Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Klopt dat probeer ik ook tegen mezelf te zeggen.. en bij onze tweede groeide mijn baarmoeder ook enorm snel, dus misschien nu nog wel sneller ;)

Lin18 vindt dit leuk.
  2. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ik herken je gevoel heel erg. Lastig he. Hopelijk krijg je over een week een hele mooie echo met kloppend hartje te zien!! Ik duim keihard mee

3. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn zoon ook geen dag klachten gehad. Valt dat even te geen hihi ;)
    Gelukkig bijna maandag (en daarna dinsdag voor ons hihi)

4. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Yessss, 9 weken! :D einde van het enge eerste trimester begint in zicht te komen. :p

Ik was jullie even uit het oog verloren, ik kreeg geen meldingen meer. Gelukkig heb ik jullie weer gevonden!

jk84, Lija, Lin18 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Pff vandaag heel druk geweest en zit nu met behoorlijke kramp onderin mn buik op de bank.. nog 2 nachtjes en dan de echo, spannend en zin in!

Morgen gaan we het ook aan mijn ouders vertellen, zij mogen het voor de echo al weten omdat ik mn moeder nodig ben voor oppas als wij daar heen moeten :thumup:

Lin18 vindt dit leuk.
  6. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Herken het wel. Gister drukke dag gehad en om 7u al op de bank in slaap gevallen :roflmao: Nog lang last van gehad?

Veel plezier vandaag, spannend :)

7. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    @Lois93 veel plezier met vertellen!

Wij hadden gisteren onze ouders uitgenodigd en het verteld. Ze vonden het heel leuk! :D Maar wel moeilijk om nog even voor zich te houden (alleen ouders, broers en zus weten het nu). Het wordt voor hun allebei het eerste kleinkind, dus wel extra bijzonder. Alleen ze hadden allemaal al zeer sterke vermoedens blijkbaar, dus heel verrast waren ze niet haha :rolleyes:

IMG-20200307-WA0003.jpg

Tiarah, Dastoch3, Lin18 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ah geweldig! Morgen de echo?

Haha, bij ons in de (schoon)familie was ook niemand echt verrast, dat vond ik stiekem best jammer :roflmao: maar blijkbaar komt die verwachting bij mensen op een gegeven moment omhoog, en dan is het bijna vanzelfsprekend ofzo dat je voor kinderen gaat.:rolleyes:

9. Lija

Lija Lid

12 feb 2020
    29
    27
    13
    Vrouw
    Fantastisch gedaan! Leuke boekjes ook :)

10. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Nou zowel mn ouders als mn schoonmoeder vinden het super leuk! Ze stonden er niet gek van te kijken, mn moeder had al door dat ik de laatste tijd weer zoveel zat te gapen ;)

Over 1.5 uur de echo!! Ben zoo benieuwd! Waarschijnlijk gaan we toch niet tot 12 weken afwachten met vertellen, want het is bijna niet te verbergen.. gisteren morgen deed ik een jurkje aan naar de kerk, vroeg mn man: ga je nu ook een bord om je nek hangen met zwanger, want hierin ziet natuurlijk iedereen het:roflmao: dus uiteindelijk maar een groot vest erover aan getrokken.. :rolleyes:

Tiarah, jk84, Zusje90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Heel leuk! En wat zien die cupcakes er heerlijk uit, heb je die zelf gemaakt? :rolleyes:

12. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Nog 3 kwartier! Leuk dat ze zo enthousiast reageerden. En oeh, misschien inderdaad wel net zo goed om het dan straks al te vertellen. Ook omdat je dochter ook al het e.e.a. zei over mama en een baby. Zou jammer zijn als je het gaat vertellen en iedereen het eigenlijk al weet, omdat het niet te verbergen is. Dan is het verrassingseffect wel iets kleiner. :roflmao:

Bij mij zag je nog helemaal niks. Tot ik gisteravond voor de spiegel stond en er gewoon van schrok, haha. Er zat een hele bobbel en als ik mn buik inhield ging hij niet weg. Gewoon darmen natuurlijk, maar ik heb nog nooit zoiets gehad, haha. Voelt nu wel heel echt. Vanmorgen was het wel weer redelijk verdwenen overigens. Denk dat ik gauw moet starten met buikfoto's maken en beter over mijn kleding nadenken als ik 's avonds ergens heen ga. :cool:

Lois93 vindt dit leuk.
  13. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Hoe was je echo Lois?

Lois93 vindt dit leuk.
  14. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Wat leuk gedaan @Zusje90
    Hoe is het gegaan Lois?

Ik moet nog 2.5 week wachten op de echo. Ik zou volgende week wel kunnen maar dat was niet onder schooltijd en partner zou er ook niet bij kunnen zijn.

Kwaaltjes zijn nu aanwezig in vorm van een gespannen buik en menstruatiekramp, een cupmaat erbij en puisten!

15. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    dankje! ja, zelf gemaakt :)

16. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Is het al vrijdag?! :rolleyes:
    Dan mogen we weer naar ons kleine wondertje kijken, ik tel de dagen echt af. Ik ben nu al zenuwachtig :roflmao:
    Hier nog echt niets zichtbaar qua buikje, stiekem wel jammer.

@Lois93 hoe was je echo?? :)

Lois93 vindt dit leuk.
  17. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    De echo was goed!! Een mooi kloppend hartje gezien ♡ ik ben nu wsl ruim 8 weken. De kleine koffieboon heeft wel voldoende ruimte, mn baarmoeder is al alweer behoorlijk groot..

We gaan het komend weekend aan iedereen vertellen.. heb geen zin meer om mn moeheid/misselijkheid te verbergen, ik val om van de slaap en dat vanaf 2 uur s middags :$ ook heb ik weer een vieze smaak in mn mond, nog zo'n kwaaltje die ik vergeten was dat ik daar bij de vorige 2 ook last van had gehad ;)

Lin18, Lija, Zusje90 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    wacht maar..... straks denk je er wel anders over :roflmao:. Bij mij duurde het bij de eerste ook echt lang eer je wat zag (15/20 weken), nu bij de tweede zie ik het nu al :eek:

Zebraman vindt dit leuk.
  19. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Wat fijn zeg! Ik was even bang dat het misschien niet goed was omdat het even duurde eer je reageerde..... maar moooooooi nieuws!! :thumup: Dat van die moeheid herken ik wel ja, hier ook al moe vanaf de middag. Soms sochtends al :oops:

Lois93 vindt dit leuk.
  20. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Dat kwam dus omdat ik te moe was om ook maar iets doen :$;)

Deel Deze Pagina