Zo ongeduldig!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik kan echt niet wáchten tot de baby er is!
    Met de zwangerschap van mijn zoontje had ik het ook. Vanaf het begin kon het me niet snel genoeg gaan. Eerst helemaal naar de pretecho, want dan weet je het geslacht..

Ik vind zwanger zijn eigenlijk gewoon helemaal niks aan. En toen mijn zoontje geboren was, merkte ik toch dat ik zwanger zijn wel miste! Die bewegende baby in m'n buik..

Dus toen heb ik me voorgenomen om de volgende keer gewoon extra ervan te genieten, van de zwangerschap.

Maar nu ben ik 16 weekjes onderweg en ik vind er weer geen klap aan! :)
    Ik weet nu waarom ik de vorige keer zo ongeduldig was: ik vind zwanger zijn toch echt niet zo leuk als ik zou willen!
    Nog 2 weken en dan hebben we een pretecho, dus dan weten we als het goed is of we een jongen of een meid krijgen. Ik ben er nu al helemaal zenuwachtig voor.

Ik vind het wel echt jammer dat ik niet gewoon lekker kan genieten van deze baby in mijn buik..

Hoe ervaren jullie het? Kan het ook niet snel genoeg gaan of vinden jullie het wel leuk? Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig maar de baby is uiteraard zeer gewenst ;) Alleen die zwangerschap, pfff ;)

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik kan ook niet wachten tot de baby er is. Ik geniet gelukkig wel van m'n zwangerschap. Vanaf de 20e week dan, want daarvoor was ik zo ontzettend misselijk dat het gewoon niet leuk meer was. Ik vind dat de tijd nu echt voorbij vliegt. Nog 3,5 week werken en dan lekker verlof. Ben ook best wel bang dat ik m'n buikkie en de bewegingen van ons jochie ga missen, maar we zullen zien. Hoop dat je toch een beetje kunt genieten. Succes ermee meid!

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hier nog zo'n ongeduld!
    Kan ook niet wachten en wil de weken wel vooruit kijken!! Maar gelukkig geniet ik nu ook wel van het zwanger zijn.
    Hoop dat jij dat ook snel doet, anders krijg je achteraf toch weer spijt misschien en overdoen kan niet meer.

Het liefst zou ik in diepe slaap willen tot half april :d

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zit ook de tijd vooruit te kijken.
    De eerste 14 weken moeten kotsen, en dan maar roepen geniet ervan... Waarvan?? ;)
    Nu geniet ik wel van het getrappel en geschop, ik weet zeker dat ik dat straks ga missen. Maar van mij mag de baby er al zijn. Was het maar zover.
    Zwanger zijn zelf vind ik ook niet geweldig hoor. Bijzonder vind ik het zeker. Maar die 9 maanden mogen nu wel om zijn

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind zwanger zijn ook geen bal aan. Overgeven, 400 keer plassen 'snachts, zere (.)(.) gekneusde ribben. Nou joehoe.
    Nee hoor, ik wou dat het al oktober was, ik zou echt willen dat je dat hele zwanger zijn over kon slaan!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Tot nu toe vind ik er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan..
    Soms als ik naar m´n buik kijk en zo goed zie dat ie gegroeid is vind ik het eventjes heel leuk maar dat was het wel.

Ik zal wel echt blij zijn als ik de baby voel! Dat lijkt me wel erg bijzonder.. Nu voel ik mezelf helemaal niet zwanger, alleen opgeblazen :)

Vekl vindt dit leuk.
  7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik heb het nu al...erg he!!! ik leef uit naar de echo dat alles goed is maar dan mag het voor mij wel heel snel gaan :)

8. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Herken je wel een beetje, je hebt echt van die weken tussen de controles en echo's die voorbij lijken te kruipen. Zwanger zijn is gewoon heeeeel veel geduld hebben en wachten. Probeer toch te genieten van de tijd alleen met je zoontje etc.. Dat is straks weer wat minder als de baby er eenmaal is :)

9. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb het ook heeeeel erg. Voor sommige vrouwen is zwanger zijn helaas geen grote roze wolk. Ik ben erg ziek geweest en heb ook nog eens last van depressies (waarschiinlijk door de hormonen). Ze zeggen dat een tweede zwangerschap voorbij vliegt maar het lijkt wel eeuwig te duren.
    Er zijn vrouwen die zouden willen dat hun man de bevalling kon doen. Nou, laat mij die bevalling maar doen, dan mag hij die 9 maanden zwangerschap doen.
    Hihi dat lucht wel even op. Iedereen zegt, geniet er nog even van maar van mij mag ze zondag komen hoor!
    Daar staat trouwens wel tegenover dat ik na de bevalling van mijn zoontje op een roze wolk klom en daar de eerste 9 maanden niet meer af kwam. Ik was zo blij om weer mezelf te zijn zonder hormonen,.extreme vermoeidheid, bekkenpijn, enz. Ik hoop dat dat nu weer het geval gaat zijn.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hihi ik ben dus gelukkig niet de enige ;)

Toen m'n zoontje er was ging ik ook op mijn roze wolk hoor. En van hem geniet ik ook elke dag.

11. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Herkenbaar, ik liep vandaag in mijn telling al een week vooruit. Totdat ik besefte dat ik volgende week bij 15 wkn een echo heb. Kan niet wachten tot de 20 wkn echo! Wil zo graag weten wat het wordt. Leef van echo naar echo.

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb tot week...33-34 ongeveer volop genoten van mijn zwangerschap. nu met 36 weken ben ik het meeer dan spuugzat en hoop zooooo erg dat met 37 max 38 weken de bevalling begint.
    morgen naar de vk. en voel nu al aan dat ik me daar toch een potje ga lopen huilen omdat ik het echt niet meer trek.

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik vind het nu veel sneller gaan dan de eerste keer! Heb heel veel zin ons kleintje, maar aangezien er eerst nog een bevalling moet komen mag het nog wel ff duren ;)

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik heb het bij de eerste gehad en nu bij de tweede ook, je bent dus niet de enige ;).
    Ik tel de weken af..

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

nu dat ik bij de gyn loop gaat het echt heel snel! je hebt de ene afspraak gehad en 3 weken later mag je alweer dus dat gaat echt heel snel.

wel maak ik me al zorgen over het feit dat de gyn mij waarschijnlijk wil gaan inleiden met 37 weken.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik vind het vreselijk speciaal, zwanger zijn. Ik geniet intens van de schopjes en van de voorpret wat betreft het kamertje en inrichting betreft maar ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zwanger zijn geestelijk zwaar vind. De eerste 13 weken waren erg zwaar. na 2 miskramen (wel een hartje maar toch plots gestopt met groeien) zit genieten er gewoon níet in... Daarna kreeg ik vanaf 16 weken veel harde buiken per dag waardoor ik al sinds dien in de ziektewet zit. Heb de dagen echt geteld tot de 24 weken, vanaf dan zouden ze iets gaan doen als ik echt weeen kreeg. Inmiddels ben ik die gepasseerd en probeer ik echt nog te genieten van het resterende stuk maar merk ik dat ik toch het liefste naar mei zou springen en onze kleine meid in mijn armen houden... Dus hier is het dubbel, ik geniet en vind het zo bijzonder, maar heb pas echt rust als straks de kleine veilig in de wieg ligt....

17. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hier nog een. Het zwanger zijn vind ik nu geen bal aan doordat ik zo extreem ziek ben. Ben gewoon moe en heb totaal geen zin meer. Heb nog ongeveer 10 weken te gaan en dat duurt een eeuwigheid voor mij. Hoop ook echt dat ik niet overtijd ben en dat de baby eerder komt net als bij de eerste. Zij kwam met 37 wk + 1 dag. Ik tel echt de dagen af.

18. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    tja ik word nu ook steeds ongeduldiger haha..van mij mag het nu wel opschieten...er zijn idd periodes/dagen geweest dat ik zwanger zijn geen hol aan vond....eerste 14 weken kotsmisselijk..daarna BI...bloedarmoede...dus niet de zwangerschap die ik me voorstelde..maar ondanks alles geniet ik met volle teugen! Maar toch kan ik niet meer wachten om de kleine meid in me armen te houden! hihi... nog ff ;)

19. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hier nog iemand die ongeduldig aan het worden is.
    Heb momenteel het gevoel dat de tijd voorbij sluipt maar dit komt misschien ook wel omdat ik in mijn verlof zit.
    Van mij mogen de weken wel voorbij schieten en voor mijn vriend ook.
    Zodat we ons kleine hummeltje in de armen kunnen nemen.

Deel Deze Pagina