Goedemorgen dames! @buikliggen; ik heb al van alles geprobeerd, ook met een speeltje maar ze weigert gewoon om haar hoofd neer te leggen. . Maar misschien komt het nog al verwacht Ik het van niet. Tot die tijd maar iedere keer heen en weer lopen en haar zo nodig in de wieg leggen. Het scheelt dat A met opgetrokken beentjes slaapt want in de wieg kan ze zich niet meer uitstrekken. Dus Tja, past ze erin? Languit niet maar met een beetje proppen past het wel @lynn; Veel plezier met je weekendje weg. Hoop dat alles qua inpakken gelukt is. Het scheelt dat als je iets vergeten bent je dat nog altijd kan kopen in Limburg! Hopelijk rusten jullie ook een beetje uit. . @panda; de lactulose heeft inmiddels geholpen. We hebben de dosis weer verlaagd. Ikzelf heb ook vaak last van mijn darmen. Heb het verder nooit laten onderzoeken maar het verbaasd me dus niet dat A er veel last van heeft.. Qua hapjes maak ik alles vers. Ik vind dat lekkerder smaken als potjes. A geloof ik ook want potjes avondeten hoeft ze niet Ik doe er ook altijd wat boter of olie doorheen. Qua variatie vind ik juist dat je zelfs met kan variëren als potjes. Enige wat ik lastig vind is wat ik aan vlees kan aanbieden. Verder als kipfilet en tartaar ben ik nog niet gekomen. Ja wel tilapiafilet maar dat is vis Het draaien is inderdaad erg lastig. Het is jammer genoeg een kort topic geworden dus niet echt handig. lastig he die tandjes? Hier zie ik er ook boven 2 doorkomen dus qua gedrag kan dat een hoop verklaren. . Is het nog gelukt met de brief? Huurverlaging zou wel mooi zijn! @thauma; wat leuk dat C een buikslaper aan het worden is. . Lijkt me wel een hele lieve houding waarin hij dan slaapt dauwworm hebben we hier ook al een keer gehad. Erg vervelend. Veel gesmeerd met daktarine (geloof ik). Met een week of 4 was het pas weg. @Hier; Veel herrie in de straat. Leuk met een kleintje Ze zijn bij de tussenwoningen de kozijnen en dakgoten aan het vervangen in de hele straat. Dat levert nogal wat herrie op waardoor A weer niet kan slapen gisteren heeft ze maar een uurtje geslapen en ik he b dr nu net op bed liggen. Wel in de wieg want dus staat aan de achterkant van het huis. Het vest weg van de herrie. (Totdat ze zo ook aan de achterkant van beginnen ) Maar goed, wij hebben ook een offerte laten maken om de dakgoten via de woningbouw te doen. Scheelt toch weer als dat we het zelf zouden laten doen. En onze dakgoten worden met ducktape bij elkaar gehouden dus het is ook wel nodig A kan sinds gisteren ook heel duidelijk mama zeggen! Nog niet gericht maar ze zegt het wel ook kan ze al een heel mooi stukje op de piano spelen / meppen. Jammer dat ik geen filmpjes hierop kan zetten maar er zat echt al een melodietje in. Mijn wonderkindje nu lekker weekend. Hopelijk slaapt A een beetje vandaag. Ik maar eens flink aan de slag in huis. Loop een beetje achter met alles. Fijne dag allemaal!
Koekie, qua buikliggen: C legt sinds kort zn hoofd dan neer. Voor die tijd had ie bij buikliggen altijd het idee dat hij vanalles moest doen en begon dan weer heel actief te worden. Helpt ook niet bij slapen. Komt vanzelf binnenkort wel joh.
Pffff ha dames! We zijn weer thuis! En ik heb t idee dat ik moeier ben dan ik weg ging. Maar goed ik slaap dan ook altijd slechter als ik niet thuis ben. En C leek er ook beetje last van te hebben. Vaker wakker in de nacht. En hij leek ontzettend blij om thuis te zijn, keek volop om zich heen en begon spontaan te lachen en babbelen (hier nog geen serieuze woorden) en in zn box was ie heerlijk aan het springen en staan en spelen met zn thuisgebleven speelgoed. De vlekjes zijn zo goed als helemaal weggetrokken. De arts dacht dat t van de medicatie kwam. Draaien doet C hier ook en lukt hem zelfs in zn slaapzak. Dat vind ik wel eng en dan draai ik hem om. Maar meestal komt ie op zn zij terecht en slaapt ie zo verder. Hier dus vooral een zij slaper als ie zich draait. Meestal ligt ie nog keurig op zn rug. Panda misschien heb je t wel verteld hoor maar waarom wil je huurverlaging aanvragen? Lynn veel plezier in Limburg!! Verder weet ik t ff niet meer dames. En ik heb een berg wasgoed te doen dus ga daar even aan beginnen. Fijne avond!
Wekom thuis bibi! Fijn dat het met C ook weer wat beter gaat en de vlekjes weg zijn. @thauma; A heeft inderdaad ook altijd het idee dat ze iets moet doen als ze op haar buik ligt. Hopelijk leert ze snel dat dat niet zo is en ze gewoon haar hoofd kan meekregen. . @Hier; het lijkt wel een sprongetje waar we in zitten! A kan sinds vandaag in haar handjes klappen! Verder is ze vanavond voor het eerst vooruit getijgerd! De eerste keert ging per ongeluk. Erna geprobeerd met een speeltje voor haar te leggen. Ik moet haar even "opstarten" zodat ze de goede kant op gaat. Na een minuut of 10 raakte ze erg gefrustreerd dus toen was het spelletje klaar Ik heb ook het idee dat het niet lang meer gaat duren totdat ze zelf gaat zitten. Ze komt iedere dag wat verder. Ga nu maar eens slapen. Ik voel me gesloopt... Fijne avond /nacht allemaal!
Even bijgelezen en een kort berichtje van mij. Hier is alles goed met E. Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd! Het was een perfecte persoonlijke dag waarbij we veel rekening hebben gehouden met E, waardoor ze er lekker de hele dag bij kon zijn. E had een prachtige witte outfit en was een geweldig bruidsmeisje. Tijdens de ceremonie lag ze lekker te slapen in haar maxi-cosi. Nu nog even lekker bijkomen!
Van harte gefeliciteerd verox! Wat fijn dat het vrijdag allemaal goed gegaan is en jullie een leuke dag gehad hebben. . Geniet ervan!
Hier 2 doorbraken in de afgelopen 2 dagen! Gister was papa hier voor C omdat hij zijn papadagen had gemist door ons midweekje. Na wat voorzetjes van papa zelf zei C zomaar 2x papa!! Volgens mij nog een beetje per ongeluk want vandaag niks meer gehoord, maar hij zei t toch echt. Stiekem had ik natuurlijk gehoopt dat mama t eerste woordje zou zijn maar wat was ik trots!! En vandaag doorbraak nr 2! C heeft zichzelf staande gekregen langs de tafel!! 1 hele trotse mama hier! Mijn weekend kan niet meer stuk.
Wat leuk bibi! Hier ook weer wat doorbraken te melden! A tijgert nu ook vooruit! Is wel handig want nu hoef ik haar niet meer onder de bank of kast vandaan te plukken verder lukt het haar bijna om op haar knieën te gaan zitten! Ook het woordje papa komt er hier duidelijk uit. Mama is geloof ik ver zoeken. .. oh, en A heeft woensdag voor het eerst een speelafspraakje. Kwam iemand tegen van de zwangerschapscursus en dat meisje is 2 weken ouder. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. A heeft nog nooit met een leeftijdsgenootje "gespeeld". Zoals jullie lezen een leuk weekend gehad! Vanmorgen mocht mama lekker uitslapen van papa. Dat was ook hard nodig, was zo moe de afgelopen dagen. .. nu weer energie voor 10 Nu maar gauw slapen voordat ik weer te weinig energie heb morgen.. Fijne avond/nacht allemaal!
@Verox van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Geniet van elkaar! @Bibi welkom terug! Fijn dat de vlekjes weg zijn! En wow, het eerste woordje! Leuk zeg! Kan me voorstellen dat je erg trots bent! Hier wordt al een tijdje 'mama' gezegd, maar volgens mij niet gericht. @Koekie lekker dat je hebt uit kunnen slapen! En wat goed van A dat ze vooruit tijgert! @hier weekendje weg was super geslaagd! Zijn vanmorgen thuis gekomen.. L heeft het super goed gedaan. We zijn met haar gaan wandelen, zwemmen en 2x uit eten geweest. Mevrouw vond het allemaal prima. Vooral het zwemmen was een grote hit! Ze heeft in het huisje ook heerlijk geslapen.. moesten haar regelmatig sochtends wakker maken, anders sliep ze en gat in de dag Super trots op mijn meisje!
hallooo..nou het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik op t forum ben geweest sinds mijn zoontje is geboren! wat leuk de oktober mama's ! mijn kleintje is van 27 okt. 2 dagen voor de uitgerekende datum..alles gaat lekker bijna 8 maanden alweer..moet zeggen dat de tijd heel snel gaat nu we een kindje hebben! ervaren jullie dat ook zo? ps hoe verander je je banner eigenlijk??
Koekie das zeker handig vooruit tijgeren. C tijgert thuis niet eigenlijk. Op t dagverblijf wel en dan inderdaad achteruit. Thuis probeert hij een soort kruipen maar op handen en voeten, lukt niet helemaal dus gaat ie maar weer zitten en zo komt hij eigenlijk ook meters vooruit hihi!! Lynn fijn dat je weekend geslaagd was, leuk! Zwemmen vond C ook het leukste van de hele vakantie. Boeboe leuk dat je mee komt schrijven. Gaat zeker hard 8 maanden. Je banner kan je niet gewoon bij je handtekening je banner aanpassen of bij gebruikerinstellingen een nieuwe toevoegen? Ik weet t eigenlijk ook niet zo goed hihi
@thauma als het voor jullie werkt dan gewoon lekker doen. Lijkt mij helemaal niks. @koekie hier is het ook heen en weer lopen. Zal vast wel een fase zijn, hopelijk kunnen ze straks zelf omdraaien of willen toch op de buik slapen. Ik vind het nogal een gedoe op hapjes te maken voor N. Als ik zie wat er in een potje zit dan zijn er bijv verschillende groente enzo. Je zou ook rundvlees kunnen geven. Ook heb ik bij de zelf gemaakte hapjes elke keer als ik ze uit de diepvries haal dat er zoveel vocht in zit dat het helemaal waterig is. N zijn 2e boven tandjes is er nu ook bijna helemaal door. En wat ik kan zien komen de 2 daarnaast er ook aan, ik zie namelijk bultjes. Zullen het zien zal toch een keer moeten haha. De brief van de huurverlaging is nog niet gelukt. Niet echt tijd gehad om me daar goed op te concentreren. Balen van het lawaai en dat A er minder door slaapt. Hoe lang zijn ze bezig? Wat leuk dat dat ze al mama zegt. Je zou het filmpje op youtube kunnen zetten en hier de link delen @bibiq fijn dat het beter gaat met C. Heb je van weekend nog kunnen uitrusten? Wat leuk dat C weer 2 dingen kan. Had eerste mama ook wel leuk gevonden. Op moment komt er niks anders uit dan preofff en liefst met een hoop gesputter. De reden waarom ik huursverlaging wil is omdat wij hier 2 jaar wonen, vorige bewoner woonde hier meer dan 20 jaar. Hebben brief gehad wat we vanaf 1 juli moeten betalen. Ik heb een aantal voorbeelden van buren die zoveel minder betalen, 1 daarvan woont er sinds december en daar hebben de afgelopen jaren veel verschillende huurders in gewoon en 1 voorbeeld is er afgelopen mei komen wonen. Daarnaast hebben wij een energielabel d en de overige buren F wil dan wel eens weten waar dat op gebaseerd is. @verox gefeliciteerd met jullie huwelijk. Fijn dat E zich zo goed heeft gehouden. Gaan jullie ook op huwelijksreis? @lynn fijn dat het weekendje weg zo goed is bevallen. Ik denk dat N zwemmen ook wel leuk zal vinden maar mama vind dat niet zo leuk. @boeboe leuk dat je ook komt mee kletsen. Tijd gaat zeker snel. @hier gister de hele dag bij me broertje geweest. N wilde helemaal niet slapen. Ik weet niet of het door het campingbedje kwam of de omgeving. Bij mijn ouders slaapt hij ook gewoon in een campingbedje, ben benieuwd of het daar ook zo zal gaan. Vandaag weer bij fysio geweest, hij doet het verder prima. Weer wat oefeningen mee gekregen om hem te helpen. Helaas vandaag een koortslip gekregen baal er enorm van. N is nog al druk op schoot en die mag graag aan me trekken en doen dus dat word nog een uitdaging.
Aaah ik snap t panda, inderdaad vreemd dat ze er zulke verschillen op na houden in de huur en energielabel. Haha hier is er verder ook een hoop prrrrrooee met veel gesputter. Papa nog maar 1 x gehoord na zaterdag. Verder een hoop gegil en geluid maar niks waar ik wat van kan maken, ja bee haha!! Wat leuk tandjes voor N. Hier is nog steeds niks helemaal door, wel een hoop witte bulten op de plekken waar ze moeten komen zoals de onderste 2 voortanden en boven ook en sinds afgelopen maand ook de onderste twee snijtanden op de plekken van de kiezen is t ook wit aan t worden. Voel wel een heel dun randje onder en boven maar verder niks! Dentinox helpt wel tegen de pijn en C vind het heerlijk eet bijna mn hele vinger op!! Smeer alleen als ie echt last lijkt te hebben. C huilt dan niet echt maar bijt dan heel hard op alles wat ie kan vinden en doet dit een beetje gefrustreerd en wrijft dat heen en weer in zn mond. Helaas heb ik t weekend niet heel erg extra uit kunnen rusten. Maar wel langer uitgeslapen lekker samen met C in t grote bed. Zo nu snel slapen want morgen weer vroeg werken!
@panda balen dat N niet wilde slapen bij je broertje ach.. soms kun je er gewoonweg niet achterkomen waarom ze niet willen slapen. Misschien als je thuis was geweest dat N ook moeilijk had gedaan met slapen.. Vervelend van je koortslip.. ff oppassen dus! @Bibi hier ook nog geen tandjes hoor Ook hier wel alle symptomen.. dingen over tandvlees wrijven (vooral de speen van de fles vind ze lekker ), kwijlen.. maar nog geen tandje! Fijn dat je een beetje hebt uit kunnen slapen! Ik dacht dat je twee weken vakantie had? @hier pff niet zo happy.. Vl draait sinds deze week weer ploegendienst. Dat houdt in dat hij de ene week werkt van 06:00 - 14:00 en de andere week van 14:00 -22:00. Deze week draait hij de avond en we lopen elkaar echt compleet mis in zo'n week als deze We zijn gewoon geen moment met zn 3-en.. L ligt nog te slapen als ik sochtends naar me werk ga en slaapt ook alweer als vl 's avonds thuis komt. Gelukkig hebben we een flexibele oppas die de verandering kan opvangen en het niet erg vindt om de week de middag op te gaan passen ipv de ochtenden. Ach het is weer even een omschakeling.. gewoon weer ff wennen..gelukkig ben ik morgen vrij en zijn we de helft vd dag met zn 3-en Nog even een fotootje spammen hoor vanuit het zwembad afgelopen weekend.. heb papa er ff af geknipt
Haha lynn ik had idd 2 weken en die zitten er beide helaas weer op! Leuk hoor zwemmen! En die babyfloats zijn echt heel leuk he voor die kleintjes?!