Hoe lang duurt t voor hechtingen zijn opgelost trouwens? Er zitten er nog een paar aan de binnenkant... al vier weken dus... Geen last van, maar weg zijn ze ook nog niet...
Ik hoorde dat het soms wel 6weken kon duren maar vd week zijn er bij mij weer hechtingen uitgehaald waarvan de verloskundige zei dat ze moeilijk zouden oplossen. Je kan ze dus ook weg laten halen. Is zo gedaan.
Hier werden ze na 12 dagen verwijderd. Dan hadden ze geen functie meer. En het irriteerde bij mij. F heeft een mutsje op en capuchon
pfff... ik heb c lekker op mn schoot, eet ondertussen wat... zit ie me aan te kijken! Dan voel ik me zo schuldig dat ik stiekem wat anders zit te doen tussendoor! Wat doen jullie als de kleine wakker is?
Vanalles: Kroelen en koeren, eten, huishouden (zij in box), andere kinderen voorlezen, appje sturen, opvoeden (T plet S of andersom), etc. Maar als ik niet koer of kroel is er meestal wel een broer of zus die die taak overneemt. Ik zou me er maar niet schuldig over voelen... mens moet toch eten
@Thauma, ik heb nog een inwendige hechting die nog niet is opgelost. Ik heb er geen last van, ook niet tijdens de seks. De gyn zei dat het tussen nu en twee weken wel weg zou zijn en anders als het niet weggaat ff bij de ha langs moet. Ik doe een vreugdedansje. Hier heeft M. doorgeslapen van 23.00 tot 6.00!
Ha dames! Bedankt voor de reacties! Heb ff 2 dagen niet gereageerd en gelezen. Druk geweest met de kleine en naar het wc boodschappen en vandaag cb en wc en huishouden. Merk nog wel dat twee van zulke dagen met veel lopen me nog beetje opbreken. Dan doet mn lichaam wel weer pijn en vooral mn wond en in mn rug. Alles op het cb was goed gelukkig. Wel kleine ruis op zn hartje dus hiervoor doorverwezen naar ha. Maar flink gegroeid zit nu ruim 2 kilo boven geboortegewicht en is in 3 weken ruim een kilo aangekomen. Aankleden onderweg vind ik ook heel lastig afgelopen twee dagen zonder jasje alleen kleding (truitje of joggingpakje) en dan in de voetenzak in de maxicosi en dan voor de zekerheid wikkeldeken maar dat was gister te warm. In de kinderwagen heb ik ook een soort voetenzak waar die in kan en dan wel met kleding en jasje. Maar dus nog erg zoekende. Verder nu lekker relaxed.
Hoi dames iemand ervaring met spruw? Ik denk dat f spruw heeft en ik ook. Heb gevoelige tepels beetje pijnlijk en f heeft witte aanslag op de tong... nu heeft ze dat al een tijdje maar eerst was het na de voeding weg en nu niet meer...
Heb vanmiddag ook zitten googlen op spruw omdat ik dacht/denk dat de kleine en ik dat hebben. Witte tong, kwarkachtige stukjes in haar mond, pijnlijke tepels, branderig gevoel in borst, onrustig drinken, net aantibiotica kuren gehad etc. Eigen huisarts is net met vakantie dus heb er niet voor gebeld. Kijk het het weekend nog even aan. Hoop dat het geen spruw is. Antwoord op je vraag is dus eigenlijk dat ik er geen ervaring mee heb. Lees wel mee qua reacties van anderen.
Helaas dames het klinkt allebei als spruw. Wij hebben het ook. Vandaag een kuurtje gekregen van de ha.
Oh echt? Ik dacht dat het juist wel mee zou vallen.... hoe bepaald de ha of het idd spruw is? Mijn ha is nu met vakantie en ik vind het best een drempel om de vervanger te bellen. Op internet zag ik ergens ook staan dat je de verloskundige mocht bellen maar zou dat idd echt zo zijn?
Prima, tot 6 weken na de bevalling mag je nog bij verloskundige aankloppen hoor. Ha kijkt in de mond. Dacht het ook te hebben maar was niet zo.. Hier losten de hechtingen ket zes weken op..
De ha keek in de mond, witte tong en een paar witte vlekjes op de rest van de mond. Bij mij doen mijn borsten pijn. Vooral tijdens en na het voeden. Ik ben ook bij de vervanger geweest vandaag. Hij had aan een blik in Tijmens mond genoeg om te zien of het spruw is. Mij hoefde hij niet te bekijken. Mijn laatste hechting (aan de binnenkant) is na 5 weken opgelost/verdwenen. Mag eindelijk in bad! Morgen maar eens doen
Hmmm ja dan kan het best spruw zijn. Zal ik het weekend nog kunnen wachten en dan maandag naar mn eigen huisarts?
Morgen dames. Mijn laatste hechting uit mn buik is afgelopen eindelijk verdwenen. Dat was het knoopje zeg maar. Spruw hmmm misschien moet ik het ook even in de gaten houden. Heb erg gevoelige tepels weer en c heeft wel wat witte aanslag op zn tong. Ik dacht gewoon melk. Moet de aanslag na het drinken normaal gelijk weg gaan??
Dat weet ik eigenlijk niet bibiq. Wat wel overal genoemd wordt is dat je melkaanslag moet kunnen wegvegen en aanslag vd spruw niet. Weet alleen niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om bij haar tong te komen en er met een gaasje oid overheen te wrijven.
Toch even de dokterswacht gebeld en kan een kuurtje ophalen voor ons beide bij de apotheek. Hoef niet eens langs te komen