebben al 2schatten en hebben 2maanden geleden net een miskraam gehad dus we moeten ook wel voorzichtig zijn maar ik kan hier al lekker mijn verhaal kwijt! 31 mei ben ik uitgeteld!! joehoe
Hoi! Ook ik moet in mei bevallen... Nog wel ver weg, ben ook nog steeds in de 'ontkenningsfase' dat ik echt zwanger ben... Kan het nog niet geloven, misschien omdat het gelijk 1ste ronde raak was. Voel me ook nog niet echt zwanger. Zo onwerkelijk allemaal.... Maar ik sluit me graag aan: 22 mei is DE DAG!!
gefeliciteerd allemaal! ik ben ook uitgrekend in mei, 25-5! @zenuwen:we lopen precies gelijk, wat leuk zeg!!! liefs dees
Dames, Dit forum is alleen bedoelt om de topic starter te feliciteren. Jullie kunnen gezellig verder kletsen in het bevallingslijst forum van mei. Ik sluit deze. Groetjes, Daphne