Uitgerekend in oktober 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @koekie vreselijk he die hormonen. Ik kan vernemen dat ze hier soms ook nog flink aanwezig zijn. Het kan rare dingen met je doen. Kan me je heel goed voorstellen ik zou ook niet iedereen graag in mijn huis willen. Mijn moeder zou ik nog prima vinden maar dingen verplaatsten kan ik ook slecht tegen, vooral omdat ik het dan niet weer kan vinden. Heb dingen graag op een vaste plek scheelt weer zoeken. Lekker de tranen eruit gooien en je kunt je emotie altijd hier spuien zeker als het oplucht.

@lilb grappig dat het bij jou weer omgekeerd is. Ze te horen zijn ze behoorlijk bescheiden. Misschien dat het even wat tijd nodig heeft. Je bent wel duidelijk lijkt me.

@thauma succes met oefenen met het flesje. Kan me voorstellen dat je er tegen op zit om C achter te laten als je weer aan het werk gaat. Ik ben ook nog steeds werkzoekende maar het is echt drama, ik zie er ook wel tegenop maar ga daar zolang niet nodig nog niet over nadenken. Mijn moeder heeft wel aangeboden minder te gaan werken en dan een dag op te gaan passen, vind dat wel een fijne gedachte.

@lynn jeetje lijkt me wel heftig met een ijzertekort en bloedarmoede, nooit gehad maar van horen zeggen is het niet niks. Fijn dat de ijzerdrankjes helpen, hoop dat je er snel vanaf bent. Ik heb ook al aan een sprongetje gedacht maar volgens mij is het daar niet de tijd voor. Fijn dat de wandelwagen inzet bevalt. Hier zijn wij ook over gegaan. Hij lag behoorlijk dubbel mijn zijn beentje vl vond het zielig en heeft gelijk de wandelwagen van zolder gehaald. Wij hebben 1 die ook behoorlijk plat kan en hij lijkt er ook goed in te zitten/liggen.

@ontlasting hier is die ook harder geworden, niet van dat dunnen. Is zo sinds hij groente hapjes krijgt, de kleur wil hier ook wel veranderen door wat hij heeft gehad, groen naar sperzieboontjes en brocolli bijv.

Is er al iemand die een kinderstoel gebruikt? Ik twijfel of het al verstandig is, N kan met steun al aardig goed zitten en valt niet meer echt opzij. Voor dedames die flesvoeding geven, gaan jullie vanaf 6 maanden ook over op de nr. 2? Hoe ziet bij jullie het schema er nu uit? Ik heb het idee dat N nog best veel slaapt. Ik wilde nog meer vragen maar ben het alweer kwijt grr. Komt nog wel weer (hoop ik).

2. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Pfff hier weer een lange erop zitten maar toch gesport maar ik moet bekennen dat ik 2 dagen niet had gedaan was bekaf en spierpijn!! Maar weer keurig opgepakt.

Morgen heb ik bhv cursus van werk. Zijn er mensen die iets van een cursus baby en kinder ehbo hebben gedaan of willen doen?? Ik denk er weleens over na.

Zaterdag heb ik ook de wandelwagen inzet gebruikt en beviel best. C zit er best stevig in vast en hij kan ook bijna helemaal plat dus...

Hier geen flesvoeding alleen de laatste met pap. Maar moet ik dan na 6 maanden ook de pap met nr. 2 maken??

Koekie vervelend he als alles anders staat ik kan daar ook heel slecht tegen. Nu roepen wij t werk veel gekscherend laat t los je hebt er geen invloed op. Hahaha misschien helpt t?
    Lynn te bescheiden is ook niet leuk idd. Ach dat komt misschien vanzelf als ze meer gewend zijn?

Thauma weer aan t werk gaan vond ik ook lastig hoor, gelukkig gaat het allemaal goed. En nu ik ook een andere oppas heb en C 2 dagen naar schoonfamilie gaat is t ook weer wennen. Dit zijn voor mij wel momenten dat ik mn moeder erg mis (woont in buitenland). Maar ja moet t toch echt los laten. Op t werk lukt dat aardig maar niet altijd.

Wat voor ijzerdrankjes heb jij lynn ik heb zelf een beta thalasamie dat is een soort chronische bloedarmoede wat ook nog eens erfelijk is. Tijdens de zwangerschap heb ik en C zn vader dus allebei testen moeten doen. Als we beide drager zouden zijn dan zou C een grotere kans hebben op een ernstige vorm van bloedarmoede waarbij in het ergste geval bloedtransfusies nodig zouden zijn.
    Sorry heel verhaal maar was dus benieuwd naar de drankjes want die ken ik niet.

Hormonen heb ik hier ook nog last van maar vooral in de vorm van vergeetachtigheid en soms niet na kunnen denken. De welbekende dementie haha. Ach geef t de tijd.

Verder weet ik niet meer op wie ik nog moest reageren. Sorry daarvoor.

Nou slaap lekker allemaal!

3. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @bibi goed van je dat je het sporten hebt opgepakt! Hier ook toch maar begonnen met 30 day shred. Heb nu twee dagen er op zitten. Pittig he?

@koekie fijn dat het gisteren al wat beter is gegaan! En wat word A vroeg wakker zeg 's ochtends .. wel schattig dat ze blijft kletsen ;) L doet dat ook. Komt maar zelden voor dat ze 's ochtends gaat huilen als ze wakker is. Lijkt wel of ze 'wacht' totdat ik haar kom halen.

@ijzertekort/bloedarmoede .. eigenlijk géén idee hoe ik eraan kom. Misschien door de ks? Het is ook geen schokkend tekort, heb er geen medicijnen op voorschrift voor. Het drankje is van floradix en is te koop bij etos/kruidvat. Kwamen er eigenlijk bij toeval achter dat ik het heb, ik moest nl bloed laten prikken omdat ik ging starten met medicijnen voor hoge bloeddruk.

@cursus ehbo ...eigenlijk nooit aan gedacht! Misschien toch maar eens in verdiepen..

@fv hier gaan we denk ik rond 6 maanden starten met de nummer 2.. even kijken hoe het uitkomt.. als ik met 6 maanden nog geen lege bus heb van de nr 1 maak ik die toch eerst echt op ;) met 6 maanden krijgen we van het cb uitgebreid dingen uitgelegd over voeding.. alleen jammer dat die afspraak voor ons pas gepland staat als L al ruim 6,5 maand is ;) maar volgens mij verandert er qua voeding verder niet heel veel met 6 maanden.. alleen toevoegen van groente en fruit hapjes. Maar groente krijgt L al.

@kinderstoel we hebben er al wel 1, maar L zit er nog niet zo lekker in (valt opzij), dus we gebruiken hem nog niet. Officieel zijn ze vanaf 6 maanden, maar als je uk al stevig zit dan lijkt mij dat ie al gebruikt kan worden toch?

@slaapschema .. verschilt heel erg de laatste dagen. Zondag en maandag waren twee dagen dat ik haar nauwelijks heb gezien zoveel sliep ze:$ Gisteren was weer zo'n dagje van de kleine hazeslaapjes. Grofweg ziet ons schema er zo uit:
    08:00 fles
    09:00-10:00 slapen (er zijn ook dagen dan slaapt ze door tot de volgende fles)
    11:30 badje
    12:00 fles
    12:45-14:00 slapen
    14:00 - 15:00 spelen
    rond 15:00 word ze meestal weer moe, dan breng ik haar óf terug naar bed óf we gaan wandelen ofzo.. dit is het lastigste slaapje van de dag. Ze doet 'm gewoon niet graag ondanks dat ze duidelijk moe is :D
    16:00 fles
    17:00-17:45 slapen
    17:45 groentehap
    19:00 pyjama aan, verhaaltje en naar bed
    rond 20:00/20:30 maken we haar wakker voor de laatste fles. Hierna gaat ze direct weer naar bed, dus geen spelen ofzo

Alles bij elkaar opgeteld slaapt ze gemiddeld dus nog zo'n 4 a 5 uur overdag. Maar er zijn dagen dat ze uitschieters naar boven heeft en dat ze zo'n 8 uur per dag slaapt. Er zijn ook dagen dat ze uitschieters naar beneden heeft en misschien 2 x 45 minuten slaapt. Geen pijl op te trekken dus :)

4. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Hier gaan we deze week weer eens de kinderstoel proberen. Tot nu toe zat hij er nog niet goed in, dus nog niet gebruikt. Lijkt me wel gezellig als hij dan bij ons aan tafel kan zitten tijdens het eten en ook handig, aangezien we deze week met bijvoeding willen beginnen. Ik heb trouwens hiervoor het voedselintroductieschema van borstvoeding.com geprint. Daar staat heel duidelijk welke voeding vanaf welke leeftijd geschikt is. Lijkt me handig (maar eerst maar eens ervaren).

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voedingsschema van bv.com is goed maar wel heel voorzichtig (hoewel juist weer niet met zuivel). Ik volg m tzt ook maar wel uit de losse pols en afhankelijk van wat L wil/doet. Ik hoop dat L net als de andere drie vanaf 5,5m in de stoel kan. Die van ikea geeft redelijk goed steun (maar wel struikelpoten).

Ziekenboeg houdt aan *gaaaaap*

Slaapjes... ik denk 3x een uurtje overdag. En dan tussen 19-7 slapen met tig keer eakker voor slokjes.

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    #1466 Koekie1, 19 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
    @panda; ik ben erg blij met dit forum. En ook fijn dat ik hier even lekker kan "spuien". Jullie snappen me tenminste ;)
    verder is het ook fijn dat je hier ervaringen uit kunt wisselen, vragen kan stellen en anderen kan helpen.
    Dank jullie wel daarvoor :D

@bhv; ik heb via mijn werk ieder jaar een bhv herhalingsdag. Hier wordt ook altijd een klein gedeelte besteed aan kinderen en baby's. Dus voor mij geen aparte cursus nodig. Als je het niet hebt vindt ik het wel aan te raden (sowieso een bhv cursus). Altijd prettig te weten wat je kunt doen in een noodgeval en je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt. Ik heb tot nu toe 1x iemands leven gered door te reanimeren. Ik hoop dat in ieder geval nooit meer mee te hoeven maken. ..

@kinderstoel; staat nog op de lijst van te kopen spullen. Meer met het idee dat het toch pas vanaf 6 maanden nodig is en toen we voor de baby uitzet gingen duurde dat nog heel lang. Moet er binnenkort toch maar eens voor gaan shoppen :)

@fv; ik ga ook rond de 6 maanden overstappen. Zorg er wel voor dat ik eerst de nr 1 opmaak. Weet alleen niet zo goed wat het verstandigste is. In 1 keer overstappen of geleidelijk? Mijn gevoel gaat uit naar geleidelijk maar dat is ook meer door al het gedoe wat we al met de voedingen gehad hebben. Hoe ga jij dat aanpakken lynn?

@schema; op zich heeft A een aardig schema ontwikkeld. Slaapjes wisselen hier ook. De ene dag slaapt ze heel veel en de andere ben ik blij als ze een uurtje slaapt. En tja, ze wordt steeds vroeger wakker en ligt dan inderdaad een soort van te wachten totdat ze eruit mag. Het zou wat lastiger worden als ze gaat huilen. Dan zal ik er wel uit moeten denk ik maar op deze manier gaat het goed. Behalve dat het erg vroeg is :D

07.00 opstaan, aankleden, fles 180/6
    09.00 bed(slaapt een uurtje, enkele keer 2 uurtjes)
    11.00 fles 180/6
    11.45 wandelen, spelen o.i.d.
    13.00 bed (slaapt een uurtje, enkele keer 2 uurtjes)
    15.00 fles 180/6
    15.45 wandelen, spelen o.i.d (op woensdag en zondag in bad + massage)
    17.00 bed ( dit is hier het moeilijkste slaapje. Soms slaapt ze dan ook niet. Als ze niet slaapt krijgt ze de fles van 18.30 eerder en gaat ze eerder naar bed)
    18.30 pyama aan, slaapzak, fles 180/6 en naar bed
    22.00 fles 150/5

Tijden zijn richtlijnen. Kunnen natuurlijk wat afwijken. Verder kijk ik erg naar A wat ik met haar ga doen. Als ik onvoldoende tijd heb voor het bad of A is niet in de stemming dan doe ik het op een andere dag / moment.

@Lili; handige tip Lili van het voedsel introductie schema. Ik vind het wel lastig wanneer en hoe ik moet gaan beginnen maar merk wel dat A steeds meer interesse in mijn eten krijgt. Ze kan al redelijk rechtop zitten, en lijkt soms net een happende vis als ik iets aan het eten ben :D
    Ben erg benieuwd hoe haar darmpjes erop gaan reageren. En ik kan niet wachten om de hapjes te gaan maken. wil alles vers gaan maken en invriezen en dat lijkt me toch zo leuk om te doen :D

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Pff salapio. Het wordt eens tijd dat jullie met zn allen helemaal beter worden! Beterschap! :)

8. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Sterkte met de ziekenboeg Salapio!
    Ik zie het voedselschema ook als een handvat, geen absolute wet om te volgen. Het is allemaal lekker duidelijk beschreven. Op de website van het voedingscentrum, bijvoorbeeld, kun je alle info wel vinden, maar niet lekker overzichtelijk.

Koekie, goed dat je die bhv hebt. Lijkt me inderdaad heftig als zoiets meemaakt.
    Met bijvoeden wilde ik toch graag wachten tot 6mnd (dat wordt hij zaterdag). Maar vond het ook lastig om dat te beslissen. Maar hij is de afgelopen twee weken echt behoorlijk veranderd, hij wordt steeds meer een kindje ipv een baby, dus denk dat hij ook daar wel klaar voor is. Zijn ontlasting is ook minder dun, meer plakkerig (ik geef bv) en op een ander tijdstip, dus misschien zijn z'n darmen ook wat veranderd, al kan je daar natuurlijk moeilijk zeker van zijn.

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Gaat hard Lili als L zaterdag alweer 6 maanden is! Ik wacht nog wel even met de hapjes hoor. Eerst de darmpjes maar eens wat rust gunnen.
    Hier een rustig ochtendje. A ligt al vanaf 9 uur te slapen en maakt Nog geen aanstalten om wakker te worden :D

10. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Zo lynn6 maanden alweer!! Hier C vandaag 5 maanden en met veel kledingstukken al maat 74!! Via marktplaat een milagrow kussen aangeschaft zoveel beter! Fijne kussen is het wel wat prijzig maar op mp dus goedkoper gevonden nieuw in verpakking. Hij heeft antislip en is lekker groot en hoge rand voor dus minder eng dat C eraf rolt als ik ff snel wat uit zn kast wil pakken. Het is maar 2 stappen maar je weet nooit. Meestal leg ik zn kleding al klaar maar soms vergeet ik dat weleens of is t weer toch anders voor wat ik heb klaargelegd. Ik koet er niet aan denken dat hij dan precies op dat moment besluit te rollen, dus nu gaat dat niet zo makkelijk.

Ja pittig he die 30 day shred, om het dagelijks te doen lukt me nog niet helemaal, soms ben ik gewoon echt te moe maar ik vind t al heel wat dat weer begonnen met bewegen.

Vervelend Salapio allemaal zieken! Beterschap.

Bhv gister was weer goed en ook een stukje voor kinderen behandeld maar ik ga toch eens kijken of ik een ehbo cursus voor babys kan doen. Voa mn verzekering bieden ze nog weleens iets met korting aan.

Wat een weer he!! Heerlijk!!

11. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Jazeker, heerlijk weer! Wij hebben vandaag dan ook maar de kinderwagen omgebouwd tot "buggy". Net lekker wezen wandelen, Lucas keek zijn ogen uit :) Ik kan hem nu ook een stuk beter zien dan als hij in de bak ligt, dus ook leuk voor mama ;)
    Klink handig zo'n kussen Bibi. Ik leg hem altijd in z'n ledikantje als ik even weg moet lopen, staat vlak bij het verschoon kussen.

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ja het was echt heerlijk weer vandaag! Helaas moest ik werken maar op mijn werk wel lekker gewandeld en gefietst. Heb dan echt heerlijk werk al zeg ik het zelf :D

hormonen zijn hier weer tot rust gekomen. Maak me alleen wel zorgen om waterpokken. . Cliënt van mijn werk heeft ze. En volgens de arts kan ik ze dus overdragen aan mn meisje. Denk niet dat de kans heel groot is maar vind haar nog zo klein om de waterpokken te krijgen.. aan de andere kant kan ik er toch weinig aan doen behalve afwachten dus dat doen we dan maar. .:)

A heeft gisteren bijna de hele dag geslapen (9.00 tot 12.00 / 13.00 tot 16.00 / 17.00 tot 18.00 / 19.00 tot 22.30 / 23.00 tot 07.00!! Gezellig zo'n vrije dag :$ Vandaag ook weer veel geslapen en ze drinkt alle flessen weet leeg dus ik denk en groeispurtje. Hoop wel dat ze morgen wat meer wakker is want het is niet zo gezellig ;)

Wat vliegt de tijd toch he moeders? Onze kindjes alweer 4,5 of zelfs 6 maanden.. Het is pas zo kort geleden dat ze in ons leven is gekomen maar ik kan me een leven zonder A niet meer voorstellen. Ook het leven wat ik leidde voor A er was kan ik me niet meer voorstellen. De dingen waar ik me voorheen druk over kon maken vallen nu in het niet big en glimlach van A als ze me ziet. .. helemaal verliefd op mijn meisje :p

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik leg ook altijd alle kleertjes vast klaar. Als ik toch nog iets mis terwijl ze op de commode ligt dan neem ik haar mee naar de kast of leg Ik haar even in het ledikantje. Maar haar ledikantje staat naast de kast aan de andere kant van de kamer dus kan haar net zo goed vasthouden terwijl ik het pak. Gelukkig ben ik vanuit het werk wel goed voorbereid te zijn dus meestal heb ik alles wel klaar liggen ;)

14. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Hoi dames,

Inderdaad, wat een heerlijk weer gisteren!

@bibi wow maat 74!! Wat gaat dat hard! Bij L zijn veel setjes van 62 nu toch echt te klein aan het worden, maar sommige van 68 zijn nog te groot.. 74 duurt hier nog wel ff;) Klinkt goed zo een kussen .. hier pak ik L ook altijd op als ik nog even naar de kast moet

@lili heb jij een wandelwagen die naar jou gericht is tijdens het wandelen? Wij hebben er eentje die naar voren gericht is. Baalde er eerst een beetje van, niet goed opgelet tijdens het aanschaffen van dat ding ;) maar ik geloof dat L het allemaal prima vind om mij niet te zien;) nou dan vind ik het ook prima!

@koekie watvoor werk doe je dat je zo lekker buiten bezig kunt zijn? Wat slaapt A veel de laatste dagen! L deed dat ook ineens een paar dagen eind vorige week.. schrok er een beetje van en was ook een beetje bang dat ze haar dag en nachtritme hierdoor zou omdraaien, maar dat is gelukkig niet gebeurd

@hier gisteren de eerste schaterlach van L! Zo leuk..papa kwam met haar in de keuken bij mij kijken toen zei ik gekscherend: "oh oh oh oh mama haar hamburger is aangebrand" nou.. dat vond ze hilarisch :p alleen toen ik het een paar keer achter elkaar zei ging het lachen op een gegeven moment wel over in huilen :(

15. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Leuk Lynn, die eerste schaterlach!
    Hier kan de wagen beide kanten op. We hebben hem nu inderdaad met het gezicht naar ons toegezet.

Ik probeerde gisteren Lucas op mijn rug in de draagdoek te binden. Ik vond het een beetje eng om hem op mijn rug te "slingeren", maar dat ging heel goed (veel youtube video's bekeken) en hij lag ook meteen veel steviger op mijn rug dan ik had verwacht... Alleen zette Lucas het direct op een krijsen :( Ik heb twee pogingen gedaan, toen toch maar weer op mijn buik gedragen.

16. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @ werk; ik werk als activiteiten begeleidster in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Dus dan kan je er met dat mooie weer van gisteren er heerlijk op uit :D

@slapen; A sliep inderdaad erg veel de afgelopen dagen. Vandaag was ze weer om 5 uur wakker en ligt er nu net in dus ik hoop dat ze weer een beetje in haar oude ritme komt.

@Kleding; hier maatje 68. Maatje 74 zijn weer nog niet aan toe. Heb dat ik nog niet zo veel van dus kan nog lekker shoppen ;)

@wandelwagen; hier ook 1 die naar voren gericht is. Van een familielid gekregen dus eigenlijk helemaal niet over nagedacht. We zullen gaan merken hoe ze het vindt maar voorlopig ligt ze nog steeds in de wandelbak.

@schaterlach; leuk he? Hier ook sinds vorig weekend meerdere malen gehoord. Zachtjes kietelen onder de oksels werkt hier erg goed :D

@slingeren; dat je dat durft :$ Ik heb het ooit bij iemand gezien hoor ze dr kind over haar rug slingerde. Zag er vreselijk eng uit! Zal waarschijnlijk wel meevallen ;) het zal voor lucas wel even wennen zijn als hij op je rug zit ipv bij je buik. Ik heb zelf nog nooit gedragen dus heb geen ervaring of tips oid ;)

wat gaan jullie allemaal doen vandaag met dit slechte vieze weer? Hey komt ml vandaag niet thuis dus ik hoop dat het vanmiddag nog even droog wordt. Wandelingetje, boodschappen. Wat lekkers bakken. Misschien A nog in bad doen en een massage geven. En wat in het huishouden doen denk ik maar. Geef mij het weer van gisteren maar :D

17. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Ik vond het ook eng, voor ik het probeerde, maar het viel me erg mee. Ik heb hem vaak in de doek tijdens het uitlaten van de honden en doordat hij steeds groter wordt zit hij toch een beetje in de weg. Ik kan niet goed zien wat de honden doen als ze naast me lopen en van de week ging mijn veter los tijdens het wandelen en ik kon er echt niet bij. Dus ik dacht eens op de rug proberen.Lucas dacht daar anders over :)

Vandaag ben ik aan het werk (nu kolven). Dus ik heb weinig last van het slechte weer. Hopelijk kan jij nog een lekker stukje wandelen straks.

18. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Dan hoop ik voor je dat lucas er snel anders over gaat denken. Het klinkt inderdaad niet zo handig allemaal ;)

werkse /kolfse nog even een hopelijk klaart het weer op :)

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Haha ja gaat zeker hard maat 74, maar ik moet zeggen 62 is echt te klein hier. 68 gaat bij sommige kledingstukken nog net aan dat past dan precies zeg maar, en andere zitten echt al te krap. Maat 74 zit dan iets ruimer voor hem. Lijkt mij lekkerder zitten voor hem en kan ie wat vrijer bewegen. Dus vandaar, zeker bij de broekjes en zo'n dikke luier lijkt me dat heel vervelend.

Bah wat een rot weer vandaag! Ben ik weer vrij en lekker met C hoef je voor t weer ook niet naar buiten!
    Merk dat ik hem nu doordeweeks als ik moet werken echt mis en weinig zie omdat ie 2 dagen naar zn vader gaat. Baal daar wel van want hij komt dan pas thuis als t alweer tijd is voor zn laatste voeding en dan slapen en dag daarna moet ik weer werken en gaat hij weer weg. Dus vanochtend extra genoten van hem. Lekker ons ritueel als we vrij zijn, als ie wakker wordt voor de voeding lekker bij mij mama komen liggen in bed en dan lekker in mn armen slapen! Ligt ie zo lekker tegen me aan heerlijk vind ik dat!! Tot hij weer wakker wordt en begint te babbelen. Meestal rond 8.30 uur zo en dan gaan we eruit en lekker even spelen en kletsen tot zn volgende voeding. Daarna mag hij even de box verder spelen en meestal is ie dan een uur later moe en gaat ie slapen.
    Door het slechte weer kunnen we wel lekker extra veel knuffelen vandaag.

20. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Lekker Bibi, zo'n knuffeldagje! Kan me voorstellen dat je je mannetje erg mist als hij er niet is. Maar dan zijn momenten als vandaag wel extra mooi en bijzonder!

@Lili wow, slingeren! Stoer! Is dat de enige manier waarop je hem op je rug krijgt? Ik zag laatst ook een mama lopen die een kindje droeg op haar rug en vroeg me al af hoe ze dat voor elkaar had gekregen haha Zal wel even wennen zijn voor Lucas zo op de rug!

@slechte weer.. tsja.. wat kun je doen? L heeft vanmorgen geslapen van 09:00-12:00 en ligt nu weer net op bed.. ik geloof dat zij een slaapdagje inlast met dit slechte weer, kan haar geen ongelijk geven ;)Zelf heb ik vanmiddag weer rijles en tot die tijd maar even wat dingen in het huishouden doen.. kan niet wachten tot het weekend is :D Jullie nog weekendplannen?

Deel Deze Pagina