Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Hi meiden!

Hoe gaat het met iedereen?
    Hier gaat alles goed! Beebje groeit goed (aan de hand van mijn baarmoeder bekeken) en vanmorgen weer een prachtig sterke hartslag gehoord!
    Nog maar 3 weken (&2dagen) tot de 20 weken echo, die ik bij exact 19 weken heb :roflmao: en dan zullen we het geslacht ook weten! Vind het heel dubbel, kijk er erg naar uit maar tegelijkertijd vind ik het doodeng. :|

Lois93, Tiarah en Spritsmetmelk vinden dit leuk.
  2. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Vandaag weer twee dames hun controle zie ik! En 17 april waren er ook nog wat. Hoe is het gegaan? :roflmao: Ben benieuwd!

@Dastoch3 Fijn dat je dan extra in de gaten wordt gehouden, hopelijk deze hele zwangerschap een goede bloeddruk!

Op het meeste had ik verder al gereageerd, geloof ik?

Bevalling (pijnstilling etc.)
    Ik hoorde dat je nu alleen nog maar meteen medische indicatie in het ziekenhuis mag bevallen? Hoop dat het rond oktober al lang weer normaal is. Anders wordt dat lachgas sowieso niks natuurlijk. ;)

Geslacht
    Wij willen het graag weten, maar zitten nu wel na te denken over hoe we het gaan doen als m'n vriend niet bij de echo mag zijn. Een briefje en samen kijken is natuurlijk heel leuk, maar ik heb ook wel zoiets van 'ik wil dan graag ook even direct het bewijs zien, zodat ze zich niet vergist' haha :rolleyes: Dus dan horen we het apart van elkaar (althans, via beeldbellen, dus niet gezellig samen). Hoe willen jullie dat allemaal doen?

Namen
    @Zusje90 Wat bijzonder! Nooit aan het twijfelen of de namen inmiddels 'zat'? Ik houd ook echt al een paar jaar een lijst bij en iedere keer als ik een oké naam hoor, zet ik 'm erop maar heb nog geen echte voorkeur. We hebben wel een naam die we allebei heel erg leuk vinden, maar ons overbuurmeisje van 4 heet ook zo en we wonen in een hele kleine nieuwbouwwijk waar iedereen waarschijnlijk nog jaren blijft wonen en iedereen elkaar goed kent en spreekt, dus ik zou die naam echt niet durven te gebruiken. Stom misschien, maar denk echt dat dat nogal vreemd overkomt. Verder zitten we wel ongeveer op dezelfde lijn, dus verwacht dat het wel goed komt. Wij gaan het pas echt bedenken als we het geslacht weten!

Echo's
    Ben benieuwd of morgen de regels nog veranderd worden! Hoop zo dat de man ook weer mee mag. Zat er trouwens over na te denken en afgezien van dat ik de regels heel goed begrijp, dacht ik wel: als mijn vriend corona heeft (maar nog geen symptomen) dan heb ik het ook én andersom. Dus eigenlijk heeft het weinig nut om iemand te weren bij de echo's waar je mee samen woont, want als mijn vriend corona heeft, dan besmet ik de verloskundige alsnog. :o: Hoop dat iemand anders dat ook heeft bedacht en dat vriend (op afstand van de verloskundige) alsnog in dezelfde kamer mee mag kijken straks.

Aankopen
    Wij zijn afgelopen vrijdag voor het eerst in de babywinkel geweest en ik was over een paar dingen aan het nadenken, ben benieuwd hoe jullie daarover denken:

Wandelwagen / draagzak: Ik wil graag zo'n mooie (te dure) draagzak van Artipoppe en ik vroeg me af hoe vaak je een wandelwagen dan nog gebruikt. Uiteraard vind ik een wandelwagen leuk, maar ze zijn natuurlijk ook flink aan de prijs en het is jammer als je hem weinig gebruikt (boodschappen doen moet ik met de fiets of auto, dus zal dan waarschijnlijk eerder even de draagzak gebruiken?). Wat is jullie gedachte daarover? Je zou dan daarnaast vanaf 9 maanden een buggy kunnen gebruiken. Al is een wandelwagen natuurlijk ook wel erg leuk.

Soort wandelwagen: Wij hebben ons oog nu laten vallen op een (volledig zwarte?) wandelwagen van Dubatti of Joolz. We vinden die van Dubatti mooier, maar Joolz geeft langer garantie en heeft een iets grotere boodschappenmand. Welke kinderwagens vinden jullie leuk?

Bedje / box / mandje / co-sleeper / ledikant / bouncer / wiegje: Wat heb je allemaal nodig en wat is eigenlijk best overbodig? Een ledikant koop je sowieso, maar ga je daarnaast ook nog voor een wieg of co-sleeper? En wat zijn écht de voordelen van een co-sleeper, want wiegjes zien er vaak veel schattiger uit. Willen we een (lelijke, sorry) box of doet een mozesmandje en daarna een speelkleed het net zo goed? Moeten we dan daarbij ook nog zo'n bouncer kopen of is dat helemaal overbodig?

Bounce stoeltje of maxi cosi genoeg?: Over zo'n bouncer gesproken, die kunnen soms leuk op een kinderstoel, zodat je kindje leuk aan tafel kan zitten. Daarnaast is het ook wel eens leuk ter afwisseling op de box (of wat je dan ook hebt). Alleen, kan je niet net zo goed je kind in de maxi-cosi op tafel zetten i.p.v. weer een dure, ruimte in beslagnemende bouncer aan te schaffen? Althans, mijn ouders zeggen dat ze dat vroeger deden.

360 graden autostoeltje: Overbodige luxe of must have?

Tips
    Ik stel alleen maar vragen aan jullie, haha. Dus ik zat te denken: heb ik zelf ook nog tips gekregen die ik door kan geven? Ik hoorde dat:

> Een doorzichtige Tummy Tub echt veel leuker én makkelijker is dan een heel, langwerpig badje.

> Je een gratis Studio Noos tas krijgt voor aan je wagen als je een abbo van 8x Kek Mama Magazine neemt a 45 euro.

> Je hebt van Flow Amsterdam een knuffel in bed die het geluid geeft van je hartslag, wat je kindje weer gerust stelt. Deze gaat automatisch aan als je kindje huilt.

> Bij Le Bump kan je echt een ontzettend mooi 3D beeldje laten maken van je buik. Voor op de kast!

> Van Flow Amsterdam heb je ook een hele lieve huisjes rookmelder voor op de muur in de kamer van je kindje!

> Er schijnt een super fijne babyhanddoek te zijn van Palais de L'eau die je met een drukknoop vastmaakt in jouw eigen nek. Google maar eens!

3. Penny123

Penny123 Actief lid

2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    @zeebraman

Fijn dat je weer het hartje hebt gehoord. Daar kijk ik ook naar uit. Ik ben de corona maatregelen wel echt zat aan het worden. Ik mis mijn lieve vriendennetjes en onze speeldates met de kinderen. Ik vind het ook zo ongezellig op straat omdat iedereen elkaar uit de weg gaat. Daar krijg ik een naar gevoel van. Je groet elkaar natuurlijk wel of een vriendelijk glimlach, maar ik merk dat ik er sip van word.
    Ik heb nu ook verschrikkelijke hooikoorts dus vandaag was wat dat betreft een k*t dag. Maar goed ik heb lekker met mijn zoontje meegeslapen. En ik doe verder rustig aan. Ik heb de huisarts gebeld en ik mag ceritizine 10mg, hopelijk helpt dat.

@Spritsmetmelk

Jij ben je je al helemaal goed aan het voorbereiden! Ik ben vandaag op marktplaats adaptors gekocht om de maxi cosi op de bugaboo te kunnen zetten. Dat is letterlijk het eerste wat ik voor de baby heb gekocht. Hahaha!

Wij hebben de draagzak en de wandelwagen beide echt veel gebruikt. Omdat we vaak gaan wandelen. Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Nog van onze zoon. Is nog in uitstekende staat en we vinden hem nog steeds leuk. Wij hebben in huis alleen geen halletje waar een kinderwagen makkelijk kon staan. Dus dat ding stond eigenlijk altijd in de weg. Dus was blij toen we over gingen op een buggy. Dat gaan we nu waarschijnlijk veel eerder doen.

Wij hadden boven een ledikant en een cosleeper. En in de woonkamer een wiegje omdat ik dat er zo schattig uit vond zien. We hebben alles gebruikt. Cosleeper vond ik top want dan hoef je het kindje niet over een rand te tillen om te voeden. We hadden trouwens ook een box, was wel eens handig. We twijfelen of we er nu weer eentje gaan neerzetten.

Ons zoontje kon al snel zelfstandig zitten dus toen zat hij gewoon in een ikea kinderstoel aan tafel (zou ik trouwens niet per se aanraden, want die poten steken verraderlijk ver uit, en daar struikel je constant over.) Verder had ik hem eigenlijk altijd op schoot aan tafel, of in de kinderwagen naast de tafel. Maar ik ben denk ik gewoon heel makkelijk :)

360 graden autostoeltje vind ik echt top!

Ik had een tummytub en badje, in het begin vond ik de tummytub wel eng, want ik wist niet goed hoe ik hem moest vasthouden. Maar nu denk ik, misschien deed ik ‘m wel te vol. Ik zou wel een badje naast de tummytub aanraden.

Ik ben op het moment aan het speuren naar een maxi cosi en isofix op marktplaats. Kopen jullie alles nieuw? Ik koop het meeste tweedehands. Het is voor mij een hobby, maar ook fijn dat het dan stukken goedkoper is en beter voor het milieu.

Bevallen:
    In ons ziekenhuis mag je volgens mij nog gewoon kiezen om te bevallen. Wat rot als je per se thuis zou moeten bevallen als je dat niet wil.

Geslacht:
    Wij willen het ook graag weten. Ik ga gewoon mijn man op speaker bellen. En dan kan hij meeluisteren. Vind het te lastig om zelf op te letten en ook nog de camera op het goede beeld te richten. We krijgen dan toch foto’s mee, dus dan kan ik het aanwijzen. Verder vind ik de 20 weken echo echt spannend, dus dan richt ik me even op wat voor mij het prettigst is, mijn man vind dat prima gelukkig.

Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  4. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Goeie tips @Spritsmetmelk ! Dankjewel! Een tummy tub hebben we al, gekregen van zuslief :D maar dat abonnement van KEK mama lijkt me leuk, ga ik naar kijken!

Geslacht laat ik op een briefje schrijven en gaan man en ik samen bekijken als we thuis zijn. Dit wouden we sowieso al op deze manier doen, ook als hij nog wel mee naar binnen had gemogen. Het past meer bij ons om dit te ontdekken in onze eigen 'bubbel', en we weten niet zeker of we het echt al direct á la minute willen weten, dit geeft ons de kans om een goed moment uit te kiezen voor ons samen. :)

Echo als de maatregelen versoepelt gaan worden mag mijn man 13/05 mee, en ik heb er eigenlijk wel goede hoop op. Maar je hebt gelijk, ik vond het ook al zo'n mal gedoe dat de partner nu niet mee mag, terwijl dat als de één besmet is de ander dat waarschijnlijk ook is. Stukje schijnveiligheid denk ik :|

Wandelwagen ik wil wel echt een goede wagen hebben. Dragen wil ik daarnaast ook gaan doen. We zien het tzt wel wat het meest gebruikt gaat worden!

5. Elletje

Elletje Fanatiek lid

♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡

29 september

Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje

1 oktober

dld86 - 34 jaar - 3e kindje

2 oktober

3 oktober

Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje

4 oktober

5 oktober

Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje

6 oktober

7 oktober

Zebraman - 27 jaar - 1e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje

8 oktober

9 oktober

Elletje - 30 jaar - 1e kindje

10 oktober

Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje

11 oktober

12 oktober

13 oktober

14 oktober

15 oktober

16 oktober

Tiarah - 31 jaar - 4e kindje
    Lois93 - 26 jaar - 3e kindje

17 oktober

owl - 27 jaar - 2e kindje
    Lija - 31 jaar - 2e kindje

18 oktober

Lin18 - 34 jaar - 2e kindje

19 oktober

20 oktober

Penny123 - 37 jaar - 2e kindje
    Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje

21 oktober

22 oktober

23 oktober

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje

27 oktober

28 oktober

29 oktober

30 oktober

31 oktober

(0) jongen (2) meisje (1) verrassing (16)onbekend

*Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje
    *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:

April:
    28-04: Kimmie91 - 3e echo (17 weken)

Mei:
    01-05: Lin18: echo + controle verloskundige
    04-05: Lois93 - controle vk
    04-05: Spritsmetmelk - 16 weken controle
    08-05: Zusje90: echo 18 weken
    11-05: Korenbloem86 - 20 weken echo
    13-05: JK84: 20 weken echo
    13-05: Zebraman - 20 weken echo
    14-05: Elletje: 20 weken echo
    26-05: Spritsmetmelk - 20 weken echo

Juni:
    02-06: Lin18: 20 weken echo gynaecoloog
    02-06: Kimmie91: 4e echo (22 weken)
    24-06: Korenbloem86: controle vlk

juli:
    13-07: Elletje: controle vlk

6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Dames, ik ben net terug van de verloskundige en heb een mooi duidelijk kloppend hartje gehoord. Ik ben verliefd.

Dastoch3, Lin18, Tiarah en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat mooi @Elletje Genieten!

Geslacht:
    Ik hoop dat de echo volgende week bij ons door mag gaan. Als ze dan het geslacht ziet wil ik vragen of ze het opschrijft. We willen dan een taartje bij de bakker laten maken met de kleur. Dit dan aansnijden met onze zoon erbij. Eigenlijk met directe familie maar dat mag nu niet.

Kinderwagen:
    Wij hebben als wagen de joolz day3 op het oog. Woon dichtbij winkels dus dan is een fijne wagen met boodschappenmand wel fijn.

Draagdoek heb ik ook over nagedacht maar denk dat we dit niet doen. Denk als ik in de zomer zou bevallen dat ik het dan wel gedaan had.

Bedankt voor alle tips @Spritsmetmelk Zeer welkom. Ga ze zeker bekijken. Ben echt uit de babywereld na al die jaren :roflmao:

8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Wat betreft aanschaffen.

Babykamer:
    Meubeltjes zijn al besteld met een levertijd van 14 weken ben ik ook wel heel blij dat we dat al gedaan hebben. Ik werd verliefd op meubeltjes, dus toen had mijn man zoiets van bestel maar.

Kinderwagen:
    Is ook al besteld, kregen we korting een gratis box als we hem tegelijk bestelde met de kinderkamer. Dus ook maar gedaan. Zijn voor de Maxi-cosi Nova 4 gegaan.

Knuffels:
    Mijn moeder kan heel goed haken en heeft al een aantal knuffels en speeltjes voor de kleine gehaakt echt super mooi en lief. Doet ze ook altijd als er iemand in mijn omgeving een kleine heeft gekregen. Zo heeft mijn beste vriendin een badeendje met bijtvoetjes en een bal met een rammeltje erin gekregen.

Draagdoek:
    Wil ik op zich wel maar heb ik mij nog niet in verdiept.

Verder durf ik nu pas weer het een en ander te bestellen. Ik ben zo ontzettend onzeker iedere keer of alles wel goed gaat. Maar na gisteren een mooi kloppend hartje te hebben gehoord merk ik wel dat ik weer wat meer rust heb. en over 3 weken en 2 dagen weer een echo. Dat is goed te overbruggen in tijd.

Lin18 en Spritsmetmelk vinden dit leuk.
  9. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Goedemiddag,
    Zo ik heb even een tijdje alleen meegelezen en amper gereageerd. Heb op het moment best last van een hele lage bloeddruk.. Vanmorgen was de bovendruk maar 88!! Ga het de komende dagen even in de gaten houden (heb zelf zo'n meter) en anders toch de vk eens bellen. Ben soms namelijk tot in mn botten moe, duizelig en dat heeft zo z'n effect om m'n humeur.

Maar zag dit kopje voorbij kopen van aankopen en daar reageer ik graag even op ;)
    Aankopen
    Wandelwagen / draagzak: Ik heb ze allebei en gebruik ze ook allebei. Vond de draagzak heerlijk in de winter, want had toch het gevoel dat ik iets meer grip had op de temp. van de beeb als ik ze zo dichtbij me voelde.. wandelwagen nam ik toch vaak mee als ik in de buurt een rondje gingen wandelen. Als je thuis komt en ze slapen, dan kun je ze gewoon rustig in de kamer zetten en als je ze dan uit de draagzak moet halen waren ze bij mij altijd wakker. Verder moet ik boodschappen altijd met de auto doen, dus dan was het toch maxicosi en eventueel onderstel mee voor als ik naar de markt ging. Daarnaast is het bij mij nu de 3e en dan wil je soms toch wat beweeglijker zijn (dus zonder draagzak) om achter de andere draken aan te vangen.

Bedje / box / mandje / co-sleeper / ledikant / bouncer / wiegje:
    Ledikant sowieso natuurlijk, die had ik ook gewoon als wieg op de kamer staan met een hemeltje erboven. Vond het zonde om een wiegje te kopen voor de schattigheid want daar zijn ze met een paar maanden uitgegroeid. Co sleeper heb ik bij de 2e wel overwogen, maar kwam tot de conclusie dat het beter was dat ik toch echt even uit bed moet stappen tijdens het voeden, want anders sliep ik zelf gewoon door tijdens de voeding, lag het kind de halve nacht aan de borst en wist ik de volgende ochtend amper hoeveel het nou eigenlijk gedronken had.

Box kan ik niet zonder, maar dat is uiteraard ook omdat het de 3e is. Dan wil je ze graag even beschermd wegzetten zonder dat je bang hoeft te wezen dat de rest van alles uit haalt. Sowieso vond ik het wel fijn om ze er in te kunnen zetten als je bijv. even iets van boven moest pakken o.i.d.
    Ben ik echt de enige die zo'n mozesmandje echt niks vind :oops:

Bounce stoeltje of maxi cosi genoeg:
    Bij de eerste zat de kleine altijd in een wipstoeltje bij ons op tafel tijdens het eten en later ook bij eerste groente/fruithapjes. Bij de 2e toch een newbornset voor op de triptrap aangeschaft en dat was ook wel ideaal. Zo'n kleine voelt toch aan wanneer het etenstijd is en is dan altijd wakker!! En op schoot zitten met een kleine en ondertussen de anderen nog helpen met eten is me toch wat te veel multitasken.

360 graden autostoeltje: Overbodige luxe of must have?
    Onze kan naar links of rechts draaien, vind ik ideaal. Mis het totaal niet dat het niet helemaal rond kan.. Zou sowieso niet passen denk ik in de auto die we nu hebben (lees: man die veel beenruimte nodig is, waardoor kids minder ruimte hebben:p) We zijn nu op zoek naar een grotere auto... ook wel een duur grapje.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn bevindingen.. Maar doe vooral wat je zelf fijn lijkt ;)

Spritsmetmelk en Lin18 vinden dit leuk.
  10. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat je al een kamer hebt besteld. Wat een lange levertijd he. Dan moet je t ook wel al nu doen.
    Mooie korting gekregen. Wanneer krijg je de wagen en box?

Wat leuk!! Mijn schoonmoeder haakt ook. Heeft al een aantal dekentjes gemaakt. Vind ze geweldig om te doen.

Merk ook dat ik nog niks koop. Doe ik na de 20 weken echo denk ik pas. Kunt ook niet echt naar de winkel dus ja...
    Verder zijn we druk met de zolder dus kan t ook nergens neerleggen.

Hoorde van een collega dat de rompers van Hema het fijnste zijn en vaak in de aanbieding. Blijven mooi na het wassen/droger.

Spritsmetmelk en Lois93 vinden dit leuk.
  11. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het kamertje en de wagen komen pas na 19 juli. Vanaf dan waren ze leverbaar. Kwam met name door covid-19. Wij moeten nog flink de boel omgooien hier om een kamertje te maken. Weten wel al welke kamer. Is nu onze kleding kamer. Dus alle kasten eruit. Die moeten dan weer naar wat nu logeerkamer/rommelkamer is. Dus moet die eerst weer leeg. Maar wat moeten we dan met het bed wat daaruit komt. Dat soort dingen allemaal. Mijn man ziet er erg tegenop om alles om te gooien, nu hebben wij een vrij grote gang boven. Dus heb al gezegd dat zet je de kasten tijdelijk op de gang en er kan er 1 in de slaapkamer bij ons. Als die babykamer maar gedaan kan worden.

Mijn zus was ook fan van de rompertjes van de hema. Inderdaad omdat ze netjes blijven.

@Lois93 nee hoor ik vind zo een mozesmandje ook niks, Zou er zelf een plantenbak van maken denk ik :rolleyes:

Spritsmetmelk, Lin18 en Lois93 vinden dit leuk.
  12. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Ga later weer op iedereen reageren hoor! :roflmao:Maar, ik ben wel heel benieuwd of jullie al buikfoto's hebben gemaakt? Ik hier net de tweede maar nog niet echt verschil te zien geloof ik met de eerste..

Wie durft m te showen? :thumup:

13. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    @Lois93 dat is vrij laag. Wat was je onderdruk?
    Ik kan mijn duizelingen nu in bedwang houden met wat Zoute dropjes. Het zal vast een geestelijk iets zijn dat het werkt, maar het helpt me.

Overslagompers vind ik zo fijn. Wil echt geen andere rompertjes meer. Vind ze van de Zeeman fijn en Hema ook.

Draagdoek ik heb een tula ftg op m'n verlanglijstje staan. Ik ben niet goed in knopen dus een draagdoek valt af. Maar een ringsling zie ik, voor het snel, ook wel zitten.

Box ik ben geneigd om niet voor een box te gaan. Bij de andere 2 hebben we de box hooguit 5 a 10 keer gebruikt, verder werd ie voornamelijk gebruikt als opslagplek. Ik denk dat we de kinderwagen gebruiken om baby even weg te leggen.
    Vanaf een maand of 3 soms in de wipstoel of op een grote kleed in de woonkamer.
    En dit keer wil ik een tripp trapp stoel met babyschaal inleg gebeuren.

Kinderwagen we gebruiken onze oude. Stevig ding, 4 wielen en heel stabiel.
    Ben nu ook bezig met een dekentje te haken voor in de kinderwagen.

Autostoel dit keer wil ik inderdaad zo'n draai stoel. Mijn auto is vrij laag en mijn rug is al zwak. In man z'n auto kan gewoon een MC. Erg hoge auto.

Kamertje we moeten alleen een Co sleeper hebben, de rest hebben we nog.

Kolfset ik heb nog een medela set van de vorige zwangerschap. Ik geloof dat die nog prima is. Heb ook nog ergens een doos met 50 flesjes dus dat zit gelukkig goed. Misschien dit keer wasbare zoogcompressen, ik vermoed dat dat prettiger zit dan de katoenen watjes.

Ik ging afgelopen weekend boodschappen doen en toen kwam ik langs de kinderkledingwinkel. Nu heb ik een setje van feetje en ik ben verliefd!

14. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    16 weken precies vandaag :D

Zusje90, Dastoch3, Lois93 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Oeh, wauw! Jij hebt echt al een mooi buikje. En hoe leuk dat je als 'Zebraman' een zwart wit gestreept jurkje aan hebt, haha :roflmao: Heb je al lang een buikje of is die echt de afgelopen weken opgepopt? Hier nog niks te zien..

Zebraman vindt dit leuk.
  16. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf

Lief, dankjewel!
    Buikje is in de laatste week echt naar voren gekomen, dus nog een hele recente ontwikkeling :roflmao: en ik zou liegen als ik zeg dat ik er niet aan moet wennen ;)

17. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Herken wel wat zebraman zegt. Is hier de laatste paar dagen ook echt heel hard gegaan. Paar dagen geleden haalde ik de tietentest nog (dat die eerder de muur raken dan je buik) nu lukt dat alleen s morgens nog als ik net wakker ben. Dit is eind vd dag. Maar ontkennen lukt niet meer. Ben van mezelf niet de slankste maar zeker niet dik.

Bijgevoegde bestanden:

Lois93, Lin18, Zebraman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    De tietentest, haha :roflmao:
    's Morgens zou ik die ook nog wel halen denk ik inderdaad, maar zodra de dag vordert gaat dat echt niet meer! Mijn baarmoeder ligt ook nog maar een stukje onder de navel, dus baby doet al goed z'n best om zichtbaar te worden haha. :)

Soms denk ik een licht plopje te voelen, maar dit is mijn eerste kindje dus ik weet het allemaal niet zeker :rolleyes: Voelen jullie de baby al?

Lois93 vindt dit leuk.
  19. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    #1119 Spritsmetmelk, 23 apr 2020
    Laatst bewerkt: 23 apr 2020
    Nou, had wat getypt en dat ging weg toen ik een afbeelding wilde invoegen. Hier nog niks te voelen, maar ben ook nog een stuk korter zwanger dan jij natuurlijk! Hopelijk hier over een aantal weken ook een echt babybuikje. Wat hebben jullie al echt een mooie buikjes! Ik wil oooook! Nu nog weinig te zien hier. Iets meer ronding onderaan bij mn buik, zie ik zelf. En 's avonds is dat nog wat meer. Verder helaas nog weinig... :o::roflmao: Maar als ik zo lees, kan het snel gaan ineens!

Voelen jullie je ook altijd zo stom in een korte broek? We gaan een stukje fietsen nu en een lange broek is te warm, een jurkje en rokje niet handig.. Maar echt, zo'n korte broek is echt niet mijn ding. Vind het nooit leuk staan bij mezelf, altijd een beetje saai.

Dastoch3 vindt dit leuk.
  20. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jup ik had met 14 weken wel al iets aan buik. Maar het is echt vd laatste dagen dat het opeens heel hard is gegaan.

Deel Deze Pagina