Uitgerekend in oktober 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @Verox ik ga eens googlen op dat merk, vind het een erg leuk shirtje :) Jammer van je wasmachine, zijn altijd wel uitgaves he zulke dingen... Maar fijn dat je al een nieuwe hebt.. hopelijk gaat ie een aantal jaartjes mee ;)

Hier is de tuin wel op orde, maar zou graag (kunst)gras willen. We hebben nu grind en er is eigenlijk nergens plek voor L om lekker te kruipen of zo (als ze ooit gaat kruipen ;)).. Wilden dat eerst dit jaar doen, maar kunstgras is erg duur.. dus we stellen het maar even uit tot volgend jaar.

@Thauma aan en uitkleden om het aan en uitkleden gebeurt hier ook niet. Soms heeft L tot laat in de middag nog haar pyjamaatje aan.. dan maken we er gewoon een pyjama dagje van :D

@Bibi Fijn dat alles volgende week achter de rug is qua verbouwing! In de troep zitten met zo'n kleintje is niet leuk..

@hier..mama heeft maandag een sollicitatiegesprek :D De eerste sinds de geboorte van L. Ben benieuwd!

Ook heeft mijn oude werkgever gevraagd of het mij leuk lijkt om half april 'bij te kletsen';) 'Toevallig' is het half april exact drie maanden nadat mijn derde tijdelijke contract afliep en ik dus een vast contract had moeten krijgen. Werkgever gaf toen aan daar niet de middelen (geld dus) voor te hebben. En 3 maanden na uitdiensttreding mag hij mij weer een tijdelijk contract aanbieden. Heb dus een beetje het idee dat hij me niet 'zomaar' uitnodigt om even 'bij te kletsen' over de bloemetjes en de bijtjes.. maar mij wellicht weer een tijdelijk contract aan wil bieden..

Vind het wel leuk zo die ontwikkelingen :D misschien wordt het ook wel niets.. dan blijf ik nog even thuisblijf mama .. ook goed!;)

2. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    ohja @verox.. kunstvoeding.. wij hebben Nutrilon standaard. Ik heb weleens gelezen dat huismerk exact hetzelfde is als de duurdere merken, maar goedkoper is vanwege de verpakking. Of het echt waar is weet ik niet.. misschien kun je d eingredienten met elkaar vergelijken?

Voor L kopen we 1x per week een bus voeding (a 10 euro) Vind ik nog best meevallen.. voor mezelf geef ik per week meer uit aan eten dan voor haar ;)

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @schuldig voelen; hmm misschien raar maar ik voel me dan deels schuldig naar A toe dat ik er niet voor haar kan zijn op dat moment. De band met mijn moeder is niet zo heel goed en door dingen uit het verleden en dingen die gezegd zijn vraag ik me soms af of zij zich aan onze afspraken houdt. Dat is natuurlijk gissen en zal het nooit zeker weten maar het is wel iets wat in mijn achterhoofd zit.

Ik wil haar graag een kans geven maar door dagen zoals gisteren komen de twijfels weer naar boven. Nou moet ik ook zeggen dat A vanmorgen bij mij ook wat huilerig was maar dat ie toch anders want dan ben ik er zelf bij ;)

@slapen; vanmorgen heeft A tot 07.30 "uitgeslapen". Ik denk dat ik haar te warm kleedde de afgelopen dagen. Ze werd naar mijn idee ook meer uitgerust wakker en ligt nu pas sinds 12.30 uur op bed.
    Dus vanmorgen maar even een zomerslaapzakje bij de hema gehaald. Dan kan ze die aan met een pyama eronder.

@lynn; fijn dat het allemaal goed ging met de eters lynn. Ik hoop dat het oppassen goed gaat en je haar vaker in kan schakelen ;)

@bibi; wat fijn bibi dat het allemaal gedaan wordt! Lekker als je volgende week weer alles normaal kan inrichten. Voelt altijd wel goed vindt ik zelf.

@verox; wat leuk voor de buurvrouw verox! Dan schelen ze nog geen jaar, kunnen ze later samen spelen :D
    hier scheelt A (op een paar dagen na) 1 jaar met haar overbuurmeisje. Het contact hier in de straat is er wel veel en erg gezellig dus dat belooft nog wat :D
    Ondanks dat we hier nu 2 jaar wonen en 1 jaar veel overlast hebben veroorzaakt door de verbouwing vinden ze ons nog steeds aardig :$

wat jammer van de wasmachine verox maar een nieuwe is wel fijn en die gaat ook weer lang mee! Wij hebben vorig jaar en nieuwe gekocht en het lijkt wel alsof mijn was en stuk schoner wordt als voorheen. Al is het wel weer een hele investering.

Geniet lekker van de rust overdag :D

@voeding; ik zit nu weer op de nutrilon omneo. Ik heb helaas geen goeie ervaringen met eigen merk van kruidvat daar raakt A verstopt van. Verdere eigen merken heb ik niet geprobeerd. Maar volgens mij zijn de kwaliteitseisen in Nederland wel zodanig dat er weinig verschil in moet zitten. Ook Is het een kwestie van proberen wat voor je kindje het beste is.

@tuin; ook die is bij ons op orde. Wil alleen nog een zandbak maken in een hoek. Verder hebben we in de achtertuin een terras, 2 schuurtjes en verder alleen maar gras. Dus hier kan al lekker gekropen worden.
    Wat wil je gaan doen met de tuin en hoe ziet het er nu uit? Als het nu redelijk kindveilig is zit ik het zo laten en in het najaar het een en ander veranderen. Tuin artikelen zijn dan ook vaak in de uitverkoop. Ook op marktplaats kun je vaak veel dingen vinden. Ben benieuwd ;)

@Hier; A ligt nog lekker te slapen. Heeft wel weer wat ontlasting wat dwars zit. Twijfel of ik vanavond lactulose zal geven (ze heeft gisteravond voor het laatst gepoept) of afwachten tot morgen. Straks nog even boodschappen doen. Ik ben weer alleen vanavond dus moet ik iets voor mezelf verzinnen om te eten :( Iemand tips? :D

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @lynn; je hebt ook restpartijen kunstgras. Die zijn vaak een stuk goedkoper als dat je het bij tuincentra koopt. Wij hebben dat een paar jaar geleden gedaan voor het balkon van ons vorige huis. In een of andere loods lagen heel veel soorten kunstgras. Het is wel fijn als het ook een beetje echt lijkt en voelt dan ben je alweer wat meer kwijt. Ik weet niet meer waar wij geweest zijn maar je kunt het altijd even googlen.

spannend maandag solliciteren! En het klinkt inderdaad wat verdacht "bijkletsen" bij je vorige werkgever. Wat als hij je weer een tijdelijk contract aanbiedt, zou je dat aannemen?
    Ik hoop voor je dat je weer een baan vindt waar veel plezier uit kunt haken.

@voeding; ik heb weleens pakken vergeleken en het verschilt wel iets. Maar ze moeten zich wel aan de min/max grens houden van ingrediënten. Daarbij zijn er zoveel ingrediënten dat ik niet kon overzien wat nu "beter" zou zijn :)

5. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @voeding wij hebben eigen merk kruidvat. Bevalt hier heel erg goed, zijn tijdelijk overgestapt naar ah eigen merk maar daar kreeg N krampjes van en zijn toen gelijk weer terug gegaan naar kruidvat.

@slapen hier slaapt nu in een romper korte mouw met pyjama. Heb hem vaak nog in een zomerslaapzakje met laken en deken. Op zijn kamer is het altijd rond de 21 a 22 graden. Ben benieuwd hoe dat van zomer word.

@lynnn fijn dat het goed ging met de eters en je goede afspraken hebt gemaakt met je sm. Ben benieuwd of het je bevalt. Succes maandag met je sollicitaitie. Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt met je ex- werkgever. Zou je zelf ook terug willen? Wat voor werk deed je?

@bibiq jammer van de bende maar wel fijn dat het mooi word, is het allemaal niet voor niks.

@koekie jammer dat ze zo huilerig was bij de oppas. Kan me wel voorstellen dat jij je schuldig voelt, probeer het vooral niet te zijn. Het hoort er allemaal bij, doe je weinig tegen.

@verox jammer van de wasmachine, wel fijn dat er zo snel een nieuwe komt. Die kan je morgen volop testen met alle was.

@tuin die is hier zo goed als klaar. We hadden 2 hele lieve konijntje, die zijn helaas begin december beide tegelijk (heel vreemd) overleden. We wouden wel weer nieuwe nemen maar hebben het toch eerst uitgesteld. Op de plek waar de konijnenhok stond gaan we een overkapping maken zodat we daar kunnen zitten. Er zullen weer een aantal tegels in moeten omdat er eerst schors lag. Hebben hier geen gras, vind ik helemaal niks. Zullen wel zien hoe dat gaat als N gaat kruipen.

@hier ik word ff helemaal GEK!!. Had al verteld over de telefoonaansluiting. Heb de woningbouw gebeld en werd zo ongeveer voor gek verklaard want die moest er zijn, elke woning heeft een telefoon aansluiting mevrouw. Uiteindelijk kwamen ze kijken en idd die is er niet. Toen moest er een installatiebedrijf komen om te kijken of die onder de grond ligt in de kruipruimte, gelukkig ligt hij daar maar die is afgeknipt dus hun konden verder niks doen. Hij hoort bij de meterkast omhoog te komen, hadden ook nog bij de buren gekeken. Bij ons zit er ook geen gat of iets dat het daar gezeten heeft. Toen moest ik weer de woningbouw bellen, ging het weer terug naar installatiebedrijf en die moesten samen met een nutsbedrijf (kpn waarschijnlijk) de aansluiting in orde maken. Kreeg ik in eerste instantie te horen dat het 4 tot 10 weken ging duren. Er moet dan een vergunning aangevraagd worden, een klik melding gedaan worden, tekeningen ingediend worden, de hele ratteplan dus. Ik zei pardon?? grapje zeker?? ehmm nee mevrouw. Maar hij ging kijken wat hij kon doen. Toen werd ik weer gebeld of ik vandaag dan tussen 8 en 12 uur thuis was. Er zou een monteur komen die de aansluiting weer ging maken, op een snellere manier maar de factuur kwam op mijn naam. Weer woningbouw bellen wie dat gaat betalen, factuur kon dan naar hun prima. Kwam vanmorgen dezelfde monteur langs die hier dinsdag ook was, goh alles klaar ehmm nee had u ook niet verwacht. Aangezien het allemaal niet duidelijk was, afgesproken als er na 12 uur niemand was geweest dat ik kpn zou bellen en hij vanmiddag weer langs kwam dan ging hij het wel op een andere manier doen. Vanmiddag kpn weer gebeld bleek het verkeerd te zijn, nu moet er eerst een monteur van de ondergrondse huppel de pup komen. Die belt vandaag of morgen voor een afspraak, en dan moet er nog weer een monteur komen die de modem en alles installeert. Na vandaag hebben we geen tv, internet en telefoon meer dus, en hoe lang dit gaat duren is dan maar de vraag. Ik voel met net een pink pong balletje die van kastje naar de muur word gegooid en geen stap verder is gekomen. Ben het helemaal klaar mee. Heb dan ook nog eens een vriend die is aan het werk, en die appt over de stand van zaken. Hij zegt ze zorgen maar dat ze het vandaag regelen grr. Ik doe van alles maar krijg het niet voor elkaar. Weet niet of iemand er nog iets van snapt haha. Maar ff mijn hart gelucht, en nu heel hard duimen dat het heel snel opgelost is. 4 tot 10 weken zonder tv en internet hmmm.

6. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    owh ja door alle gedoe helemaal vergeten. Gister met N naar cb geweest. Hij is nu 64 cm(heb zwaar mijn twijfels of dit wel klopt) en weegt nu 8290 gram. Heb het nog gehad over de verhoging en ze heeft ook nog ff gekeken en het zijn wel degelijk tandjes die komst zijn. Hoop voor N dat ze snel door komen, maar ja er zullen nog wel meer tandjes gaan komen.

Verder nog gehad over de voeding, mogen nu ook starten met brood tussen de middag en andere tussendoortjes en ander drinken erbij en overstappen naar de nr 2 voeding. Ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat vinden.

7. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    He bah panda wat een ellende zeg met die aansluiting.. herken je frustratie wel hoor.. Toen ik verlof had ook in de clinch gelegen met de eneco. Wij hebben vloerverwarming en als die aan ging dan hadden we geen warm tapwater. En met een kleine baby die in de herfst/winter geboren zou gaan worden totaal niet handig dus.. Eneco laten komen en de conclusie was dat er een onderdeel geinstalleerd moest worden die ervoor zou zorgen dat alles tegelijk kon (warm water en verwarming) Wij hebben een koophuis dus moesten dit logischerwijs zelf betalen.. nouuuuu.. hoeveel belletjes ik wel niet heb moeten plegen voordat dat ding geinstalleerd werd! En dat terwijl ze er dus nog aan zouden verdienen ook! Ik vind het toch bijzonder om te merken dat in deze tijd van multimedia whatsapp facebook en weet ik het allemaal.. het toch lastig is om vooral bij de grotere bedrijven de communicatie glad te trekken.. onvoorstelbaar! Hoop dat het snel voor je opgelost is panda!

64 cm is wel wat klein (dat bedoel je toch met je twijfels?) Maar zet al langer me vraagtekens bij de manier waarop dat gemeten wordt.. Leuk dat N brood mag! Hoe geef je zoiets? Gewoon in stukjes? Kan me niet voorstellen dat L over een kleine maand brood eet ..

@werk op zich zie ik het wel zitten bij mijn oude werkgever aan de slag te gaan.. De manier waarop het nu allemaal gaat (en is gegaan) is niet zo netjes. Maar zowel de inhoud vd functie als de werksfeer bevielen me erg goed. Bovendien is het geen tijd waarin de banen voor het oprapen liggen.. ben dan best in staat mijn trots opzij te zetten en terug te komen. Maar heb eigenlijk toch ook wel mijn zinnen gezet op die baan van maandag ;) zou mooi zijn als er straks wat te kiezen valt voor mij ;) @panda ik werk als marktonderzoeker.. in mijn vorige baan was ik projectleider en verantwoordelijk voor alle lopende projecten.. De baan van maandag is voor een functie waarin ik zou gaan werken aan analyses ed.. als het ware een functie lager dan die ik had, maar wel voor een professionelere organisatie met veel doorgroeimogelijkheden

@koekie bedankt voor de tip over het kunstgras!

8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Wat een gedoe allemaal panda! Ik hoop voor je dat het allemaal snel opgelost wordt een je lekker tv kunt kijken en kan internetten. .

@ meten; heb ik ook mijn twijfels over. Volgens mij kunnen ze het nooit precies meten. Hoe lang denk je zelf dat ze is? 64cm is inderdaad wel aan de kleine kant.
    Wel fijn dat alles goed gaat! Leuk dat je met brood mag beginnen. Ben benieuwd wat ze bij mij gaan zeggen aangezien A nog niks krijgt behalve melk. Waarschijnlijk ben ik "veel te laat" met het starten van de hapjes :D

@lynn; fijn dat je eventueel je trots opzij kunt zetten! Ik zou dat echt niet kunnen. Misschien ligt het er ook wel aan hoe hard ik de baan nodig zou hebben.
    Ik duim voor je dat het maandag wat gaat worden, hoef je je trots tenminste niet opzij te zetten :D

9. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Pffff die werklui waren hier weer erg vroeg aanwezig vanochtend zowel C als ik zijn doodop!! C zelfs zo erg dat hij al vanaf 18 uur op bed ligt en slaapt!! Heeft zelfs zijn pap niet gehad voor t slapen. Wel de borst nog maar normaal heeft ie rond 19-19.30 uur pap en dannslapen de rest van de avond en nacht. Ben dus ook benieuwd of ie doorslaapt.

Hier slaapt C in een pyjama meestal lange mouwen zijn slaapdeken is best dik een deken en lakentje los eroverheen. Dacht een tijdje geleden dat het te watm werd voor hem maar dan wordt hij wakker met ijskoude armpjes! Op zn kamer is het nu ook nog niet heel warm maar strax van de zomer wel dan is er de hele dag de zon daarop en dat wordt altijd heet!! Dan doe ik alleen een lakentje en denk inderdaad een zomerslaapzakje of gewoon lekker een mouwloos rompertje.

Voeding, ik gebruik nutrilon standaard nu nog. Ik twijfel nog of ik misschien iets goedkopers wil proberen zoals kruidvat eigen merk. Over t algemeen vind ik de babyproducten van kruidvat best fijn en goed. Maar voeding weet ik nog niet of ik daarop wil bezuinigen. Ik doe bijna 1 maand met een grote nutrilonpot. Ik maak er alleen pap mee voor C.

Lynn fijn dat je maandag mag solliciteren!! Heel veel succes!! Jammer van je oude werk zeg dat het zo moest gaan om vervolgens weer "bij te kletsen". Nou ik duim iig voor je dat je snel ergens aan de slag mag. Hoewel thuismama ook wel leuk is he?!

Jeetje wat een ellende panda!! Ik kan ook zo kwaad worden omdat soort dingen! Hoop voor je dat t snel is opgelost.
    Mooi gewicht heeft N. Wat worden onze kleintje al groot he?! 64 cm lijkt me inderdaad ook wat klein. En tandjes jeeejjjj!! Ik zit ook echt met smart te wachten op de eerste tandjes.

Zo ik heb even geprobeerd zoveel mogelijk te antwoorden maar jullie hadden weer flink geschreven!

Ik ga morgen avond lekker uit eten met een vriendin. Heerlijk heb er zin in. Neem C gewoon mee dus we gaan niet te laat gewoon 17 uur etenstijd haha. Zondag gaan we op visite bij mn tante. C en ik gaan er regelmatig op uit de afgelopen weken! Hihi.
    Fijne avond en een rustig en fijn weekend allemaal!!

10. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @Bibi wat een gezelligheid dit weekend! En wat "stoer" van je dat je C meeneemt naar een restaurant. Zie ik ons met L niet zo snel doen hoor.. Toevallig hebben we binnenkort een etentje met mijn ouders en broer. Hebben even getwijfeld of we L mee zouden nemen. Maar de twijfel in combinatie met een sm die dolgraag een keer wil oppassen, heeft ervoor gezorgd dat we toch voor een oppas hebben gekozen ;) Eet smakelijk alvast!

@Koekie ja wat betreft werk.. financieel zou het nog niet direct nodig zijn. Ik zit in de ww en die loopt tot oktober, dus wat dat betreft hebben we nog even ;) Ik merk alleen wel aan mezelf dat die grijze massa wel toe is aan een uitdaging. Ik voel me de laatste weken erg futloos en heb een beetje het idee dat het komt door het thuiszitten.. Hoewel thuisblijfmama zijn heel leuk is, is het ook weinig uitdagend. Ik ben er wel aan toe wat vaker aanwezig te zijn in de grote mensen wereld ;) Maar het is ook heel dubbel, want ik zal veel momenten met L vreselijk gaan missen.

@hier vanavond eten bij mijn ouders. Morgen gaat L twee uurtjes proefdraaien bij sm. Die wilde even kijken hoe dat moet met het geven van de fles enzo. Ik hoop dat het goed gaat. Mijn schoonvader kwam gisteren langs precies rond de tijd van de fles. Leek hem wel leuk de fles te geven,maar L vond er helemaal niets aan. Alleen maar huilen huilen huilen. Ik vond het erg sneu, voor zowel L als mijn schoonvader. Vind het wel lastig hoor, al die opa's en oma's die (heel begrijpelijk overigens) een band op willen bouwen met L. Ik vraag me af of ze haar ook vaker hadden willen zien als ze niet zo huilt wanneer ze er zijn. En je kunt ook niets forceren denk ik dan.. maargoed.. hopelijk gaat het morgen wel goed.

Ik hoor L al een half uur door de babyfoon kletsen.. Zo schattig! Ze heeft dan ook zo'n ochtendstemmetje haha! Ga maar eens even een lekker ontbijtflesje voor haar klaarmaken ;)

Fijn weekend dames!

11. Verox

Verox Niet meer actief

E gromt tegen me! :$
    Volgens mij is ze de afgelopen dagen de lage tonen van haar stemgeluid aan het ontdekken, maar ik vind het maar niets!
    Soms ligt ze met een heel serieus gezicht te grommen en dan word ik er bijna bang van! Ik weet niet of er dan iets mis is of dat ze gewoon haar stem aan het ontwikkelen is.
    Vanochtend lag ze zelfs te grommen terwijl ik haar de fles gaf. Heel raar. Herkent iemand dit?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi... niet bang van worden hoor. Hier gromt L altijd voordat ze in slaap valt in de wagen of box. Is ontdekken van stemgeluid en mogelijkheden net als gillen en smakken en prrrrten (bij voorkeur met spinazie) ed.

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @ grommen; kennen we hier nog niet. Lijkt me ook niet erg gezellig klinken :$

@ hier; druk vandaag. A besloot maar weer eens een off day te hebben. Wil niet slapen, wil niet eten, kan niet poepen. Niks was goed, zo vermoeiend. .. :(
    vanmiddag maar even in bad gestopt, daarna wel een uurtje geslapen.
    Ze had ook wat verhoging vanmiddag misschien dat ze niet helemaal lekker is? Aangezien ml het al te pakken heeft.. ook heeft ze wat rode plekjes op haar been, lijken een soort puistjes? Heb er helaas nu geen foto van.

Nou nu maar slapen en hopen dat het morgen beter gaat.
    Slaap lekker!

14. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ha dames het eten was hartstikke gezellig en super lekker!! C deed het ook heel goed. Alleen wilde hij niet slapen. Maar ach verder alles goed hoor.

Vandaag op visite bij mn tante.

Haha grommen dat doet C hier al een hele tijd!! Sinds een maandje gilt hij erbij. Ikvond t wel grappig.

15. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Allemaal

Ik ben Dobbermama1986 en heb samen met mijn man op 29-10-2013 ons dochtertje Sanne in onze armen mogen nemen.
    We hebben in 2011/2012 in het ziekenhuis rondgelopen ivm ivf-icsi en gelukkig na de eerste poging meteen zwanger mogen raken..op 16-02-2013 hadden wij onze positieve test in handen.
    Sanne is een heel leuk en gezellig meisje, ze is over het algemeen heel makkelijk maar heeft natuurlijk ook wel eens haar kuren.
    Ik denk dat ze bezig is met het krijgen van tanden aangezien ze steeds meer begint te kwijlen en de hele dag door op haar handje aan het bijten is. Sanne is ook bezig met het rollen alleen is ze nog niet verder gekomen dan op haar zij rollen (ze is een paar keer van buik naar rug gegaan maar dat was niet bewust).
    Las net al iets over gillen en grommen haha herkenbaar ons meisje kan echt heeel hard gillen sinds 3 dagen zoiets ook zegt ze veel wat lijkt op eeeee en heeeee en zo heeft ze nog een heel repertoire aan andere geluidjes.
    Sanne eet al volop fruit en groente en denk dat ik binnen nu en een paar weken over ga stappen op wat grover voedsel..hoe dunner het hapje hoe moeilijker ze doet met eten (ik ben een potjes mama geen zelfgemaakte groente en fruit hapjes).

Ik hoop hier gezellig mee te kunnen komen kletsen en ervaringen te kunnen delen

16. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Grommen?! Nee nog niet meegemaakt, gillen daarentegen :$ Lijkt hier af en toe wel een dierentuin! :D

@Koekie vervelend van de off day :( Is het vandaag beter gegaan? Het is niet te hopen dat ze wat onder de leden heeft :(

@Bibi fijn dat het goed gegaan is in het restaurant! Misschien een gekke vraag, maar waar 'laat' je C dan? Op schoot?

@Dobbermama Wat leuk dat je mee wilt kletsen! En wat fijn dat het medisch traject waar jullie in hebben moeten gaan meteen bij de eerste poging zijn vruchten heeft afgeworpen.

Leuk he die tandjes. Kan hier niet wachten totdat L ze krijgt (het liefst natuurlijk zonder al te veel pijn voor L, maarja schijnt erbij te horen helaas ;))

Is het je eerste kindje? Ben je thuisblijfmama of werk je? (ben niet nieuwsgierig ;)) Welkom in ieder geval!:D

@hier vandaag L voor het eerst naar sm geweest voor een paar uurtjes. Het schijnt allemaal goed gegaan te zijn :D L heeft wel weinig geslapen, maar dat had ik ook wel verwacht.. ze heeft daar geen bedje om te slapen. Heeft alleen tijdens het wandelen geslapen in de wagen. Sm is nu vastbesloten om een campingbedje aan te schaffen .. dus geloof dat het oppassen haar ook wel goed bevallen is en ze het wel vaker wil ;)

Ik zelf ben vandaag met mijn schoonzus even gaan winkelen. Was erg gezellig, niets voor mezelf gekocht, wel een mooie teigetje pyjama voor L bij de H&M (sorry Koekie, van jou gepikt :D)

Fijne avond dames!

17. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Welkom dobbermama! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wat fijn dat je zo snel zwanger bent geworden en dat alles goed gaat met de kleine sanne :)

@lynn; de pyama is leuk he?Ik geniet er iedere keer van als ze m aan heeft :D
    wat fijn dat het oppassen bij sm goed gegaan is!

@bibi; fijn dat het eten lekker was :D Maar inderdaad wat lynn ook vraagt waar laat je C? Op schoot of in de kinderwagenbak ofzo?

@hier; vandaag ging het beter als gisteren. Vanmorgen weer begonnen met lactulose, heeft ze nog niet op gereageerd. Gelukkig is haar humeur wel een stuk beter als gisteren! Vanmiddag weer heerlijk geschaterd :D
    de temp is weer oke wel nog de bultjes op haar been. Zal even een foto toevoegen. Ik hoop dat het en beetje te zien is. .

ook wil ze nu alles pakken wat ik in mijn handen heb, en dan vooral etenswaar of drinken. Kippenkluifjes eten valt met 2 katten al niet mee maar met 2 katten en 1 kind in de buurt is bijna kansloos te noemen. Ik was aan alle kanten omsingeld :D

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Lynn dank je wel voor het warme onthaal :D
    Tot nu toen heeft Sanne er niet zo gek veel last van de tandjes tenminste dat idee heb ik niet haha maar als ik de mama's om mij heen hoor staat er nog wat te wachten als het gaat om het doorkomen van de tandjes. Maar ik ben het met je eens wel leuk als ze dadelijk tandjes krijgt/heeft.

Ja ze is mijn eerste kindje we hadden op mijn 25ste besloten dat we een gezinnetje wilde alleen helaas ging dat minder makkelijk dan verwacht achja ben nu 27 dat is ook een mooie leeftijd toch.
    Uhh wat kan ik nog meer vertellen....uhh ik ben dit jaar 14 juli 14 jaar samen met mijn man. We hadden een hond een dobermann maar die was zwaar ongelukkig na de geboorte van Sanne en ging zich steeds erger misdragen zij heeft nu een nieuw huisje waar ze het mega goed doet.
    Ik werk 4 dagen in de week...maandag en woensdag hele dag, dinsdag en vrijdag tot 2 dus dat is 27 uur. Sanne gaat 3 dagen naar een tante (gastouderopvang) en 1 dag naar opa en oma.
    haha vind het alleen maar leuk die nieuwsgierigheid haha.
    haha ik heb toevallig vandaag voor het eerst in 11 maanden iets voor mezelf gekocht ik kom ook altijd terug met iets voor Sanne.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    koekie haha wat leuk dat schaterlachen haha
    germ heeft je kindje het zo moeilijk omdat ze aan de lactulose zit?
    Hmm dat is wel zielig die bultjes, heeft ze er ook jeuk aan.

Lynn wel fijn dat het oppassen zo goed is gegaan dat geeft toch een wat rustiger gevoel he. Dat slapen komt wel..sanne sliep eerst ook veel minder bij mijn moeder (die heeft een eigen kamertje bij mijn ouders en de ouders van mijn man) maar nu ze steeds vaker in dat bedje slaapt gaat ze ook veel langer slapen daar. komt helemaal goed weet het zeker

20. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @dobbermama; Jeetje wat vervelend dat hond niet aan de nieuwe situatie kon wennen zeg. Lijkt me niet makkelijk om en ander plekje te moeten zoeken. Wel fijn dat ze het nu beter doet. Zie je haar ook nog wel eens?
    A lijkt geen jeuk te hebben aan de bultjes. Nou is dat bij haar sowieso wel lastig te zien. Ze heeft ook veel last van eczeem en dat liet ze ook niet echt blijken dat ze jeuk had. Toen ze dat wel aangaf zo'n we ook gestart met hormoonzalf te smeren.
    Verder zijn we al haar "hele leven" aan het stoeien met haar voeding. Begonnen met bv, combi met friso ha, uiteindelijk geheel overgestapt op friso ha. Toen kruidvat standaard, nutrilon omneo, nutrilon pepti ivm verdenking kma, provocatie test negatief, kruidvat standaard en nu weer nutrilon omneo. Zo heel erg veel als je dat allemaal neertypt... moet ik wel zeggen dat de eerste kruidvat standaard en nutrilon omneo maar heel kort hebben gebruikt want die gaven zeer ernstige onrust klachten.
    Maar goed de problemen met de ontlasting blijven. Waar het nog aan ligt? Ik weet het niet meer :(

Deel Deze Pagina