Uitgerekend in oktober 2014 Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zwangels, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopke

    mopke Fanatiek lid

    10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Wow wat een knapperd!
    Alles goed met jullie?


    Floor, aan het genieten?

    Poppy en wordt het een volle maan baby? ;)
     
  2. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Wat een binkie 😊
     
  3. nijntje11

    nijntje11 Fanatiek lid

    16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wat een lief kereltje Ingrid
     
  4. MH1113

    MH1113 Bekend lid

    8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wat een schatje Ingrid!

    Hier even klagen hoor..

    Ik was vanavond in het boekje van de vk aan het lezen en wilde even weten wat al die afkortingen betekenen.
    Nu stond er bij vorige week CVIBI, wat betekend hoofdje volledig ingedaald.
    Ik had de vk vorige week ook gevraagd of ik moest bellen als de vliezen breken midden in de nacht bijv. dat hoefde niet kon ook gewoon rond 8 a 9 uur want ze was ingedaald. ( uiteraard wel als ik weeen heb ).

    Nu was ik net weer op controle en had ik een ander die ik nu voor de 2de keer had en zij zegt opeens, dat ze niet is ingedaald, en dat ik direct moet bellen als de vliezen breken s'nachts omdat ze dus niet is ingedaald.
    Ja wat is het nu dan? Is ze nu wel of niet ingedaald?

    Ik voel af en toe een trilling in mn buik, ik vroeg wat dat was, ja dat is de hik, nou dit is mijn 2de zwangerschap en dat is echt niet de hik. De hik voel ik duidelijk en is telkens zoals 'tik...tik...tik' zeg maar..
    Elke controle bloeddruk van 115/60 nu opeens 122/78.. Begin me serieus af te vragen of zij dat allemaal wel goed heeft.
    Pff echt chagerijnig nu, had de hoop dat het wat sneller ging, en nu hoor je weer allemaal andere dingen.
     
  5. KimV85

    KimV85 Actief lid

    29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Herkenbaar verhaal! Hier op een moment ook dat ze bijna was ingedaald, volgende controle niet meer en vandaag volledig ingedaald...weet je ook niet wat je moet denken inderdaad!

    Die trilling heb ik ook regelmatig gevoeld. Geen idee wat het betekent, eigenlijk ook vergeten te vragen maar de hik is het zeker niet! Lijkt wel soort van stuiptrekkingen ofzo:( (Klinkt wss erger dan het is)
     
  6. MH1113

    MH1113 Bekend lid

    8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ohh dan hoop ik dat ze volgende week ook is ingedaald en vast ligt. Hier zeiden ze dus ook dat ze volledig was ingedaald, dus ik al helemaal blij dat ik me niet druk hoefde te maken mochten de vliezen breken.
    En nu maak ik me weer direct druk van wat als de vliezen breken en ik ben niet thuis..
    Laat ze maar voor de volgende controle spontaan komen! :p
     
  7. Floor32

    Floor32 Fanatiek lid

    18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ze is er! Binnen 4 uur was ze er . toen ik om een ruggenprik vroeg in een weeën storm. Mocht het niet. Ik mocht gaan persen! Na 50 min persen was ze er. Wel knip.
    Bijna 4200 gram is ze. Dus ik ben blij dat ik voor de inleiding heb gekozen.
     
  8. KimV85

    KimV85 Actief lid

    29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Floor! Wat een snelle bevalling! Geniet maar lekker van jullie meisje:)
     
  9. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Gefeliciteerd Floor!
     
  10. Zwangels

    Zwangels Fanatiek lid

    22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Floor!
     
  11. ingridvdmortel

    13 jan 2012
    35
    0
    0
    NULL
    Gemeente deurne
    GEfeliciteerd Floor, wat fijn om te lezen dat het ook gewoon goed gaat bij de meeste.

    Hier gaat alles redelijk goed, Mathijs heeft reflux dus dat is even wennen....niet te veel oppakken en heel voorzichtig met hem omgaan omdat ie erg snel spuugd...
    Ook is hij erg verkouden en dat vind ik best eng vooral snachts.....al die geluiden,kan er gewoon niet van slapen. Ben alleen maar aan het luisteren of ie nog ademde :D

    Met mij gaat het langzaam beter, ze hebben me wgewoon flink te pakkan gehad bij de kz deze keer....ook zij de gyn. Dat ik beter geen derde kindje kon krijgen omdat het allemaal erg verkleefd was vanbinnen:(

    Ach ja ik krijg nog een paar extra dagen kraamhulp en dan kan ik het hoop ik overdag alleen tot manlief thuis is....
     
  12. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Floor gefeliciteerd!
     
  13. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Hey dames, ff snel een berichtje van mij.
    Gister weer controle ivm bloeddruk. Was op zich goed met medicijnen, maar wordt vandaag ingeleid. Gisteravond al een poging gedaan ballonnetje te plaatsen, maar niet gelukt. Dus zo dadelijk poging 2.
     
  14. poppy14

    poppy14 Actief lid

    3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alle nieuwe mama"s !!
    Lekker genieten en weer aansterken!!

    Vandaag due date , 40 weken zwanger !!
    Ik had zo gehoopt dat ze er al zou zijn.

    Voor alsnog lijkt hier niks aan de hand...
     
  15. Juf1985

    Juf1985 Niet meer actief

    Gefeliciteerd Floor! Wat een snelle bevalling!

    Ingrid, wat een mooi mannetje om te zien! Wel lastig dat hij reflux heeft.
     
  16. Kunikos28

    Kunikos28 Actief lid

    11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Floor
     
  17. nijntje11

    nijntje11 Fanatiek lid

    16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Proficiat Floor!

    Succes Vrauwke!

    Heftig Ingrid. Hopelijk herstel je snel en neemt de reflux bij je kereltje af.

    Ik vind het wel aanpoten zonder mijn kraamverzorgster hoor. En ik heb ineens weer opnieuw last van aambeien... Waarom??? Bah.
     
  18. mopke

    mopke Fanatiek lid

    10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Floor, gefeliciteerd! :D
    Fijn zo'n goede en snelle bevalling.

    Ingrid, reflux is even wennen inderdaad. Veel omhoog houden helpt ook. Minstens half uur na de voeding. Dan heb je alsnog als je ze neerlegt dat er wat meekomt, maar veel minder.
    Verkoudheid is vervelend, neusspray en schoonmaken helpt wat, maarja ook ik luister nog steeds. :)

    Vrauwke, succes!

    Poppy, wie weet...
     
  19. Lieveke1

    Lieveke1 Lid

    21 feb 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Floor: GEfeliciteerd! Wat een rappe bevalling! Nu lekker genieten!

    @ Vrouwke: succes!

    @ Ingrid: wat een schatje! Wel balen dat hij zoveel last heeft. Succes ermee!
     
  20. Juf1985

    Juf1985 Niet meer actief

    Oeh ja, over heen gelezen, succes vrauwke, hopelijk lukt poging 2 wel!
     

Deel Deze Pagina