Uitgerekend in november! wie nog meer?

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kartvelibaia, Mar 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, gefeliciteerd allemaal.

Ik ben ook uitgerekend in november. Ik kan het zelf niet goed uitrekenen, omdat ik gewoon aan de pil was, toen ik zwanger ben geworden. Datum ligt tussen 17 en 22 november.

Woensdagavond test gedaan, met het idee "dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben", maar toen werd de test positief. Donderdagochtend nog een test gedaan, van een ander merk, weer positief. Naar de ha geweest, inwendige echo gehad. Alles was te zien, behalve de zwangerschapsring. Bloedtest gehad, vandaag de uitslag. Ben toch echt zwanger. Maar ha wil toch graag dat ik naar de gynaecoloog ga, voor de zekerheid, omdat t misschien een bbz kan zijn, volgens hem.

23 maart naar de gynaecoloog. Volgens haar is de kans heel klein dat t een bbz is, maar dat de ha niets kon zien omdat het nog zo pril is. Dus dinsdag weet ik helemaal zeker dat alles goed is. Spannend allemaal. Denk dat ik dan ook wel meer hoor over een datum enzo..

Besef is er nog niet echt goed, maar voel me ondertussen toch heel erg vereerd dat ik juist degene ben die zwanger mag worden.

2. Berna012

Berna012 Lid

Mar 16, 2010
    41
    0
    0
    Gelderland
    @nienie Lotgenoten!! Ik was ook an de pil en toch werd ik zwanger net als jij! Vindt het erg spannend allemaal

3. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gelukkig niet de enige ;) En we lopen ook nog gelijk op ook, jij bent 2 dagen langer zwanger..

Maar, heb jij een partner? Ik niet nl. Dat maakt t allemaal lastiger en spannender. Maar begin steeds meer aan het idee te wennen en het steeds leuker te vinden.

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoihoi,

vandaag even de vk gebeld of dat ik de afspraak eerder kan zetten, maar helaas. het kan alleen maar later dus heb hem nu maar op 9 april laten staan, ik ben dan 9 weken en 6 dagen zwanger!!

5. Berna012

Berna012 Lid

Mar 16, 2010
    41
    0
    0
    Gelderland
    @nienie ja ik heb wel een partner, we zijn 4 jaar samen! Dat is fijn want we kunnen het samen doen. Maar jee dat is voor jou lastig! Lijkt me wel eng om het helemaal alleen te moeten doen. Maar ik neem aan dat je wel iemand hebt waarmee je kan praten? Of heb je nog wel contact met de vader?

6. pams

pams Lid

Mar 3, 2010
    17
    0
    0
    den haag
    @nienie, dat lijkt me best heftig.. wat jij nu doormaakt!
    maar super hoor dat je voor de kleine wilt gaan!
    ga je het wel redden allemaal? en heb je ook wel steun uit je omgeving?

ik ben dus Pams en ben zwanger van de 2de, heb een dochter van 2,5
    die is net 2 maandjes 3 als onze kleine uk komt. ik ben 12 november uitgerekend!
    ik loop ook bij de gyn, dit omdat ik hypermobiel ben,, me bindweefsel is te soepel zeg maar!

oja misschien ook een leuk iets over mezelf.. wij zijn een mix fam. mijn vriend is marokaans. onze dochter is dus een halfbloedje.. ben benieuwd of er nog meer gemixte relaties zijn bij de november mama's..

7. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

Mar 8, 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is georgisch, dus ons kindje wordt ook een halfbloedje!
    Leren jullie je andere dochter ook marokaans?

8. pams

pams Lid

Mar 3, 2010
    17
    0
    0
    den haag
    dat was de bedoeling, maar ja me vriend doet er niks mee.. dus ze hoort nu alleen marokaans als we bij opa en oma zijn..
    en ja soms wat woordjes thuis, maar mijn vriend praat eigenlijk maar heel weinig marokaans..

9. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    ik ben zelf een negerin en me man is gewoon blank:)

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    maar ben geadopteerd dus gewoon donker kleurtje maar praat verder al me hele leven nederlands

11. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

Oct 8, 2008
    406
    1
    18
    oeps had me al aangemeld:)

12. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

Oct 8, 2008
    406
    1
    18
    Ik heb niet echt kwaaltjes alleen moe en af en toe wat weeeig. Ik had dat bij onze zoon ook dus ik hoop dat ik hier ook zo weer door heen loop. Heb alleen op het laatst wel zwangerschapsvergiftiging gehad en is onze zoon met een keizersnede geboren.

Hoe is het met jullie allemaal meiden

13. Berna012

Berna012 Lid

Mar 16, 2010
    41
    0
    0
    Gelderland
    ja het gaat hier wel! Net als jij wat weeeig en heb last van een rommelende buik! Voel me daardoor niet helemaal happy. En verder pijnlijke borsten. Maar geen misselijkheid of iets dergelijks daar ben ik heel blij mee !!!

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ik heb wel geen getinte man maar een duitse man :D we zijn allebei gewoon blank maar ons kindje wordt ook 2 talig opgevoed.

Groetjes lilmomo

15. Annie25

Annie25 Actief lid

Aug 4, 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey meiden volgens mij is er een speciaal forum voor jullie...November mama's 2010..

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Doritoo

Doritoo Actief lid

Oct 25, 2009
    221
    0
    0
    #56 Doritoo, Mar 24, 2010
    Last edited: Mar 24, 2010
    Hoi Meiden,

Aller eerst... allemaal GEFELICITEERD met jullie zwangerschp!!!!!
    Ik meld me hier ook. Ik ben nu even ruim 8 weken zwanger en 1 november uitgerekend. Binnenkort heb ik een afspraak/intake bij de verloskundige. Spannend allemaal hoor.
    Ik heb me aangemeld bij Moeders voor moeders en verzamel nu twee weken mijn plasjes voor een goed doel.

Ik heb verder helemaal geen last van zwangerschaps kwaaltje (tot nu toe dan). Alleen mijn borsten doen errug gevoelig. Maar mag verder niet klagen.
    Ik hoop ook dat het zo blijft ;).

Over gemixte relaties:
    Mijn vriend is een halfbloedje grieks/nederlands en ik ben zelf een volbloedje nederlands, dus wij krijgen een 1/4 griekje.
    Iedereen lekker genieten van de zwangerschap, dat doe ik zelf namelijk ook :).

Liefs D.

17. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Hoe gaat het hier?

nog klachten erbij? iemand al de eerste echo gehad?

Liefsxxx

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    hihi ikke heb zelfs al twee echo's gehad

Share This Page