Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Wat lief, dank je wel! Heb ik echt iets aan en geeft me ook eindelijk weer een blij gevoel na dat nare gesprek vanmorgen.

    Wat veel goede berichten, super fijn! Ik ben komende week denk ik niet actief :rolleyes: Iedereen die komende week een afspraak heeft: Heel veel plezier en succes gewenst! Welterusten!
     
  2. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Wow wat fijn! en wat groeit je jellybean hard dan in een paar dagen, jeetje... :eek:
     
  3. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Fijne vakantie!
     
  4. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Precies wat jij zegt inderdaad. Maar echt fantastisch dat er allemaal knipperende hartjes te zien zijn, dan gaat het goed! Ik vind het vooral heel gaaf dat dat allemaal kan, moet je indenken vroeger hadden ze helemaal niets! moest je maar afwachten wat eruitkwam na 9 maanden. Nu met al die controles is het wel heel leuk om de ontwikkeling te kunnen volgen:o:

    Super dat je bakfiets weer gemaakt is :thumup: frisse lucht is sowieso fijner als je misselijk bent. alleen die wind...:rolleyes: of heb je een elektrische?
     
  5. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Wat ook goed helpt tegen misselijkheid is gember. Dus gemberthee, ginger ale. Dat kalmeert de maag. Verse gember thee met een schijfje citroen of sinaasappel vind ik zelf altijd heerlijk.
     
  6. Lija

    Lija Lid

    12 feb 2020
    29
    27
    13
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie al zo veel goede echo's hebben gehad! :D Fijn!!

    @Spritsmetmelk wat een belachelijke reactie van die assistente! Dikke knuffel voor jou en hoop dat het snel afzakt en weg blijft.

    Zijn jullie ook zo enorm misselijk? Hier is het haast niet te doen de laatste dagen pffff
     
  7. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nee hier totaal niet misselijk. Had het er met moeder over dat ik dat best eng vond. En die vertelde dat ze van mij ook nooit misselijk is geweest. Mijn maag is wel gevoeliger heb vandaag 1,5 uur over mijn ontbijt gedaan.
     
  8. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Ik ben af en toe s avonds ietsje misselijk en nu net ineens even het gevoel dat ik moet kokhalzen (voelt anders als misselijk:roflmao:) verder wel vermoeid, maar gelukkig kan ik er alles nog omdoen.. mn buik was vorige week al best opgezet, maar nu lijkt dat weer mee te vallen.. zullen mn darmen wel geweest zijn, is eigenlijk makkelijker ook, want als ik nu (6 weken) al moet beginnen met verbloemen dan word het nog moeilijk tot de 12 weken :rolleyes:
     
  9. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik leef zo ongeveer op gemberthee momenteel, en kleine slokjes cola door de dag heen.
    Maar gelukkig hoef ik niet over te geven, ik heb wel constant zo'n gevoel. Zwaar en weeïg gevoel op de maag, en soms wat zure oprispingen.

    Mijn schoonouders zijn ook helemaal blij, ze reageerden heel enthousiast en erg lief. ❤️
     
    Lija en Elletje vinden dit leuk.
  10. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Soms kan je de misselijkheid weg-eten. Dus probeer de hele dag door kleine beetjes te eten, crackertjes ofzo. Dat kan soms ook enorm schelen
     
    Lija vindt dit leuk.
  11. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    O ben zo benieuwd. Wij gaan het morgen vertellen. Tijdens mijn miskraam heb ik ook heel erg op mijn schoonmoeder gesteund. Zij is al met pensioen en mijn eigen ouders niet. (mijn man en ik schelen 13 jaar) Daarbij wonen ze veel dichterbij. Dus ze ging elke keer weer met me mee naar het ziekenhuis, zodat mijn man en mijn moeder geen vrij hoefde te nemen van hun werk. Dat wilde ze ook echt niet. Zij kon toch gewoon mee. :roflmao: Zijn haar daar zo dankbaar voor en nu gaan we ze bijna exact 2 jaar later weer vertellen dat ik zwanger ben. Verschil is wel dat we nu al een kloppend hartje hebben gezien als we het vertellen.

    Is hun eerste kleinkind. Ze hebben zelf alleen mijn man als kind.
     
    Lija, Zebraman en Lin18 vinden dit leuk.
  12. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    oh wat bijzonder leuk @Elletje ! veel plezier met vertellen!
     
  13. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Wat een lieve schoonmams heb jij ❤️ heel veel plezier met vertellen morgen!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  14. Lija

    Lija Lid

    12 feb 2020
    29
    27
    13
    Vrouw
    @jk84 dat probeer ik inderdaad ook, maar het helpt niet echt. Blijf misselijk, alleen 's avonds laat lijkt het ietsje minder te worden steeds.

    @Elletje heel veel plezier met vertellen alvast! Onwijs lief dat ze jullie zo gesteund heeft toen. Ze gaat vast enórm blij zijn!!
     
  15. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Lastig. Hopelijk wordt het met 12 weken minder. Ik heb er deze keer ook last van, heel irritant. Wel eetlust gelukkig. Voor de rest heel snel een opgeblazen gevoel (na het eten vooral vervelend), oprispingen en extreem moe. Had dat laatste met mijn dochtertje ook wel, maar niet zó erg... bleeh
     
  16. Lija

    Lija Lid

    12 feb 2020
    29
    27
    13
    Vrouw
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het echt de hele zwangerschap gehouden, was best pittig. Maar volgens mij werd het wel iets minder heftig na 20 weken. Daar hoop ik nu ook maar op haha!

    Ook heeeeel gevoelig voor geuren trouwens. Wordt zelfs misselijk van mijn eigen deo en parfum.. maaaaaar het is voor een heel goed doel hè ♡♡♡
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hier vandaag aan mijn schoonouders vertelt. Mijn man is 42 en we zijn al 2,5 jaar bezig. Dit wisten ze ook. Maar ze hadden het niet meer verwacht gezien zijn leeftijd denk ik. Maar mijn schoonmoeder had tranen in der ogen staan. Wij worden ouders maar zij worden opa en oma. Iets wat ze niet meer verwachtte te worden. Mijn ouders hebben al 2 kleinkinderen dus is toch anders voor hen.

    De eerste vraag die we kregen was of het nu toch nog spontaan was. En daarna moest ik mee naar boven wat ze had nog wel een mooie broek liggen waar ik nog even in kon groeien. Zodat ik niet gelijk positie kleding hoef te kopen. Was zo lief en nog een mooie broek ook.
     
    Spritsmetmelk, Lija, Tiarah en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Wat een mooie, lieve reactie!!
     
  19. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Die geuren, verschrikkelijk hè!! Vanmorgen enorm aan het kokhalzen geweest omdat het nieuwe bed van mn oudste dochter zo 'stinkt'
     
  20. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Ach! Wat een lieve reactie van je schoonouders!
     

Deel Deze Pagina