Uitgerekend in oktober 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @koekie.. spannend eerste werkdag! ben benieuwd hoe het is gegaan! Thx voor de tip wbt het pyamaatje, zal vandeweek maar eens even polshoogte nemen bij de h&m :D L draagt nog geen pyamaatjes, maar wil hier wel mee gaan beginnen.. als een nieuw onderdeel aan de avondroutine zeg maar ;) en wil ook gaan voorlezen 's avonds voor het slapen gaan.. Ik heb het vandeweek overdag geprobeerd en merkte dat ze er erg rustig van werd

@kolven geen ervaring mee, misschien even contact opnemen met de ha of idd even een ander voorbehoedsmiddel gebruiken om zelf te testen?

@thauma vervelend dat je mannetje nog zo verkouden is! Ik zou zeggen: met dit weer gewoon lekker naar buiten hoor voor een frisse neus. Ik weet niet of ie ook verhoging heeft, maar als dat zo is zou ik hem niet té dik aankleden.

@lili fijn dat het logeren goed is gegaan! en fijn dat opa en oma het niet erg vonden 's nachts wakker gehouden te worden.. zo zie je maar dat mensen die het niet iedere nacht meemaken er toch anders mee omgaan.. met veel meer energie zeg maar ;)

5 maanden.. gaat hard! L is volgende week zaterdag 4 maanden en verbaas me iedere dag weer over wat ze allemaal al kan.. gaat zo snel!

@hier gisteren met L naar de verjaardag geweest.. Ze was in het begin heeeeel erg veel en hard aan het huilen.. maarja wat wil je als je meteen bij binnenkomst door opa uit de maxi cosi getrokken word en je niet eens je jasje uit hebt ;) toen ze eenmaal gekalmeerd was ging het wel goed.. ze heeft zelfs een klein tukje in mn armen gedaan ;) zoals afgesproken werd er binnen niet gerookt.. en er hing ook geen rooklucht dus denk dat ze het ook aardig hadden gelucht voordat wij kwamen.. :D tsja.. eigenlijk is het ook niet meer van deze tijd he (binnen) roken ? ;) 's avonds was L wel heel huilerig.. denk van alle indrukken die ze heeft opgedaan.. bijv. ze lag lekker in de box toen we aan de eettafel zaten.. en bij het opendraaien van een potje appelmoes (zo'n 1-2-3 dekseltje van hak, maakt geluid bij het opendraaien) zette ze het op een huilen.. arm kind ;) Vandaag maar even een rustig dagje gepland.. lekker wandelen zo.. heerlijk weer :D

2. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    ohja en vandaag maar weer eens begonnen met gezond eten en sporten :D in eerste instantie om gewoon lekker gezond en bewust te leven.. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ontdekt dat ik een hoge bloeddruk heb en zit nu aan de medicijnen .. In een lage dosering, dat dan weer wel, maar ik ben ook pas 26 en om nou mijn hele leven aan die medicijnen te zitten zie ik écht niet zitten.. dus hoop met wat gezonder en bewuster te leven ik al een slag kan slaan.. en als daarbij ook gelijk wat kilo's afvliegen ben ik helemaal blij natuurlijk!

Wish me luck.. zal het nodig hebben! ;)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thauma... frisse lucht is juist goed. Niet te warm inpakken hoor. Gewoon jasje mutsje dekentje en goed id gaten houden dat hij het niet te warm/koud heeft.

S ligt na een ommetje lekker te tukken in de wagen en staat buiten. L slaapt in de doek. Ik zit op de bank. Koekjes liggen in de oven... (sorry Lynn ;)).

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Salapio!
    Ben vanmiddag de stad in geweest. Lekker stukje gelopen met C.
    Daarna thuis even gespeeld en gedronken en daarna ben ik in de tuin gaan harken met C in de draagdoek bij me. Toch wel fijn dat je dat kan doen als hij zich zo zielig voelt.

Wat betreft Pyamaatjes: C heeft 's nachts wel een pyamapakje aan en dan zijn slaapzakje erover (we hadden eerst dikkere slaapzakjes, die alleen met romper. Deze is dunner, dus dan met pyamapakje nu nog er onder. Wordt het warm in de zomer, dan zullen we dat wellicht achterwege gaan laten.

5. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hier vandaag ook weer ff gewandeld met C. Maar daarna was ie echt helemaal van slag. Alleen maar huilen. Voeden schone luier boertje proberen te laten slapen niks mocht baten. Dan sliep ie tien min. En weer huilend wakker en dan vervolgens weer ontroostbaar. Ook maar in de draagdoek gedaan eerst nog huiln maar uiteindelijk in slaap gevallen. Een uur met hem rondgelopen zo want toen ik een poging deed na half uur om hem in bed te leggen maakte ie weer aanstalten om te huilen dus maar lkker laten zitten. Daarna wel in bed en heeft ie nog flink verder geslapen. Toen ie wakker werd lkker flesje met pap en nog even geknuffeld n gespeeld en hij kon weer lachen. Nog even bij mama hangen schone luier verhaaltje en weer naar bed. Nu zelf ook slapen morgen vroeg weer werken.

6. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Wat is het hier rustig :D

@bibi vervelend dat C zo huilerig is/was.. ach af en toe hebben ze gewoon zo een dagje dan zijn die kleintjes gewoon niet in dr hum ofzo..

Alles goed met de andere ukkies/mamma's?

@hier vandaag is de kinderstoel gebracht.. L is nog te klein ervoor maar had deze kinderstoel al langer op het oog en was nu in de aanbieding.. Het is de chicco polly chick to chick (tenminste.. geloof dat ie zo heet, zeg het nu uit mn hoofd ;)) geworden. Heb L net voor het eerst niet ingebakerd in bed gelegd. We bakeren haar in sinds ze een week of 6 is.. wel spannend of ze het "pikt".. Slaapt nu in een pyama en slaapzak.. ohhh wat wordt ze al groot :)

7. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @Lynn: spannend! Hopelijk slaapt je dochter lekker door! Gewoon lekker strak instoppen!

@hier: alles goed. Er wordt nu fanatiek steeds op de zij gedraaid. Zorgt wel voor enige frustratie en een hoop gesteun&gekreun als ze niet verder kan :) Verder veel gebabbel. Fruithapjes gaan er heel goed in!
    Sinds gisteren over van 5 naar 4 voedingen. Hopelijk blijft ze doorslapen..! Drinken gaat iig een stuk minder onrustig!

8. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Ja ik heb dr strak ingestopt en toeval of niet, maar zelf hield ze haar armpjes al langs haar lichaam.. waarschijnlijk heeft ze het niet eens door ;)

Het is te hopen dat je ukkie doorslaapt op 4 flessen edith! Hier ging de overgang van 5 naar 4 flessen erg soepel..

Sinds gisteren heeft L trouwens ook haar stembanden gevonden .. Gillen als een gek! :$ van de pret welteverstaan ;).. lijkt wel een dierentuin hier!

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @instoppen Oei, ik vind het altijd een beetje eng om de armpjes onder de dekens in te stoppen. Maar dat komt misschien omdat mijn dochter geen inbakering is gewend. Ze lag pas 's ochtends met het laken over haar hoofdje :( schrok me wild! Nu laat ik altijd de armpjes boven de deken bij het instoppen.

@4 flessen mevrouwtje heeft weer doorgeslapen op 4 flessen! Jippie!

@stembanden Haha gezellig he, al die geluiden! Mijn dochter is de hele dag druk met bellen blazen :D en als ik mijn tong uitsteek, doet ze het na. Zo leuk!

10. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Zo, de eerste 2 dagen werken zitten erop. Morgen nog een dagje en dsn heb ik weekend :D
    Het is me eigenlijk best mee gevallen. Het werken niet maar wel het missen van A. Werk is eigenlijk weinig verandert, wel meer "gezeur" en dat is niet leuk terugkomen.
    Maar A heeft zich prima vermaakt bij opa en oma. En was ook blij toen ik weer thuis kwam :p het missen is me wel meegevallen. Leuk is anders maar ik had het erger verwacht.

Verder gaat het hier eigenlijk zn gangetje. A is lekker druk aan het bewegen, vooral met haar benen. Soms lijkt het net alsof ze zich al bijna om gaat draaien. Slapen gaat goed, ze is wel steeds vroeger wakker. Nu rond een uur of 5. Blijft wel lekker liggen kletsen / spelen totdat ze eruit mag :D
    de aankondiging van de 4 maanden sprong lijkt op zn retour te zijn. Ze is weer lekker vrolijk, slaapt overdag ook weer de gewone tijden.

Wat ik trouwens wel lastig vind en benieuwd naar ben hoe jullie dat doen;
    A krijgt rond 19 uur haar flesje en gaat erna naar bed. Vaak wordt ze rond een uur of 18 moe. Als ik haar dan in bed leg gaat ze de nacht in. Als ik haar eerder in bed leg slaapt ze niet. Wst ik vaak doe is haar de fles geven en erna naar bed, dat betekent dat ml haar maar heel eventjes ziet, of helemaal niet. Want die is pas tegen half 7 thuis.
    Als ik A op bed heb gelegd moet ik erna nog koken. Betekent dus dat wel pas laat eten. Ik bereid het eten vaak wel voor masr dat is niet met alles mogelijk.
    Als ik de fles om 19 uur geef en wij eten om half 7 zitten we vaak met een huilende A, want ze heeft honger. Comclusie is dan dat we alsnog apart en snel eten omdst A honger heeft.
    Het fijnste zou zijn als A rond 17 uur haar flesje krijgt en erna nog wel wakker blijft. Alleen dan kom ik overdsg weer niet goed uit.
    Hoe doen jullie dat met die fles rond etenstijd?

@instoppen; hier was het gelukkig niet nodig om in te bakeren. Ze zeggen vaak dat uitbakeren heel moeilijk is dus blij dat het hier niet nodig was. Ik vond het ook altijd eng om haar handjes onder de deken te stoppen. Vooral omdat ze er altijd weer onder uit haalde. Ze slaapt nl altijd in de "hands-up" houding :) nu ligt ze in een slaapzak en niet onder een deken dus ze kan heerlijk liggen hoe ze wilt.

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    @ edith, fijn dat ze doorslaapt op 4 flessen! Lekker zeg. En leuk he die bellen blazen? Doet ze hier ook. Hoe groter hoe beter :)

12. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @edith fijn dat je dochter heeft doorgeslapen! Wat worden ze al groot he ;)

@instoppen... tsja ingebakerd lag ze natuurlijk ook altijd al met haar handjes onder de deken ;) ik maak het bedje kort op dus in principe kan ze niet onder de dekens zakken.. ze komt dan met haar voetjes tegen het voeteneind. Het komt weleens voor dat ze er 'schuin' onder zakt en scheef in bed ligt.. dan komt ze nog weleens onder de dekens terecht. Toen ze nog piepklein was vond ik dat ook eng, nu niet meer zo. Ze heeft overigens de heel nacht doorgeslapen en slaapt ook nu weer lekker in haar slaapzakje.. dus vooralsnog lijkt het alsof mevrouw het wel eens is met het feit dat ze niet meer ingebakerd hoeft te worden ;)

@koekie fijn dat de eerste werkdagen zijn meegevallen! dus je bent een madido moeder ? ;) lijkt me heerlijk zo een werkweek van drie dagen.. goed te combineren met een kleintje lijkt me!

Ik heb weinig tips mbt de fles die je geeft rond etenstijd. L krijgt een flesje rond 4 uur en daarna weer om 8 uur/half 9, tussendoor eten we, vaak rond 6 uur. Ze gaat rond half 7 de nacht in, dus die laatste fles bepalen we zelf een beetje hoelaat we die geven, we moeten haar hiervoor wakker maken. Ze heeft wel vaak tijdens het eten haar huiluurtje. Ze is dan niet moe, want als we haar in bed leggen blijft ze huilen, maar moet dan even wat dingen verwerken ofzo ;) dus komt ook hier regelmatig voor dat we apart en/of snel eten omdat L getroost moet worden. Niet erg gezellig, maar vl draait ochtenddiensten dus smiddags hebben we genoeg tijd om bij te praten en heeft hij ook genoeg tijd om met L door te brengen. Hoelaat krijgt ze haar andere flessen? Misschien dat je daarin iets kunt schuiven zodat de fles van 7 uur later valt?

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Ja ik ben een madidomoeder. Nadat ik altijd de hele week gewerkt lijkt het me heerlijk om 3 dagen te werken!
    A krijgt flessen om 8 uur, 12 uur, 16 uur, 19 uur en 22 uur. Als ik werk krijgt ze de 1e fles om 7 uur maar proberen we wel weet om op de fles van 19uur uit te komen. En als ze honger heeft krijgt ze m natuurlijk eerder!
    Als we over gaan op 4 flessen wordt het schuiven makkelijker denk ik. Alleen nu heeft die laatste nog wel nodig. Ik wil dam proberen om op 20 uur uit te komen.
    Ik denk dat het nog even "uitzitten" is totdat ze naar 4 flessen kan.

En vandaag is mn meisje voor het eerst helemaal zelf van rug op zij gedraaid!!! :D

14. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Hier het zelfde probleem. Wij doen de eerste optie.
    Nog even lekker spelen door de moeheid heen..half zeven het bedritueel in. Omkleden en boekje lezen. Dan de fles en rond zeven uur in bed en dan koken. Voorbereidingen eerder..
    Wel jammer dat de papa weinig tijd heeft..maar zo verloopt t toch het rustigst en samen rustig de dag doornemen samen is ook wel prettig..

15. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.459
    246
    63
    @lynn wat fijn dat ze geslaagd is voor de provocatietest, zal wel een fijn gevoel geven. Wat roken betreft dat gebeurd bij ons in de omgeving wel veel ( heel slecht wij zelf ook, maar ALLEEN buiten). Als er ergens binnen word gerookt dan gaat N niet mee of vragen of het ergens anders kan als we met N er zijn. Hangt er wel vanaf bij wie natuurlijk. Bij s-ouders word ook gewoon binnen gerookt maar gelukkig begrijpen ze het en doen ze het niet als N er is. Gelucht ofzo zal er niet worden tja. Voor mij ook een reden om N daar niet snel te laten slapen. Succes met het afvallen. Hier ook weer begonnen, ben inmiddels al bijna 5 kilo kwijt. Heb ff gekeken naar jullie kinderstoel ziet er leuk uit.

@pyjama gebruiken we al een tijdje. Die doen we vaak na de laatste voeding aan of als hij begin van de avond in bad is geweest gelijk. Slaapzakje gebruiken we op moment alleen als hij het koud heeft. Hij krijgt het heel erg warm erin namelijk, heeft het snel warm.

@lilb fijn dat het logeren goed ging en ze het wakker gehouden worden niet erg vonden. Ook wel fijn om even tijd samen te hebben.

Hier is N ook alweer bijna 5 maanden, jeetje wat gaat dat snel he. Maar alle nieuwe dingen die erbij komen zijn ook wel heel erg leuk. Gebruiken jullie nog de reiswieg of gebruiken sommige al de wandelwagen?

Wie was er wezen kijken naar een huisje, sorry ben het ff kwijt. Hoe is het afgelopen? Ben wel nieuwsgierig.

@instoppen hier ook de armpjes boven de deken. Hij slaapt met zijn armpjes alsof hij zich overgeeft haha. Hier ook niet ingebakerd.

@edith wat goed dat ze heeft doorgeslapen met 4 flessen. Ben benieuwd of het zo blijft.

@koekie fijn dat het werken je is meegevallen wbt het gemis. Hier zijn de tijden +/- 8.30-12.30-16.30 gaat rond 19.00/19.30 uur op bed en laatste fles is rond 22.00 uur, hiervoor moeten we hem wakker maken dus kunnen daar nog beetje mee “spelen”. Wij eten rond 19.00 uur, dan is N nog wel in de box wakker soms wat huilerig omdat hij moe is.

@bellen blazen dat doet N niet haha niet bij stil gestaan dat dat ook nog kan komen.

@hier ik begin ook weer wat op te knappen. Maar jeetje me humeur was echt ver te zoeken. Was er zo klaar mee om alweer ziek te zijn bleggh. Maar goed hopelijk ben ik er nu echt voor een jaar vanaf. Ik ben naar de ha geweest en heb nu eerst weer de echte cerazette, nu hopen dat de bloedingen echt over zijn. Met N gaat het ook goed. Hij wil weer op zijn zij/buik draaien maar dat lukt niet en dan is het huilen. Eigenlijk best wel sneu hij wil zo graag, dus mama helpt hem ff een handje. Hier worden ook soms je oren van je hoofd af gekletst, zo leuk. Hier dus ook nog een hydrofiel luier maar N vind het leuk om ermee te spelen dus stopt het in zijn mond en over zijn hoofd dus vind beetje eng worden. Denk dat we hem hier dus maar beter achterwege kunnen laten.

16. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    @roken; heb zelf altijd gerookt. . Sinds de zwangerschap ben ik gestopt. ML rookt nog wel maar dan buiten. Dat deden we al toen we naar die huis verhuisd zijn. Met buiten roken rook je al een stuk minder ;) Verder ken ik wel veel mensen die roken maar die doen dat allemaal buiten. Ik zou ws wel vragen of mensen niet binnen willen roken als ik met A op visite zou komen.

Hier ook nog steeds een hydrofiel in de wieg, ledikantje en kinderwagen. Het is hier een gewoonte geworden.

In de kindrrwagenbak zal A niet lang meer liggen denk ik. Idem voor de wieg. Ze past in beide al bijna niet meer. Wel jammer want betekent ook dat ze 's nachts op haar eigen kamertje gaat slapen.

Hoe liggen jullie kids in de box? A is vandaag ontzettend druk met negen en op haar zij draaien. Ik merkte vanavond op ze malen met haar voet tussen de spijlen van de box zat. Ik leg haar wel in het midden maar ze gaat ervandoor ;)
    Zou het kunnen dat ze klem komt te zien of kan dat niet?

17. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    A legt trouwens haar knuffeldoekje altijd over haar gezicht als ze moe wordt. Ze haalt hem er ook zelf weer af. Het ziet er niet fijn uit. Als ze slaapt en hij ligt er nog op dan haal ik m eraf.

18. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hier een laat bericht na mn avonddienst. Morgen weer vroeg.

Ik heb een hydrowashandje in zn slaapzak/deken liggen tegen het spugen maar dat is al bijna niet meer nodig.
    Wij deden C in het begin ook inwikkelen hielp ook goed tegen de krampjes maar doen we eigenlijk al maanden niet meer. Hij slaapt ook in de ik geef me over houding, zo schattig!

Koekie ik voed rond 6.30/7 uur voor ik naar werk ga en dan krijgt ie elke 2-3 uur een flesje bv. Ik ben rond 17.30 meestal thuis en dan heeft ie rond 17 vaak nog fles gehad dus kan ik snel te eten bereiden en kunnen we samen eten en dan rond 19-20 uur laatste fles sinds 1,5 wk kv met rijstebloem pap. Als C tussendoor tijdens het koken honger krijgt en ik heb wat extra melk geeft papa hem soms nog even een flesje met 90 of 120 cc gewoon om ff zoet te houden zodat ik verder kan. Meestal werkt dit wel. En houd hij het wel vol. Soms moet ik eerder van tafel om toch te voeden.

Bedritueel hier is laatste fles, schone luier en verhaaltje en dan slapen. Tenzij hij tijdens de fles zo in slaap valt dat hij tijdens het verschonen doorslaapt, dan dus geen verhaaltje.

Hier vandaag op werk kreeg ik vericht van vriend dat C. Voor het eerst van buik naar rug is gerold!! Oooh papa was zo trots!! En baalde flink dat ze er niet bij was!!

Panda ik was naar een huisje wezen kijken maar dat wordt em toch niet dus we gaan verder kijken.

Draaien in de box hier ook echt veel vind hem altijd 180 graden gedraaid trug en idd met voetjes tussen de spijlen hier ook. Leg hem ook altijd in t midden. En als ik het zie leg ik hem goed maar hij draait rustig verder dus denk dat t wel mee valt met klem zitten. En anders ga ik ervanuit dat er wel gehuild zal worden.

Zo sorry als ik ergens niet op gereageerd heb, maar ben doodop en ga nu lekker slapen.

19. Verox

Verox Niet meer actief

Hey allemaal!
    Wat is er weer veel geschreven!

Ons bezoekje aan de Negenmaandenbeurs was echt geweldig! E was enorm vrolijk en heeft naar iedereen liggen kijken en lachen. Heel bijzonder om dat uitje met mijn zus en dochter te kunnen doen!

E mag tegenwoordig ook mee sporten. Ik doe aan Curves. Een klein gezelschap van vrouwen, dus als E lekker ligt te slapen in de kinderwagen mag ze daar verder slapen en kan mama even lekker bewegen!

E ligt hier snachts nog stevig ingestopt, met een extra doek om de armpjes. Ze is heel beweeglijk in haar slaap en maakt zichzelf daardoor wakker. Ze wrijft met name veel in haar oogjes.

E droeg voorheen altijd gewoon haar eigen kleertjes, maar vanaf een maand of 2,5 is ze snachts pyjamapakjes gaan dragen. Mijn moeder vond het maar raar dat E in haar kleertjes sliep, dat zette me aan het denken, ze sliep snachts al behoorlijk lang, dus een goed moment om pyjamaatjes te gaan dragen.

Ze slaapt overigens nog in het wiegje naast ons bed.

E krijgt borstvoeding om 16 en om 20 uur, dus tussendoor word er gekookt. Ze gaat pas om 22.00 uur samen met mij naar bed, dus genoeg tijd voor papa om de kleine meid te zien.

E ligt nog maar weinig in de box, meestal leg ik haar op een speelkleed op de vloer. Naar mijn idee heeft ze dan meer mogelijkheid om te draaien en rollen.

Vorige week heb ik E voor het eerst mee uit wandelen genomen in het kinderwagen-zitje. Ze kijkt zo graag om zich heen dat ik dacht dat ze dit wel fijn zou vinden. Ze is er nog wel wat klein voor, maar goed, ze ligt thuis lang genoeg op haar rug. Als we ergens een dagje heen gaan zullen we de kinderwagen-bak nog wel blijven gebruiken, zodat ze daar lekker in kan slapen.

Ik zie er wat tegenop om E in haar eigen ledikantje en haar eigen kamertje te laten slapen... Binnenkort maar eens gebruik van gaan maken. Nu verschoon ik nog lekker beneden, ze slaapt overdag beneden, en snachts in haar wiegje op onze kamer, allemaal heel praktisch en gezellig!
    Aan de ene kant denk ik dat ik dat moet veranderen, maar aan de andere kant zie ik er eigenlijk geen noodzaak toe.
    Als ze straks niet meer in kinderwagen-bak en wiegje past gaat ze vanzelf naar haar eigen kamertje en word daar verschonen gewoon praktischer.

20. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Goede ochtend dames. Hier slaapt C vanaf t begin al in eigen bedje. Na 2 mndn slaapt ie in t begin in zn eigen bedje en ben ik hm bij het wakker worden voor de nachtvoeding mee gaan nemen bij ons in bed. Dus hij slaaptde halve nacht in eigen bed en de andere helft lekker bij mama. Dat gaat eigenlijk heel goed.

Kinderwagenbak is hier maar heel weinig gebruikt misschien 3x. De maxicosi neem ik eigenlijk altijd gewoon. Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk in de wandelwagen? Ik vroeg me dit laatst ook al af.

Deel Deze Pagina