Dag dames, 24 maart, na 5,5 wk zwangerschap heb ik een miskraam gehad. rond 5 april een zw test gedaan om te kijken of het hcg eruit was en die was omowit. 9 april duidelijk mn ei gevoeld. Nu een positieve test in mn handen. Niet knal maar wel duidelijk! Ik kan het niet geloven en kan ook vooral nog niet blij zijn na vorige maand. Zijn er hier nog meer dames die direct na een miskraam weer aantelde? en hoe verliep dat? Ik ben zo bang om blij te zijn en da het straks dan weer mis gaat. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring. Positief of negatief. gr Moon
Bij mij zat er een menstruatie tussen, daarna weer zwanger. Het voelde voor mij vanaf dag 1 anders en had er veel vertrouwen in dat het dit keer goed zou gaan rn kon dus wel blij zijn. Al vond ik de eerste weken en vooral de eerste echo wel heel spannend! Bij het zien van de baby en horen van t hartje met ruim 7 weken riep ik ook " hij doet het!". Ergens hou je er toch rekening mee dat t fout kan gaan. Dat werd bij mij minder toen ik vanaf week 15 elke dag de baby voelde. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk is het een plakbaby en kun je ervan genieten.
Ja kan er over meepraten na mijn miskraam werd ik zwanger van onze dochter. Super spannend welke zwangerschap is nu niet spannend maar gelukkig is alles goed gegaan. Dus hier een positieve ervaring. Rustig aan en afwachten en gefeliciteerd.
hebben ze toen bij jou stappen ondernomen MH1113? Ik bedoel moest je toen naar de gyn of iets? Of moest je het toen gewoon weer opnieuw gaan proberen?
Ik was ook gelijk de maand na m'n vroege miskraam zwanger... Zoals je ziet gaat dat nu nog steeds goed. Ben de eerste tijd heel gestrest geweest of het wel goed zou gaan... Elke dag granaatappelsap gedronken en me mama tabletten geslikt, maar na de goede termijnecho heb ik het helemaal los kunnen laten Gefeliciteerd met de zwangerschap... En onthou het grootste deel van de zwangerschappen gaat gewoon goed!
Die keer dat ik na mijn miskraam zwanger werd en het weer fout ging, was de 3de miskraam die ik achter elkaar kreeg.. ( de laatste miskraam) Omdat onze eerste zwangerschap onze zoon is werd alles al snel afgescheept met ' jullie hebben al een kind dus het werkt wel'.. Ik kreeg wel elke 3 de miskramen cytotec, en werd direct nadat het bij de vk duidelijk was dat het vruchtzakje leeg was ( alle 3de miskramen leeg vruchtzakje) werd ik doorverwezen naar de gyn, die schreef me cytotec voor en maakte nog echo's om zeker te zijn dat het leeg bleef.. Uiteindelijk zelf even pauze genomen omdat we al 2 jaar bezig waren en in januari weer op mn eisprong gelet en gelukkig een goede zwangerschap!
Ik had een miskraam, daarna 1 menstruatie en gelijk zwanger. Alles is goed gegaan we hebben nu een gezonde dochter
ik ook, 24 feb miskraam gehad en 4 weken later weer zwanger! alles van vanzelf losgekomen en heb een echo gehad om te kijken of alles weg was en dat was het! de VK zei dat je vruchtbaarder bent na een miskraam en dat blijk bij mij wel! ik ben nog maar 8 weken dus alles nog spannend! ik hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan!
Heb net vk gebeld. Heb 7-5 een vroege afspraak om te kijken hoe het er uit ziet. Durf nog niet blij te zijn! Denk dat dat pas komt als ik die dag goed bericht krijg. Jullie ook allemaal veel geluk en succes!
Ik heb in oktober een miskraam gehad en nu 26 weken zwanger. .. Eerste tijd was onzeker maar denk dat dat anders ook was geweest.
Ik ben morgen 14 weken en heb 7 echo's gehad met 6,7,8,9,11 en 12.6 weken nu krijg ik pas 8 mei met 16 weken weer een echo maar twijfel ook heel erg of ik toch nog bel voor een echo om even te kijken dat alles goed is..
Hier ook direct na een mk weer zwanger. In 28 jan. met 10 weken een mk gehad en 19 maart alweer 6 weken zwanger! Ben dus ongeveer na 2 a 3 weken na de mk alweer zwanger geraakt ( en we waren niet eens bezig met opnieuw zwanger worden!!!) in middels alweer 3 mooie echo's gehad en ben nu 11 weken en tot nu toe gaat alles gelukkig goed. De angst en onzekerheid blijft zoiezo daar doe je helaas niks aan en heb ik nog steeds last van ja. Er heerst op dit moment dan ook nog meer angst dan enthousiasme, terwijl we echt super blij zijn dat ons kindje weer bij ons terug is dus begrijp me niet verkeerd! Maar we zijn op dit moment toch meer met de gedachte bezig '' als alles dit keer maar goed komt'' dan ''yeahhh we zijn weer zwangerrrr''. Maar hoe verder je in de zwangerschap komt... hoe beter het gaat. Dus hoop er na de 12e week echt van te kunnen gaan genieten! Er zijn nog genoeg andere meiden bij wie het zo snel is gegaan en goed is gekomen dus er is zeker hoop! Probeer je niet te veel gek te maken en hopelijk wordt je binnenkort verrast met net zo mooi nieuws als wij
Hoi, bij mij 2 keer achter elkaar een mk bij ongeveer 5/6 weken. Zonder menstruatie ertussen. Maar daarna ook meteen weer zwanger en gelukkig gaat het goed deze keer!
Hier precies 4 weken na de miskraam een positieve test. 3 weken geleden is onze zoon geboren. Eerlijk? Ik ben 40 weken bang geweest. Eerst denk je...als ik de eerste echo maar voorbij ben..dan 12 weken..dan 20 weken, die grens verlegde ik steeds weer. Was niet leuk. Ik weet dat het lastig is maar probeer te genieten, want constant in angst zitten, daar is niks aan.
Ja Annelie566 dat heb ik nou ook, ben stiekem elke keer de grens aan het verleggen. En ook al gaat het langzamerhand wat beter, ik weet toch zeker dat ik de hele zwangerschap bang zal zijn. Maja dat zou miss ook wel geweest zijn als ik hiervoor geen mk gehad zou hebben... Maar ik hoop voor jou Ice dat je strax toch mag gaan genieten van je nieuwe zwangerschap!
na mijn eerste miskraam (met curretage) zat er 1 cyclus tussen waarna ik weer aantelde en toen weer een miskraam kreeg, na de tweede meteen aangeteld en gaat nu nog steeds goed in het begin wel bang geweest bij elke controle/echo, maar na 20 weken kwam er echt rust
Hier al meer dan 2 jaar geleden een miskraam en direct de maand erop zwanger van zoonlief die nu lekker in zijn bedje slaapt.
hier ook gelijk na mk weer zwanger. ik had bij de mk ook vanaf het begin al een raar gevoel,maar bij deze zwangerschap gelijk al een goed gevoel,maar geniet deze zwangerschap toch wel minder als bij mijn dochters. na de 20 weken echo kon ik meer ontspannen. net wat de andere dames zeggen,elke x verleg je de grens weer. vond het ook heel fijn dat ik hem voelde trappen. gefeliciteerd met je zwangerschap! hoop dat je een mooie echo hebt!
Hier ook direct zwanger na mijn miskraam. De datum van de miskraam kon ik dus aanhouden voor de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En nu alweer 36 weken zwanger!