Aaaah wat schattig zeg die die foto's!! Humpy wat een leuk pakje! Onze kleine man heeft wel wat weg van jouw kleine man hihi! Ik zal even kijken of ik een leuke foto in mn album kan zetten.
Ik heb helaas geen kerstfoto zonder dat ie bij iemand op schoot zit. Hoop dat jullie de foto kunnen zien.
Haha ja he humpy! Woow hier al 2 nachten gehad dat meneer doorslaapt van 21-6 uur!! Dat gaat de goede kant op! En hij babbelt en lacht er op los!! Heerlijk!! Rollen doet ie nog niet maar dat komt misschien omdat hij het op de buikliggen niet zo fijn vindt. Hij tilt ook zn hoofd dan niet echt op maar blijft met zn neus in de kussen liggen en begint te huilen. Op schoot houdt ie wel al goed een tijdje zn hoofdje zelf rechtop en kijkt dan lekker om zich heen. Zo schattig met die grote ogen van hem!! Hoe is t met de rest??
Leuk he, Bibi, als ze zo om zich heen kijken. Hier is omrollen al zo'n 3 weken dikke pret. Alleen als het niet lukt, wordt mevrouw boos. Ze maakt ook al aanstalten om van rug naar buik te gaan. Ze tilt steeds haar heupen op. Gisteren lag ze plots op haar zij.
Hoi dames. Deze week erg druk gehad. F wou niet meer uut mn borst Drinken. Nu krijgt ze Smorgens borst want dan wil ze wel en ik kolf wanneer ik stuwing heb. Meestal pas s'avonds en dat krijgt ze. Rest van de dag kv. nu is ze weer tevreden
Hallo dames! Mag ik me ook aanmelden bij deze club? Het lijkt me wel gezellig om te kletsen met dames die rond dezelfde tijd zijn bevallen, om ervaringen en tips uit te wisselen. Ik ben 24-10-2013 bevallen van ons eerste zoontje en ik ben zelf 30 jaar. (Momenteel heb ik wat problemen met de meldingen van reacties hier op zp, dit moet ik nog navragen bij beheer, dus het kan zijn dat ik reacties een beetje laat zie. Tot snel hier!
Welkom Lentekriebel! L is erg verkouden en ik denk dat ze ook pseudokroep heeft. Hopelijk doorstaat ze het goed en is het snel over. S is ook volop groene kikkers aan het produceren en ook niet helemaal in zn hum (en dat betekent bij hem dat ie nog best vrolijk is). M en T zijn met Jan naar Rotterdam (miniworld). Jan wilde ook nog een boottocht maken naar de haven maar ze willen niet weg uit miniworld. Dus dat is dan voor een volgende keer Ik ben ook niet helemaal lekker en de nachten zijn belabberd (niet alleen door L overigens). Vrijdag gaan de drie oudsten een nachtje logeren en ik hoop dat ee dan een beetje kunnen bijtanken.
Welkom Lentekriebel! Salapio, beterschap. Het is ook steeds van dat weer om weer ziek van te worden Morgen laatste week kerstvakantie en dan weer beginnen met werken. Gelukkig is mijn eerste werkdag papa-dag voor M. en dus geen gehaast voor mij 's ochtends.
Welkom Lentekriebel. Lekker Bibi! Heeft ie het lange slapen doorgezet? Hier was het deze week ook twee nachten lekker lang slapen (van 19/21 uur tot 4 uur). Nu al weer een paar dagen twee keer per nacht, helaas... Je hebt een snelle meid Ika! Leuk dat ze al kan omdraaien. Hier nog geen draai pogingen, meestal binnen 1 minuut huilen op z'n buik. Balen Salapio. Hopelijk voelen de kindjes zich snel beter. En lekker genieten van de rust vrijdag! Hier morgen een paar uur oefenen op het kinderdagverblijf. Ik ben benieuwd hoe hij reageerd. En ook hoe ik het vind
Ah spannend Lili, ook voor jou. Heb je de dag een beetje volgepland? Ik vond het heel raar een dag zonder M. Ze was voortdurend in mijn gedachten. Hier past oma 1,5 dag op als ik werk.
Welkom lentekriebel en nog van harte met je zoontje! Balen salapio, beterschap voor jullie. Afgelopen ook weer een lange slaap maar korter dan de nachten ervoor. Rond 5 uur ongeveer. Maar hij was dan ook eerder gaan slapen en had overdag veel geslapen omdat wij buiten waren. Draaipogingen herkenbaar lili, hier ook huilen geblazen op de buik! Hij vindt t maar niks! Spannend hoor wendagje! Hier past oma ook op 1 dag en de rest van de dagen is papa of mama er. Wendagje met oma hebben we niet maar mijn eerste werkweek mag ze al gelijk 3 dagen oppassen, maar dan bij ons thuis. Mn vriend moet dan op cursus de hele week en levert hier voor zijn vrije dagen in. Maar oma woont wat ver weg dus die komt logeren. Ben benieuwd hoe dat gaat, maar ergens wel blij dat mn eerste weekje zo verloopt. Kan ik nog ff alles wat beter in de gaten houden en goed uitleggen hoe ik t wil. Overigens hoef ik pas 21 januari weer aan de slag. Dus ik heb nog ff tijd om te genieten!!
Lentekriebel, welkom hier en gefeliciteerd met de kleine! Salapio, wat balen dat jullie niet fit zijn. Jeetje, allemaal alweer aan het werk. Heftig hoor! En wat een leuke kerstpakjes zag ik langskomen! Hier had ons mannetje een zwart bloesje met witte stipjes aan, met een zwart stropdasje. Hij stal de show! Ik vond trouwens dat het erg goed ging met de drukte met de kerst. We zijn 's mrogens naar mn schoonmoeder geweest waar mn schoonzus met aanhang (3 kids) ook was. En dan 's middags naar mijn kant van de familie. Ons ventje heeft bijna de hele middag geslapen! De volgende dag is hij dan vervolgens wel weer ongeveer de hele middag en avond wakker gebleven. Zo lastig soms! Je ziet dat hij moe is en je legt hem weg maar slapen, ho maar! We proberen er nu beter op te letten om geen signalen te missen, maar na een paar dagen 'nieuwe stijl' kan ik weinig anders concluderen dan dat we het nog niet zo verkeerd deden eerder. Hij blijft gewoon heel lang wakker soms.
Nog niets gepland tijdens het oefenen, maar het is maar een paar uur in de ochtend (09:00-12:00) en mijn schoonouders komen smiddags en het huis is een zooitje, dus dat komt wel goed! Haha Hier komt mijn schoonmoeder ook 1 dag oppassen bij ons in huis. Ze blijft dan elke week een nachtje logeren omdat ook zij ver weg woont. Mijn schoonvader zal soms meekomen, afhankelijk van drukte op zijn werk. Thauma, gewoon doen wat werkt voor jullie, toch!? Ik vind het nog best lastig om te ontdekken of hij moet slapen. Ik probeer maar wat. Elke keer als ik denk dat ik 'm begin te begrijpen veranderd hij weer helemaal. Op het moment heb ik moeite om honger te herkennen, het echte happen wat hij eerst deed zie ik helemaal niet meer, dus leg hem maar een beetje op de gok aan zo af en toe.
Hier ook vaak langer wakker, hoor. Ze gaan beetje bij beetje minder slapen. Ik merk dat M. voor de laatste avondvoeding niet echt meer wil slapen. Ik ga komende week langzaam proberen haar tussen 20.00 en 21.00 op bed te krijgen. Ze slaapt nu gemiddeld zo'n 11 uur door. Dan komen we mooi uit met ons ritme als ik ook weer werk.
Oh spannend, oefenen op het KDV! Ik ben benieuwd! Ik verbaas me wel over al die lange nachten die jullie hebben! Hier komt de kleine man nog wel een paar keer per nacht! Afgelopen nachten zat er maar zo'n twee uur tussen... het eerste blok was wat langer, soms wel een uur of vier. Net weer om 10 uur gedronken, dus ik reken op een uurtje of 1 nu. En dan hopelijk door tot een uur of half 4, half 7 en 9 uur daarna ofzo. Dan ben ik geneigd om die van 10 uur en 9 uur niet mee te tellen... dan komt ie maar 3 keer per nacht. Maar aangezien ik om 10 uur ook naar bed ga en om 9 uur nog niet ben opgestaan in de vakantie, is het eigenlijk een keer of 5 Bibi, jouw oma komt oppassen? Of de oma van je hummeltje? Wow... mijn man heeft nog wel een oma, maar die is bijna 94, die zie ik niet meer oppassen!