Hoi! Leuk dat dat je er bent. Het is vrij rustig hier.. Wat bijzonder dat je nu al weet dat het een jongen is! Hoe kan dat?
Ja @Duimelijn ik ben ook wel heel benieuwd, dit kunnen ze met de termijnecho toch nog niet zien? Maar fijn dat de echo goed was!! Ik mag donderdag als het goed is Hoe gaat het met jullie allemaal in deze tijd? Ik heb het bij tijden pittig hoor, met 2 meiden die elkaar de tent uit vechten en hormonen die je ook niet meer redelijk laten denken. Gelukkig hierover gisteren een heel goed gesprek gehad met manlief en hij neemt de oudste nu wat vaker mee op de trekker etc. om mij te ontlasten. We zitten namelijk nog wel even in deze crisis en we hebben er niks aan als ik daarna in een persoonlijke crisis terecht gekomen ben. Vandaag gelukkig heel veel buiten geweest en dat doet me goed
Wat fijn dat je man je zo helpt. Het is inderdaad niet niks en zal nog wel ff duren. Lekker naar buiten, in de zon kan goed doen. Wat fijn dat je donderdag mag spieken. Ik mag volgende week woensdag.
Wat leuk @Duimelijn, een jongen na 3 meisjes. Zag dat er nog een paar goede echo's hadden gehad. Fijn. Verder zijn het zulke rare dagen. Mijn man werkt normaal 4 dagen, maar werkt er nu nog maar 2 (op een poli in het zhs) Omdat er spoedgevallen kunnen komen, moet er iemand zijn, maar hij is alleen maar bezig om patiënten af te bellen. We houden er rekening mee dat hij straks extra ingezet wordt als het hardnodig is. Mijn oppaskindjes mogen niet komen, waar mijn eigen kinderen altijd leuke, fijne speelmaatjes aan hebben. Er wordt iedere dag gevraagd of er vandaag wel kinderen komen spelen (ze zijn gewend dat er 4 dagen in de week extra kinderen zijn). Gelukkig heeft mijn oudste wat werk van school en hebben we voor de jongste ook wat geprint zodat ze kan 'werken voor school'. En over het algemeen gaat het goed samen. Doordat mijn man meer thuis is, proberen we ook de meiden wat te splitsen zodat ze wat één-op-éénaandacht hebben. Onze tweede kan sinds gisteren fietsen en fietste vandaag heel wat rondjes. Ik was gisteren nadat de nieuwe regels waren afgekondigd, wel even verdrietig. Oudste kan haar verjaardag niet op school vieren, maar nog wel met de familie, maar dat wordt nu ook lastig. Toen bedacht ik dat de vierde verjaardag van onze tweede ook in die periode valt (en dus ook in het water valt). Had een aantal dingen met haar gepland om nog gezellig samen te doen voordat ze naar school gaat, dat gaat ook niet door. Voor mezelf vind ik het niet heel erg, vind verjaardagen altijd een hoop gedoe, maar vind het voor de meiden zo sneu. Net vroeg mijn broer (ontwikkelingsachterstand, zit op het niveau van een 10-jarige) wanneer ik de verjaardagen houd. En merkte toen dat ik het al niet zo erg meer vind. Denk dat we van de zomer een groot feest doen en dan de verjaardagen van alle 3 vieren. Nu nog wel even bedenken hoe we de familie gaan vertellen dat nummer 4 onderweg is, zouden we volgende week vertellen met de verjaardag van de oudste.
Hé meiden, ik doe later vandaag op de laptop een bijlees post, voor nu ben ik even blij dat we de 12 weken hebben gehaald
Er zit zo'n uitsteeksel. En als die recht omhoog staat is het een jongen en als die in een hoek van 30 graden staat is het een meisje. Hij stond zo kaarsrecht dat hij zeker wist dat het een jongetje was. Zal ff een foto zoeken van de echo.
Khoop dat het een beetje te zien is. Je hebt links 2 beentjes en dan tussen de buik en de beentjes zit zo'n wit ding. Daaraan zag hij het.
Leuk zeg! Ik had gisteren mijn 12 weken echo en gyné denkt ook dat het een jongen is. Volgende week uitslag nipt en dan weten we het zeker
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje Bloemtje376 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lois93 - 26 jaar - 3e kindje Nosilla - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober ♡ 20 oktober Anne201 - 29 jaar - 4e kindje* Penny123 - 37 jaar - 2e kindje Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (0) jongen (1) meisje (1) verrassing (17)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Maart: 19-03: Elletje - Guo Echo 20-03: Wasabi - intake vk 23-03: Zebraman - pop poli controle 24-03: Kimmie91 - 2e echo 26-03: Lois93 - 2e echo +bloedprikken etc 27-03: Elletje - Controle vk 31-03: Spritsmetmelk - 2e echo + afspraak maken NIPT 31-03: Zebraman - controle vk April: 01-04 bloemetje376 termijnecho 01-04 Lin28 termijnecho vk + gynaecoloog 15-04: Korenbloem86 - controle vlk 17-04: Zusje90 controle vk 20-04: Zebraman - controle vk 28-04: Kimmie91 - 3e echo (17 weken) Mei: 08-05: Zusje90: echo 18 weken 13-05: JK84: 20 weken echo 13-05: Zebraman - 20 weken echo Juni: 02-06: Kimmie91: 4e echo (22 weken)
Jaaa volgens mij zie ik het! Grappig, morgen heb ik de echo en hoewel we het niet willen weten vind ik het wel grappig om een beetje te gissen, dus dan ga ik hier ook op letten
Zoo hier ging het vandaag en gisteren toch lekker!! Nog wel wat pittige momenten, maar heerlijk genoten van het weer buiten. Vandaag zelfs een deel van de tuin omgespit, nu kan het nog Qua geslacht, wij willen het niet weten, maar gaan jullie het dan voor jezelf houden of ook gewoon vertellen aan iedereen? De afgelopen weken toen ik niet zo lekker in mn vel zat had ik nog niet echt dat ik naar de echo uit keek.. Maar nu heb ik zo'n zin in morgen!! Pas eind van de middag aan de beurt, maar ben benieuwd of de kleine ukkepuk goed gegroeid is. We zijn trouwens wel al bijna uit de namen!! Jullie daar ook al over na aan het denken of wachten jullie tot je het geslacht weet??
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje Bloemtje376 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lois93 - 26 jaar - 3e kindje Nosilla - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober ♡ 20 oktober Anne201 - 29 jaar - 4e kindje* Penny123 - 37 jaar - 2e kindje Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (0) jongen (1) meisje (1) verrassing (17)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Maart: 20-03: Wasabi - intake vk 23-03: Zebraman - pop poli controle 24-03: Kimmie91 - 2e echo 26-03: Lois93 - 2e echo +bloedprikken etc 26-03: Elletje - Herhalings GUO 27-03: Elletje - Controle vk 31-03: Spritsmetmelk - 2e echo + afspraak maken NIPT 31-03: Zebraman - controle vk April: 01-04 bloemetje376 termijnecho 01-04 Lin28 termijnecho vk + gynaecoloog 15-04: Korenbloem86 - controle vlk 17-04: Zusje90 controle vk 20-04: Zebraman - controle vk 28-04: Kimmie91 - 3e echo (17 weken) Mei: 08-05: Zusje90: echo 18 weken 13-05: JK84: 20 weken echo 13-05: Zebraman - 20 weken echo Juni: 02-06: Kimmie91: 4e echo (22 weken)
Ik heb inmiddels de termijn echo gehad. Alles was goed, baby werd halverwege wakker en liet even zien wat hij/zij al kon en de uitgerekende datum blijft 16 oktober. Helemaal verliefd. Sorry dat ik momenteel niet zoveel meeschrijf. Moeheid icm werken, thuisonderwijs en drie kinderen die zich kapot vervelen valt zwaar en maakt dat ik de tijd/energie niet kan vinden om mee te schrijven. Ik lees wel alles mee natuurlijk! Heel veel liefs voor iedereen, en blijf gezond!
Zo, hier komt de bijleest post! Ik hou het bij de laatste 3 pagina's, anders wordt het een heel lange post denk ik. @kleertjes gekocht: Wij hebben al best wat dingetjes gekocht, maar ook al gekregen van familie die het niet konden laten liggen. We klagen niet, hoe meer we krijgen hoe beter. @kwaaltjes: Rond de 9 weken kreeg ik opeens een dip in de kwaaltjes, ik kreeg meer energie en de misselijkheid zakte af. Inmiddels heb ik na het avond eten wel weer gruwelijk last van misselijkheid, als we de hond uitlaten voor zijn laatste ronde, ben ik bijna de hele tijd aan het kokhalzen. Overgeven hoef ik gelukkig niet. Bandenpijn is wel in volle glorie aanwezig. En de acne! Ik heb nooit acne gehad, maar dat is nu wel anders. @Lois93 Wat een mooi buikje heb je al!! Ik ben jaloers!! Hier alleen wat vetkwabben die verder naar voren staan dan normaal, ik zie er dus uit alsof ik gewoon een kilo of wat ben aangekomen Maar het zal nu binnenkort vast gaan komen! Qua hormonen ga ik ook echt alle kanten op. Van de week in janken uitgebarsten in de AlbertHeijn, omdat ze geen diepvries aardbeitjes meer hadden... Sta je daar een beetje hormonaal te wezen. @Elletje Ik had je andere topic gezien over de GUO, heel veel succes vanmiddag! Ik ga heel hard duimen voor een mooi beeld. @positiekleding: Ik heb een positie broek, maar die draag ik nog niet. 's Avonds zit de broek vooral niet lekker meer en heb ik lekker de knoop los, maar de positiebroek zit ook nog niet zoals ik dat wil. Lekkere tussenfase geloof ik Ik verwacht wel met een maand positie kleding te gaan dragen, maar we zullen we gaan zien. @Spritsmetmelk Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Hopelijk gooit dat rot virus niet te veel roet in het eten voor jullie. @jk84 Fijn dat je termijn echo goed was! We zijn allebei naar voren gezet naar 7-10-2020, leuk! @Duimelijn Fijn dat ook jouw termijn echo goed was! Een zoon, wat leuk!! @Tiarah En nog een goede termijn echo! Geweldig! Zo, volgens mij ben ik best een eindje gekomen nu Vanmorgen werd ik gebeld door de VK met de uitslag van de NIPT test en deze is helemaal goed bevonden! Wel is mijn suiker wat te hoog, dus die is gisteren opnieuw geprikt en gaan we in de gaten houden. Mijn afspraak aankomende dinsdag gaat gelukkig ook nog door, dus dan zal ik het hartje voor het eerst zullen gaan horen, mijn man mag helaas niet mee maar dat overleven we wel.
@Zebraman Wat fijn dat je een goede uitslag hebt! Heb je met of zonder nevenbevindingen getest? Wij twijfelen nog over de nevenbevindingen. Als alles goed is, dan geeft met natuurlijk het meeste rust. Maar stel dat er wel iets uitkomt.. (en dan kan het dus ook nog niks zijn) Erg lastig! @REST, wat hebben jullie gedaan? @Lois93 Wij willen het wel weten en gaan het ook wel delen met anderen. Ik ben nogal open en houd niet van geheimen, dus ik zou dat nooit voor me kunnen houden. Heb ik iets heel leuks jongens of meisjesachtigs besteld en dan kan ik het aan niemand laten zien. Nee, niks voor mij. We gaan geen gender reveal party doen. We zijn overal blij mee, dus het voelt een beetje gek om dan helemaal voor 1 geslacht te gaan staan juichen en klappen.
Hier willen we ook heel graag weten wat het is al hebben we heel sterk het gevoel dat het een jongen is. Geen idee waarom maar we zeiden het allebei gelijk al. En gaan het ook niet geheim houden. Ben benieuwd wat voor een advies wij krijgen vandaag over de prenatale screeningen. We wilde graag de NIPT laten doen, maar daar komen we waarschijnlijk niet meer voor in aanmerking. Moet helaas alleen naar het ziekenhuis want mijn man was zo snugger om de boodschappen vanmiddag te laten bezorgen en die komen uiteraard net terwijl ik in het ziekenhuis moet zijn. Dus heb gezegd dat ie dan maar vanmiddag thuis moet gaan werken. Hebben wel al besproken dat als we de vlokkentest geadviseerd krijgen ik die gelijk maar aan moet vragen dan kan ik hoogstwaarschijnlijk maandag al terecht was de verwachting vorige week.