C vindt de vitamines ook heel lekker smakt ook nog even na. Maar de infacol dus met de sinaasappel smaak vindt ie minder. Overigens toch besloten de infacol 2x daags te geven ipv bij elke voeding. Dit lijkt C toch wat meer rust te geven van de krampjes. Ben het wel eens dat het idd vreemd is dat je kleintje alles uit de borst kan halen behalve de K. Maar idd netjes braaf aanvullen. Verschoonkussen iets opgehoogd. Bedankt voor de tip ika. Ben nog opzoek naar iets om het bedje mee op te hoogen alles wat ik heb is niet echt stabiel.
Goede morgen dames! Wat is het hier rustig de laatste dagen. Na een paar vermoeiende nachten en twee huil weken lijkt de rust hier eindelijk weder gekeerd. In de nacht weer om de vier uur en geen borstweigering meer. Vreet ze nu zo'n beetje op. Heerlijk gevoel als alles weer rustig is. Aaron zelf ook helemaal vrolijk, kletste gisteren wat af. Lag om 24 uur nog allerlei geluiden te maken in z'n bedje na de laatste voeding. Erg schattig.. Hij heeft ook iets nieuws, als ie moe is ligt hij zijn gezicht in matras of lijf van degene waar hij bij op schoot zit te duwen en wrijven..of hij dit nou doet om in slaap te komen of zich wakker te houden weet ik niet..
Mijn man is vandaag weer aan het werk gegaan na bijna vier weken vrij. Wel even lastig hoor! Tot nog toe alles onder controle. Net ff weggeweest, alweer twee dutjes gedaan... Maar ja... Nu nog zien dat ik hem in de wieg krijg. Had m wel in de draagdoek vanmorgen, maar dat vind ik niet bij alles handig. Bovendien moet ik er nog ff aan wennen... Humpy, herkenbaar hoor, dat wroeten. Doet ie hier s nachts bij mij ook... Wel om te slapen trouwens...
Jeetje, Pappamuis kreeg drie dagen verlof van zijn werk Babymuis werd op woensdag geboren en de maandag daarop stond ik er alleen voor. Dat is me wel heel zwaar gevallen moet ik zeggen.
Wroeten doet M. ook Wow, 4 weken vrij, Thauma! Dat is wel lekker zeg. Spannend om er alleen voor te staan dan. Mijn man was na een week weer aan het werk. Op sommige dagen kwam hij wel wel wat eerder thuis. Hij heeft de komende weken nog wat vrije dagen hier en daar. Donderdag moet ik bijvoorbeeld op nacontrole bij de gyn en dan is hij vrij. Wel zo fijn, want het ziekenhuis is een mijl op 7 met de bus en dan nog met een kinderwagen
Vitamines: ik heb hier ook die met sinasappelsmaak. Ik wist dat ik ze kocht toen niet dat het een smaakje had. Ze vind het iig nu wel lekker maar in het begin ook een zuur gezicht. De vit. K vond ze helemaal vies. @humpy duwen en wrijven doet n. Ook vaak. T lijkt een beetje op "zoeken" maar dat is idd een moeheids signaal. Dat droog drinken doet n ook. T ziet er heel komisch uit. Zodra ze een spuugdoekje op d'r borst krijgt begint ze te knorren en droog te drinken. Hier begint ze ook gelijk te huilen hoor. Als mevrouw honger heeft dan heeft ze NU honger en niet 5 min geleden en al helemaal niet 5 min. Later. Voeden bij de eerste signalen is er dus ook niet bij. @bibi heb je niet een grote encyclopedie oid? Om het bedje mee te verhogen.
Middag dames. Zo C en ik zijn de avond weer alleen. Vriend is naar werk avonddienst. Hij had ook 3 weken vrij vond het wel heel fijn hoor! Thauma succes! De eerste dagen vond ik best pittig alleen. En heb nog steeds geen ritme te pakken alleen. Nichelle het bedje staat op 2 losse poten dus ik moet iets hebben dat even dik is om mee op te hogen. Encyclopedie heb ik niet maar ga wel even tussen de kookboeken snuffelen of ik daar iets mee kan. Bedankt voor de tip zet me iig aan het denken. Alles lijkt langzaam te herstellen behalve mn hersenen!!
@bibi Owja duhh.. Je moet het bedje bij de poten ophogen . Ik zat al te denken aan een boek onder het matrasje. Hier hersteld er helemaal niks snel zeg maar xD.
Onder het matrasje kan ook hoor. Wij hebben een schommelwieg, dus dat valt bij de poten niet op te hogen. Wij hebben een dikke handdoek onder het matrasje liggen ter hoogte van zijn hoofdje, dus niet letterlijk bij het hoofdeinde want dan is de hoek minder groot.
Misschien ga ik dat met een boek onder het matrasje ook maar even proberen masr vraag me af of dat voldoende is. Krijg je dan niet een soort kussen effect dat dus alleen zn hoofdje een beetje omhoog gaat?
T was idd fijn dat mn man zo lang vrij had. Vandaag ging prima. Nog wat huishouden kunnen doen ook. Vanavond was ik een uurtje weg maar s avonds zonder mama is wel lastig. Ondanks de melk die ik gekolfd had. Lig nu alweer een uur op bed met hem op mn buik. Matrasje schuin zetten kan je ook doen met een boek en een plank. Die plank ondersteunt dan bijna het hele matrasje. Vooral bij dunne matrasjes wel handig
Fijn! Hier hommeles en om 4u enorme poepluier... hommeles verklaard Hier is het weee gaan werken van Jan alleszins meegevallen. Bij M vond ik het spannender terwijl ik een dagje met alleen L nu bijna saai zou vinden.. bijna hoor Gisteren Sint aankopen gedaan met L in wagen en S op mn rug. Pitstop bij een vriendin en ging uitstekend
Tja, Salapio, jij bent ook al een doorgewinterde moeder. Jij kan alles al Moet zeggen dat ik het best te doen vind overdag alleen, maar tis wel wennen, met je eerste kindje. Alles is anders dan hiervoor Klinkt goed, een op je rug en een in de wagen!
Ja dat bedoel ikThauma. Achteraf zie ik de babytijd van M als heel erg rustig maar dat vond ik toen niet. Ennuh... kon ik alles maar... of in ieder geval beter tegen die barre nachten. Vandaag is niet mijn supermamadag
Vandaag de hele dag wezen shoppen in Groningen! Ging goed ook in en uit de bus. Nu wel lekker moe en F die wat aandacht opeist. ja bijna de hele dag geslapen haha. En een fotoshoot gehad bij de v & d ben heel benieuwd naar de foto's!
@ bedje ophogen, hier hebben wij een koffertje aan het hoofdeind, is een pokerset haha. Hadden ook geen idee wat we anders konden doen. ff een ego berichtje verder. Ik lees ook nog steeds mee. Hier gaat het langzaam aan wat beter. De laatste dagen wil N nog wel een vechten tegen zijn slaap. Doe dan een muziek dingetje aan en is vervolgens stil en valt dan vaak in slaap. Morgen samen met me moeder lekker winkelen. Nog een vraagje vanaf wanneer zul je een sjaal nodig hebben? Hij lijkt me daar nu nog wat te klein voor eigenlijk. En hoe oud was jullie kleine toen die voor het eerst ging logeren? Bedoel dan wel bij opa en oma. Hebben zaterdagavond bij me s-ouders iets van de visclub. Er word daar nogal wat af gerookt en wil dat niet in N zijn bij zijn. Hebben geregeld dat hij naar mijn ouders kan. Gevolg is nu dat s-moeder niet zo blij is dat N niet mee komt *zucht* Haar reactie was ja hij kan boven wel op bed en flesje kan wel in de kamer. Ze waren maandagavond hier op visite en heeft geen mond open gedaan. Ze heeft blijkbaar zelfs zitten huilen omdat N niet mee komt. Ik had de reactie wel verwacht. Ik zie er gewoon heel erg tegenop om überhaupt daar te komen met N omdat ze roken en niet het idee heb dat niet te doen in N zijn bij zijn. Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet.
Panda gewoon je eigen plan trekken. Zou ik ook zo doen als er gerookt wordt. Volgende keer beter! Ik heb geen sjaaltjes..is z'n nek niet lang genoeg voor hAha! Hier vandaag wezen babyzwemmen! Zo leuk. Aaron moest ff wennen maar heeft heerlijk liggen rondkijken. Hele dag ook flink geslapen. Volgende week zijn we weer van de partij! Zelf voor het eerst weer een basketbal training bijgewoond..nog niet gerend en gesprongen maar lekker schietoefeningen. Was er na een half uurtje al wel klaar mee! Heb nog lange weg te gaan merk ik wel!