Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ook mijn gedachten zijn vandaag extra bij Elletje!
     
  2. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
  3. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    @Lin18 goed geslaagd met shoppen vandaag??
    En @Wasabi ook nog geweest?
     
  4. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja een mooie kinderwagen besteld. Degene die ik wilde had net een mooie aanbieding.
    Verder nog wat kleertjes. Maandag nog naar een andere winkel.
     
    Lois93 en Wasabi vinden dit leuk.
  5. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Bekijk bijlage 652718 Ik kon het niet laten. Vond het zo schattig. Geel staat bij mij voor uniseks :)
    Het mag dan wel een zomers stofje zijn, maar de eerste maand staat de verwarming toch aan en plakt baby veel aan me, dus een dun stofje vind ik wel kunnen.
     
    Spritsmetmelk, Lin18 en Lois93 vinden dit leuk.
  6. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee ik heb toch maar besloten om eerst de oudroze kleur op de muur te hebben en daar een stukje van mee te nemen, zodat ik de accessoires beter kan mix en matchen.

    Wat fijn! Welke kinderwagen heb je gekocht?

    @Dastoch3, wat een leuk pakje :D! Zo leuk dat geel en dat kan sowieso prima in de herfst nog toch.
     
  7. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Leuk wat voor één?? Ik hoef eigenlijk helemaal niet veel te shoppen, want heb alles nog.. wil alleen wat nieuwe mooie unisex pakjes
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  8. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Ontzettend leuk!! Waar heb je die gehaald?? :rolleyes:
     
  9. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Bij de Hema. En de tweede artikel was toevallig 50% korting. Altijd leuk meegenomen :oops:
     
    Spritsmetmelk en Lois93 vinden dit leuk.
  10. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Heb ook veel in die kleur :D
    Wij gaan morgen naar de Hema, das gevaarlijk hihi.

    Da's wel fijn he.
    De joolz day 3 :D met tas en voetenzak.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lois93 en Dastoch3 vinden dit leuk.
  11. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Ik kreeg weer helemaal geen meldingen binnen, maar net eventjes bijgelezen :)

    Wat leuk dat jullie al een beetje aan het shoppen zijn! hier ben ik er niet niet echt naar aan het kijken.
     
  12. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    #1432 Spritsmetmelk, 31 mei 2020
    Laatst bewerkt: 31 mei 2020
    Kinderwagen
    Wat leuk! Welke kinderwagen heb je gekocht? En @REST, welke hebben jullie? Wij twijfelen tussen een Dubatti en Joolz. Vinden volledig zwart het mooist (met zwart frame) maar i.v.m. eventueel verkleuren en dat je wel veel ziet op zwart, wordt het waarschijnlijk grijs met een zwart frame. Ben benieuwd wat jullie hebben! En wat leuk, een jongetje!! :D:D Gefeliciteerd! Heb je een foto van de kleertjes?

    Oh, wacht ik zie dat je hem al hebt gepost. Heel mooi! Heb je hem ook in donkerblauw besteld? En is voor jou duidelijk wat precies het grote verschil is tussen die 3 Joolz modellen? Ik zie niet echt grote verschillen hoor..

    Kleertjes en winkels
    Hebben jullie al veel gekocht? Ik heb een vrij specifieke (en vaak ook dure helaas) smaak. Zag gelukkig ook wel veel leuke dingen bij Zara mini online, alleen bijna nergens van is de maat er meer. o_O Ik ga dus maar in de gaten houden wanneer de nieuwe collectie binnen komt en dan ongelooflijk snel bestellen! We hebben ook een pakje gekocht, zal even een plaatje zoeken. Even van Instagram van fotograaf Studio Kuuk een plaatje gejat, is van de NewBorn collectie van Prenatal!
    [​IMG]

    Naam
    Wij zijn ongelooflijk hard aan het nadenken over een naam. Vinden het erg lastig, maar hebben nu wel een lijstje. Je gelooft nooit wat ik vanmiddag doe. We zijn bij mijn schoonouders die een naam voor de hond aan het bedenken zijn, gezien ik team 'Hondennaam voor hond' ben, probeerde ik alle mensennamen van het lijstje te krijgen om geen problemen te hebben ook bij eventuele verdere toekomstige kinderen :rolleyes: Dus ik kom met allerlei echte hondennamen zoals 'Woef' enzo, en terwijl ik aan het zoeken ben op internet naar een hondennaam noem ik ineens een hele leuke mensennaam, die maar één letter verschilt van een naam in onze top 5. En die hebben ze nu opgeschreven op hun lijstje met 10 namen. :eek: MEEN JE NIET! Maar, ik heb dus totaal niet door gehad dat ik dat heb gedaan (Zwangerschapsdementie? het is me echt compleet ontgaan) dus mijn vriend zegt dat net tegen mij in de auto. Nu ben ik natuurlijk in alle staten, die naam moet van dat lijstje af en heel snel! Ben er helemaal onrustig van. Dus ik heb hier al een gum klaarliggen (lijstje is van potlood) en ik stuur mijn vriend morgen met een smoes naar mijn schoonouders zodat 'ie de naam van het lijstje kan gaan gummen en kan vervangen door 'Woeffie' ofzo, haha. Hoop dat ze 'm niet in hun hoofd hebben of al met mensen delen. Mochten wij die naam kiezen willen we natuurlijk geen enkele associatie met een hond. Zo dom!

    Draagzak
    Ik wil heel graag zo'n mooie draagzak van Artipoppe. Wie weet houden jullie er helemaal niet van, maar welke vinden jullie het mooist? (Unisex, want voor zo'n prijs moet je er wel een tijdje mee doen ;)) www.artipoppe.nl

    'Mooie dingen' en opvoeding
    Natuurlijk is het super fijn als dingen praktisch zijn, maar ik vind het ook altijd wel erg fijn als het er mooi uit ziet. Schoonfamilie is daar iets minder druk mee, dus voel me nu al een beetje een muts dat ik overal weer iets speciaals van wil en bijvoorbeeld ook een niet-standaard babykamer. :oops: Ben benieuwd hoe dat straks gaat, want ik heb ook nogal wat ideeën over de opvoeding haha. Ik ben helemaal van het duurzaam, houten, antroposofisch speelgoed, het niet teveel cadeautjes krijgen (de 4 cadeautjes-regel) en vind Fristi en Magnums niet nodig voor kinderen, graag water, thee en waterijsjes. En in tegenstelling tot hen vind ik honden en andere dieren niet heel fris dus het ook niet heel erg fijn als mijn kind op de grond kruipt waar ook een hond rondloopt :rolleyes: Hoop dat ze me over een jaar allemaal nog aardig vinden, haha.
     
  13. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    #1433 Dastoch3, 31 mei 2020
    Laatst bewerkt: 31 mei 2020
    Artipoppe is mooi, als we arie boomsma er toch bij kregen zeg :rolleyes::oops:
    Ik ga voor Little Frog. Past me iets beter in het budget :oops:
    Ik heb nog een tula vanaf maat 68 liggen en de grotere variant.

    Hier wou ik ook graag hout en rustig enzo enzo.. Alles ligt bezaait met toettoet momenteel :roflmao: a for effort ofzo. o_O
    Maar de wobbel is pure liefde! Voor de baby heb ik de grijpkralen van grimms op lijstje. nl gezet. Ik vind dat zo lief.

    Ooh @Spritsmetmelk die naam moet van het lijstje af inderdaad!!
    Man kwam gisteren met een naam voor een jongen is. En hij kan het maar niet loslaten. Noemt de naam tegen mijn buik en de roept de andere 2 kinderen en stiekem zachtjes de andere naam erbij.. Maar ik kan er niet aan wennen. Ik heb de klik (nog) niet.
     
  14. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Spritsmetmelk

    Ja hebben de donkerblauwe besteld. Verschil tussen geo en day is dat je bij geo een grotere boodschappenmand onderin hebt. Bij day3 kun je het voetenstuk van de buggy nog uitschuiven, waardoor het kindje er langer is kan zitten. Wij zijn lang en mijn zoon ook en dat was altijd een probleem. Dus hoop dat hierdoor de buggy langer fijn is in gebruik.

    Wat een lief pakje, heb het denk ik gisteren nog in mijn handen gehad. Heb nog niet veel gekocht. Gister 1 rompertje en badjasje. Morgen gaan we wel nog wat praktische dingen halen. Moet je ook tegenaan lopen denk ik. Morgen ook even naar de Hema.

    Wij gaan dalijk even zitten om naar een naam te kijken. Vind het toch niks om nog totaal geen idee te hebben. We weten vooral welke we niet willen haha.
    Oh nee je wilt idd niet dat de hond bijna dezelfde naam heeft. Lastig. Idd je vriend op pad sturen. Hopelijk lukt het...

    Heb ook in het begin naar een draagzak gekeken. Wat een prijzen he...:eek::eek:
    Omdat het dan bijna winter is denk ik niet dat ik er een ga aanschaffen. Als het in de zomer zou zijn wel denk ik.
    - tweed bw
    -
    denim
    -argus belle
    -arrow zorro
    -argus oat
    Deze vind ik mooi, ik hou niet van drukke printjes ofzo Dat was vast wel duidelijk hihi.

    Dat vind ik ook heel belangrijk. Kijk eerst of ik het mooi vind hihi Meestal is dat niet de goedkoopste...:roflmao: Mijn man kijkt meer naar de praktische kant en iets kan makkelijk hergebruikt worden. Ik koop liever een mooie nieuwe ;);)
    Wil nu ook graag een wieg, zetten we in de woonkamer ipv box de eerste tijd. Altijd mooi gevonden, bij mijn zoon niet gedaan. Maar nu komt er wel eentje. Gaan we morgen halen :D:DNiet noodzakelijk maar gewoon een hebbedingetje.
    Ik zei net ook al tegen mijn man geen snoep e.d. als we naar je ouders gaan haha. Hihi denk dat er af en toe wel een discussie zal komen ;);)
     
  15. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    #1435 Spritsmetmelk, 1 jun 2020
    Laatst bewerkt: 1 jun 2020
    Draagzak
    Haha als je arie er voor dat geld bij krijgt, is het ineens wel een hele goede deal he! :D Ik vind het ook wel een erg duur grapje, maar ik vind dat ik mezelf ook wel een keer iets cadeau mag doen eigenlijk. En ook met het idee dat ik hem hopelijk nog vaker mag gebruiken later. En @Lin18 ik ga zo eens naar jouw favorietjes kijken! Ik vind een chique leopardprint ook altijd wel erg leuk, maar weet niet of ik die er doorheen krijg haha.

    Speelgoed en lijstje.nl
    Wat leuk die kralen van Grimms! Heb het gelijk opgeschreven. Ben ook wel heel benieuwd hoe je dat met lijstje.nl gaat doen. Ik heb ook een lijstje (op theperfectwedding hahaha, die vond ik mooier qua looks) maar ik durf die eigenlijk echt niet aan iemand te geven. :$ Terwijl ik wel een hele specifieke smaak heb en het dus wel praktisch zou zijn. Maar, het voelt zo hebberig. Ook omdat er wel wat duurdere dingen ook op staan die mensen samen kunnen geven.. Ben benieuwd hoe iedereen dit doet? En ik ben ook wel benieuwd naar de lijstjes ter inspiratie. k heb wat printscreens gemaakt, opvraagbaar per PB :roflmao:

    Naam
    Hij is nog niet geweest, hij gaat op een moment dat ze waarschijnlijk buiten zitten haha. :o: Spannend! Word er helemaal nerveus van. UPDATE: aaah hij is onderweg! Houd mn hart vast..

    Kinderwagen
    @Lin18 Mooi is die en wat een goede aanbieding is dat bij de Prenatal he! Ik zou de Joolz Day wellicht in Superior Grey willen, maar ik ga net zo lang wachten tot net zo'n goede aanbieding zie. Want, jij krijgt ook nog een voetenzak toch? Normaal is dat hele grapje zo 1250 euro. Nou, dat vind ik best heel erg veel geld..

    Wieg ipv box
    Heel goed, soms ook even iets doen omdat je het gewoon heel leuk vind. Verstandig zijn is goed, maar hoeft niet altijd toch! Ben benieuwd naar een foto :D. Ik vind boxen altijd een beetje babygevangenissen, vandaar dat ik nu op zoek ben naar een ronde variant in houtkleur. Vind ik de liefste optie nog. Zie plaatje. 'Helaas' alleen nog maar via MP te krijgen want ze fabriceren ze alleen nog in wit en zwart. Ze zijn alleen erg populair, maar waarschijnlijk hebben we er eentje voor een heel leuk prijsje bemachtigd (40 euro) extra mooi, want ze gaan steeds nog voor makkelijk 100 euro weg op MP. Morgen weet ik meer! Ben erg benieuwd naar jouw lieve wiegje. Gezien wij geen vliering hebben op zolder en alleen zijschotten probeer ik niet teveel te kopen, helaas want zo'n extra wiegje of mozesmandje is het leuk, want het moet ook allemaal worden opgeborgen. En we hebben ook nog genoeg andere troep haha :o:
     
    Lois93, Dastoch3 en Lin18 vinden dit leuk.
  16. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Vind ik ook. Je mag best iets kopen puur omdat je het mooi vindt en niet perse omdat het nodig is :)

    Zo'n lijst maken is misschien wel makkelijk. Geen idee hoe dat werkt. Vrijdag vroeg ook iemand wat ik wilde hebben. Tja wat zeg je dan. Dan is zo'n lijst wel makkelijk he.

    Oh spannend!! Hopelijk lukt het hem hihi.

    Wij hebben wss de naam gevonden. Gister over gehad en zoon kwam met een naam die we alle 3 mooi vinden.

    Mooi he :D. We krijgen er een voetenzak en luiers bij. Scheelde idd veel.

    We zijn net gaan shoppen. Flink ingekocht:DTwijfel nu toch over de wieg. Zijn super laag. En dat is met mijn lengte (1.83) niet handig. Mss toch zo'n babynestje in de box...
    Mooie box heb je uitgezocht. Hopelijk krijg je hem voor die prijs. Wij hebben nog die van onze zoon. Is houtkleur .
     
  17. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Kinderwagen:
    @Lin18 mooi ding!! Joolz is fijn! (Heb zelf al jaren een tweedehandsje) Is tenminste ook mooi hoog.

    Kleertjes:
    Omdat wij het niet weten wil ik wat unisex pakjes erbij kopen en voor beide geslachten een setje. Zodat ze wel echt wat specifieks aankunnen als ze geboren zijn. Maar kan momenteel nog niet echt iets vinden waarvan ik zeg, wauw.. Moet denk ik binnenkort ook maar eens reallife shoppen ;)
    En idd voor iedereen een tip.. doe knoopjes tussen de benen bij die pakjes.. Het is een verschrikking om die kleine babybeentjes elke keer uit die pakjes te moeten wurmen bij het verschonen :rolleyes: vooral 's nachts wil je zo min mogelijk gedoe :D

    Naam:
    @Spritsmetmelk is het nog gelukt om de naam vna het hondenlijstje te krijgen?? Zou wat zijn joh!!

    Draagzak:
    Ik heb toen de 2e geboren was een boba draagzak gekocht. Heel fijn! Artipoppe zou ik zelf nooit kopen, voor dat geld kan je 2 boba's kopen. Onbekend merk, maar is wel heel erg vergelijkbaar qua kwaliteit.

    'Mooie dingen' en opvoeding:
    hihi ik had aan het begin ook best wel ideeën over eten enzo. Maarja, als je dan een meisje hebt wat het eerste jaar op de laagste lijn van de groeicurve zat en er toen ook nog in het ziekenhuis kwam omdat ze werkelijk 3! buikgriepvirussen onder de leden had dan ben je blij met alles wat ze eten. Maar snoepjes krijgen ze hier niet vaak. Alhoewel: ik houd ze voor de gek. Ze zijn gek op 'snoepjes' ik geef ze dan gedroogde abrikozen. :roflmao:
    Qua speelgoed hebben de meiden zat, maar ik bied ze niet zo veel te gelijk aan. Heb in de kast allemaal dozen staan met speelgoed, en 1 keer in de zoveel tijd wissel ik af met wat ze tot die tijd in de keuken bij hun speelgoed hadden staan. Zo blijft het interessant en worden ze toch niet gek van keuzestress. En met dit weer zijn ze bijna de hele dag buiten. Moet je ook niet zien hoe zwart ze elke dag weer binnen komen. :roflmao:

    Box:
    Nee joh, geen babygevangenis. Heerlijk plekje om af te zonderen, maarja onze beeb krijgt er ook 2 bonusmoedertjes bij waar ik hem/haar af en toe tegen zal moeten beschermen ;)

    Zo volgens mij heb ik op de meeste dingen wel gereageerd toch.. En stoor je niet aan mijn meningen hé ;) lekker doen wat voor jezelf goed voelt.

    Wij hebben gisteren met het gezin gefietst. Nou dat het ik geweten! Mijn buik deed ineens zo zeer en toen wist ik weer: ik krijg altijd een beknelde zenuw bovenaan mn buik die de rest van de zwangerschap zeer doet.. En nu begint dat dus nu al!!! Ga straks even heel hard googlen of ik er wat tegen kan doen, want het is echt geen fijn gevoel.

    Iedereen sowieso succes met de warmte vandaag!! Ben zelf heel slecht in de combi hitte en zwanger zijn, zit dan het liefst de hele dag met mn voeten in een voetenbadje. Dus dat is mijn planning voor vandaag :o:
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  18. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    ♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡


    29 september

    Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje


    1 oktober

    dld86 - 34 jaar - 3e kindje


    2 oktober


    3 oktober

    Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje


    4 oktober



    5 oktober

    Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje


    6 oktober



    7 oktober

    Zebraman - 27 jaar - 1e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje


    8 oktober



    9 oktober



    10 oktober

    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje


    11 oktober



    12 oktober


    13 oktober



    14 oktober



    15 oktober



    16 oktober

    Tiarah - 31 jaar - 4e kindje
    Lois93 - 26 jaar - 3e kindje


    17 oktober

    owl - 27 jaar - 2e kindje
    Lija - 31 jaar - 2e kindje


    18 oktober

    Lin18 - 34 jaar - 2e kindje


    19 oktober

    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje


    20 oktober

    Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje


    21 oktober


    22 oktober



    23 oktober



    24 oktober


    25 oktober



    26 oktober

    Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje


    27 oktober


    28 oktober



    29 oktober


    30 oktober



    31 oktober



    (2) jongen (4) meisje (1) verrassing (13)onbekend

    Bevallen

    1 juni

    Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)*

    *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje
    *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje


    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:


    Juni:
    02-06: Kimmie91 - 4e echo (22 weken)
    02-06: Zusje90 - 22 weken vaccinatie
    03-06: Lin18 - tel afspraak vk
    09-06: dastoch3 - 20 weken echo
    09-06: Wasabi - Fysieke controle vk
    16-06: Zebraman - telefonisch contact vk
    19-06: Zusje90 - controle vlk
    24-06: Korenbloem86 - controle vlk

    Juli:
    20-07: Lin18- groeiecho gynaecoloog
    27-06: Lois93 - controle vk
     
  19. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    @Elletje Gefeliciteerd met de geboorte van Adena en ook gecondoleerd met dit hele grote verlies. Heel veel sterkte ❤️
     
  20. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    @Elletje Inderdaad gefeliciteerd met de geboorte van Adena en gecondoleerd met jullie verlies. Wat hebben jullie een prachtige naam voor haar uitgekozen zeg!

    Misschien een gekke vraag, maar mogen jullie haar mee naar huis nemen of blijft ze in het ziekenhuis? En wanneer is haar afscheid? Als je niet wilt/kunt antwoorden, snap ik dat helemaal hoor.

    Heel veel sterkte ❤️
     

Deel Deze Pagina