koekie, C en ik delen een groot tweepersoonsbed dus opzich vind ik het niet vervelend. Af n toe krijg ik een klap of voetjes in mn zij. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog teveel van geniet eigenlijk! Alleen weet ik dat hoe langer ik ermee wacht hoe lastiger het wordt om hem later wel in eigen bed te krijgen. Lynn wat fijn dat de uitslag niet zo erg was als je dacht. Copd is inderdaad minder heftig maar kan ook heel vervelend zijn zeker als je blijft roken. Is het een optie voor je vader om te stoppen? Los buiten lopen, C wil ook geen handen vasthouden en loopt ook echt alle kanten op en luistert ook niet als ik hem roep. Sinds deze week loop ik meer en vaker met hem buiten en moet hij mijn hand vasthouden, soms trekt hij hem los maar dan pak ik hem gelijk weer. En als hij stenis gaat maken dan is het afgelopen met het lopen! Koekie idd heftig van je smoeder dr zusje. Dat soort dingen zijn je grootste nachtmerrie. Hier stadsverwarming en die staat wel aan want ik vind het nog erg koud zeker op C zn kamer. Panda is de uitslag inmiddels wel over? Goh spannend weer een operatie voor N. Hoop dat je snel terecht kan en het achter de rug is. Wbt je persoonlijke vraag we zijn niet meer intiem geweest sinds we uit elkaar zijn een jaar geleden. Maar laat t nou net zo zijn dat afgelopen weekend we er beide aan toe waren. Om t maar even nog ingewikkelder te maken. Ach ik maak me er maar niet druk om en zie wel hoe het loopt. Je hoeft op vakantie idd minder mee te nemen als vorig jaar maar ik ben sowieso een stresskip wbt koffers inpakken en maak me daar altijd zorgen om van te voren en nu met C erbij dus helemaal. Het zal wel los lopen. Hier gisternacht C 2x overgeven dus kon midden in de nacht twee keer het bed verschonen en vervolgens C douchen en weer naar bed. Om 2 uur later weer eruit te gaan voor werk. Ben kapot! En alsof het niet genoeg is ben ik enorm aan de buikloop!! Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb meegemaakt, heb ook echt enorme buikpijn erbij. Maar goed zal het jullie besparen. Ik ga nu ff rusten vroeg te bedde. Fijne avond!
Beterschap Bibi! Hebben jullie misschien een virusje onder de leden? @panda ik bedoelde niet dat L vervelend is hoor, maar verveeld. Dat is wel een verschilletje Ze loopt maar een beetje heen en weer en pakt iedere keer wel wat speelgoed op, maar lijkt af en toe een beetje met haar ziel onder haar armen te lopen en te "zoeken" wat ze kan doen.. en als ze dan wat gevonden of bedacht heeft (of door mij op iets wordt gewezen ) dan is ze dat zo weer zat.. Al worden die momenten ook afgewisseld met momenten dat ze heel lang en lief een boekje kan lezen ofzo.. Ik houd het kort dames, ben moe en kruip er vroeg in!
@zieken; wat is dat toch met al die zieken? Ik weet niet wat er allemaal heerst maar vindt het wel meer een heftiger als voorgaande jaren.. tot nog toe ben ik niet ziek geweest (klopt het gauw af ) en dat is een wonder als ik op mijn werk kijk: noro virus, "gewone" buikgriep, de griep, longontstekingen. het is allemaal aan de orde van de dag. Dus ik mag niet klagen geloof ik @bed slapen; ik ben ook geen voorstander om A in ons bed te laten slapen omdat ik dan zelf geen oog dicht doe. Maar ja, zo lang we nog geen nieuwe ketel hebben en hij valt uit 's nachts. .. en stiekem is het bij het wakker worden ook wel gezellig hoor. @panda; he, Hopelijk knapt C gauw weer op en is hij fit voor de operatie. Wanneer staat het ook alweer gepland? @bibi; lastig zeg je relatie met je ex. Inderdaad misschien maar eens op zijn beloop laten. Wie weet gaat het ooit nog wel goedkomen He, wat balen dat jullie ook weer in de ziekenboeg zitten. Pff, buikgriep is niet fijn! Kan me 2 keer herinneren dat ik 's nachts 3 uur lang op de wc zat met een emmer voor me. En dan die dagen erna.. Zo slap en futloos :x @hier; A heeft afgelopen nacht doorgeslapen Alleen vandaag wilde ze overdag niet slapen. Om 18.30 uur was ze echt doodop! Ze sliep vanavond binnen 30 minuten, ben benieuwd of ze weer de hele nacht doorslaapt. Verder vandaag een doorbraak op het werk gehad! We zijn al sinds september bezig om een client van mijn dagbestedingsgroep naar een andere dagbestedingscentrum te krijgen omdat wij niet meer de juiste begeleiding voor hem kunnen bieden. Dat levert gevaar op voor hemzelf en anderen (medeclienten en collega's). Nu eindelijk na 6 maanden (!!!) is hij vandaag urgent op de overplaatsingslijst gezet! Eindelijk is er naar ons geluisterd. We hebben zoveel gesprekken, observaties, video analyses gehad... Helaas door alle veranderingen in de zorg heeft dit zo lang moeten duren. Niemand wist meer wie er verantwoordelijk was en wie er de knoop door moest hakken.. Vanmiddag lekker taart gehaald om het te vieren. Onze nieuwe auto is ook geleverd vandaag! Dus ik heb mijn eigen autootje weer terug Nu maar gauw even slapen en morgen van mijn weekend genieten Slaap lekker allemaal! ! !
@bibiq, Hoe is het nu? Inmiddels weer aan de betere hand? Snap dat de relatie het ingewikkelder maakt. Fijn dat je je er niet druk om maakt. Wie weet wat de toekomst gaat brengen. Haha ja koffers pakken, bang dat je wat vergeet. Vind voordeel nu wel dat ze niet meer afhankelijk zijn van flesvoeding. Veel dingen kun je vaak ook zo kopen denk ik altijd. @lynn haha dat bedoelde ik ook niet hoor, waarschijnlijk verkeerd getypt. Misschien is het een fase? @koekie, Ik vind het ook een heftig virusje. Hopelijk blijven jullie gespaard. De operatie is gepland voor 2 maart. Inmiddels gaat wel goed met N. Heeft alleen wel s'avond verhoging maar dat heeft hij al een tijdje, weet niet of dat normaal is. Fijn de doorbraak op je werk, jammer dat het zolang heeft moeten duren. Hoe bevalt de nieuwe auto? @hier gaat alles wel aardig goed. Word alleen nog wel helemaal gek van de schimmel bahh. Verder zijn we bezig voor een 2e. Heb altijd gedacht dat we niet de mmm in zouden hoeven en het snel zou lukken. Helaas heb ik een behoorlijk korte cyclus 21-20 dagen. Natuurlijk gegoogled en wat ik dan vind word ik niet blij van. Ben deze cyclus begonnen met ovutesten om te kijken hoe het met me eisprong zit. Inmiddels op cd 14 nog steeds geen positieve test, maakt me er onzeker. Zijn er nog andere hier die ook voor een 2e gaan?
@panda; de nieuwe auto bevalt echt super! Ml rijdt er in principe mee maar ik grijp natuurlijk ook mijn kans om erin te rijden vindt automaat echt super rijden! Oh, nog een weekje wachten voor N. Dat is nog wel te overzien. Hoop dat de operatie goed gaat en hij snel weer opknapt. @2e kindje; wat jammer dat je cyclus niet meewerkt. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. En de mmm in wil je natuurlijk liever niet. Wij zijn nog niet bezig met een 2e. In de toekomst zou ik wel een 2e willen hoor. Op dit moment wel ik eerst weten dat ik medisch niets mankeer. 13 maart moet ik weer voor een uitstrijkje. Vindt het best spannend wat daar uit gaat komen. Merk wel dat het begint te kriebelen om weer zwanger te zijn / kindje te krijgen. Heeft er misschien ook mee te maken dat 4 collega's zwanger zijn (3 daarvan waren ook tegelijk zwanger voordat ik zwanger werd). Dus nu wordt op het werk alweer geroepen dat ik wacht tot zij bijna terug zijn van verlof en ik dan zwanger raak Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er naast A nog een hummeltje hier in huis zou zijn. Dus beetje dubbel allemaal en daarom nu nog even niet @hier; pff, pittige week met het slapen van A zeg! Moeite met inslapen, doorslapen en ze is vroeg wakker. Middagdutje is ook lastig. Ze heeft al een paar keer geen middagdutje gedaan (lukte echt niet) en ze trekt het aardig tot 19.00 uur Inmiddels denk ik dat A mij aan het uittesten in bij het in slaap komen. Ze zet het op een krijsen als ik weg ga en als ze me weer boven hoort komen gaat ze gauw liggen. Vanavond ben ik in de deur opening blijven staan en langzaam steeds meer afstand genomen totdat ik na ongeveer 2 minuten naar beneden ben gelopen. Ze slaapt nog niet maar is wel rustig. Fijne avond!
Dag dames! Gisteravond ben ik uiteindelijk 2 uur bezig geweest voor A sliep. Vanmiddag sliep ze na een uur en vanavond? Na 8 minuten! Hoop zo dat dit doorzet voor haar (en mezelf). Nu maar even genieten van mijn vrije avond
@Koekie Fijn dat A vanavond alweer wat eerder in slaap viel L is ook een beetje aan het rommelen hoor met slapen, maar dan met name overdag. De ene dag slaapt ze twee keer anderhalf uur en de andere dag komt ze met moeite aan één keer drie kwartier. Gelukkig slaapt ze snachts nog steeds als een zonnetje *ff afkloppen* Lijkt mij een goede aanpak trouwens met in slaap vallen (in de deuropening blijven staan). Zo laat je haar toch niet helemaal alleen, maar laat je ook duidelijk merken dat het bedtijd is (door haar er niet uit te halen). @panda he wat balen van de schimmel zeg! Ze gingen er toch wat aan doen? Hopelijk duurt het niet te lang, lijkt me erg ongezond voor jullie! Meet je N zijn temperatuur altijd savonds? Geen idee eigenlijk of een beetje verhoging savonds normaal is.. Ik meet L haar temp eigenlijk alleen als daar aanleiding toe is (ze voelt warm of oogt ziek..) Heel veel succes en sterkte met de operatie maandag! @2e kindje watvoor anticonceptie gebruikte je panda? Misschien dat je cyclus nog ff moet "wennen"? Ik weet het niet hoor, heb er verder weinig verstand van. Toen ik stopte met het slikken van de pil bij L had ik vrijwel meteen een normale cyclus, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn... Ik weet nog dat ik in september gestopt was met de pil en in februari zwanger.. Volgens mij is dat gemiddeld genomen vrij snel! Zou me nog niet al te veel zorgen maken als ik jou was en zeker niet Googelen op mmm en korte cyclussen enzo.. Op internet vind je altijd alleen de slechte verhalen! (al snap ik je wens en bezorgdheid heel goed hoor ) Hier nog geen tweede.. Willen we wel graag ooit, maar voorlopig nog even niet. We zien wel wanneer dat zal zijn @hier pff hectische dagen achter de rug! Vl heeft het afgelopen weekend een flink ongeluk gehad op de fiets Hij is over de kop geslagen en met zijn gezicht op de straat terecht gekomen. Één van zijn voortanden lag er met wortel en al uit en van twee andere tanden is een stuk afgebroken. Daarnaast een flinke snee in zijn bovenlip die ook enorm gezwollen was en wat schaafwonden in zijn gezicht. Gezien de klap die hij heeft gemaakt is het nog een wonder dat hij verder niets gebroken heeft oid.. De wond in de lip geneest vrij snel en ook de schaafwonden en zwelling zijn al aan het wegtrekken.. Zijn gebit is er het ergste aan toe en het is nog maar de vraag of zijn eigen tand(en) behouden /kunnen blijven. De komende twee weken kan de tandarts even niets doen (standaard protocol na een dergelijk ongeval) Over anderhalve week heeft hij weer een afspraak en zal er gekeken worden wat er te redden valt.. De schrik zat er afgelopen weekend in ieder geval goed in. Hij was alleen toen het gebeurde en niemand heeft het zien gebeuren.. stel je voor dat ie buiten bewustzijn was geweest en niemand die hem kon helpen.. bah moet er niet aan denken Rust is gelukkig wel weer teruggekeerd en we kunnen inmiddels alweer lachen en grapjes maken om zijn mooie dracula gebit
@lynn; ik klopt het ook altijd af dat A altijd goed sliep. Helaas heeft het hier niet geholpen overdag rommelen met slaapjes vind ik minder erg als 's avonds / 's nachts. Het scheelt zoveel als je zelf ook tot rust kan komen. Maar ach, ik heb nog niks te klagen geloof ik als ik anderen hoor. Jeetje schrikken zeg van vl! Doet hij aan mountainbiken / wielrennen ofzo of was het gewoon een stom ongelukje? Zeker schrikken als je ook nog eens alleen bent. Is hij zelf naar huis gekomen of heeft hij nog Hulp gehad? Hopelijk kunnen ze nog iets moois maken van zijn dracula gebit Wel fijn dat jullie er nu weer om kunnen lachen. (Weet niet wanneer hij jarig is maar misschien zijwieltjes? ) fijne avond verder!
Ja, vind het ook helemaal niet erg hoor als L overdag wat minder slaapt.. Zou niet weten hoe ik het allemaal moet doen als ze snachts slecht zou slapen.. ben al zovaak moe, stel je voor dat L snachts zou spoken.. dan kan je me helemaal wegdragen (nog een keer afkloppen haha) Nee het was een stom ongeluk.. Het regende en het was donker en hij fietste met een paraplu in de hand en hield die een beetje voor zich omdat de wind van voren kwam. Hij fietste op de weg en die weg ging over in een fietspad met midden op het fietspad zo'n blok om te voorkomen dat auto's het fietspad op kunnen.. en je raadt het al, hij is keihard op dat blok geknald, want die zag hij niet door zn paraplu Hij is alleen naar huis gekomen (nog wel zo slim geweest om zijn verloren tand mee te nemen).. wel zwaar overstuur en in paniek, zeker nadat ie in de spiegel had gekeken. Zo sneu! Maargoed.. het is nog redelijk met een sisser afgelopen uiteindelijk. Tandartsen zijn tegenwoordig net kunstenaars.. zijn gebit wordt straks nog mooier dan ie al was
@lynn; vind het wel heel sneu voor vl zeg! Echt een domme actie Gelukkig kunnen tandartsen tegenwoordig heel veel. Helaas wel zonde van het geld en de tijd die het kost. Maar ja, beter zo dan een dracula gebit @hier; A heeft vannacht tot 6.15 uur geslapen. Werd wakker met een giga zure spuitluier vanavond toen ze net 10 minuten op bed lag wederom zo'n zure spuitluier zouden dit dan de laatste 4 kiezen zijn? Na het verschonen was ze vanavond na 5 minuten stil lijkt dus verbetering in te zitten! Verder vandaag drukke dag op het werk gehad dus nu even relaxen! Fijne avond!
@koekie,Ja ik kan me ook geen voorstelling maken van nog een kleintje in huis. Maar goed gevoel had ik ook voor N en nu weet je niet anders, het zal wel los lopen denk ik. Toen ik last had van de onrustige cellen op mijn baarmoedermond vroeg ik of ik wel zwanger kon worden en het mocht. Mijn gyn zei dat het juist goed is zelfs, heeft een positieve invloed. Maar ik snap wel dat je daar eerst meer duidelijkheid over wilt. Lastig dat A moeilijk slaapt op moment. Zou heel goed kunnen dat ze je uittest. Wij hebben ook zo'n fase gehad. Hier was het tijdens de oorontsteking dus last te zeggen of het daarvan was of niet. Wij hebben het ook zo ongeveer zo gedaan alleen zaten wij op bed in de kamer ernaast en na 5 min. ging we weer kijken. Voor je het weet is deze fase weer voorbij. Ik dacht dat de laatste 4 kiezen rond de 2 jaar pas kwamen. Vervelend dat ze vroeg alweer wakker was. Heeft ze daarna nog wel weer geslapen? @lynn inmiddels zijn de lekkage verholpen. Ook zijn er in de buitenmuren extra roosters geplaatst voor het ventileren. Helaas zit het vocht nog in de muren en onder de grond. Helaas aan de schimmel verneem ik geen verbetering. Ik maak het schoon en na 2 dagen zit het er weer. Ben er zo klaar mee. Krijg het er ook niet eens helemaal meer schoon. Ik meet N zijn tempratuur niet elke avond hoor. Vaak vooral als hij warm aanvoelt en niet fit oogt. Ik gebruikte de cerazette, minipil dus. Toen ik voor N stopte had ik ook gelijk een regelmatige cyclus en had toen 4 jaar geen menstruatie gehad. Wij zijn al bekend met de mmm voor N dus het zal niet geheel nieuw zijn. Wat ontzettend schrikken van vl. Als ik je verhaal lees heeft hij heel veel mazzel gehad. Hopelijk heeft hij straks weer een mooi gebit. @hier inmiddels wel mijn ei gevonden dus mijn onzekerheid is iets minder. Nu vooral afwachten wanneer mijn menstruatie komt en wat mijn lf is. Zal nu dan misschien wel een normale cyclus hebben van 30 dagen (met een normale lf). Verder niet zoveel bijzonders hier. Gaan het rustig aan doen van weekend aangezien maandag de operatie van N is.
@panda; de gync heeft niet gezegd dat ik niet zwanger mag worden maar het voelt niet goed. Zwanger worden goed voor de onrustige cellen? Heeft ze dat ook nog uitgelegd? helaas heeft A gisterochtend niet meer verder geslapen. Vanmorgen was het 4.00 uur en was ze erg onrustig. Om 11.30 is ze ingestort ik ben helemaal niet thuis in de mmm, ovulaties, eitjes ed maar wat betekent lf? Hoop dat het gauw gaat lukken en je de mmm bespaard blijft! @gebit; de laatste 4 kiezen komen ook rond het 2e jaar. Alleen A doet haar gebit in een stroomversnelling geloof ik. Hoektanden schijnen ook pas rond de 18 maanden te komen en die heeft ze ook al een tijdje. Verder is ze weer aardig aan het knagen en zit ze veel met haar vingers achter in haar mond. Mag er helaas niet inkijken maar gok dus op de kiesjes. Nu maar gauw even douchen voor A zo wakker wordt.
Koekie, lf is de luteale fase. De dagen van je eisprong tot je menstruatie. Als die periode te kort is zijn er vaak problemen. Toevallig ben ik net afgelopen week eindelijk weer ongesteld geworden. Best gek voor het eerst in 27 maanden weer. Nou eens kijken of ik ook alweer een eisprong heb. Wat schrikken zeg, zo'n val met de fiets fijn dat het meevalt en hopelijk kan de tandarts er weer wat moois van maken. Ik hoop dat ie nu niet meer met een paraplu in de wind gaat fietsen?
@koekie, als ik het goed heb onthouden heeft het te maken dat onrustige cellen steeds weer anders zijn en een zwangerschap heeft een positieve invloed erop. Sowieso een bevalling dan gaat de baarmoedermond open. Thauma heeft heel goed uitgelegd wat lf is, heb er verder niks aan toe te voegen. Dank je voor het succes. @Thauma, wauw dat zal wel wennen zijn zeg. Maar hoezo 27 maanden als ik vragen mag? Geef je nog steeds borstvoeding? Gaan jullie nu ook voor een 2e? @hier operatie is weer achter de rug. Het viel me allemaal heel erg mee. N was gelijk weer rustig toen ik bij hem mocht na de operatie. Wel heeft hij na de operatie nog op de ok gelijk zijn infuus eruit getrokken. Tja ik had het wel verwacht. Volgende week donderdag moeten we weer heen en dan mag het verband er af. Ik hoop dat hij het wel laat zitten. Over 6 week voor controle naar de plastische chirurg maar verwacht niks geks. Hij vertelde dat hij zijn duim gelijk weer kon bewegen, het was gelijk over duidelijk te zien tijdens de operatie. Ik hoop dat we nu een hele lange tijd klaar zijn met de operaties. Verder hier niet zoveel nieuws.
Ha dames! Hoer ff kort berichtje. Lynn jeetje wat schrikken zeg!! Gelukkig is dat t en niets ergers. Panda hoe is de operatie van N gegaan?? Thauma wow 27 maanden niet menstrueren, heerlijk! Ik ben alweer een jaar volledig in bussiness zeg maar hihi. In t begin was ik nog blij dat alles nog werkt zeg maar na de keizersnee, maar nu alweer op t punt dat t me verveelt! @hier ben ik al 2 weken zo goed als nonstop vieze poepluiers aan t verschonen en de wasmachinendraait overuren. C heeft nog steeds diarree. Hij eet en drinkt wel goed. Eet wel iets minder als anders op sommige dagen. En vandaag dan wat minder goed gedronken maar over t algemeen goed. Geen koorts en speelt wel gezellig. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Buikgriep of tanden. Afgelopen donderdag had ie weer in de nacht overgegeven na 1 week niks zeg maar. Las op inet dat dit soms kan bij doorkomende kiezen. Ik denk zelf dat t laatste is want zn tandvlees is op sommige plekken ook dikker en was eerst wit en nu roder. Aangezien hij nog maar 6 tanden heeft hoop ik misschien ook op t laatste hihi. Vandaag had ie ineens weer vuurrode billen toen zn ontlasting wat dikker was. Verder druk met de speen afbouwen. Dat betekent hier in ieder geval niet meer overdag. Dat werd zo'n beetje gewoonte van hem en die speen was zn beste vriend, hij liep de hele dag met dat ding in zn mond en afpakken was drama! Dus de afgelopen dagen heel wat gehuil en gejammer. En alleen de speen gehad als hij ging slapen. Vandaag leek ie t allemaal goed te vinden. Speen na t slapen uit en saemen weg gelegd. Tot zn volgende slaapje. Nu vraagt ie speen vandaag als ie moe is. Hoop dat t zo blijft. En wat blijkt meneertje brabbelt een stuk meer!! Wat natuurlijk logisch is. Zo zegt aaauuuwww dat is aaien als ie de kat ziet maar ook andere katten zijn aaaauuuwww hij zegt ohoh en wat nieuwe kaa is klaar, da daa was dag dag voor t eerst vandaag en hij zei paar dagen geleden lellu = lekker!! Woow!! Trotse mama. Fijne avond en week allemaal!!
@panda; fijn dat de operatie mee viel en geslaagd is! Inderdaad, nu maar even klaar met die operaties bij jullie! Beterschap voor N. Wel sneu zo'n klein kereltje met zo'n dik verband @bibi; he bah, wat vervelend voor C. Doet me meer voor als tandjes dan als buikgriep hoor! Zal wel even wennen zijn dat C de speen minder krijgt. Hier heeft A de speen alleen in bed gehad. Er liggen er nu 3 in een bakje naast haar bed en als ze klaar is met slapen legt ze de speen er weet in. Wat leuk dat C meer zegt! Ze blijven je iedere dag weer verbazen! @hier; Ook hier steeds nieuwe woorden / klanken. Bijv; jamjam = jam. Ohh, kijkes = oh, kijk eens, ahwwww = hond. Verder blijf ik me verbazen Hoe snel de ontwikkeling gaat. Bewust kiezen tussen 2 dingen die ze op haar brood mag, een speeltje vragen waarvan ik geen idee heb waar die ligt. Vervolgens zoekt ze wel 5 minuten tot ze het gevonden heeft Oh,en alle laatjes en kastjes moeten tegenwoordig dicht. Die tic heb ik ook. Aangezien ml altijd alles open laat staan zijn we er maar druk mee Fijne nacht!
Grappig, die herkenning... C doet ook altijd alle deuren dicht. Als je zegt 'pas op je vingers' doet ie zn hand plat. Hier ook diarree monenteel. Gok ook op kiezen, maar kan ook buikgriep zijn natuurlijk. Toch maar ff aan de wegwerpluiers nu... Wel handig dat ie bij de deur gaat staan wijzen als ie een schone luier wil He jakkes, wat naar... zo'n klein handje in t verband... 27 mnd... c is nu 16 mnd... 9 mnd zwanger en daarvoor icsi (3 weken pil slikken en daarna paar weken prikken). Denk wel dat we snel willen gaan proberen. Maar ja, vorige keer duurde het 4 jsar ofzo. Ik geef nog bv idd.
@panda ach arme N met zo'n dik verband! Hoe reageert ie er op sinds jullie thuis zijn? Fijn dat de operatie goed gegaan is in ieder geval! @Thauma wow 27 maanden niet ongesteld! Wat hebben jullie lang op C moeten wachten zeg mag ik vragen wat er medisch gezien in de weg staat om spontaan zwanger te worden? Of is dat niet duidelijk? @Koekie leuk he die ontwikkeling. Hier moeten de kastjes open (liefst trekt ze er dan nog alles uit) en dan mogen ze weer dicht Hoe gaat het inmiddels met slapen? Blijft A sochtends wat langer liggen? @Bibi wat goed dat het afbouwen met de speen zo goed lukt! Is altijd maar even afwachten. Balen van de diarree maar inderdaad.. zo lang hij goed drinkt zou het niet direct kwaad kunnen denk ik! @speentje L heeft haar speentje in principe alleen snachts in. Overdag alleen als ze er om vraagt maar dat is eigenlijk zelden. @woordjes die zijn hier nog niet te horen wel bepaalde klanken die steeds terugkomen "hmmm"incl wijzen dan wil ze iets hebben en "boef" en wijzen is "kijk!". Waar de boef vandaan komt heb ik geen idee van haha @hier L krijgt een 5de tandje .. joepie! Gaat wel gepaard met huil en bijtbuiten Alles en iedereen moet er aan geloven, mevrouw zit niet lekker in haar vel. Is ook een beetje verkouden dus dat helpt ook niet mee. Verder gaat het eigenlijk zn gangetje wel. Ik heb vanmiddag mn laatste rijles voordat ik vrijdag mag afrijden Hoop heel erg dat het dit keer gaat lukken en dat ik van die lessen af ben. Heb er sowieso veel meer vertrouwen in dan de vorige keer, hoop dat dat al helpt Vl is sinds deze week weer aan het werk na het ongelukje op de fiets. Gaat op zich wel goed, alle zwellingen in zijn gezicht zijn zo goed als weg. Nu is het afwachten wat de tandarts as maandag van zijn gebit gaat vinden. Zijn er in ieder geval achter dat we tot 10.000 verzekerd zijn voor mondzorg na een ongeval. Wel een opluchting, want mocht hij implantaten nodig hebben dan zal dat aardig in de papieren kunnen gaan lopen. Maargoed, het belangrijkste is natuurlijk nog steeds dat het allemaal goed afgelopen is Ik ga maar snel weer even wat in huis doen voordat L wakker wordt
@thauma; hoe is het met c? Nog ziek geworden of toch tandjes? @lynn; oh, hoe is het afrijden gegaan? ???? Hoop dat je geslaagd bent! !!!! En het tandartsbezoek van vl? Valt er nog wat te redden? @hier; A slaapt weer een stuk beter! Zaterdagochtend is onze ketel ermee opgehouden en die nacht en gisternacht heeft ze weer helemaal doorgeslapen. Daarvoor was ze gewoon weer om een uur of 5/ 6 wakker. Ik denk dat ze wakker werd van het geluid wat de ketel maakte (en die maakte nogal wat herrie de afgelopen weken ) dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Overdag slaapt ze ook wel weer goed. Soms slaapt ze ook niet, tja is nou eenmaal zo. En ze red het op zich wel tot een uur of 19! Verder afgelopen weekend heerlijk genoten van het lekkere weer! Zaterdag bij ml in de sporthal geweest, zondag gefietst en buiten gespeeld We hebben A sinds gisteren achter op de fiets zitten. Vond dr zo groot voor voorop. Moet zeggen dat wel fijner fietst nu ze achterop zit Nu maar gauw slapen. Welterusten allemaal! ! !