April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

JA, hier was ik weer :D!! En we zitten alweer in deel 4.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Balen meid dat het niet doorgezet heeft.

@ Ann: Gelukkig dat je weer thuis bent, maar wel balen van die ontsteking.

@ Kris: Als je buik onrustig is zou ik zeker niet gaan. Oh ananas, lekkerrrrrrr. Nu heb ik er ook ineens heel veel zin in.

@ Janne: Tja, je man is niet zwanger, dus die kan het ook niet snappen. Maar jij bent wel zwanger en als jij zegt dat je geen mensen over de vloer wilt dan heeft ie zich maar aan te passen hoor.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha daar zijn we weer!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja krijg ook ontzettend veel zin in ananas, aardbeien en druiven... lekker zomerfruit, maar heb alleen maar bananen en appels in huis...

morgen mssn maar even halen...

ik ga zo de kleine man ophalen, dan is ie niet zo heel laat, is mssn wel fijn voor m...

tot later!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, hier ook alleen maar appels en bananen in huis. Door dat mooie weer krijg je gewoon zin in aardbeien en ananas enzo. Maar ik geloof dat het vanaf morgen weer over is met het mooie weer :(.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

janne
    nee ze hoeven niet geknipt te worden
    ze willen eersst kijken met een kuurtje

7. Trotsemama1

zzo en ik ben weer uitgeteld
    maar gelukkig is manlief thuis

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Caromama; ben ook wel benieuwd wat het nou gaat worden bij jou vriending. Ben zelf ook steeds bang dat het straks toch een jongetje is. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar we hebben ook al veel roze en een geboortekaartje echt voor een meisje en de naam ... en tja nu ook gewoon ons gevoelsmatig ingestelt om een meisje. Het zal toch gek zijn als het ineens niet zo is.

Pffff net naar het tuincentrum gegaan even ( je moet wat.. ) ik stond me toch te hijgen toen ik bij de kassa was. Heb het soms zo benauwd. Dit was echt genant, degene achter de kassa vroeg me wat en ik kon gewoon niet praten van benauwdheid. Dus zij; `` gaat het wel, moet u niet even zitten.. ?`` heel lief, maar het ging wel had gewoon even geen adem. Nu is het weer gezakt gelukkig..

Heb plantjes en hondensnoepjes gehaald..

9. Trotsemama1

hier is zondag avond nog bevestigt dat het nog steeds een jongen is hahah

maar het komt vaker voor

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh sorry voor m'n geklaag.. maar hier zijn de krampen terug! En harde buiken. Nu niet in mijn rug maar verschrikkelijke krampen in mijn buik en een steken in mijn muts! Pffffff!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: erg hè die kortademingheid.. Ik ken het!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb nu drie keer bevestigd gekregen dat het een meisje is, dus moet het maar geloven. Maar toch!!!

@ Kris, ik had ook zoiets! Vandaag in de winkel stond mijn vriendin schoenen te passen en vroeg aan een verkoopster of ze een andere maat had, dus die ging zoeken. Wij stonden even te wachten, komt er een andere verkoopster aan en die zegt tegen mij: "mevrouw, zal ik even een stoel voor u pakken zodat u even kunt zitten, of gaat het wel?"
    Toen werd mij opeens duidelijk dat ik toch echt hoogzwanger ben!!! Vond het wel heel lief van haar, maar bleef toch uit principe liever even staan!!!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oe Ikheid... krampen terug... spannend toch echt

Ga nog even snel Chester uit laten voordat vriendje lief thuis komt. ( niet dat ik daar nog puf voor heb, maar ik wil het doen en ik kan ook niet zo goed stilzitten vandaag geloof ik.. )

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Och, sterkte meis. Klinkt toch wel alsof de bevalling niet lang meer op zich zal laten wachten. Hopelijk zet het nu door en heb je snel je zoontje in je armen!!!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ff liggen.. xxx

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ ikheid: sterkte!!

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid wat balen zeg dat het vals alarm was! Ik had het je zo gegund! Hoop dat het toch nog doorzet.
    Was de vk nog langs geweest?
    Hé ik lees dat de krampen weer terug zijn! Heel veel sterkte meis! Hoop zo dat het doorzet!

Ann fijn dat je weer in je eigen bedje ligt! Wat vervelend van de ontsteking tussen je ribben. Gaan ze daar wat aan doen? Wat hebben ze voor iets gevonden in je urine?

Ladyzorra, ben benieuwd wat je van de cursus vindt. Ik heb er hier ook één gevolgd (van icare, de thuiszorg).

Janne, hier ook hoor, dat ik geen zin heb in bezoek over de vloer. Ik rommel liever gewoon zelf wat aan in huis en ga lekker mijn eigen gang.
    Mijn schoonouders waren er zondag en die maakten een opmerking dat het leek alsof ze straks als de kleine er is elke dag voor de deur staan. We hebben niet zo'n goede band met mijn so en normaal gesproken zien we elkaar iets van 1 keer in de 2 of 3 maanden. Voel me ook echt niet op mijn gemak bij ze. Moet er eigenlijk niet aan denken dat ze straks elke dag op de stoep staan. Terwijl ik het wel heel leuk vind als mijn ouders dat doen. Maar ook oneerlijk om dan mijn ouders wel elke dag te laten komen en zijn ouders niet. Lastig hoor...

Kris lekker ananas! Heb ik ook zin in! Kan geen kwaad hoor.
    Ik zou niet gaan vanavond. Lekker een avondje thuis relaxen.

Caromama wat een verhaal van je vriendin! Ben wel erg benieuwd of het nu een jongen of een meisje is!
    Morgen op de echo gaan ze het bij mij ook nog eens checken. Hoop dat het nog steeds een meisje is, anders wordt het een jongetje in een roze kamer, met rokjes en jurkjes haha!

18. Trotsemama1

ikheid
    sterkte meis
    hopen dat het door zet!!
    en bel anders even de vk of ze komt voelen
    dan weet je waar je aan toe bent

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ooh ikheid meis!! Ik hoop echt dat het doorzet zeg!! (zo klinkt het wel in ieder geval)

Ann: meis meis !! Wie weet kunnen ze je in gaan
    leiden?? Dit is toch geen doen zo!! Gelukkig was alles met mini goed zeg!

Ego: jaaaa haar is goed gekomen :D ze hebben er een donkere kleur in mini plukjes doorheen gedaan.. Zeg maar m'n eigen kleur dus nu is het geheel niet meer zo geel maar een mooie mix van licht en donkerblond :D ikke blij blij blij !!
    Alleen verrot nu... Maar als ik hier de verhalen lees mag ik niet klagen sus dat doe ik ook niet ;)

napoleon: heb de ouders van nu gelezen.. Heftig verhaal zeg !! Ik wist niet dat het zo'n zware zwangerschap was !!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ka, ik denk dat het heel natuurlijk is dat je je eigen ouders vaker ziet dan je schoonouders als je een kleintje hebt. Ik ging tijdens mijn verlof ook vaker met de baby langs bij mijn ouders dan bij mijn schoonmoeder. En nu ik al een aantal weken thuis zit ga ik ook een paar keer per week bij mijn ouders op de koffie, terwijl ik dat bij mijn sm ook niet doe.

@ Mirjam, FOTO!!!

Deel Deze Pagina