Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom @nosilla!

nosilla vindt dit leuk.
  2. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Wat vervelend! Ik snap dat je dat niet trekt, lijkt me afschuwelijk. Ik hoop dat je medicatie krijgt en dat het vlot helpt.

3. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga nu stoppen na gisteren deze test gehad te hebben :D Nadat je T-Streep dus donkerder is dan je C-streep kun je geen duidelijkere test meer krijgen en kreeg ik zelfs lichtere testen doordat testen die superhoge Hcg niet meer aan kan.

Bijgevoegde bestanden:

owl, Zebraman en Lois93 vinden dit leuk.
  4. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Anne201 Welkom en voor nu iig gefeliciteerd! Ik kan er gelukkig niet over meepraten wat betreft je 3e kindje. Het is afschuwelijk! Echt vreselijk dat dat gebeurd is, zo oneerlijk. Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan bij je en bij iedereen. Ik snap dat alleen een voldragen zwangerschap met een gezond kindje in je armen je pas echt het blij zal maken. Hopelijk vliegt de tijd voorbij.

5. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een hoop nieuwe zwangeren, Superleuk! Gefeliciteerd allemaal en welkom!

Hier ook echt extreeeem vermoeid. Weeïg gevoel is nu constant en met pieken echt goed misselijk. Ik heb me aangemeld voor MvM, doe dan voor de 4e keer mee :)

nosilla vindt dit leuk.
  6. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Dat is
    idd een mooie knaller!! Zelf vanmorgen toch nog maar 1 testje gedaan ;) Nou dat was ook een mooie knaller, dus ik vind het wel best zo.. :thumup:

Wasabi vindt dit leuk.
  7. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Welkom @nosilla ! :D

@Wasabi over een knaltest gesproken, wow!! Ik wil eigenlijk al een paar dagen nog een test doen, maar ik ben bang dat het geen knaller is en ik dan vet onzeker raak, terwijl het ook het hook-effect zou kunnen zijn, dus we doen het maar niet :roflmao:

@Lois93 jij ook een knaltest! Fijn! Ja eigenlijk kun je na zo'n test maar beter stoppen inderdaad, afwachten is toch het enige wat we kunnen doen :p

Ik slaap toch zo slecht sinds een paar nachten! Elke keer als ik me omdraai word ik wakker, omdat het pijn doet aan mijn borsten. Heel vervelend, komende nacht maar eens slapen met een sport beha aan, kijken of dat beter gaat :|

Jullie de storm verder een beetje overleefd?

nosilla en Wasabi vinden dit leuk.
  8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

O dames. Ik had net licht roze afscheiding. Was nog niet onzeker genoeg. Ha, rustig door blijven ademen maar. Gelukkig de hele week aan het werk dat helpt wel even.

De storm heeft ons een spar gekost. Die boom kwam met een flinke windvlaag naar beneden zeilen. Maar meer niet.

9. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Oh jeetje, dat zal schrikken geweest zijn @Elletje , inderdaad rustig door blijven ademen, meer kan je helaas niet doen. Wanneer heb je je echo ook alweer?

10. Elletje

Elletje Fanatiek lid

#270 Elletje, 10 feb 2020
    Laatst bewerkt: 10 feb 2020
    Morgen over een week.

Kijk en als het hier bij blijft dan kalmeer ik ook wel weer.

11. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Moest gister avond werken met de storm.. ben buschauffeuse dus dat was geen pretje..

Heb gister middag voor het laatst getest maar nog steeds geen knaller.. En eigenlijk ook niet echt symptomen en dat maakt me onwijs onzeker.

12. Vanillia

Vanillia Lid

4 feb 2020
    5
    8
    3
    Vrouw
    Hallo dames, mag ik hier ook meeschrijven? Vorige week een positieve test in mijn handen en wij hebben 20 februari de eerste echo.

Helaas, bij mij ook veel spanning, want ik ben ook mijn derde kindje verloren ( <3 @Anne201) afgelopen november met 18 weken zwangerschap. Het was een hele rare zwangerschap, waarbij ik me vanaf het begin heel misselijk en neerslachtig voelde (veel erger dan vorige 2 keren en nu) en met 10 weken thuis zat met een prenatale depressie. Iets waar ik de vorige zwangerschappen ook geen last van had.

Het was de eerste ronde, totaal onverwacht (we hebben 15 maanden op mijn vorige zwangerschap moeten wachten) raak, dus alles is nog heel vers. Uit de onderzoeken naar de dood van mijn zoontje is niets gekomen, dus we weten niet of er een kans is op herhaling. Ik voel me op dit moment, op de spanning na, best oké. Meer zoals mijn andere zwangerschappen. Dus ik heb goede hoop op een goede afloop. Nu eerst maar de dagen overleven tot de eerste echo.

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    toch ‘fijn’ om een lotgenoot in de groep te hebben. Wij gaan voor een vlokkentest met 11 weken, en jij?
    Ik heb opzich een goed gevoel over deze zwangerschap op de een of andere manier.
    Digitale clearblue gaf vanmorgen 1-2 weken aan

14. Vanillia

Vanillia Lid

4 feb 2020
    5
    8
    3
    Vrouw
    Helaas dat we lotgenoten moeten zijn. Hopelijk hebben we straks wel weer een gezonde baby in onze armen.

Bij ons is er genetisch niets gevonden. Hij lijkt gewoon opeens te zijn gestopt met groeien en is toen overleden. Gewoon pech dus. Ik denk dat wij alleen NIPT doen. Is er bij jullie kans op herhaling?

Mijn theorie is dat het toch al ergens vanaf het begin mis was en dat ik me daardoor zo neerslachtig voelde en moeite had met hechten. Maar of dat waar is, zullen we nooit weten.

Voor nu heb ik er wel een positief gevoel over. Maar er blijft wel op de achtergrond de angst om straks weer een stil hartje te zien of ander slecht nieuws te krijgen. Het wordt straks weer de eerste keer dat ik er ben, sinds die ene avond.

15. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Uitgerekend Oktober 2020

1 oktober

Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje
    dld86 - 34 jaar - 3e kindje

2 oktober

3 oktober

Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje

4 oktober

5 oktober

6 oktober

Elletje - 29 jaar - 1e kindje

7 oktober

Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje

8 oktober

Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje

9 oktober

10 oktober

Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje
    Zebraman - 26 jaar - 1e kindje

11 oktober

12 oktober

13 oktober

14 oktober

15 oktober

16 oktober

Tiarah - 31 jaar - 4e kindje

17 oktober

owl - 27 jaar - 2e kindje

18 oktober

Lois93 - 26 jaar - 3e kindje

19 oktober

20 oktober

Anne201 - 29 jaar - 4e kindje*
    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje

21 oktober

Nosilla - 27 jaar - 2e kindje

22 oktober

23 oktober

24 oktober

25 oktober

26 oktober

27 oktober

28 oktober

29 oktober

30 oktober

31 oktober

(0) jongen (1) meisje (1) verrassing (14)onbekend

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:

Februari:
    17-02: dld86 - intake + 1e echo
    18-02: Elletje - Echo
    19-02: Zebraman - gynaecoloog pop poli
    19-02: Korenbloem86 - echo
    20-02: Zusje90 - echo
    21-02: Zebraman - 1e echo
    21-02: JK84 - Echo
    22-02: Wasabi - 1e echo
    24-02: Kimmie91 - echo
    26-02: Elletje - intake
    26-02: Lilyblue - 1e echo
    26-02: Lune89 - 1e echo[/QUOTE]

16. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @Anne201 & @Vanillia Heftig wat jullie meegemaakt hebben dames! Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap met hopelijk niet al te veel stress ♥

_____

Heb mijn uitgerekende datum weer even aangepast, weet niet zo goed wat ik aan moet houden :rolleyes: Heb normaal een regelmatige cyclus van 28 dagen maar deze maand een late ovulatie rond dag 17 dus normaliter zou dan ook je NOD opschuiven dus langere cyclus dan normaal? Nou ja, misschien wordt het na de echo nog aangepast :D

Hier verder vooral heel moe en moet nu al heel vaak plassen en flink rommelende darmen. Voor degenen die nog testen, hoeveel DPO zijn jullie en hebben jullie echt knal testen?

17. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Oh dames ik wordt zo gek hier. Mijn borsten doen geen pijn meer.
    Vanmorgen wat roze afscheiding en moet nog een week wachten op echo.

18. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Kun je de vk niet bellen? Als is het om alleen even te kletsen over je onzekerheid en misschien de echo iets te vervroegen?

Mijn vk zei vorige week nog wel dat kwaaltjes echt op en neer kunnen gaan, de ene dag zal het meer zijn dan de andere, dus het zegt allemaal niets!

19. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    @Vanillia welkom! Ook jij hebt al zo'n heftig verhaal, hopelijk gaat alles nu helemaal goedkomen!

@owl oh jeetje, op de bus met die storm, dat zal vast spannend geweest zijn! :eek:
    Maar zal je niet beter even stoppen met testen? Zolang er geen afloop is, is er niets aan de hand!

owl vindt dit leuk.
  20. Elletje

Elletje Fanatiek lid

I know. Als ik morgen nog zo onzeker ben. Ga ik wel bellen. Zei de assistent ook. Dat ik altijd mocht bellen. Zeker gezien onze geschiedenis.

Deel Deze Pagina