Wat fijn dat er weer goede echo’s zijn! @Elletje duimen dat je vanaf volgende week onbezorgd mag gaan genieten van je zwangerschap, fijn dat je vandaag positief nieuws hebt gekregen! Ik heb volgende week de termijn echo. Ik ben wel zenuwachtig maar ook positief gestemd omdat ik mij echt zwanger voel. Hebben jullie al kleertjes gekocht? Ik ga volgende week wel even iets kopen hoor.
Hmm dat is wel balen, want vlokkentest heeft een heel klein risico toch? Al is dat tegenwoordig natuurlijk wel zo klein dat het bijna verwaarloosbaar is, maar had me kunnen voorstellen dat je liever zoiets als de NIPT had gewild dan. Wanneer zou de vlokkentest ongeveer plaats vinden als jullie daar voor kiezen? We duimen gewoon allemaal dat het helemaal goed is! 80 procent is super veel.
Wij nog niks (behalve het 9 maanden dagboek). Maar, na de termijnecho mag ik van mezelf wel wat gaan kopen, haha. Zijn jullie symptomen de hele tijd hetzelfde? Ik heb het idee dat ik iets minder misselijk ben de laatste dagen en mn borsten zijn ook minder pijnlijk. Weer iets om me lekker zorgen over te maken
Klopt 0.5% kans op miskraam. We hadden idd voorkeur voor nipt omdat dat geen risico’s heeft. Maar die optie is er niet meer voor ons. Als volgende week de echo nog steeds een afwijkend beeld toont en we dan beslissen. Zouden we de maandag daarop al naar het radboud kunnen voor de vlokkentest. Maar er is ook nog steeds een kans dat volgende week alles er normaal uitziet.
Ik had dat ook met 9 weken, even een soort dipje in mijn kwaaltjes. Maar helaas was het de week erna dubbel zo erg Ik zou me er niet te druk om maken, kwaaltjes zeggen niets he?
@Elletje het klinkt toch wel heel positief allemaal! 80% is hartstikke veel! Volgens mij zijn er best veel kindjes met een verdikte nekplooi die kerngezond geboren worden. Ik duim heel hard voor jullie dat de echo volgende week goed is en je niet eens meer een test hoeft te doen.
Jah wij waren ook echt heel opgelucht met het nieuws. We zijn er ook echt gevoelsmatig van overtuigd dat het wel goed komt met dit kleintje.
Heb het dinsdag gevraagd aan de verloskundige. Schijnt normaal te zijn rond de 9 weken. Ik was ook paar dagen minder misselijk, vandaag weer wat meer. Is niet altijd hetzelfde. Niks is ook goed he. Dat had ik bij mijn zoon.
Ik heb helemaal geen symptomen meer... Nog wel mega borsten en bandenpijn als ik te snel overeind kom of moet niezen
KLeertjes? Nee echt nog niets. Ik wil eerst de termijnecho achter de rug hebben. Na 2 miskramen ben ik niet meer zo zeker van alles
Nouu daar ga ik niet op wachten hoor. Voor je het weet ben ik dan al 20 weken. Ik ga lekker online wat kopen.
Wat vervelend dat sommige echo’s niet door hebben kunnen gaan door de huidige omstandigheden. Ik ben vandaag naar België gegaan voor de nipt. Hopelijk voor volgende week vrijdag de uitslag, ook het geslacht als check... ze kunnen ook per ongeluk een jongen teruggeplaatst hebben namelijk. Ik droomde wel dat ik een zoon kreeg en ik was smoorverliefd. Met mijn laatste zoontje droomde ik met hetzelfde termijn dat ik een meisje kreeg haha
Zo hier dan eindelijk mijn buikfoto heb mn buik aardig ingehouden om het vetroleffect eraf te halen, maar denk ik wel duidelijk dat dit niet meer te verbloemen is
Ik koop trouwens nog geen kleertjes.. eerst maar eens positiebroeken halen voor mezelf en als ik ruim 30 weken ben dan maar eens voor Uk op pad Hier zitten de hormonen de laatste dagen erg vervelend te doen.. ben heeeeel erg emotioneel en prikkelbaar.. lig vaak smiddags 1.5 à 2 uur te slapen, anders ben ik eind van de dag geen leuke moeder meer voor de kids.. 'gelukkig' geen onverwachtse bezoeken momenteel en geen verplichtingen, dus dat kan ook gewoon..