Hebben jullie trouwens ook veel last van buikpijn/pijn in de liezen? Of pijn, het voelt gewoon alsof het opgerekt word, zal dat dan komen omdat ik zo hard groei? Op mn buik liggen voelt ook niet prettig meer, echt het gevoel dat er dan iets knel zit in mn buik
Hier inmiddels van de spijkerbroeken afgestapt. Dat zit niet lekker meer. Gelukkig had ik ook nog paar heerlijke broeken met elastieke band. Waar ik nog wel een tijd in in groeien. Heb er gisteren nog maar een paar kleuren besteld. Hier nu bijna 9 weken en ik moet over 2 weken even goed nadenken over hoe ik het ga verbergen tijdens een sollicitatiegesprek.
Wat een lief buikje @Elletje ! Maar ik denk niet dat iemand die het niet weet het direct zal zien als zwanger buikje. Maar er kan een hoop groeien in 2 weken natuurlijk. Wel spannend, een sollicitatiegesprek! Ik hoop dat je wordt aangenomen! Weet wel dat een zwangerschap niet meegenomen mag worden in de overweging om iemand wel/niet aan te nemen, alhoewel dat in de praktijk vast niet altijd even eerlijk zal gaan...
Ja, maar dit is begin vd dag. Eind van de dag is het veeeeeel duidelijker. En inderdaad 2 weken kan nog veel teweegbrengen. Ik moet wel solliciteren ik ga per 11 maart de ww in. Dus heb weinig keuze.
Dikgedrukte geloof ik direct ja, eind van de dag heb ik een behoorlijk opgeblazen buikje ook. Dan zie zelfs ik er zwanger uit Ah, ja dat begrijp ik. Dan loop je natuurlijk ook liever geen risico dat je evt afgewezen wordt om een zwangerschap. Gaan mijn duimen voor je draaien hoor!
Mooi buikje hoor!! Misschien met iets wat tot halverwege je buik komt?? Heb je het gesprek begin of eind van de dag?? succes iig
Hallo dames, even praktisch, vandaag zijn de kruidvatluiers 1+1 gratis. Website wel regelmatig refreshen, want het ene moment zijn ze niet meer op voorraad en dan weer wel. Ik wilde voor mijn zoontje inslaan, maar zijn maat was iedere keer 'op', en toen dacht ik, "ach, de baby moet straks ook weer luiers", dus heb ik de kleine maatjes alvast ingeslagen (alleen maat 1 en 2, maat 0 kan meestal worden overgeslagen, die is tot 3 kg, maar de meeste baby's wegen al meer bij de geboorte). Uiteindelijk zag ik net dat de maat van mijn zoontje er weer wel was, dus hij kan er ook weer even tegenaan. Kan me voorstellen dat het wel een gok is, want je weet natuurlijk niet welke luiers je fijn vindt. Mijn dochter had bij 1 merk (een proefverpakking) dat ze uitslag kreeg, dus toen was ik blij dat ik daar geen grote voorraad van had. Zal van de week weer even reageren, ben meestal zo moe dat ik wel meelees maar niet de puf heb om te reageren, komt over een paar weken wel weer. Fijn weekend verder
Hi dames, als eerst gefeliciteerd allemaal!!! ik heb een vraagje, hoe ver zou ik kunnen zijn. Mijn app en internet geven andere weken aan. Mijn verhaal: misschien zijn een aantal van jullie mij al tegengekomen op een ander forum. Mijn eerste dag van mijn ‘laatste’ menstruatie was 13 januari. Echter ben ik 14 feb (ongesteld) geworden wat dus niet waar bleek te zijn omdat ik die ochtend licht positief testte. Helaas wist ik dit nog niet en voelde me echt vervelend maar begon op de 3e dag final f te spuiten. 21 feb verloor in weer bloed en werd misselijk. Testje gedaan.. knal positief! Gyn gebeld en mocht 24e langs. Niks te zien. In de tussentijd armpijn dus dacht weer aan bbz (gehad in nov 2019). Bloedgeprikt. Woensdag 26e weer gegaan en bloedprikken. Waarde was netjes gestegen en past bij een normale zw. Niks te zien op echo.. misschien toch priller zwanger?? Klein beetje bloed verloren. Nu mag ik woensdag weer terug en ben zo onrustig!! ohja ik heb zo vroeg een echo omdat ik een aantal miskramen en een bbz gehad heb. sorry van mijn verslag! succes iedereen !!
Geen idee hoe omg je cyclus is normaal maar de bloeding van 14 feb kan innesteling geweest zijn. Je testte toen licht positief dus waarschijnlijk nog binnen de 14 dagen na je sprong anders had het al een duidelijkere test moeten zijn naar mijn weten. Dus wellicht een late sprong daardoor een latere innesteling. Dan zou je nu rond de 5 weken zitten en dan kan het inderdaad zijn dat er nog niks te zien is geweest.
Hi Elletje, onwijs bedankt voor je reactie. Zat ik ook aan te denken maar wil mezelf niet voor de gek houden. Ik was normaal erg regelmatig maar omdat ik in Nov 2019 een bbz gehad hebt durf ik het nu niet met zekerheid te zeggen omdat ik nog maar 2 keer erna gemenstrueerd heb waarvan 1 natuurlijk de bloeding na mij operatie.
Ik heb vannacht weer zo raar gedroomd.. over dat ik in het ziekenhuis was om te bevallen, maar ik was nog helemaal niet uitgerekend. Dr zat een soort vakantiepark aanvast, er was een man heel vervelend aan het duwen, dus de baby draaide van gewoon naar stuitligging maar gelukkig draaide die later ook weer terug.. Ik deed ondertussen nog een escaperoom en daar kwam ik niet uit terwijl ik toch echt moest bevallen.. later kwam ik op wonderlijke wijze toch weer in een ziekenhuis bed terecht waar ze me al weeënopwekkers gaven, maar mn lijf reageerde nergens op.. toen werd ik wakker en was het vooral heel vreemd dat ik niet aan het bevallen was nu nog hartstikke moe, want heb hierdoor heel onrustig geslapen.. Hoe dom kan je dromen
Dat is inderdaad een gekke droom! Ik heb ook van die gekke, levendige dromen, dat ik soms van ellende niet weet wat ik er mee aan moet Misschien een stomme vraag, maar hoe gaat het bij jullie met vriendschappen nu? Ik heb, letterlijk, geen vriendinnen meer. Dat begon eigenlijk al af te takelen toen ik naar een andere stad verhuisde om bij mijn man in te trekken, maar dat is een kleine 40min rijden vanaf mijn geboortestad, dus niet de andere kant van het land oid. Toen we vorig jaar zijn getrouwd is het helemaal bergafwaarts gegaan, tot op het punt dat eigenlijk niemand nog tijd/zin heeft voor me. Mijn toentertijd vriendinnen zijn nog niet gesetteld, zijn nog volop aan het stappen en man-hoppen zeg maar. Mijn leven past er niet meer in. Tot op heden was ik daar best wel oke mee, ik ben er natuurlijk verdrietig om geweest, maar ik voelde me niet eenzaam oid. Tot aan nu. Ik wou dat ik dit kon delen met vriendinnen, dat ik de deur uit kon voor iets anders dan werk of boodschappen, iemand om mee te gaan lunchen of winkelen. Ik wil straks wel op zwangerschapszwemmen en hoop daar wat contacten op te gaan doen, maar jemig wat voel ik me er alleen bij.
Herken het wel een beetje. Vriendschappen verwateren zodra je niet op hetzelfde punt in t leven zit als de anderen. Echt heel jammer en ook wel raar he. Heb dat zelf ook. Heb er wel nog contact mee maar niet zo vaak als ik zou willen. Gelukkig heb ik een hele lieve collega, wat meer een goede vriendin is. Ik zie haar 4 dagen in de week hihi. Verder wil ik ook iets van zwemmen ofzo gaan doen om andere zwangere vrouwen te leren kennen. Daar zit je wel mee in dezelfde fase. Wat rot dat je je nu alleen voelt. Gelukkig is er dit forum ook al is dat niet hetzelfde. Met mijn zoon ben ik gaan babyzwemmen, dat was ook super leuk. Mss ook een idee tzt?
@Zebraman Oh dat is heel begrijpelijk! Ik ben zelf na m'n afstuderen gaan samenwonen in Den Haag, terwijl m'n vriendinnen nog in Leiden bleven. Het contact is toen ook minder geworden helaas (terwijl het zo dichtbij is!) Ik kende toen ook eigenlijk niemand in Den Haag en vond dat best eenzaam in het begin. Ik dacht heel lang dat het aan mij lag, totdat ik het met anderen erover had en echt veel meer mensen hebben dit 'probleem' na een verhuizing. Gelukkig heb ik inmiddels leuke mensen leren kennen, ook door bv aan te sluiten bij clubjes (boekenclub, kookclub, danslessen). Misschien is zoiets bij jou in de buurt ook wel? Is er iets wat je leuk vindt? Sowieso ga ik straks ook me aanmelden bij een zwangerschaps cursus (zwem, yoga oid). Jullie?
@Zebraman ik ben 13! Keer verhuisd in mijn leven en heb dus vanuit mijn jeugd/opleiding niemand meer over. Woon nu sinds 2016 met mijn man in Brabant en hè. Daar de afgelopen jaren wel wat meiden leren kennen. Allemaal een stuk jonger dan ik. 1tje is nu 36 weken zwanger. Is de jongste van het stel, maar trek ik het meest naar toe omdat we in dezelfde levensfase zitten. Verder via dit forum een paar meiden waar ik dagelijks mee app al zo een 2 jaar. We wonen verspreid over het land maar hebben elkaar inmiddels een keer of 3 ontmoet. Zijn ook heel waardevol voor me. verder wil ík inderdaad na mijn termijn echo een zwangerschapscursus gaan doen. Om hopelijk daar ook wat contacten uit te halen. Maar is heel moeilijk voor me. Ik zit namelijk in het spectrum en sociale situaties vind ik moeilijk, maar probeer ze wel op te zoeken.
Ik wil inderdaad een zwangerschapscursus gaan doen, hoop dan wat contacten op te doen. Gelukkig heb ik wel heel goed contact met mijn broer en zus, dat verzacht toch enigszins. Ook ik zit in het spectrum @Elletje , sociale contacten vinden wordt hierdoor wel extra vermoeilijkt.
Hai, zwangerschapscursus is onwijs leuk! Brengt jou en je partner dichter bij elkaar en hij raakt extra betrokken. Soms was ik onwijs chago en dan kon ik echt als een kat tegen mijn vriend doen. Daar verdwijnt het door alle fysieke contact, en daar maakte hij lekker gebruik van haha. Was dus alleen maar positief. Succes
Klinkt goed inderdaad! Ik heb me al wel wat georiënteerd op wat ik wil gaan doen, en er is best veel aanbod hier in de buurt dus dat maakt het wel extra leuk. Dat kattig doen is wel herkenbaar ja, die arme mannen zullen het ook niet makkelijk hebben nu
Aah super! Ben blij dat je daar nieuwe contacten kan maken. Bij mijn vorige verloskundige had je mama-dag om de donderdag. Hier kon je vragen aan elkaar stellen, Bloeddruk meten, hartje beluisteren en lekker wat eten en kletsen. Misschien kan je hier ook naar vragen. (Als je het niet teveel vindt) Hahaha zielig hè!! Komt na de bevalling gelijk goed hihi. Wanneer heb jij weer een echo? En heb je kwaaltjes?