Een tijdje niet me neus laten zien. Alles gaat hier prima! Aleen een beetje druk. Nina is vandaag 6 maanden
Leuk littlewonder!! Een mijlpaal!! C is zondag eerste paasdag 6 maanden precies!! Dus wij vieren een beetje van beide dan.
@ondertrouw; ik had er wat meer van verwacht. Wij moesten aan de balie staan en binnen 10 minuten waren we weer buiten. Tja, het is dat het moet maar waarom kunnen ze het daar bij het gemeentehuis niet iets officieler maken? We hebben er toen nog wel een leuke dag van gemaakt dus het was wel een fijne dag! @uitslag; hier ook met witte puntjes, lijken wel jeugd puistjes. Ook hier zijn ze nu weer weggetrokken. @opvolgmelk; ik dacht dat je van de nummer 2 maar max 24 scheppen mocht gebruiken? Dan kom ik dus op 4× 180/6 uit. Kijk wel even wat het cb vrijdag zegt. @lynn; spannend joh allemaal. Goed denk ik dat je dat van gisteren niet gedaan hebt. Ben benieuwd wanneer je wat van de andere hoort. @6 maanden; 26 april is A 6 maanden. Met koningsdag dus. Dubbel feest @hier; vanmorgen weer bij ha geweest ivm uitblijven ontlasting. Ha heeft telefonisch onze casus voorgelegd aan een kinderarts van het ziekenhuis. Zijn advies is om door te gaan met de lactulose. Qua ziektebeelden kon hij onze symptomen niet plaatsen. Wel gaaf hij aan dat Veel jonge kinderen lactulose nodig hebben om hun ontlasting kwijt te kunnen raken. Voorlopig dus even gerust gesteld. Nu maar weet wachten op de 1e poepbroek
Wat is het stil hier vandaag! Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad? Ik heb er een rustig dagje van gemaakt. A had veel last van haar buik vanmorgen. Een hele volle poepluier vanmiddag luchtte dat wel op erna lekker in bad geweest en nog gespeeld. Hopelijk heeft ze morgen weer een mooie stinkbroek voor me! Nu maar gauw slapen. Morgen naar schoonfamilie en moet eerst 's ochtends nog wat lekkers bakken om mee te nemen Fijne paasdagen allemaal
@Thauma dankje voor de uitleg over inschrijving kvk! Ik wacht de andere sollicitatie even af. Mocht dat niets worden ga ik me er eens verder in verdiepen. Hoe is met de vlekjes van C? @littlewonder gefeliciteerd met Nina. Toch wel een mijlpaal he die 6 maanden! Hier is het 1 mei zover Gaat alles goed met Nina? @Bibi gefeliciteerd met 6 maanden C! @Koekie ja van nr 2 is de max inderdaad 4 flesjes (volgens de verpakking dan ) Maar je kunt het inderdaad even navragen bij cb. Ga je binnenkort ook starten met bijvoeding? Dan heb je misschien wel kans dat de overgang van 5 naar 4 flessen vanzelf gaat. Vervelend joh van A's ontlasting! Ik ben geen expert, maar wat ik zo om me heen hoor en lees komt het inderdaad vaker voor dat kleintjes last hebben met poepen en dan lactulose voorgeschreven krijgen. Het probleem lost zich over een tijdje vast vanzelf wel op! Fijn dat ze in ieder geval inmiddels weer lekker gepoept heeft. Lekker joh, bakken.. wat heb je gemaakt? @hier vrijdag tijdens het bad voltrok zich (als ik L mag geloven ) een klein drama. Ik was haar 'haar' tegenwoordig terwijl ze rechtop zit, omdat ze te groot wordt voor het badje. Tijdens het wassen is er wat zeep n haar ogen gekomen. Niet superveel, maar man wat was dat een dramaaaa! Huilen, huilen, huilen. Ogen werden helemaal rood en dik. Ik was lichtelijk in paniek want alleen thuis en had niemand die even wat schoon water voor me kon pakken om het uit te spoelen. Toen de rust terug gekeerd heb ik op mijn gemak haar ogen uitgespoeld met afgekoeld gekookt water. Het rode trok gelukkig snel weg. Haar linkeroog traant nu alleen nog wel heel erg en er komt af en toe wat prut mee. Het is verder niet rood, ze wrijft er niet in en heeft er geen last van voor zover ik kan zien. Maak het af en toe schoon. Maar hoezo z witsal sham poo mild voor de oogjes? Ga het spul gelijk verbannen. Lekker he zo een lang weekend? Hebben gisteren gegourmet bij mijn ouders. En gaan vanavond bbq-en bij mijn sm als het mooi weer is/wordt/blijft. Verder geen plannen. Vrolijk Pasen!
@koekie en heeft ze door geslapen ondanks een flesje minder? Fijn dat je weer gerustgestelt bent na een bezoekje aan de ha. Hoop dat haar ontlasting probelemen snel beter gaan worden. @verox ik snap dat je niet veel geld wilt uitgeven voor een jurk die je een paar uurtjes draagt. Het gaat erom dat het voor jullie een speciale dag word op welke manier dan ook @thauma, ik kan het niet goed zien op de foto. Ik herken de omschrijving wel. Hier gaan ze ook ineens weg. Misschien toch door warmte ofzo? @bibiq verwacht je dat je ex iets zal doen voor moederdag namens C? @lynn jammer dat het toch wat tegen viel bij je ex- werkgever. Ben benieuwd wanneer en wat je te horen krijgt van je andere sollicitatie. Ik zou me niet teveel zorgen maken over de ontwikkeling. Ieder kindje doet dat op zijn of haar manier en tempo. Wie weet kan ze straks in 1 keer van alles. Maar ik snap je wel, ik zou het zelf misschien ook wel een beetje hebben dan. Heerlijk dat je vanavond gaat bbq-en. Hier waait het trouwens wel behoorlijk dus niet echt bbq weer. Jammer dat de shampoo zo prikte in de oogjes. Hier geen ervaring mee tot nu toe. @littlewonder leuk dat je ook ff langs waait en alles goed gaat aan die kant. @nr. 2 voeding, daar mag je idd max 24 schepjes per dag van geven. Sinds wij over zijn op de nr. 2 voeding zijn wij ook op een ander schema over gegaan en krijgt N nog maar 3 flesjes i.pv. 4. Bij het cb zijden ze dat dit wel meer voed dan de nr. 1 en ze dan ook vaak zelf meer behoefte krijgen aan meer groente, fruit en eventueel yoghurt, soepstengel of liga bijv. Ik heb hier geen problemen ondervoeden of het idee dat hij er niet genoeg aan heeft. @hier wij gaan vanavond bij me ouders gourmetten. Hadden gister een verjaardag, in de buurt van mijn ouders en omdat we daar vandaag weer heen gaan is N daar blijven slapen. Zo hoefde we ook niet nog s'avonds met N aan de sleep. En uiteraard vinden opa en oma het ook geweldig. Ook is vrijdag eindelijk maar toch het eerste tandje door gekomen. Je voelt nog echt een heel klein puntje maar en ziet nog niet heel veel. Pff hoop dat hij van de volgende tandjes niet zoveel maar vooral niet zolang last heeft. Hoop dat die nu ook wat vrolijker weer is wel zo gezellig hihi.
Hier wassen we de haartjes altijd met Zwitsal, we houden haar hele hoofd onder de douche en de shampoo spoelt gewoon over haar gezichtje. Gelukkig heeft E er nog nooit problemen mee gehad. Wij zijn dit weekend lekker logeren bij mijn ouders. Heerlijk zo'n hele familie die zich even om E bekommerd terwijl wij wat bijkomen. Helaas ging het slapen in het campingbedje niet zo goed. Ze was enorm beweeglijk, en we konden haar niet zo stevig instoppen als in haar ledikantje thuis. Ze hield zichzelf dus uit slaap omdat haar armpjes en beentjes niet stil bleven liggen Uiteindelijk maar stevig in een dekentje gedraaid en tussen ons in in bed gelegd, en daar heeft ze toen heerlijk lang doorgeslapen.
Zo weer thuis na een lange dag Ik heb vanmorgen een gehaktbrood gemaakt. Voor het eerst ook met eieren erin (het is tenslotte pasen) en hij was heerlijk erna spullen gepakt en op naar de schoonfamilie. Daar was het erg druk maar wel zeer geslaagd. A heeft niet veel geslapen maar wel een goed humeur gehad! Opa van ml kwam ook langs, was voor het eerst dat hij A gezien heeft. Gelijk ook foto's gemaakt. 4 generaties op 1 foto is een mooi aandenken voor later. Verder had iedereen wat voor A meegenomen. Slofjes, shirtjes en boekjes. Dus ze is ook weer lekker verwend hebben jullie ook allemaal een leuke paasdag gehad? @voeding; A heeft 1 keer doorgeslapen op 4 voedingen. Vind het wel lastig want nu drinkt de fles van 22 uur weer helemaal leeg. Ben bang dat als ik die eraf haal ze niet doorslaapt. Bijvoeding starten we volgende week mee denk ik. Ml is er erg huiverig voor merk ik. Hij is bang dat de problemen met de ontlasting er erger door worden. Nu maar even slapen. Ben moe na vandaag. Slaap lekker allemaal
Zo, nu even wat meer tijd om te reageren. Was zo moe na gisteren @zwitsal; dat gebruik ik hier niet dus heb er niets over zeggen wel vervelend zeg dat ze het in haar ogen heeft gekregen. Blijkbaar zit er toch wel iets van parfum in? Ik gebruik neutral shampoo. Ik spoel het uit met zo'n stapelbekertje en dan gewoon met het badwater. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om A vast te houden, de douchekraan vast te houden, aan te zetten en dan ook nog eens het haar uit te spoelen @verox; lekker joh zo'n weekend wel jammer inderdaad dat het slepen wat minder ging. Gelukkig dat ze bij jullie in bed nog wel geslapen heeft! @voeding; zoals ik al zei wil ik volgende week gaan begonnen met bijvoeding. Als ik het alleen voor het kiezen had gehad waren er al wel begonnen. A lijkt er erg klaar voor te zijn. Alleen ml is er nog niet helemaal klaar voor. Hij wil het liefst dat de problemen met de ontlasting eerst opgelost zijn. Ik kan hem moeilijk overtuigen dat dit nog wel even kan gaan duren en dat door de bijvoeding het soms ook makkelijker wil gaan. Laat hem wel eens dingen lezen op internet maar hij is moeilijk te overtuigen Ach, we hoeven pas met 6 maanden te beginnen en dat is zaterdag. Gelukkig vrijdag naar het cb. Daar heeft ml wel een hoge dunk van dus kijken of zij hem kunnen overtuigen. De ha is het in ieder geval ook niet gelukt @zitten; A heeft gisteren 10 minuten lang zelfstandig gezeten! Wel tijdens de beker wedstrijd ajax-pec. blijkbaar was nogal onder de indruk van alles. Of ze een ajax fan is of een Zwolle fan ben ik nog niet achter Verder hebben we zaterdag voor het eerst haar haren geknipt. Nou ja, geknipt. . Ze had zo'n lelijk matje in haar nek, die hebben we maar even mooi bijgeknipt. @uitslapen; kunnen jullie nog wel eens uitslapen? A is ieder dag rond 7uur wakker. Automatisch ga ik er altijd uit. Van de week bij ml aangegeven dat ik dit weekend een keer een uurtje langer wilde blijven liggen. Dat was goed. Conclusie is dat ik vandaag weer om 7uur mijn bed uit was om A te doen en ml ligt nu nog te slapen. .. Vind dat soms best wel lastig hoor. Hij heeft een drukke baan dus gun het hem wel dat hij in het weekend kan bijtanken. Maar zou soms graag een uurtje langer willen blijven liggen. Eruit gaan is dan wel lastig maar als ik A eenmaal uit haar bedje haal is het weer goed Misschien toch maar weer eens goed afspreken met ml nou, fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! Koekie lekker hoor gehaktbrood!! Hoer was t gister weer gezellig als altijd eigenlijk mn broertje had zn vriendin bij zich en papa was er ook. We hebben voor t eerst met zn allen aan af gezeten en gegeten C ook! Hij keek zn ogen uit haha!!aar toen zijn bordje leeg was vond ie het wel genoeg in die stoel. Hem toen maar op schoot genomen. Toen C op bed lag hebben we een erg leuk spelletje gespeeld. Heel simpel maar erg grappig en leuk. Panda nee il verwacht nie dat de papa van C wat doet voor moederdag. Verwacht eigenlijk niet eens dat ie er überhaupt aan denkt. En als ie dat wel doet dan krijg ik waarschijnlijk een appje Maar ach ik hoop het voorbeeld te geven voor volgend jaar door hem wel wat namens C te geven.
Zo het is even geleden dat ik hier ben geweest...had wat hele drukke dagen en we zijn op vakantie geweest pff wat heb ik mijn benen onder me kont uit gerend....enne heb heel wat bij te lezen dus kan zijn dat ik niet overal op reageer sorry Zwitsal: dat gebruik ik ook niet Sanne krijgt dan heel erg last van haar huid en hoofdhuid dus ik gebruik neutral om haar mee te wassen en gebruik ook neutrale wasverzachter alleen dan niet van neutral maar van supermarktmerk. bibi uhh zijn jij en de vader van C nog samen? Zo komt het namelijk bij mij over (als ik het verkeerd heb alvast sorry). Zitten: Sanne kan bij mij op schoot redelijk zelfstandig zitten ik heb natuurlijk wel mijn handen heel lichtjes om haar heen maar meer vaak ook niet. Voeding: Hier zijn de voedingen op het moment een ramp. Sanne drinkt haar flessen heel slecht. eerste fles van vanochtend 210cc had ze 60cc laten staan en net 200cc had ze 100cc van laten staan. Ze doet dit al zo slecht sinds dat we terug zijn van vakantie. ze heeft wel gewoon goede luiers en ze is actief en speelt en lacht. even in de gaten houden dat ze wel zeker minimaal 500 cc binnen krijgt...dat is vandaag dus uit 2 flessen 250 cc ongeveer wat ze nog moet drinken. Zijn jullie al over op nr2 voeding? Ik geef namelijk gewoon nog nr1 maar Sanne is volgende week dinsdag dan ook pas 6mnd Uitslapen: Als ik echt heel moe ben vraag ik aan ml of hij eruit wil gaan dat ik uit kan slapen en andersom gebeurd dit ook. We gaan ook wel eens gewoon samen terug naar bed als Sanne ook naar bed gaat. Koekie hmm gehaktbrood...ml wil dat graag nog een keer eten hier maar moet eens kijken hoe je dat zelf kan maken is toch altijd lekkerder dan uit de winkel van die kant en klare gehaktbrood. Sanne heeft al een aantal weken 4 flesvoedingen, 1x fruit en 1x groente. Ze krijgt haar laatste fles om 20hrs a 20:30 en dan slaapt ze tot de volgende ochtend 7hrs. Ze krijgt in haar laatste fles wel rijstebloem erbij. verox lekker zo'n weekend panda tja die tandjes die blijven denk ik wel een tijd vervelen...heb eigenlijk geen 1 moeder die zegt dat ze er heel weinig last van heeft gehad...hopen dat het de volgende keer minder lang duurt dan voor je. lynn bah sollicitaties, het is nu niet echt een hele fijne tijd om werk te zoeken he. ik ben blij dat mijn oude werkgever opbelde of ik terug wilde komen anders zat ik nu ook nog in de ww. hoop voor je dat het je snel mee gaat zitten allemaal...scheelt een hoop vervelende situaties als je werk hebt. @Hier nou onze vakantie was super. Sanne was 1 dag wat moeilijk maar dat was omdat ze voor de eerste keer een broodkorstje heeft gehad en dat ging niet goed ze heeft me tot 3x toe onder gespuugd waarvan 1x zo erg dat ik kon douche en zij ook. Maarja dat mocht de pret niet drukken. We hebben lekker voor de eerste keer met haar gezwommen en dat vond ze geweldig zolang ze maar niet in haar band hoefde want dan begon ze te huilen...dus dan maar gek doen met mama in het grote bad. We zijn ook uiteten geweest en dat deed ze perfect ze was een voorbeeldig meisje alleen even wat jammeren toen ze moe werd dus ben ik een klein stukje gaan lopen en toen was het goed. Kan nu al niet wachten tot september dan gaan we lekker met het vliegtuig naar Spanje.
@panda fijn dat het tandje door is! Is het nachtje logeren bij opa en oma goed gegaan? @verox leuk hoor even logeren! Slaapt E bij jullie thuis ook op jullie kamer? L slaapt al vanaf het begin op haar eigen kamer. We gaan in juni een weekendje weg en in september op vakantie. Ze zal in beide gevallen bij ons op de kamer moeten slapen, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Denk dat ze het wel vreemd vind en niet zal 'snappen' dat het bedtijd is @Koekie leuk zo'n 4 generatie foto. Hier hebben we er ook één gemaakt met de oma van vl. Zelf heb ik al heel lang geen opa's en oma's meer, maar vind het heel bijzonder zo'n foto te hebben al is het niet met mijn eigen grootouders. Lekker, gehaktbrood! @Bibi Dus de papa van C was bij de paasviering? Wat fijn dat jullie nog goed met elkaar omgaan en dit soort dingen nog 'samen' kunnen doen. Lukt het verder met het vastleggen van alimentatie en omgansgregeling enzo? Of wil je daar liever niet over op zp hebben.. snap ik hoor als dat zo is! @dobbermama fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Waar zijn jullie geweest? Je hebt het vast al een keer verteld, maar ben het even kwijt En wat is Sanne er vroeg bij met haar broodkorst.. Jammer dat het niet goed is gevallen.. maar dan probeer je het over een tijdje toch weer? Zijn jullie toevallig bezig voor een tweede kindje? Ik zie in je onderschrift dat je je cyclus bijhoudt? (Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor ) @uitslapen tsja van uitslapen is niet echt sprake meer.. al was ik sowieso nooit al een echte uitslaper hoor. L wordt meestal rond 8 uur wakker, dus we mogen niet klagen. Vl staat doordeweeks om half 5 's ochtends op ivm werk, dus in het weekend om 8 uur wakker worden is voor hem al uitslapen Als ik dan langer wil blijven liggen doet hij het flesje en dan hebben we allebei uitgeslapen Als ik jou was Koekie zou ik het wel proberen aan te geven aan vl. Natuurlijk, hij werkt fulltime, maar jij werkt ook en neemt daarnaast de verzorging van A op je.. dat is ook heel zwaar en verdient net zo goed een uitslaapochtendje Het is geven en nemen he.. @hier vandaag met een vriendin en L naar de kinderboerderij geweest.. L vond er niet zoveel aan Ze is er echt nog te jong voor.. Maarja de kinderboerderij is hier om de hoek, dus we waren zo weer thuis toen ze het zat was. Oogje traant al minder vandaag.. hopelijk blijft het zo.
@dobbermama; lekker joh vakantie! Inderdaad wel jammer van de broodkorst. Hopelijk gaat dat de volgende keer beter. Op internet staan Veel recepten voor gehaktbrood. Ik had m dit keer met hele gekookte eieren erin en omhuld met ontbijtspek... lekker! @lynn; haha, blij dat A niet de enige voetbal fan is hier! Gefeliciteerd met de overwinning! Ik weet niet voor welke ploeg A is maar ml moest toch echt even naar buiten bij de 2-1.. Zal jullie maar besparen hoe de rest ging Ik heb zelf nog 1 oma maar die zie ik eigenlijk nooit. Sowieso heb ik vrijwel geen contact met mijn kant van de familie. Soms wel jammer maar je hebt niet altijd alles in de hand. . @bijvoeding; na een goed gesprek vanmiddag afgesproken dat er zaterdag gaan starten met een groente hapje. Ben heel benieuwd @hier; vandaag eigenlijk wel een heerlijk rustig dagje gehad. Het uitslapen bij ml aangegeven en de hoop is nu op volgend weekend gevestigd hij zegt dat ik hem dan gewoon het bed uit moet sturen maar ja als hij pas om half 4 het bed induikt... maar goed hij heeft erg zijn best gedaan vandaag. Lunch (croissants in de oven) en avondeten (friet halen) gemaakt, huis gedweild, flesjes gemaakt en mee wezen wandelen. Wat is het toch een lieverd Verder heeft A het ook erg goed gedaan vandaag. Het gillen gaat nu erg hard en bijna de hele dag door Ben zo trots op mijn meisje slaap lekker allemaal!
Lynn ons meisje slaapt ook vanaf dag 1 op haar eigen kamer en in de vakantie sliep ze op onze kamer...pff ik heb me toch slecht geslapen elk geluidje daar werd ik wakker van. Haha geeft niks die nieuwsgierigheid....wij gaan na sanne haar eerste verjaardag proberen voor een 2de kindje. Sanne is van een IVF-ICSI dus weet niet hoe dat allemaal gaat verlopen. We hebben nog 7 cryo's en hopen dat we daar een succes mee gaan hebben...maar eerst min 3mnd zelf proberen. We zijn naar centerparcs geweest limburgse peel. Sanne doet het best goed ze eet 125gr fruit en 125gr groente...ik denk dat als ik haar meer groente zou kunnen geven op veel momenten...dat korstje was alleen om te kijken wat ze zou doen..probeer het over een paar weken nog wel een keer. Wat jammer dat L de kinderboerderij niet zo leuk vond..blijven proberen komt vanzelf.
Koekie nou ben benieuwd dan naar volgend weekend. Ahw dan heeft manlief veel gedaan vandaag..fijn he als ze meehelpen in huis
Fijn Koekie dat ml z'n best heeft gedaan Enne half 4 het bed induiken als je weet dat je de volgende ochtend een flesje moet geven lijkt me niet zo slim Maar daar komt ie nog wel achter haha @Dobber wat eet Sanne haar groentjes al goed! Fijn zeg! @hier vandaag gebeld nav sollicitatie.. en ben uitgenodigd voor een derde gesprek. Ik vermoed een arbeidsvoorwaardengesprek. HR-manager aan de telefoon gaf aan een gesprek van een half uur met één van de eigenaren en als dat goed gaat kunnen we dingen gaan opstarten. Positief dus Wel een dubbel gevoel.. ik zal L vreselijk missen als ik dadelijk aan de slag ga.. Maar de blijdschap overheerst wel hoor Het zal even aanpassen woorden maar dit is het beste voor ons allemaal uiteindelijk, daar ben ik van overtuigd.. Met L alles oke verder! Ga nu snel ff eten..
Oh, ik ben zo blij met mijn man Ik ben ook erg benieuwd naar komend weekend alhoewel de manier hoe de dag gisteren liep me ook wel beviel haha nee hoor zo gemeen ben ik niet. . @lynn; Gefeliciteerd met je 3e gesprek! Lijkt de goede kant op te gaan he? Wanneer heb je het gesprek? Heb je al wat geregeld voor eventuele oppas? Hoe vervelend ook helaas went het werken ook weer, ook al lijkt dat in het begin van niet. Fijn dat met L alles goed gaat. Spring even onder de douche, A eten geven en dan naar bed. Slaap lekker
Ha dames! Zo jullie hebben aardig bijgeschreven! Dobber: de papa van C en ik zijn niet meer samen nee. We hebben altijd al een stormachtige relatie gehad. Alleen nu met C hebben we beide besloten dat dit niet gezond is voor hem en ons. Maar we gaan op zich goed met elkaar om dus hij was wel bij onze paas/6mndn viering. Om ook gelijk antwoord op jouw vraag te geven Lynn. Moet eerlijk bekennen dat ik nog niks heb opgestart om het eea vast te leggen op papier en qua alimentatie. Moet zeggen dat ik dat ook best moeilijk vind. Maakt het wel heel definitief vind ik en ben zelf ook een beetje te trots daarvoor. Tot nu toe red ik t prima maar ja dat wordt straks natuurlijk anders. C zal qua kostenpost alleen maar stijgen en als mijn oppas wegvalt zal ik toch echt kinderopvang moeten hebben. Maar moet er toch maar eens in gaan duiken. Hier wordt sinds een paar dagen een enkele x van rug naar buik gerold en sinds vandaag ook echt vaker en bewuster!! Jeeejjjj zo trots!! Net een prakkie voor C gemaakt cougette rode paprika rijst en kip, alles door hakmolen en verdeeld in deelblokjes voor in de vriezer. Ben benieuwd wat hij ervan vindt, zelf vond ik het best lekker wat ik tot nu toe van de andere hapjes toch niet kon zeggen. Het smaakt toch anders zonder kruiden en door de hakmolen. Haha wat leuk de voetballiefhebbers!! Lynn van harte met je nieuwe baan!! Jeej je mag weer naar de grotemensenwereld!! Het is inderdaad dubbel maar ook wel lekker hoor en het knuffelen is alleen maar lekkerder met je kleintje dan!! Slapen doet C hier ook vanaf begin in eigen kamer en bed. Als ie de eerste keer wakker wordt voor voeding zo rond 6 uur dan neem ik hem mee bij mij in bed dit doe ik al vanaf dat hij 2 mndn was en gaat goed hier. Ik ga in juni naar roompot huisje en ben dan ook benieuwd hoe t slapen zal gaan. Maar tot nu toe is C wel een makkelijk kind dus voorzie geen problemen. Nou ik ga nog even snel kolven en dan lekker mn bed in. Slaap lekker!
Lynn dat is super nieuws!!! Dat missen dat blijft denk ik wel en ik zelf vond het heel moeilijk de eerste 2 weken om Sanne weg te brengen...geloof me de kindjes doen het vaak beter dan de mama's. Het is ook echt heerlijk om na het werk je kindje weer te zien..ik rij elke keer met vlinders in me buik naar de oppas en wanneer ik sanne zie smelt ik helemaal. Koekie hoe laat krijgt A de laatste voeding? (Of had je dat al gezegd) sanne krijgt die van haar tussen half 8 en 8. Bibi oke duidelijk..als jij ofja jullie achter die keuze staan is het goed. Wel fijn dat het wel kan dat jullie gezamenlijk pasen enz vieren knap hoor!! wat goed van dat draaien..!! Daar mag je zeker trots op zijn. ik ga ook maar eens slapen