Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Die namen zijn goedgekeurd voor dieren:p.

    Ik merkte gisteren net voor ik naar de echo ging, dat ik het heel spannend vond, had niet verwacht dat ik het zo eng zou vinden. Ben erg opgelucht dat het er allemaal goed uitzag. Natuurlijk geeft dat ook geen garanties, maar dat het hartje, ruggetje, de hersenen er goed uit zien is, is heel fijn.

    Jongste dochter is vorige week 4 geworden en mag vandaag voor het eerst naar school, oudste mag morgen weer beginnen, dus we moeten weer vroeg ons bed uit.
     
  2. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    @Korenbloem86 ik werk als zorgassistent in het VSO.. dus geef extra zorg waar leerkracht en onderwijsassistent niet aan toe komen.. voornamelijk in gedrag.. Nu zijn mijn leerlingen nog niet op school, maar moet nog genoeg dossiers op orde maken :|

    Vanmorgen was het vroeg, maar wel heerlijk om weer eens in een totaal andere omgeving te zijn als thuis.. de meiden gingen zonder gedoe naar de kdv dus die vermaken zich vandaag ook vast goed..

    Had vandaag al wel een paar blikken op mn buik gericht en ik heb mooi niets gezegd.. ben benieuwd wanneer ze het echt durven vragen :roflmao:
     
  3. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Wat leuk. In de school van mijn dochter zijn ook 2 VSO-groepen (leerroute 1+2), kom altijd langs hun lokalen als ik mijn dochter naar haar klas breng, ze reageren altijd heel enthousiast op mijn jongste 2 (was vorig schooljaar wel meer, maar toen was de jongste nog een echte baby).
    Ben benieuwd wanneer je een opmerking over je buik krijgt.

    Ik had me ook al aangemeld voor de baby&mama voordeel van Kruidvat, (krijg je een pakje luiers, billendoekjes en wasgel gratis). Maar had nu ook een mail van kruidvat voor gratis mama care olie.

    De oppaskindjes van vandaag waren erg blij dat ze weer konden komen. Ons zoontje is ook zielsgelukkig dat zijn vriendin (febr. is ze 1 jaar geworden) er weer is, roept al de hele dag haar naam, met zo'n giecheltje erachteraan. Zij had wat minder oog voor hem, ze kwam binnen en spurtte direct naar de poppen:roflmao:.
    Van de juf van onze middelste was er al een foto dat ze het heel goed doet, lekker kletst, speelt en zingt. Man is haar nu ophalen, ze zal zo vast een hoop te vertellen hebben.
     
  4. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie kids op zo'n 'eerste schooldag' weer. Is natuurlijk wel weer flink wennen!

    @Korenbloem86 Logisch ook dat je zo'n echo spannend vindt! Alles wordt gecontroleerd en je wil zo ontzettend graag horen dat alles er goed uitziet natuurlijk! Ik ben zelfs voor het hartje horen zenuwachtig. :o: Wel fijn dat de verloskundigen alles steeds heel snel horen en zien vind ik, dat lucht wel op. Als ze dat hartjesding 2 seconden op mn buik heeft, zegt ze al dat ze het hartje heeft gehoord maar even op zoek gaat naar een nog duidelijker geluid. Zulke dingen zijn wel fijn!

    @Elletje Haha, nog heel even volhouden! Straks mag je allemaal jongens of meidendingen kopen. Mag je helemaal los :D Zo grappig he, dat het zo spannend is om te horen wat voor een geslacht je kindje heeft, terwijl het je totáál niet uitmaakt en het ook helemaal niks zegt over wat voor een kind het is.


    Ik ging net een buikfoto maken maar werd tussendoor helemaal niet goed door mn lage bloeddruk. Daar lag ik dan.. in mn ondergoed in de gang te hopen dat het over zou gaan. :rolleyes:

    Net overigens ook op zoek gegaan naar een nieuwe huisarts (ik heb wel eens een verhaal verteld over de kattige assistente, maar met de huisarts klikt het ook niet zo). Ik durf er niet eens meer heen te bellen tegenwoordig en dat lijkt me niet het idee van een huisarts. Vandaar, zoeken naar een nieuwe. Nou, ze zitten bijna allemaal vol en nu heb ik er eindelijk eentje gevonden, maar die pikken je liever niet in van een andere huisarts in de buurt. Ze gaan nu overleggen of ik mag, maar ik moet dan wel mijn huidige huisarts zelf bellen om uit te leggen waarom ik weg wil en feedback te geven. :oops: Euhmm.. dat wil ik eigenlijk niet. Ik durf al niet te bellen als er iets mis is, laat staan dat ik durf te bellen om te zeggen dat ik weg wil omdat ik ze niet zo aardig vind daar. Daarbij zit mn vriend daar nog wel, dus die wil ik ook niet in verlegenheid brengen. Wist niet dat zoiets zo lastig is o_O
     
  5. Penny123

    Penny123 Actief lid

    2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde meegemaakt met een vorige huisarts. Gewoon een korte uitleg geven, ze gaan echt niet doorvragen. Vervelend van die lage bloeddruk!
     
    Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  6. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    @Spritsmetmelk hahaha inderdaad maakt me helemaal niks uit wat het is. Maar wil het zo graag weten. En die echo is op een of andere manier ook zo een je mag los moment. Al heb ik wel al wat posterijen binnen voor op het kamertje. En hebben we bij de verbouwing vd tuin rekening gehouden met dat er volgend jaar in de zomer een kleine rondkruipt en 3m bij 3m Aan rubbertegels gelegd met een hekje eromheen. (Hebben een grote vijver in de tuin) maar ik wil kleertjes kopen en verf uitzoeken.
     
    Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  7. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ha dames!
    Ik lees nog wel gezellig mee, maar heb soms de zin even niet om actief mee te kletsen, sorry:oops:
    Maar ik zag dat de eerste goede 20 weken echos zijn geweest, wat fijn zeg!

    Morgenmiddag zijn wij aan de beurt, partner mag gelukkig mee. We kijken er enorm naar uit en tegelijkertijd enorm tegenop. Heb er flink wat spanning van, dus lekker huildagje van de spanning die eruit komt :|
    En hopelijk weten we morgen dan eindelijk het geslacht!!
     
    Spritsmetmelk en Lin18 vinden dit leuk.
  8. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Zebraman spannend morgen. Veel plezier.

    Wij toch een geslachtsecho ingepland. Donderdagavond is het zover. Mijn collega is ook zwanger en was een afspraak aan het maken. Toen begon het toch te kriebelen hihi

    @Spritsmetmelk gewoon bellen en zeggen dat je weggaat en dat ze je dossier mogen doorsturen. Dat is voldoende. Je bent vrij om weg te gaan.
    Wat rot van je bloeddruk. Hopelijk niet te vaak last van.
     
    Zebraman, Spritsmetmelk en Lois93 vinden dit leuk.
  9. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Zit flink in de groei de laatste dagen.. heb best wat bandenpijn.. Dit is geen flubberbuikje meer iig..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Heb even collage gemaakt van mijn buikfoto’s wat gaat dat hard zeg.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zebraman, Lin18 en Tiarah vinden dit leuk.
  11. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Posterijen??? Really postertjes bedoel ik.
     
  12. Penny123

    Penny123 Actief lid

    2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie buikjes! Bij mij is nog weinig te zien. Ik voel het zelf wel heel duidelijk, maar als ik voor de spiegel sta valt het wel mee. Bij mijn vorige zwangerschap was mijn buik met 9 maanden ook helemaal niet zo groot, dus nu misschien weer niet.
     
  13. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Wow wat een buikjes allemaal! bij mij is er in de afgelopen weken niet veel veranderd, buikje is nog steeds maar licht te zien. Ik zit nog steeds in de is-ze-nou-zo-dik-geworden-of-zwanger fase, nog niet echt duidelijk iets te zien.
    Wel leuker is dat ik m'n kindje nu steeds duidelijker begin te voelen. Gisteravond lag ik wat eerder in bed en m'n man was in de kamer ernaast nog achter z'n computer bezig. Het kriebelde zo dat ik er gewoon van moest lachen! M'n man kwam toch maar even vragen wat er nou zo grappig was.. :roflmao:
     
    Lin18 en Dastoch3 vinden dit leuk.
  14. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hihi leuk om dat te voelen he. Vind het ook soms kriebelen.

    Bij mij is mijn buik ook al hoog zichtbaar. Denk door mijn darmen, voelt ook hard aan. Baarmoeder lijkt nu op navelhoogte te beginnen, geen idee of dat normaal is...
    Boven de navel dan mijn darmen, niet fijn met zitten. En hierdoor een 2 delige buik, alsof er een vetrol zit :roflmao: Maar dan steenhard hihi.
     
  15. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Onze 20 weken echo was helemaal goed! ❤️❤️❤️ En we zijn in blijde verwachting van een dametje! Helemaal gelukkig hier haha.

    Die 2 delige buik heb ik ook nog @Lin18 , maar de baby zit toch al vrij hoog dus zal vast niet lang duren voor ik rond word, en anders maar niet :oops:
     
    Tiarah, Spritsmetmelk, Dastoch3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Penny123

    Penny123 Actief lid

    2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    Ooh geweldig! Wat een fantastisch nieuws! ❤️❤️❤️
     
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Omg ik wil het ooohooohoook weten. Hahahahaha. Gelukkig horen wij het morgen.

    wat fijn dat alles goed is. Ja ik heviger ook zoiets. Mooi zwanger zijn. Boeie. Ja zou leuk zijn maar het belangrijkste is dat er een gezond kindje op de wereld komt.
     
  18. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk een meisje maar vooral wat geweldig dat alles goed is :D:thumup:

    Ja had ik voorheen niet maar nu word het naar voren geduwd daarboven. Voel wel dat het bij de navel minder naar binnen is langzaam.
    We wachten af. Belangrijkste is idd, elletje, dat daarbinnen alles lekker gezond groeit :D
     
  19. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ja, baarmoeder bij navel is goed voor dit termijn @Lin18

    En yay @Zebraman een gezond meisje <3 wat fijn!
     
    Zebraman en Lin18 vinden dit leuk.
  20. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh bedankt voor je reactie. Fijn om te weten :thumup::D
     

Deel Deze Pagina