Koekie leuk een kinderstoel! Het blad gebruik ik hier ook niet vaak hoor. En de stoel kan precies op zo'n hoogte dat ie ook gewoon aan tafel kan dus... Etenstijd tot nu toe had ik t geluk dat de oppas voor eten zorgde en hij dan mee at. Dus vanaf volgende week zal ik t wel merken.de andere dagen is ie bij papa en als ik vrij ben eten we vaak samen maar ja dan heb ik meer tijd dus eten we gewoon optijd.
@koekie leuk een kinderstoel! vindt A het wat? Hier een stoel met een blad, maar wordt niet gebruikt. L pakt namelijk alles wat er op staat/ligt Kan me voorstellen dat het wel handig kan zijn als ze dadelijk ouder is en zelfstandiger kan eten. Onze kinderstoel is ook in hoogte verstelbaar maar hebben niet echt en handige tafel om 'm onder te schuiven. @Bibi Vervelend dat C zo huilerig is/was. Hij had/heeft last van een tandje toch? Hopen op een voorspoedige nacht! @etenstijd.. is hier altijd hectisch L is rond die tijd echt enorm druk en wil dan alleen maar vastgehouden worden. Doordeweeks als ik aan het werk ben kookt vl, want die is eerder thuis. Op mijn vrije dagen kook ik. We zijn eigenlijk bijna altijd met zn tweeën. Één van ons houdt L dan bezig en de ander is aan het koken. Zijn we een keer niet met z'n tweeën dan maak ik voor mezelf iets makkelijks (ovenschotel ofzo) of geef ik L haar hapje iets eerder of later dan dat ik zelf eet. @hier thx voor de tips over de kinderwagen... We hebben inmiddels de daad bij het woord gevoegd en een nieuwe kinderwagen gekocht De babydump was vandaag open en toevallig hadden ze een combi kinderwagen in de aanbieding (showmodel) waarbij de wandelwageninzet beide kanten op kan. Nog steeds 400 euro $), maargoed.. we gaan onze huidige verkopen dus uiteindelijk zijn we de helft ofzo van die 400 euro kwijt Het is een combi, dus er zit ook een bak bij.. voor L natuurlijk niet meer nodig, maar voor een eventuele volgende natuurlijk wel handig Dit is 'm trouwens: Pericles Urban Jumper Mastique | Pericles Urban | Baby-Dump maar dan dus de combi variant. Zo morgen weer werken vind het weekend wel erg snel voorbij gaan.. heb vorige week natuurlijk even mogen proeven aan de 3 daagse werkweek ivm hemelvaart.. dan valt het vooruitzicht van zo'n 4 daagse werkweek (die ook nog eens zwaaaaar volgepland is) wel even tegen maargoed.. ik vind het werk nog steeds leuk dus hou me daar maar aan vast Ik merk overigens om mij heen her en der wel wat onbegrip over mijn tijdgebrek sinds dat ik weer aan het werk ben. Ik was bijv. lid van de sportschool samen met een vriendin, maar heb dit op moeten zeggen omdat ik er gewoonweg geen tijd meer voor heb. Het vriendinnetje in kwestie vindt het niet zo leuk en verwijt me nu een beetje dat ik weinig tijd meer voor haar heb (haar moeder is ernstig ziek dus ze kan wel wat afleiding gebruiken). Ook begreep mijn schoonvader dit weekend niet waarom ik niet bij hem kon komen mee-eten as donderdag. Ik moet die dag werken en heb aansluitend rijles waardoor ik pas om half 8 bij hem zou kunnen zijn. Toen ik zei dat ik het niet zo zag zitten omdat het dan gewoon té druk wordt, leek hij dat niet echt te begrijpen.. "Houden we toch wat eten voor je apart en kun je toch lekker eten". Tsja.. lief bedoeld maar na zo'n dag zit ik er behoorlijk doorheen en heb ik daar gewoon geen zin in.. Een dag heeft nu eenmaal maar 24 uur en ik kan me niet in 3-en delen Lastig allemaal Dames, ik ga L haar tas inpakken voor morgen en duik dan me bedje in.. slaap lekker!
@bibi; hopelijk komt het tandje gauw door en zijn de dagen weer wat rustiger.. @etenstijd; is spitstijd bij ons! Ml is laat thuis uit het werk en vaak komt het koken, A eten geven op mij terecht. Is natuurlijk niet erg maar soms zou het handig zijn om mezelf in tweeën of zelfs drieën te kunnen delen! Het is ook niet handig dat ml niet iedere dag op dezelfde tijd thuis is en A niet op dezelfde tijden wakker is. Ach, probeer zoveel mogelijk voor te bereiden als A op bed ligt 's middags en als het allemaal niet lukt of het eten mislukt is dat jammer dan. We hebben een snackbar en een chinees in buurt @kinderstoel; A vind het fantastisch! Het is echt wel een grote meid aan het worden brood heeft ze zelf gegeten aan tafel, ging prima. Warme hap heb ik haar gegeven. Ik wil van de week een zeil halen voor op de grond tegen het knoeien. Onze vloer is namelijk een beetje mijn trots van het huis vind het zonde als er allemaal etenswaren in de naden komen. Dus zolang ik dat kan voorkomen. .. @lynn; mooie kinderwagen zeg! Heb je m al uitgetest? Ja, 400 euro is een hoop geld. Vind die dingen sowieso duur dus ben blij dat wij m gekregen hebben van mijn zwager. Maar echt een mooie wagen lynn. *stiekem een beetje jaloers dat is geen fijn vooruitzicht zo'n week! Ik begrijp je gebrek aan tijd volkomen! Ik zie er zelf al tegen op om morgen, dinsdag en donderdag te werken nadat ik 5 dagen vrij ben geweest! Als ik jouw weken zo hoor wil ik heel graag onder de dekens kruipen met mn meisje Zolang het voor jou nog te doen is is het goed. Maar je hebt gelijk dat je je dagen niet nog voller moet gaan plannen als nodig is. Misschien kun je op een van je vrije dagen bij je schoonvader eten? @Hier; trots!!!! A tijgert de kamer rond! Zit als een grote meid in haar nieuwe stoel en babbelt de hele dag door! was echt heel erg genieten vandaag Vandaag ook maar even een nieuw schema gemaakt want ze maakte er een potje van Hoe zijn jullie schema's nu? Die van A is als volgt: 7.00 fles 180/6 10.00 fruit + water 12.00 1 boterham zonder korst, met boter + fles 120/4 15.00 snack (fruit, soepstengel, cracker o.i.d.) + fles 120/4 17.30 warme hap + 100 ml yoghurt 19.00 fles 180/6 we gaan het morgen voor het eerst proberen dus ben benieuwd. Knelpunt zat m in het einde van de dag. Door de fles van 15.00 kleiner te maken en warme eten wat te vervroegen hoop ik dat ze de laatste fles nog wil drinken. Als iemand van jullie nog tips of ideeën heeft hoor ik het graag! Fijne nacht allemaal!
Hier de tweede wendag ook goed verlopen. Hij was wat huileriger dan vrijdag. En omdat hij niet gelijk de aandacht krijgt die hij thuis wel krijgt was ie erg boos geworden. Hij wilde niet eens zijn fles meer. Maar na een dutje van een halfuur wel. Dat doet mn moederhart wel een beetje pijn moet ik zeggen. Maar aan de andere kant snap ik t ook wel en dat is dus t risico van t dagverblijf. Hij zal er wel aan wennen. Thuis probeer ik hem er ook al aan te laten wennen dat hij niet gelijk zn zin kan krijgen. Ik merk soms al dat hij echt al huilt om mij maar in de buurt te houden en op schoot te willen. Als je hem dan pakt is t weer over. Ik ben benieuwd hoe t morgen gaat de hele dag! Ai hoop dat mama t ook overleeft.
@koekie wow zelf brood eten? Leg je het dan in stukje voor haar neer ofzo, hoe moet ik dat zien? Leuk dat A aan het tijgeren is! Dus dat wordt stopcontacten afdekken? Hoe ging je schema? Heb hier weinig tips voor de laatste fles. L is heel wisselvallig de laatste tijd. Ze heeft dagen dat ze nauwelijks haar fles drinkt en dagen dat ze ze ineens weer allemaal leeg drinkt. In vergelijking met L krijgt A wel meer als ik zo jou schema zie. L slaat haar fruithapje vaak over omdat ze slaapt. Tussendoor krijgt ze rond 16:00 alleen een fles, geen soepstengel ofzo. En ze krijgt ook geen toetje 's avonds. Maar ik zou zeggen: go with the flow.. als A happy is dan is het goed toch? @bibi ah lastig hoor met het kdv! Kan me voorstellen dat het je moederhart pijn doet om dat te horen. Maar net wat je zegt, het hoort erbij en misschien is het ergens ook wel goed dat C 'leert' dat ie niet altijd meteen zijn zin kan krijgen. Ik merk bij L de laatste tijd ook wel een beetje dat ze precies weet wat ze moet doen om opgepakt te worden.. of laat ik het anders zeggen: ze is gewend dat als ze gaat huilen ze binnen no-time wordt opgepakt En dan is het inderdaad ook hier een drama als het een keer niet gebeurd... ze raakt dan erg gefrustreerd. Ik merk wel dat wat dat betreft de leeftijd van 'verwennen' nu een beetje is aangebroken Morgen gaat C de hele dag dus? Spannend! Komt vast goed! @hier L heeft het vandaag goed gedaan bij de oppas.. wilde toen ze eenmaal thuis was met papa alleen niet slapen, maar heeft wel een uur op bed gelegen.. lekker gespeeld en gebrabbeld (gek kind ) Heb de nieuwe kinderwagen nog niet kunnen testen helaas. Wordt pas woensdag denk ik.. maar dan wordt het slecht weer zag ik net gelukkig zat er een regenhoes bij haha Dames, fijne avond!
De fase van verlatingsangst breekt aan lieve mama's. Dus geen kwestie van zin willen maar ware angst dat jij verdwijnt in het allesomvattende niets. Laat je fantasie er maar eens op los... Eng! Ik reageer dus wel zoveel als mogelijk op die tekens. Zo hoop ik haar juist te laten zien dat ik er wel echt ben en haar vertrouwen te geven. Leren dat ze niet altijd hun zin kunnen hebben is denk ik de meest uitgesproken zin als het om opvoeden gaat. Ik snap het alleen nooit zo goed. Kinderen krijgen continu niet hun zin (nee je mag niet deze drukke straat op rennen, nee dreumes je mag niet met dit vlijmscherpe mes spelen, nee lieverd je kan niet in het autootje want ik heb geen muntgeld, nee schatje je mag niet met je houten blokken tegen de ruit gooien - en nog veel meer nee dat mag niet... de hele dag door). Dat lesje leren kinderen dus echt wel. En ik snap dan niet dat als je wel kan doen wat je kind wil, je dat dan niet doet omdat ie preventief een lesje moet leren? (Ik bedoel het niet aanvallend maar ik snap dit dus echt niet... )
@bibi; Veel succes morgen! Je zal vast zien dat de dag voorbij vliegt en je C weer op kunt halen @lynn; ook wandelen met regenhoes heeft wel iets toch? Heb m zelf nog nooit gebruikt. Het weekend wordt het schijnbaar 33 graden lekker vroeg wandelen dan dus @schema; het is vandaag wel aardig goed verlopen met opa en oma. Wilde alleen geen melk bij de boterham. Maar heeft net nog wel een flesje van 90/3 leeggedronken. Ze kon namelijk niet slapen. Na haar warme hap heeft ze bij ons aan tafel nog asperges gegeten. Ze vond ze heerlijk! Vast voedsel eet A prima. Dat maak ik me echt geen zorgen over. Gelukkig heeft ze ook vrijwel geen krampen meer. Waar ik wel erg onzeker over ben is of ze nog genoeg melk krijgt. De een zegt dat ze minimaal 500ml opvolgmelk binnen moeten krijgen en de ander zegt 500ml vocht. Qua vocht komt ze er wel aan (fruit ed meegerekend). Van de meeste flessen laat ze wel het een en ander staan. @ verlatingsangst; ik kan me wel vinden in jouw stukje tekst salapio. Kinderen reageren nu nog heel primair. Als A huilt of ontevreden is als ik uit het zicht ben probeert Ik zo snel mogelijk bij haar te zijn. Soms lukt die niet, dan probeert Ik het verbaal op te lossen. De meningen zijn hier in huis verdeeld merkte ik vanavond. A op bed gelegd en ongeveer half uurtje later begon ze te huilen. Naar haar toe geweest, gerustgesteld en weer naar beneden. (We zaten documantaire over Kees te kijken, een autistische man erg interessant). A bleef meerdere keren huilen. Uiteindelijk flesje gegeven 90/3. Dat hielp ook niet. Toen tegen schoonouders gezegd dat ik naar bed ging. Kreeg toen de opmerking over verwennen en dat ik haar niet moest aanleren om naast haar te slapen. Gezegd dat als ze mij nodig heeft Ik er voor haar ben en dat ik vind dat er van verwennen nog geen sprake is. Eenmaal naast haar is ze als een blok in slaap gevallen zo zelf ook maar eens slapen, ben zoooo moe. Vannacht halve nacht wakker geweest. Was erg misselijk. Ml had het weekend buikgriep gehad dus dacht dat ik ook het haasje zou zijn. Maar overgeven hoefde niet. Loop van de ochtend zakte de misselijkheid wel af. Ik hoor jullie al denken, zwanger? Spookte zelf ook al door mijn hoofd hoor. Ene kant lijkt het me wel weer mooi. Andere kant ben ik aan de pil dus de kans is klein... en ik vind het ook wel wat snel. A is er aan de ene kant al heel lang maar aan de andere kant pas zo kort Ik denk zelf dat het spanning is die er uitkomt betreft mn schoonvader. Hopelijk gaat het komende nacht beter fijne nacht allemaal!
Oh lynn; zo eet A een boterham aan tafel Ik snij het broodje in reepjes, zet haar aan tafel en pak mn telefoon voor foto's
Volgens mij wordt mijn opmerking niet zo begrepen. Als L huilt en het ook maar enigszins kan pak ik haar zeker wel op. Alleen soms zijn er situaties waarbij dit niet altijd kán. Omdat ik ergens mee bezig ben of zoals op een kdv waar de leidsters hun aandacht moeten verdelen over meerdere kindjes. Verwennen is misschien dan ook niet het goede woord. Maar ik geloof zeker wel in gewennen. L wordt bijna altijd opgepakt als ze huilt, maar als dit een keer niet gebeurt om wat voor reden dan ook dan is het meteen drama. Logisch, want dat is ze niet gewend. Maar als L huilt sta ik nier naast haar met mijn vingertje omhoog haar een lesje te leren. Als ik haar kan oppakken dan doe ik dat gewoon.
Hahaha lynn hier ook hoor! Bord gaat standaard ondersteboven en vervolgens naar beneden op de grond. Mooie wagen trouwens lijkt wel beetje op de mutsy evo. Hoop dat ie ook net zo lekker rijdt. Salapio ik begrijp je reactie wel, kan me er ook wel in vinden deels. Verlatingsangst snap ik daarom laat ik C ook nog steeds niet onnodig huilen, vertel ik hem altijd waar ik ben en wat ik ga doen als ik de kamer uit ga en praat ik tegen hem ook als hij me niet kan zien. Maar ja soms gaat t echt niet anders, mama moet ook weleens naar de wc bijv. En C huilt de laatste tijd ook als ik wel in de kamer ben en bijv. De was opvouw, dan vind ik dus dat hij best even kan wachten tot ik klaar ben, niet als t een hele berg is natuurlijk, maar als ik nog een paar dingetjes moet en ik daarna alle aandacht heb wel. Ik leg dan ook altijd uit dat ik even bezig ben en dat als ik klaar ik ben ik alle tijd voor hem heb. C is ook een beetje driftig en wordt snel boos, en ik wil niet dat hij zo'n kind wordt dat zn zin niet krijgt en vervolgens gaat staan stampen en krijsen. Merk wel dat ik t nu wel lastig begin te vinden met waar je nu goed aan doet. Eerst was t tot 6 mndn kan je ze niet verwennen en nu dus idd de fase van verlatingsangst. Hoe zorg je voor de juiste balans? Ik ga maar is slapen ben doodop en morgen weer vroeg! Pff nog 3 dagen en dan 2 weken vakantie! Heerlijk!
Mijn opmerkingen waren niet perse gericht op wat hier was geschreven mbt lesje leren... is meer een algemene 'frustratie' . Je kan kinderen sowieso niet verwennen met liefde en aandacht... die kinderen die worden bestempeld als verwend nest hebben juist niet genoeg daarvan. Kinderen die 'zeuren' hebben vaak gewoon behoefte aan verbinding. Echte verbinding. En een baby dreumes peuter ... die zijn gewoon fysiek nog niet in staat om hun behoeftebevrediging uit te stellen en vaak ook noet om zich vervolgens te beheersen. Afhankelijk van het temperament kan dat een driftbui zijn in alle gradaties. We (ik ook bij M) zijn zo geneigd om onze opvoeding te laten leiden door angsten ipv kijken naar de behoeftes van je kind (en jezelf!)... En hier huilt L ook wel eens als ik naar de wc ga of net even een boekje lees met S of T of M. Ik laat haar dan met mn stem weten dat ik er ben en maak af waar ik mee bezig ben. Maar meestal is er een ander kind dat boven de box staat te koeren (En mijn manier is ook vast niet de manier... gewoon my two cents )
Ik wip weer ff langs Ik zag mooie foto's voorbijkomen! En sommige kids zijn al aan het tijgeren of staan super hoor! Grappig om te lezen dat de bordjes door de lucht vliegen. Ik leg gewoon een stukje op tafel om zelf te pakken Drukke dagen ook voor iedereen zo te lezen. We hebben hier ook een kleine periode van verlatingsangst achter de rug. Elke keer in de avond als ze op bed moest was het brullen zodra we een stapje achteruit gingen. Het heeft een paar avonden geduurd. En het is vooral veel geduld hebben. Elke keer weer even geruststellen, vertellen waar je heen gaat en terugkomen als het niet gaat. Ik ging steeds een beetje rommelen op de gang en hard praten met manlief. Dat hielp goed. Overdag vaak kiekeboe gespeeld zodat ze ging zien dat weg niet voorgoed weg is. Nu gaat het eigenlijk weer als vanouds. M. tijgert nu ook. Ze gaat de kamer rond op zoek naar leuke doelen
Goedemorgen dames, ook weer een berichtje van mij! Bordje wordt hier eerst als raminstrument gebruikt en dan als frisbee. Gebruik het met brood eten dan ook niet vaak. Hij mag t van tafel pakken. Hier ook drie weken inslaap en doorslaap problemen gehad. Drie uur huilen snachts. In grote bed werkt hier niet helaas. Dus uitgezeten. A heeft in die tijd z'n eerste twee tandjes gekregen en is gaan kruipen en optrekken. Niks is meer veilig dus! Daarna weken weer heerlijk geslapen tot vannacht. Hij sliep pas om kwart voor twee!! En is nu alweer wakker..fijn verjaardags cadeautje. A zijn rooster is als volgt: 7 uur 180 fles 9 uur fruit met water 9.30 slapen 12 uur brood met water ( heeft vaak nu zo rond de 200 ml op) 14.30 180 fles en dan naar bed 16.00 koekje soepstengel oid met water 17/17.30 warme hap Wanneer hij moe is(rond 19 uur) 180 fles en slapen (of spoken tot 2 uur snachts ) Koekie niet ziek geworden? Bibi hoe ging C z'n eerst hele dag? Heb laatst op Facebook een Engels stukje gevonden over waarom jonge ouders geen tijd meer hadden voor alle sociale dingen met een excuses erbij en dat het echt niet de schuld van je vrienden is. Vond het erg kloppend en heb dit toen gedeeld. Jammer als het niet altijd begrepen wordt hoe druk het kan zijn met een (jong) kind.
@humpy leuk wat van je te lezen! Je bent jarig vandaag? Van harte! Aaron is al 8 maanden he? Was hij nou te vroeg geboren of niet? Leuk dat hij al zo kruipt en zich optrekt! @ikapika Leuk dat M tijgert! Kan niet wachten tot L dat ook gaat doen. Lastig, die verlatingsangst. L heeft er wel last van, maar niet met slapen gaan. Alleen als ze ligt te spelen op het kleed, dan mag ik niet weglopen @Bibi hoe is het gegaan op het kdv? Ik herken je vraag "waar doe ik goed aan?" heel erg hoor... L kan ook erg driftig en kwaad worden als het ff niet gaat zoals ze verwacht/wilt... Ik probeer een beetje met de flow mee te gaan.. al weet ik nooit zo goed wat die flow nu eigenlijk is haha @Koekie hoe voel je je inmiddels? @hier vandaag lekker vrij. Voel me alleen wel een beetje ziekjes. Al sinds zaterdag wat vage klachten die een beetje lijken op griep of een verkoudheid die maar niet wil doorkomen. Het heerst geloof ik ook allemaal een beetje.. hopelijk zet het niet door en gaat het 'vanzelf' over. Heb ondertussen ook een schimmelinfectie (Denk ik..) down under Heb dat echt nog nooit gehad.. wat kan ik daar het beste aan doen? Vanmorgen met L boodschappen gedaan in de nieuwe L-mobile Ze vond het eerst maar vreemd en keek heel verbaasd. Maar op een gegeven moment was ze er wel aan gewend geloof ik en is ze lekker rustig geweest. We zijn uiteindelijk een uur van huis geweest en ze heeft niet geslapen, maar ook niet gehuild Dus mama is blij.. L heeft ook een nieuwe sport ontdekt: hoe trek ik de regenhoes van mijn wagen af Verder is sinds het weekend stukjes eten totaal niet meer hip Brood eet ze nog wel in stukjes, maar haar avondhapje moeten we echt weer pureren want anders eet ze het niet. Over een weekje ofzo maar weer stukjes proberen.. kijken of ze dat wilt. Gaan jullie nog wat doen voor vaderdag? Ik heb voor vl een t-shit ontworpen met daarop twee foto's van L en eronder de tekst: "I make cute babies" Verder een boek gekocht met allemaal achtergrondverhalen over het wk voetbal en een kaart. Ik ga die dag ook zijn favoriete maaltijd klaarmaken: spare ribs met patatjes
Humpy, van harte! Wel balen zeg dat A zo loopt te spoken... gelukkig ben ik niet ziek geworden. Heb me even 2 dagen wat ellendig gevoeld maar het wilde niet doorzetten. Fijn dat het allemaal goed gaat met A verder. Drinkt A de fles van rond 19 uur leeg als hij in 17.30 warme hap krijgt? Hier heeft A moeite met die laatste fles. Warme hap eet ze prima maar dan van de fles van rond 19 uur soms nog geen 100 ml. Late geven is eigenlijk geen optie want dan slaapt ze. Tegen 18.30 begint ze al te vechten tegen de slaap. @bibi; Hoe is het gegaan de hele dag? Heeft C het naar zijn zin gehad? @lynn; ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Vervelend zeg die schimmel. Heb er zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Ik dacht dat je een middeltje bij de drogist kon halen? Zie wel eens van die reclames voorbij komen als ik het me goed herinner. Anders even belletje naar de ha? Waarschijnlijk kan die zo iets voor je uitschrijven. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent. Fijn dat L blij is met haar nieuwe wagen! De regenhoes heb ik nog niet gebruikt maar kan me voorstellen dat dat interessant is. Met vaderdag weet ik het nog niet. Denk wel een leuke verassing maar weet nog niet wat. @hier; ik denk dat A ook last heeft van verlatingsangst. Is al een aanta L avonden erg moeilijk in slaap te krijgen. Gisteren sliep ze pas om 23 uur toen ik op bed lag. Overdag slaapt ze nu ook veel. Ja, is nogal vermoeiend allemaal ga dr maar eens in bad stoppen nu. Het regent die wandelen gaat m niet worden...
Jullie hebben weer wat afgekletst. Dit keer ga ik niet zover terug om op iedereen te reageren sorry dit keer ff geen zin in haha. Hopelijk nemen jullie het met niet kwalijk. @verlatingsangst ik heb niet het idee dat N daar last van heeft. Als hij op bed ligt dan blijft ik altijd ff bij de deur staan kijken door de spleet van de deur en kozijn. Hij gooit dan met opzet zijn speen op de grond en begint dan gelijk te huilen. Meestal reageer ik er wel op maar op gegeven moment laat ik hem ook eerst ff geworden. Vaak duurt het maar ff en is het geen eeuwig spelletje. Verder geef ik N wel aandacht als hij begint te jammeren maar ik probeer hem niet steeds gelijk op te pakken. Vaak is het hier ook uit boosheid/ frustratie. Hij wil dan iets wat niet lukt en probeer dan zijn aandacht ergens anders naartoe te krijgen. Vaak lukt dit wel en is het weer opgelost. Super dat er al een aantal rond tijgeren. Hier nog geen sprake van tijgeren, wel druk het het oefenen met kruipen. @lynn fijn een nieuwe kinderwagen, heb je de oude al kunnen verkopen. Fijn dat het beter gaat nu, @hier gaat alles wel goed. N slaapt best veel laatste dagen weer. Hij had maandag ineens hele erge luieruitslag wat leek te gaan open knappen. Hebben dikke klodders sudocreme erop gesmeerd en het lijkt alweer beter te worden. Wilde bijna naar de ha gaan maar kijk het nog ff aan. Hij heeft er volgens mij niet echt last van. Vl zijn werk is weer ff veranderd maar misschien ook wel definitief. Hij is nu om 6 uur vrij i.pv 5 uur. Is met een beetje mazzel om half 7 thuis maar dat gebeurd bijna nooit. Voordat wij dus vaak eten dan is het 7 uur. Normaal gaat N dan onder de douche (is niet elke dag). Krijgt dan rond kwart over 7/ half 8 zijn flesje en gaat daarna op bed. Gister echt een gevlieg en gedoe met eten. N was onrustig want begon moe te worden maar moest ook gedouched worden met vl. Mensen die hier iets herkenen? Hoe doen jullie dat? Ben aan het denken naar oplossing hiervoor want dat gevlieg en een huilerig baby daardoor vind ik ook niks. Morgen weer naar het cb ben benieuwd hoe hij gegroeid is. Verder gaat het eten van stukjes beter. Helaas het brood nog steeds niet. Heb nog een tip gehad om het te roosteren, vandaag gelijk geprobeerd maar ook dat doet hij in zijn gehemelte. We blijven maar proberen en wie weet komt het over een tijdje. Met kilo's gaat het trouwens ineens weer beter. Ik was eerst heel fanatiek aan het wii-fitten en 2x per week een uur een stevig wandelen met N. Door weinig energie, het weer en geen zin ff niet gedaan en ineens gaat het er weer af. Ben weer op de goede weg en word daar wel weer erg blij van.
Ha dames! Gister erg lange dag gehad teamdag van werk en was bekaf dus gelijk naar bed gegaan. Op het kdv had C het heel goed gedaan. Hij was minder huilerig als maandag verder had ie goed gegeten en veel geslapen. Dat laatste heb ik zo mn bedenkingen bij aangezien C zelfs thuis niet zoveel slaapt zo netjes op schema en het was getypext dus.... Maar ach al met al goed dus. Humpy en ikapika leuk dat jullie weer eens komen schrijven! En wat een ontwikkelingen ook bij jullie kleintjes. Panda ja lastig dat gehaast, hier ook af en toe en ook geen oplossing. Fijn dat luieruitslag weer op zn retour is. Fijn dat het met de kilo's weer goed gaat. Lynn jeeejj een huilloze wandeling de nieuwe L mobile is dus een succes! Vaderdag: ik ga een hand en voetafdrukje van C maken met gedichtje erbij (van t inet geplukt) en die inlijsten voor papa. Zo avonddienst en die zit er bijna op en dan nog 1 dag werken en 2 weken vakantie daarna!! Heerlijk ben er wel aan toe!! Fijne avond allemaal!