Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    ♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡


    29 september

    Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje


    1 oktober

    dld86 - 34 jaar - 3e kindje


    2 oktober


    3 oktober

    Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje


    4 oktober



    5 oktober

    Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje


    6 oktober



    7 oktober

    Zebraman - 27 jaar - 1e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje


    8 oktober



    9 oktober

    Elletje - 30 jaar - 1e kindje


    10 oktober

    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje


    11 oktober



    12 oktober


    13 oktober



    14 oktober



    15 oktober



    16 oktober

    Tiarah - 31 jaar - 4e kindje
    Lois93 - 26 jaar - 3e kindje


    17 oktober

    owl - 27 jaar - 2e kindje
    Lija - 31 jaar - 2e kindje


    18 oktober

    Lin18 - 34 jaar - 2e kindje


    19 oktober



    20 oktober

    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje
    Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje


    21 oktober


    22 oktober



    23 oktober



    24 oktober


    25 oktober



    26 oktober

    Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje


    27 oktober


    28 oktober



    29 oktober


    30 oktober



    31 oktober



    (0) jongen (3) meisje (1) verrassing (15)onbekend

    *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje
    *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje


    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:


    14-05: Elletje - 20 weken echo
    26-05: Spritsmetmelk - 20 weken echo
    26-05: Lin18 - GUO 20 weken echo gynaecoloog
    27-05: Lois93 - 20 weken echo

    Juni:
    02-06: Kimmie91 - 4e echo (22 weken)
    03-06: Lin18 - tel afspraak vk
    16-06: Zebraman - telefonisch contact vk
    24-06: Korenbloem86 - controle vlk


    Juli:
    13-07: Elletje - controle vlk
    27-06: Lois93 - controle vk
     
  2. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Wat fijn dat alles goed is @Zebraman Nu lekker shoppen, haha. :D

    Ik krijg ook een buikje, hoera!! :roflmao: Wel een wat blote foto, maar heb mn hoofd enzo er afgeknipt, dus ik vond dat het opzich wel kon zo..
     
    Penny123, Dastoch3, Zusje90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Zou willen dat ik zo een strakke buik had. Ha was ik maar weer 18 en volop aan het dansen en paardrijden. Ach mooi doel voor na de zwangerschap.
     
  4. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    #1284 Spritsmetmelk, 14 mei 2020
    Laatst bewerkt: 14 mei 2020
    Wat groeit dat hard, super leuk zeg! Jij en @Lois93 slagen al niet meer voor de tietentest haha!

    @Lin18 , je baarmoeder tot je navel is volgens mij wel normaal nu! Een dag voordat ik 16 weken was, zei de verloskundige dat mijn baarmoeder twee vingers onder mn navel kwam. Jij bent ruim anderhalve week verder dan dat, dus dan lijkt me de hoogte opzich logisch! :o:

    Al drie meisjes zie ik staan in de lijst! Super leuk. Zouden nu de volgende paar die de 20 weken echo hebben een jongentje krijgen? :D

    @Elletje Iedereen heeft een prachtig lichaam hier, eentje die heel hard aan het werk is om een kindje te maken! Ik heb al sinds oktober niet meer goed gesport en maak me daarom ook soms druk om vanalles dat zachter en losser wordt, iedereen kijkt er op zn eigen manier naar. Maar het aller allerbelangrijkste is nu natuurlijk om een gezond kindje te krijgen en dat sporten komt straks weer (hoop ik, als alles ooit weer open gaat) al sta ik ook nog niet constant te springen als ineens ergers in iets zachts kan knijpen waar vorig naar zomer nog niks zat. :roflmao:
     
    Lois93, Zebraman, Elletje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Mijn man roept al de hele zwangerschap dat het een jongen is dus wie weet.
     
    Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  6. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Het is flink gegroeid denk ik afgelopen week. Had ook veel last van mijn banden. 2e zwangerschap dus dat zal ook meehelpen.

    Wij denken de hele zwangerschap al een meisje. Omdat ik me zo anders voel dan bij mijn zoon, veel acne heb e.d. Over 2 weken weten we het eindelijk :D
     
    Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  7. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    De acné was voor mij ook een maatstaf :D ik heb altijd een rete gaaf huidje gehad, tot ik zwanger raakte. Dus bij mij klopt dat in ieder geval :roflmao:

    Hier komt baby nu tot mijn navel, dus zal vast niet lang meer duren tot ze er boven gaat komen. Ik ben zo benieuwd of m'n navel gaat ploppen en een outie wordt :roflmao:

    @Spritsmetmelk Je hebt een waanzinnig figuur, maar je hebt ook gelijk, we hebben allemaal een mooi lichaam die iets heel bijzonders doet! ❤️
     
    Spritsmetmelk en Lin18 vinden dit leuk.
  8. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    @Spritsmetmelk nee die tietentest kom ik al een paar weken niet meer door :roflmao:

    Bij mij zat mijn baarmoeder volgens de vk rond de 16 weken ook 2 vingers onder mijn navel.. Nu sinds 1 week veel bandenpijn en schiet m'n buik vooruit, dus zal ook wel ongeveer rond mijn navel zitten.

    Leuk al 3 meisjes! Ben heel benieuwd naar de rest van de echo's.. ben zelf nu ook weer heel nieuwsgierig, maar dat heb ik altijd in de weken voor de 20 weken echo.. en toch wil ik het niet weten :rolleyes:

    Hier ook op z'n tijd onzeker of ik wel 'mooi' zwanger ben.. Vooral omdat ik een enorm achterwerk heb wat volgens mij nu nog dikker is als mijn buik :roflmao: ik draag ook een kind in mn kont zeg ik altijd :roflmao: maar mag zeker niet klagen want bij de 2 vorige zwangerschappen schoot ik recht vooruit en was van de achterkant bij mijn middel haast niet te zien dat ik zwanger was.. En dat klinkt heel mooi, maar was voor mijn buik wel heel pittig want echt alles hangt ook vooraan. Had altijd het idee dat als het iets meer verdeeld was je daar niet zo'n last van had.. Ik liep vaak een groot deel van de zwangerschap met een buikband zodat die het gewicht van mijn buik een beetje hielp te tillen.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    ♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡


    29 september

    Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje


    1 oktober

    dld86 - 34 jaar - 3e kindje


    2 oktober


    3 oktober

    Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje


    4 oktober



    5 oktober

    Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje


    6 oktober



    7 oktober

    Zebraman - 27 jaar - 1e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje


    8 oktober



    9 oktober

    Elletje - 30 jaar - 1e kindje


    10 oktober

    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje


    11 oktober



    12 oktober


    13 oktober



    14 oktober



    15 oktober



    16 oktober

    Tiarah - 31 jaar - 4e kindje
    Lois93 - 26 jaar - 3e kindje


    17 oktober

    owl - 27 jaar - 2e kindje
    Lija - 31 jaar - 2e kindje


    18 oktober

    Lin18 - 34 jaar - 2e kindje


    19 oktober



    20 oktober

    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje
    Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje


    21 oktober


    22 oktober



    23 oktober



    24 oktober


    25 oktober



    26 oktober

    Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje


    27 oktober


    28 oktober



    29 oktober


    30 oktober



    31 oktober



    (0) jongen (4) meisje (1) verrassing (14)onbekend

    *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje
    *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje


    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:


    15-05: Elletje - GUO Groei echo
    26-05: Spritsmetmelk - 20 weken echo
    26-05: Lin18 - GUO 20 weken echo gynaecoloog
    27-05: Lois93 - 20 weken echo

    Juni:
    02-06: Kimmie91 - 4e echo (22 weken)
    03-06: Lin18 - tel afspraak vk
    16-06: Zebraman - telefonisch contact vk
    24-06: Korenbloem86 - controle vlk


    Juli:
    13-07: Elletje - controle vlk
    27-06: Lois93 - controle vk
     
  10. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Zo ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Wij krijgen een dochter.
    Ze lag helemaal in elkaar gedoken en was ook heel bewegelijk dus de echoscopiste had moeite met alles meten. En het buikje en borstkastje meten te klein dus we ik moet maandag over en week terug komen voor een groeiecho. Om te kijken of ze dan wat gunstiger ligt en of alles wel netjes groeit. Verder zag alles er goed uit. Hersentjes waren goed, 4 hartkamertjes. Alle orgaantjes zijn aanwezig. Dus maken ons er niet al te veel zorgen over.
     
    Penny123, Lois93, Spritsmetmelk en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat leuk een meisje en fijn dat het goed was. Goed dat ze het volgende week nogmaals meten. Hopelijk ligt ze dan wat gunstiger :thumup:
     
  12. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Nog een meid, wat leuk! Fijn dat de echo -grotendeels- goed is, hele opluchting zeker :D
     
  13. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Jah zeker. Die groei achterstand is niet fijn maar volgens mij is het pas bij meer dan 2 weken achterstand echt een reden voor zorgen is. Ze zit nu op 1 week en 4 dagen achterstand. op buik en borstkas. Hoofdje was wel goed. beentjes ook. We maken ons er voor alsnog niet heel veel zorgen om en wachten de echo van 25 mei wel af. Dan gaat mijn moeder mee ipv man. Mijn man zit dan in het buitenland voor zijn werk.
     
  14. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Wat leuk, een meisje! Dat dacht je toch al? :D Nu moeten er zo wel wat jongens bijkomen als tegenhanger op al die meiden hoor, haha. Nu kan je eindelijk de dingen gaan kopen die je zo graag wilde!

    En wat betreft die achterstand: het is allemaal zo klein nog natuurlijk. Kleine meetfout doordat ze gek ligt en je zit er al even naast. Is vast wel goed 25 mei! Nu lekker gaan dromen over jullie kleine meisje. :rolleyes:

    Ps. Wie die niet roze zijn in het overzicht krijgen ook een meisje? Ik ben het eventjes kwijt en de teller staat nu op 4, maar zie maar 2 roze namen!
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    O wij zijn er ook van overtuigd dat het wel goed komt met haar. Zijn vanavond ook uit de naam gekomen. De spelling sowieso, alleen de uitspraak nog niet helemaal.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  16. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    ♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡


    29 september

    Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje


    1 oktober

    dld86 - 34 jaar - 3e kindje


    2 oktober


    3 oktober

    Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje


    4 oktober



    5 oktober

    Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje


    6 oktober



    7 oktober

    Zebraman - 27 jaar - 1e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje


    8 oktober



    9 oktober

    Elletje - 30 jaar - 1e kindje


    10 oktober

    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje


    11 oktober



    12 oktober


    13 oktober



    14 oktober



    15 oktober



    16 oktober

    Tiarah - 31 jaar - 4e kindje
    Lois93 - 26 jaar - 3e kindje


    17 oktober

    owl - 27 jaar - 2e kindje
    Lija - 31 jaar - 2e kindje


    18 oktober

    Lin18 - 34 jaar - 2e kindje


    19 oktober



    20 oktober

    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje
    Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje


    21 oktober


    22 oktober



    23 oktober



    24 oktober


    25 oktober



    26 oktober

    Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje


    27 oktober


    28 oktober



    29 oktober


    30 oktober



    31 oktober



    (0) jongen (4) meisje (1) verrassing (14)onbekend

    *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje
    *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje


    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:


    18-05: Elletje - Groei echo gynaecoloog
    26-05: Spritsmetmelk - 20 weken echo
    26-05: Lin18 - GUO 20 weken echo gynaecoloog
    27-05: Lois93 - 20 weken echo

    Juni:
    02-06: Kimmie91 - 4e echo (22 weken)
    03-06: Lin18 - tel afspraak vk
    16-06: Zebraman - telefonisch contact vk
    24-06: Korenbloem86 - controle vlk


    Juli:
    13-07: Elletje - controle vlk
    27-06: Lois93 - controle vk
     
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Net gebeld door het ziekenhuis. Ze willen komende maandag al een echo maken om de groei beter in beeld te brengen. Met de hoop dat ze dan een beter en duidelijker beeld krijgen.
     
  18. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Dat is fijn toch! Dan ben je hopelijk komende maandag al verder gerust gesteld en hoef je niet zo lang te wachten. Fijn dat ze het zo goed in de gaten willen houden.
     
  19. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Spannend zeg. Gelukkig is maandag al héél erg snel!
     
  20. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Fijn @Elletje, dat je maandag al weer terecht kunt. Hoe hebben ze jou verteld dat de groei wat achter blijft?

    Maandag had de echoscopist tegen mij gezegd dat het hoofdje wat kleiner was, maar omdat mijn man en ik ook niet zo groot zijn (en onze andere 3 kinderen ook niet), dacht ze dat het gewoon bij ons hoorde.
    Dinsdag kreeg ik van de verloskundige een verwijsbrief voor de gynaecoloog, waar in stond dat de hoofdomtrek tussen p3-p10 viel en de afstand tussen de oortjes onder de p3.
    Gisteren had ik al een brief van het ziekenhuis voor een echo op het HR spreekuur (high risk).

    Ik had niet verwacht dat het hoofdje zo klein was, bij 'wat kleiner' dacht ik aan p40 of zo. Dus ik zit me nu af te vragen of de echoscopist me niet ongerust wilde maken.
    Of dat het toch ernstiger is dan ik dacht. Vind het zo raar dat ik gelijk een afspraak op het HR spreekuur krijg.

    En uiteraard is er alleen HR spreekuur op mijn werkdagen. Heb bij afspraken van/met mijn dochter wel eens de andere kinderen (en oppaskinderen) meegenomen, maar ja, dat is nu natuurlijk al helemaal niet de bedoeling.
    Dus heb nu de vraag bij de verloskundigen neergelegd of het echt zo ernstig is of dat de groeiecho's die toch al gepland stonden (bij de verloskundigen) voldoende zijn.

    Bij de andere 3 was er bij de 20 wekenecho ook wel iets dat achterbleef in groei (geen flauw idee of dat hoofd, buik of been was), maar dan stond er het aantal zwangerschapsweken en dat was nooit meer dan 1 week. Maar nu hebben ze het over percentielen, en heb ik dus geen flauw idee of het 'gewoon' een paar dagen achterloopt of een paar weken.

    Afspraak staat nu op 26 mei gepland.
    =============================================================
    Dochter 2 heeft op vrijdag tot 12.15u school. Vanmorgen heb ik eerst haar op school gebracht, toen dochter 1, vervolgens de oppaskindjes opgehaald (wonen een straat bij school vandaan), en op weg naar huis vloog de ketting eraf. Ik wilde ook nog snel druiven halen omdat ik alleen nog een halve appel had (en dat is toch wat karig voor 3 kinderen), dus lag de accu van de fiets later dan normaal aan de oplader. Was daardoor nog niet vol, toen ik de meiden weer uit school moest halen, ook had ik bedacht dat ik nog wel even de inschrijfformulieren bij de nieuwe tandarts kon langs brengen (die meer in het centrum zit). Ik reed net weg bij de tandarts, was de accu van de bakfiets leeg. Dat was even stevig doortrappen, viel echt tegen.
    Heb ze nu alle 5 op bed liggen, en zit zelf lekker met de benen omhoog met een stuk chocola :).
     

Deel Deze Pagina