Vandaag controle gehad op het ziekenhuis en mag me maandagochtend melden voor inleiden als ze er nog niet is. Spannend!! Max.nog 3 daagjes dus Andere mama's die nog moeten ook veel succes! We kunnen het!
Ik ben bevallen van een zoon J. Bevalling is super gegaan! Bevallen op 31-10 Ik doe later uitgebreid verslag!
Gefeliciteerd zwangels!! Wat een dotjes zag ik voorbij komen. Ik kolf full time, ook om te zien hoeveel ze drinkt. Snap de keuze voor kv dan ook heel erg goed. Ik doe hem nog niet, woensdag naar het zkh. Ze is nu nog maar 600gr aangekomen, wisselt steeds enorm per week. Nu onderzoek in zkh op evt. koemelkallergie, reflux of andere oorzaak.
Vanmiddag om 14.15 uur zijn we trotse ouders geworden van onze dochter Anouk! 4500 gram maar liefst maar we maken het goed
Gefeliciteerd Kim!!! Dacht dat onze dochter zwaar was hahaha (4105) maar jij wint. Goede bevalling gehad?
Dankje wel! Ging redelijk vlot alleen omdat ze zo groot is zaten de schouders vast dus dat was even paniek! Gelukkig kwam er super snel hulp en heeft het maar 2 minuten geduurd. Ze heeft er niks aan overgehouden en doet het super goed Vanmiddag mogen we naar huis gelukkig!
Gefeliciteerd! Wow, grote dame idd. Heel spannend dat ze vastzat, maar nu zijn jullie heerlijk thuis.
Gefeliciteerd!!!! Ik dacht ook dat ons meisje zwaar was 4185 fijn dat jullie vandaag naar huis mogen.
Mopke 600 is best weinig.is dat vanaf het geboorte gewicht of laagste gewicht? Hoop dat ze snel meer aan komt. Gisteren naar het consultatiebureau geweest voor het eerst. Geboorte gewicht was 4185. Laagste gewicht 3810 en nu met vier weken woog ze 4440gr lengte nu ook opgemeten en dat was 55cm alles was goed verder. Maar wat een gedoe zeg daar haha aankleden uitkleden al die mekkeren moedermoeders haha
Floor, vanaf geboortegewicht. Vanaf laagste gewicht 700 gram. Nu gisteren op cb gewogen, is ze toch weer 150 gram aangekomen... Maar dit doordat ik de voeding nu erg dik maak, te dik want ze doet te lang over de fles waardoor ze te moe wordt. Netjes aangekomen trouwens. En ja dat cb... Er stapten overbezorgde ouders binnen, kindje was 7 maanden en ging staan. Dat mag toch niet? En als ze macaroni klaarmaakten of hij dat mocht. Zo overbezorgd was ik niet hoor.
Wat zag ik een paar knappe koppies voorbij komen op de foto's zeg! Lekker genieten. Voor de dames die de laatste week bevallen zijn: Proficiat! Het is duidelijk dat er een hoop dames (of ondertussen allemaal?) bevallen zijn, het is maar rustig hier. Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt aan toe kom om hier regelmatig mee te blijven lezen en te posten. Ons meisje is ondertussen 2 weken en doet het supergoed. Zo raar dat we vanaf moment 1 gewend waren aan het hebben van een kleine! Hadden jullie dit ook? Geniet allemaal!!!