Ha dames! Lynn leuk hoor weekendje en klinkt goed. Frietjes heeft C al best vaak gehad maar zonder zout. T blijft toch gewoon aardappel dan... Qua kleding maat C draagt maat 80-86 soms nog 74 van bovenkleding. Dus eigenlijk hetzelfde toch als 9-12 maanden. Hier ook half dec weer naar cb en ik ben ook meer benieuwd naar lengte en gewicht. Hier krijgt c dan ook de laatste prik. Ooohh koekie spruitje niet opeten?! Haha zelf vind ik ze wel lekker maar heb het eigenlijk nog niet gemaakt voor C. Pluisjes hoe was t bij de orthopeed? Haha als ze de broek niet meer aan hoeft zoeft ze voor je t weet door je huis! Hoe gaat t verder met de zwangerschap? 10 weken is nog best pril. Heb je t al bekend gemaakt aan de familie, en hoe of hoe ga je dat nog doen? Hier slapen nog steeds hetzelfde heb me er bij neergelegd. Ik neem hem gewoon nog lekker mee naar het grote bed en vind t nog veel te fijn dus.... En daarbij komt als 3,4,5 is kun je het ook nog afleren. Zal misschien even moeilijk zijn maar ook dat went op een gegeven moment. En dan kan je het beter uitleggen. C is al twee dagen niet zo lekker gister en vandaag en precies de dagen dat hij bij papa is. Vind t best moeilijk omdat ik er niet ben voor hem en voor mezelf dat ik de zorg niet zelf in de handen heb. Beetje controlefreak dus... Strax komt ie thuis gelukkig. Onduidelijk wat het nu is tandjes of echt niet lekker want hij was ook erg aan het hoesten en snotteren. Gelukkig kan ik het morgen zelf inschatten en eventueel nog voor het weekend naar de ha. Wat begint het koud te worden he! Opzich wel leuk hoor past toch beter bij de komende maand. Maar brrr, en die regen mag wel weer weg hihi! Nou fijne avond nog!
Dag dames! @bibi; tja , bij neerleggen is misschien wel het beste wat je kunt doen. Als C 18 is slaapt hij echt niet meer bij je in bed denk ik Is C weer wat opgeknapt of toch nog naar de ha geweest? Ja, moeders kunnen het toch het beste inschatten / aanvoelen he? @hier; gaat het redelijk. Ik heb van de week de uitslag van het uitstrijkje gekregen en dat was niet goed. Weet niet of jullie er allemaal mee bekend zijn (vanaf 30 jaar kan je meedoen aan bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker ). Ik heb pap3b wat dus een ritje naar de gynaecoloog inhoudt. Gelukkig kan ik daar donderdag al terecht. Pff, vindt het wel erg spannend hoor. We gaan er maar vanuit dat het allemaal meevalt. Verder gaat het goed hier. A heeft veel laat van haar kiezen en tandjes. Het is af en toe net een bever vanmiddag gaan we even naar de markt hier. Heb een heel leuk en warm vest voor haar gezien. Vanmorgen hadden we haast dus heb niet zo goed kunnen kijken. En pff, wat is het koud he? Maar lekker warm inpakken... Fijne dag allemaal!
He wat naar koekie nou hopen dat het toch meevalt allemaal. Ik weet niet wat pap3b inhoudt. Ben wel bekend met het uitstrijkje ook gehad nu over 2 jaar (35) weer. Het is zeker koud ja! Ik ga strax een voetenzak voor de buggy halen voor C. Wij zijn in beweging maar hij zit stil in die wagen en dan vind ik een broek niet voldoende om hem warm te houden. Zeker niet nu hij zo ziek is. Gister weer ha geweest voor het weekend en toch weer een abkuurtje en doorverwijzing naar ee kinderarts want C heeft dit dus vanaf 4 maanden zo'n beetje aan de lopende band elke 2 maanden is t wel raak. Verder al lekker schoongemaakt in huis C slaapt al een tijdje dus alle tijd ervoor gehad. Fijn weekend allemaal!
Dit was mijn eerste uitstrijkje. toch fijn dat ze er zijn wat ik begreep is dat er bij pap 3b veel "verkeerde" cellen zijn aangetroffen en dat, als je niets doet, je in de loop der jaren bmhk kan krijgen. Donderdag gaan ze verder kijken en waarschijnlijk een stukje wegnemen en op kweek zetten. Afhankelijk daarvan wordt ik verder behandeld of niet. Hier heb ik de voetenzak al een week erin zitten. Lekker warm vindt A het. En inderdaad lekker doen ook omdat C zo vaak ziek is. Vervelend zeg dat hij weer aan de ab zit. Hopelijk knapt hij snel weer op. Wordt er bij de kinderarts gekeken naar de amandelen? Beterschap voor de kleine man!
Ha dames nou het bezoek aan de kinderarts heeft niet veel opgeleverd. Ja hij heeft een wat rood oortje en beetje geirriteerde amandelen. Maar verder alles prima in orde. Wat de amandelen betrft is hij nog te jong om er wat aan te laten doen. En verder het gebruikelijke de eerste 2 jaar mag je er vanuit gaan dat ze zo'n 5-6 x per jaar goed verkouden/ziek zijn. Het gaat om een virus en de arts gaf aan dat ab dan ook niet veel zin heeft dus advies gekregen om dat niet meer te geven alleen neusspray die ik nu op recept gehad voor 1 week en daarna gewoon de zoutoplossing blijven geven. Dus gewoon op deze voet verder gaan. Ondertussen heb ik wel een kind wat al een paar dagen weigert te eten. De papfles in de ochtend gaat nog maar alles daarna bijna niet! Hele borden pap en groentenhap en brood gooi ik weg. Fruithapje gaat de ene keer wel en de andere keer niet. En wat zegt papa ja geef em dan maar een koekie. Ja daag ga het gedrag nog ff belonen me sen koekie en dan straks een kind hebben die niks lust en alleen koekies wil eten! Maar ja wat kan ik dan wel doen??? Iemand tips want ik weet het niet meer.
@Bibi hmm beetje dubbel dus het bezoek aan de ka. Op zich natuurlijk heel fijn dat ze niets hebben kunnen vinden, maar aan de andere kant toch ook wel jammer dat ze niet echt iets kunnen doen nu. Vijf a zes keer per jaar verkouden lijkt mij trouwens wel vrij veel hoor Maar ben misschien ook wel verwend met L wat dat betreft.. die is nog maar 1x echt goed verkouden geweest. Wat betreft het eten: heeeel herkenbaar. Ik schrijf het toe aan de "ik ben 1 jaar en ik heb hier geen zin in"-houding Ook hier geen koekjes ed als er niet gegeten wordt. Het enige wat ik wel doe is een flesje melk geven (naast de gebruikelijke vla/kwark/yoghurt) voor het slapen gaan als L slecht heeft gegeten. Aangezien niemand er blij van wordt als ze midden in de nacht schreeuwend van de honger wakker wordt Het niet willen eten is denk ik een fase die van zelf wel weer over gaat en met regelmatige vlagen ook weer terug zal komen in de komende jaren Enne groot gelijk hoor dat je C lekker bij je neemt in bed! @Koekie he bah wat een vervelende uitslag van het uitstrijkje zeg! Een vriendin van mij heeft ook weleens die uitslag gehad die jij nu ook hebt. Bij haar zijn er verder geen kwaadaardige zaken gevonden bij het vervolg en ik begreep van haar (zij is toevallig ook arts dus heeft er zelf veel verstand van) dat het in de meeste gevallen alleen inhoudt dat je iets vaker gecontroleerd zal worden dan de standaard. Succes donderdag! Zal allemaal meevallen hopelijk! @hier L is flinke stappen aan het maken.. letterlijk! Mevrouw probeert sinds een paar dagen los te lopen en heeft vandaag 2x een kleine afstand afgelegd van bank naar tafel. Mama trots Zoals bij veel grote ontwikkelingen gaat ook deze niet zonder slag of stoot. L kan aardig van slag zijn als ze weer iets nieuws leert en dat is nu niet anders.. Huilt snel en veel en kan geen moment op zichzelf spelen. Vermoeiend, maar ach het hoort erbij .. gaat weer over
@bibi; inderdaad beetje dubbel bij de ha. 5/6 keer ziek per jaar lijkt mij ook veel? Maar goed, A gaat ook nog niet naar de opvang. Denk dat ze dan ook veel virussen zal krijgen. Qua eten eigenlijk geen tips voor je. Denk dat je het al goed doet door geen koekjes ed te geven. Zou maar zo ook de 1 jarige fase ofzo kunnen zijn? Ik zou het wat los proberen te laten en als hij echt honger heeft eet hij wel. Kan me voorstellen dat dat makkelijker gezegd is als gedaan @lynn;wat goed van L!!!! Nog even een stapt er zo vandoor! Hopelijk zit L weer snel goed in haar velletje oh, wat "fijn" te horen dat je vriendin ook weleens zo'n uitslag gehad heeft en dat dat allemaal goed gaat! Het extra controleren lijkt me alleen maar prettig. Hoop zo dat hetgeen ze donderdag doen goed is. Maar zal ook wel weer op de uitslag moeten wachten @hier; A is sinds gisteren van mening dat ze los kan staan. Helaas voor haar kan ze dat nog niet en valt dus ze wordt eerst al boos als ik haar wil helpen. Als ze dan ook nog eens valt is ze helemaal boos en begint het weer opnieuw het lopen hier duurt ook niet lang meer denk ik. Eten gaat nog steeds super. Ik meet het avondeten even af zodat ik weet hoeveel ik ongeveer op moet scheppen. Ze eet nu tussen de 250 - 300 gram. Ze eet alles op en het liefst nog meer maar ze hoeft in ieder geval niet te spugen erna. Fijne avond / nacht allemaal!
O ja, gisteren zag A sinterklaas en zwarte pieten vanuit de woonkamer door de straat lopen. A heel stoer naar hen gezwaaid en gelachen. Later kwamen we ze buiten tegen en kwamen ze (naar haar idee) te dichtbij. Krijsen dat A deed ze vond het hardstikke eng. Weg stoere meid nog even een foto van A met haar nieuwe vestje
Ha dames. Ja baalde er ook wel een beetje van dat er nu nog niks opgelost voor hem. Maar ja idd aande andere kant ook wel goed nieuws. Ik heb vandaag een enorm jammerend kind. En op t dagverblijf was alles zo goed geaan dat ik hoopte dat de huil/jammerbui van de ochtend over was. Wel vreemd want C heeft ineens rode vlekken met kleine bultjes in zn gezicht en nek. Ze dChten eerst dat hij eas gestoken maar we onteekten er al snel meer dus even in de gaten houden. Het kan ook nog een bijwerking zijn van de ab die hij het weekend heeft gehad, hij heeft al eens eerder een ab kuur gehad waar hij niet goed op reageerde dus... Tja wat eten betreft ik blijf het gewoon proberen op he dagverblijf heeft hij wel brood gegeten vertelde ze maar het avondeten hier was weer geen succes op een paar kleine stukjes courgette en kip na. Ik hoop maar dat t een fase is en niet te maken heeft met dat ie niet lekker is ofzo anders ga ik me toch zorgen maken of het niet meer is wat ie onder de leden heeft. Lynn wat leuk dat L al stiekem aan het stappen is! Voor je t weet loopt ze en Ben je er de hele dag nog zoeter mee dan je al was hihi! Koekie wat een leuk vest! Haha de frustraties van het opstaan en vallen en zelluf doen. Leuk hoor. Lijkt hoer alweer lang geleden wat dat betreft. Maar er zullen nog vele frustraties volgen denk ik. Succes donderag ik duim dat de uitslag meevalt voor je. Bij op kinderdagverblijf waren er vandaag 2 pieten langs geweest en van wat ik heb gehoord was hij heel stoer want hij was de enige die niet huilde en het wel leuk vond naast spannend want hij kwam mooi niet he speelhuisje uit! Maar was wel heel blij met zn kadootje (een hele mooie tol)!! Verder had ie een sinterklaasmuts geknutseld en ik kan jullie de foto niet onthouden hihi
Wat een gave foto bibi! Wat worden ze snel groot he? En wat heeft hij het stoer gedaan! Voelt C zich al wat beter? Kan het niet iets van de 5e of 6e ziekte zijn? Er zullen zeker nog meer frustraties volgen. Op zich is het ook wel weer mooi om te zien. @hier; weer een super gezellige mama dag! Vanmorgen begon even niet zo goed. A kreeg dr ontlasting weer eens niet weg. Uiteindelijk na veel gepers, gekrijs weer gelukt. Sinds gisteren weer lactulose aan het geven. Geen idee waarom het nu weer niet gaat want het ging zo goed. Zo zielig om te zien dit. Maar erna een supervrolijk meisje wat heel graag wil staan en lopen. Verder is ze de hele dag aan het kletsen en zingen. Ook sleept ze continue boekjes naar me toe die ik moet voorlezen. Wat ben ik toch trots op mn meisje
Haha koekie toevallig dat je dat voorstelt. Vanochtend zat C ineens onder de rode vlekken! Gebeld met ha en de assistente dacht ook aan 5-6e kinderziekte. Even opgezocht wat precies de symptomen zijn en toen dacht ik zelf ook dat t weleens de 6e ziekte kon zijn. Vooral toen ik later op de dag zag dat de vlekken ook weer verdwenen wegtrokken. Ze worden zeker snel groot! Het is gewoon al echt zo'n mannetje. Een jaar geleden lag ie rond deze tijd echt nog als hulpeloze baby in mn armen en nu loopt ie me overal achterna en staat ie me aan te kijken wat ik aan t doen ben. Jammer dat A nog zo schommelt met haar stoelgang, maar fijn dat het snel over was. Leuk he om zo trots te zijn op je kleintje. Ik geniet er ook echt van. En er zullen nog vele momenten volgen. Avonddienst dus snel verder! Fijne avond nog allemaal!
Inderdaad toevallig ja A heeft ook de 6e ziekte gehad. Maar heeft C ook hoge koorts gehad? A had namelijk eerst een paar dagen hoge koorts (40.6) en toen ze koortsvrij was kwamen de vlekken... maar geen idee hoe het "normaal" verloopt Ja gek he als je ze nu vergelijkt met een jaar geleden. Wat gebeurd er toch veel met zo'n kleintje. A heeft vanavond wel 2 sec zelf gestaan! Toen wilde ze in haar handjes klappen en dat kan nog niet tegelijk boos dat ze was dat ze neerviel en een trotse papa en mama ernaast hihi Ja er zullen er hopelijk nog heel veel gaan volgen. Lijkt wel of ik steeds trotser en verliefder op dr wordt Morgen nog even werken (sinterklaas komt langs dus dat is altijd gezellig ) en naar het zhk en dan lekker weekend. Werkse nog even bibi!
Koekie C had het weekend koorts wat bleef aanhouden en kreeg toen van de Ha ab voorgeschreven omdat hij toch een rood oortje en amandelen had ook. En dinsdag kwamen de eerste vlekjes op om vervolgens woensdag ochtend heel veel te hebben over zn lichaam verspreid die tegen de middag al weer beduidend minder waren. Heel gek dus. Uiteindelijk woensdag niet naar ha geweest ervoor maar alleen overleg gehad en kijk het morgen gewoon aan anders kan ik nog naar inloopspreekuur. Veel plezier met sinterklaasvieren en succes in het zh.
@bibi; lijkt inderdaad op de 6e ziekte! Hoe is het nu met C? @hier; gisteren ook gelijk de uitslag gehad. De cellen die er zitten zijn goedaardig gelukkig. 2 januari moet ik terugkomen. Ze gaan dan het weefsel in de cellen heen wegbranden zodat ze de cellen op kweek kunnen zetten. Eigenlijk dus wel goed nieuws! Sinterklaasviering op het werk was gezellig. Erna is het bij ons op de groep altijd aanpoten want ondanks dat ze het leuk vinden levert het ook heel veel spanning op. A heeft gisteren van mn ouders zo'n smartphone van vtech gekregen. Ml heeft er de hele avond mee gespeeld dl had weinig kans haha. Vanmorgen de buurvrouw op de koffie gehad met haar dochter (1 jaar ouder). A had er weinig zin in vandaag. Veel aan het huilen en "piepen". Verder veel aan het eten en nu ligt ze helemaal uitgeteld in bed Morgen naar het tuincentrum met ml en A. Eens kijken of ze nog leuke spullen hebben en A zal alle lampjes wel heel leuk vinden! Gaan jullie dit jaar trouwens de kerstboom zetten? Ik denk dat ik een jaar oversla. Voel er weinig voor om continue te moeten corrigeren en A is nog te klein om het goed te snappen. Verwacht dat het volgend jaar makkelijker zal gaan. Fijn weekend allemaal!
Ha dames! Even een snelle reactie @Bibi och arme C! Is ie weer helemaal beter? Is dat een kwestie van uitzieken die 6de ziekte? Geen medicijnen oid? @Koekie.. oh wat fijn dat de uitslag goed was! Al klinkt dat wegbranden niet echt als een fijne behandeling... @kerstboom ik ben echt dol op de kerst en kan niet wachten het huis te versieren! Wij gaan wel 'gewoon' voor een kerstboom maar we zetten m nu bij de bank zodat we er snel bij zijn als L er naartoe wil. Daarnaast hang ik er kerstballen van kunststof in ipv glas. We hebben sowieso een kunstboom dus er kan niet veel gebeuren. @hier gisteren pakjesavond gevierd.. L is erg lief geweest dit jaar heeft een smartphone gekregen (toevallig koekie ), de vtech zaklamp, boekje, puzzel,een trein van houten blokken en stapelbekers. Verder loopt alles op rolletjes.. L loopt nu heel vaak achter haar loopwagentje.. ze heeft de smaak flink te pakken!
@lynn; dat is wel toevallig zeg! A vindt mijn smartphone trouwens nog steeds interessanter dan die van haarzelf De behandeling die ze gaan uitvoeren lijkt me ook niet prettig. Ik wordt dat wel verdoofd dus zal er weinig van voelen. Het is niet fijn maar wel even nodig wat goed dat L zoveel loopt! Kan ze ook al losstaan eigenlijk? Wat gaat het snel dan he? @6e ziekte; volgens mij is het bij iedereen een kwestie van uitzieken. Veel kinderen krijgen het ook zonder dat de ouders het doorhebben A was met een weekje weer helemaal opgeknapt. @kerst; ik ben ook dol op kerst en het versieren vanwege de katten hebben we altijd al plastic ballen en een kunstkerstboom. Maar dit keer toch de grote achterwege gelaten. Wel een kleintje voor het raam gezet en vandaag bezig met versieringen op te hangen. Ook voor het eerst spuitsneeuw gekocht tja, het moet er toch gezellig uitzien he? Verder vandaag de box opgeruimd! Nu nog bedenken wat we er neer gaan zetten. Het grote speelkleed ligt er nu en ik denk dat we volgende week een tafeltje met stoeltjes bij gaan halen. Zo'n keukentje vindt ik ook erg leuk maar dat is meer iets voor de kerst. Gisteravond zijn ml en ik naar een feest van vrienden geweest. Die waren 25 jaar getrouwd. Voor het eerst dat we 's avonds beide niet bij A waren. We zijn pas gegaan toen A lag te slapen. De buurman heeft bij ons in huis gezeten en 00.30 uur waren we weer thuis. Dat was echt even wennen zeg. Ook wel lastig om weg te gaan maar wel blij dat ik het gedaan heb stiekem ook wel een beetje trots op mezelf Nu even gauw de speelmat zuigen en als A wakker is eten voor vanavond halen. Ml kwam net even thuis om de box uit elkaar te halen en deelde gelijk maar mee dat hij vanavond niet thuis eet. De rest van de dag is hij klussen Lekker rustig dagje voor mama en A
Ha dames! Kerstboom staat hoer wel sinds gisteravond. Ik hou van de kerst en vind de boom zo gezellig. Ik heb sowieso een kunstboom en een mix van glazen en kunststofballen. Dit jaar alleen kunststof ballen erin. C vond het vanochtend een leuke verrassing. Verder is ie er nog niet echt mee bezig. Hier is C nog steeds niet helemaal beter, gister had ie weer koorts en vannacht ook. verder veel hoesten en niezen. Gelukkig eet ie wel weer goed. Er zit inderdaad niet veel anders op dan uit laten zieken en hopen dat ie snel weer beter is. De box heb ik hier vorige week ook weg gehaald en staat nu in de berging. Ik heb niet zo'n groot huis dus ben blij met de ruimte die ik weer terug heb. Wil er misschien wel iets van een zitje zetten voor C waar hij kan spelen. Alle speelgoed in een grote mand op zn kamer gezet en daar mag ie nu lekker spelen. Aan het eind van de dag gaan we alles opruimen. Mijn woning is gelijkvloers dus C kan makkelijk naar zn kamer om te spelen en neemt regelmatig wat mee naar de woonkamer. Samen opruimen loopt nog niet zo goed natuurlijk maar ik begin er wel al mee zodat hij ook leert opruimen. In de praktijk betekent dit vooral dat er iets in de mand gaat en er weer iets anders uitkomt hihi! Voor degene die sinterklaas gevierd hebben, hoe was t? En zijn er nog mensen die kerst gaan vieren? En hoe doen jullie dat met kadoos en opblijven e.d? Wij vieren wel kerst, ik denk dat als C het volhoudt hij wel iets later naar bed mag of dat we zijn kadootjes eerder op de avond doen. Meestal wachten wij tot 23-24 uur namelijk. Ik wil het niet te gek maken voor C dus geen grote kadoos. C krijgt van zn tante (mijn zusje) een eigen bestek setje. Dat vind ik zoo leuk. Ik heb vroeger ook een eigen besteksetje gehad en heb daar echt nog heel lang meegegeten ik wilde altijd met mn eigen vork eten. Verder nog geen idee qua kadoos. Verder vandaag lekker rustig dagje thuis morgen begint de werkweek weer. Fijne week allemaal!
He, wat vervelend voor C zeg! Maar goed, het heerst ook flink wat ik om me heen zie dus zo gek is het ook weer niet Werkse morgen bibi! Wel fijn dat je het speelgoed van C op zo'n kamer kan zetten! Lekker uit het zicht! Hier staat alles in de woonkamer. Nou hebben we ook best een grote woonkamer dus het ligt niet in de weg gelukkig. Helpen "opruimen" doen we hier ook. Inderdaad nog wat te jong maar gewenning is ook belangrijk! Voor haar middagslaapje en 's avonds voor ze naar bed gaat, gaan we even het speelgoed opruimen. Sinterklaas hebben we enkel met wat cadeautjes gedaan. Stelde niet zo veel voor dus kerst gaan we wel uitgebreider vieren. We zijn 1e kerstdag bij mijn zwager uitgenodigd voor het eten. Denk niet dat we dat gaan doen. Het begint pas om 17.00 uur. Voordat je dan aan het eten enzo zit... Verder is het ook niet handig qua slapen voor A. Ik denk zelf 1 dag bij schoonouders en de andere lekker thuis. Qua cadeaus krijgt ze van ons denk ik een tafeltje met 2 stoeltjes voor op haar speelkleed. Het is nu nogal kaal zonder box wat ze verder krijgt weet ik niet. Ik wil ook niet dat ze veel en dure dingen krijgt. Misschien vraag ik nog wel een winterslaapzak. A "bepaalt" zelf wanneer naar bed gaat. Tegen 19.00 uur stort ze bijna in van de slaap dus dat is een mooie tijd als het wat later wordt is dat ook prima. leuk idee zo'n besteksetje bibi! Ml heeft die van hem ook nog steeds. We eten er ook nog van is C met kerst bij jou of bij je ex? Lijkt me ook lastig de 1e kerst apart te vieren of valt dat mee? @Hier; er staat wat op doorkomen in haar mond! Geen idee wat maar ze zit alleen maar met haar vingers in haar mond, rode wangen, tandenpoep, verhoging / koorts, hoesten en niet gezellig vanavond ook bijna geen avondeten op. Dus lekker met een zetpil het bedje ingestopt. Hoop morgen even in haar mond te kunnen kijken maar dat is nog niet zo makkelijk Fijne nacht allemaal!
Haha ja in de mond kijken hier ook drama! Hoop voor A dat het snel doorzet. Kadoos ben wat aan het rond kijken en dacht idd ook aan tafeltje met stoeltje op de plek waar de box stond. Maar vind t wel weer een geoot kado. Aan de andere kant speelgoed heeft ie best veel vind ik. Dat besteksetje is dus erg leuk en wat anders en kan een levenlang mee! Kerst viert C bij mij en papa ook haha! Vader van C is turks en die viert dus niet echt kerst en heeft de laatste jaren het hier wel gevierd en hij vindt het erg leuk en gezellig en duur hihi! Maar we gaan goed met elkaar om en doen nog veel samen en hij is dus van harte welkom zolang het kan. Ook leuk voor C! Wanneer 1 van ons een nieuwe relatie zou hebben zal daar wel verandering in komen denk ik. Maar hoop ook dan dat we het goed op kunnen lossen en veel samen kunnen blijven doen voor C. C gaat normaal gesproken 20 uur naar bed soms 20.30 hangt ervan af hoe laat we gegeten hebben. Vooral doordeweeks wordt het nog weleens iets later ivm werk en eten koken eten en badje daarna papfles en naar bed. De kerstboom staat hier en naarmate de dag gister vorderde vindt C de ballen toch wel erg interessant hihi! Gelukkig zijn ze kunststof en heb ik dit jaar voor de minimalistische look gekozen in de boom . Nou fijne dag en week allemaal!
@kerstcadeau; net even zitten internetten en heb toch zoiets gaafs gezien! Een kinderbankje van kunststof met haar naam erin geborduurd! De zitting kan dan ook nog in een andere kleur. Ik kende ze wel van enkel een fauteuil maar zo'n bankje is veel gaver! Dan maar even geen tafeltje + stoeltjes Fijn te lezen dat jullie nog zo goed met elkaar omgaan! En dan leuk om kerst nog samen te vieren. Het zal inderdaad wel anders worden als er nieuwe liefdes tevoorschijn komen naar zolang dat er nog niet is lekker genieten! Vooral doen wat goed is voor jou en C! Red C het dan tot 20.00 / 20.30? A is tegen 19.00 echt aan het instorten van vermoeidheid! Oh, maar C wordt ook later wakker 's ochtends he? A is om 6.30 / 7.00 uur present Haha, niet anders verwacht dat C de kerstboom leuk zou vinden! Zo te lezen kan er gelukkig weinig mis gaan. @Hier; A is vannacht wel 5x wakker geweest uiteindelijk om 3.30 nog een zetpil gegeven en toen heb ik dr niet meer gehoord. Ik denk dat onder het kiesje erdoor is, zag er wat wits. Boven nog niets te zien. Drukke dag op het werk gehad. Leek wel of er storm in de lucht hing. Vanmiddag 5 cliënten die een escalatie hadden. Was even flink aanpoten maar wel gered. Morgen gelijk maar even shoppen voor het werk. Waren een aantal dingen gesneuveld wat we weer moeten aanschaffen Nu maar even douchen en dan bank hangen en bijkomen van vandaag. Fijne avond allemaal!