Sorry dat ik hier even inbreek. Lees iedere dag even mee want ben ook in oktober uitgerekend. Maar moest nu toch even reageren want wat een leuke broek! Waar is die van?
Hahaha, dank je wel! Hij is van DISTRIKT NØRREBRO. Winkel die volgens mij op meerdere plekken zit, ik geloof een zusje van Costes!
Afgelopen weken wel meegelezen, maar niet echt gereageerd. Het lijkt namelijk of de nesteldrang hier nu al toe begint te slaan, want ben elke dag wel weer wat anders aan het opruimen. En daarnaast vond ik de warmte best pittig. Ook opgezwollen voeten en af en toe niet weten waar ik het zoeken moest, zo warm! Dus heel blij met de temperaturen van deze week! Ik ga proberen op nog wat dingen te reageren.. @Spritsmetmelk wat een gave broek!! Heel leuk dat je dit nu nog aan kan!! Bij mij zou het denk ik niet meer kunnen (en mn figuur is er ook niet echt geschikt voor).. Ben wel nog op zoek naar een maxi jurk, want met die hitte kan ik een broek niet echt verdragen ofzo. Dus ik loop momenteel in op in zwangerschapsjeans met een shirt of in een jurkje.. Zal een dezer dagen ook eens een foto maken van mn buikkie. Zwangerschapsgym.. Ik wou graag gaan zwemmen, maar nu met dat reserveren enzo vind ik dr niks aan. Ga liever gewoon spontaan als ik zin heb Kinderwagen Wij hebben bij de 1e een 2ehands Joolz gekocht.. Zou niet weten welk type precies. En heb er later een 2ehands Easywalker duo bij gekocht. Zijn allebei nog goed genoeg om hier op het platteland mee rond te lopen Fiets Wij hebben een elektrische bakfiets, maar woon dan ook nogal buitenaf. Toch als we samen gaan fietsen pakken we gewoon onze standaard batavusfietsjes met zitjes, want zon brede bakfiets is niet handig op fietspaden.. Verdere aankopen Heb nog niet veel gekocht.. begin wel steeds vaker op internet rond te neuzen, maar wil eigenlijk gewoon echt in de winkel aan alle kleertjes voelen dus binnenkort toch maar eens reallife shoppen. Hoe voel ik me verder Op zich voel ik mij goed, ben lekker in huis bezig. Doordat het steeds opgeruimder word ben ik beter gehumeurd en daar genieten mn meisjes ook echt van. Ukkepuk laat regelmatig van zich voelen. Maar hebben jullie ook al last van harde buiken? Sinds vorige week is dit bij mij begonnen. En vant weekend had ik bij vlagen steeds menstruatiekramp onder in mijn buik. Mn darmen deden ook een beetje mee, dus weet niet precies waar het aan ligt. Werd er eerlijk gezegd best onrustig van. Nu vanavond ook eigenlijk constant een menstruatieachtiggevoel in mijn onderbuik. Nog 3 weken en dan mag ik eindelijk weer op controle!!
Harde buiken Nu je het zegt, ik heb de afgelopen weken nog amper harde buiken gehad. Alleen tijdens het shoppen en wandelen. Dan moet ik echt even stil blijven staan zodat het afzakt. Hormonen echter.. Jemig, de laatste keer dat ik me zo geestelijk instabiel heb gevoeld was toen ik een puber was Zo boos, huilen om niets en chagrijnig. Niet leuk meer!
Controle was goed. Kregen toch een echo. Was druk bezig, zo lief. Valt mee hoe klein hij is. Ze schatten hem op 3000-3300gram met 40 weken. Ivm vermoeidheid moet ik bloed laten prikken. Magnesium voor de krampen. Hoort niet op dit termijn. 21 juli weer controle. Super blij! Ook info boekjes meegekregen over de bevalling, medicatie etc...
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober Eefje1983 - 36 jaar - 1e kindje ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje Lois93 - 26 jaar - 3e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober Penny123 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 20 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (2) jongen (5) meisje (2) verrassing (13)onbekend Bevallen 1 juni Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)* *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Juli: 16-07: Lin18 - 3/4D Echo 20-07: Lin18 - groeiecho gynaecoloog 21-07: Lin18 - verloskundige 27-06: Lois93 - controle
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober Eefje1983 - 36 jaar - 1e kindje ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje Lois93 - 26 jaar - 3e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober Penny123 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 20 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (2) jongen (5) meisje (2) verrassing (13)onbekend Bevallen 1 juni Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)* *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Juli: 9-07: dastoch3 - 22 weken prik 16-07: Lin18 - 3/4D Echo 17-07: dastoch3 - groeiecho vk 20-07: Lin18 - groeiecho gynaecoloog 21-07: Lin18 - verloskundige 27-06: Lois93 - controle
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober Eefje1983 - 36 jaar - 1e kindje ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje Lois93 - 26 jaar - 3e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober Penny123 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 20 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (2) jongen (5) meisje (2) verrassing (13)onbekend Bevallen 1 juni Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)* *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Juli: 07-07: Lin18 - 22 weken prik 9-07: dastoch3 - 22 weken prik 16-07: Lin18 - 3/4D Echo 17-07: dastoch3 - groeiecho vk 20-07: Lin18 - groeiecho gynaecoloog 21-07: Lin18 - verloskundige 27-06: Lois93 - controle
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober Eefje1983 - 36 jaar - 1e kindje ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje Lois93 - 26 jaar - 3e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober Penny123 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 20 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (2) jongen (5) meisje (2) verrassing (13)onbekend Bevallen 1 juni Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)* *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Juli: 07-07: Lin18 - 22 weken prik 9-07: dastoch3 - 22 weken prik 16-07: Lin18 - 3/4D Echo 17-07: dastoch3 - groeiecho vk 20-07: Lin18 - groeiecho gynaecoloog 21-07: Lin18 - verloskundige 21-07: Zusje90 - controle vk 27-06: Lois93 - controle
Reageer later weer even op jullie berichtjes! Moet nu opschieten, want moet weg voor de 22 weken prik en daarna controle bij de verloskundige. Voel me erg slecht. Niet qua baby, maar gezien de fotograaf gisteren bij ons aan de deur stond om te vertellen dat er een groot deel van onze bruiloftsfoto's weg zijn (door onzorgvuldig handelen van haar, bleek uiteindelijk). Ze vond het zelf ook echt heel naar, maar dat lost natuurlijk uiteindelijk niets op. Alle foto's van het gemeentehuis zijn kwijt, het tekenen, de getuigen, de ringen, de kus. Vervolgens ook de foto's van ons tuinfeest, de aankleding, het eten, foto's met mijn broertje onder andere. Hebben alleen nog de foto's vanaf 11.30 uur, maar het meeste had ze natuurlijk daarvoor al gemaakt. Wel wat geposeerde foto's met ouders en de zussen van mijn vriend en 's middags van de shoot. Maar alle foto's echt van het feest, alle aankleding waar ik zo mijn best op heb gedaan, het trouwen, met mijn broertje... dat is allemaal weg. Ben er helemaal kapot van en blijf maar huilen. Kunnen nu de SD kaart nog opsturen, kost 500 euro als ze ze terug kunnen halen. Maar, kleine kans want ze heeft daarna met dezelfde kaart nog foto's gemaakt dus waarschijnlijk zijn ze overschreven. En anders is het weer 500 euro ook, is natuurlijk maar geld, maar wel echt ongelooflijk k*t. Mijn vriend baalt er ook onwijs van en is er heel verdrietig over, maar heeft zoiets van: we hebben in ieder geval nog de foto's van de shoot 's middags en wat met de ouders. Ik ben wel echt ongelooflijk verdrietig om de ceremonie foto's, die van de aankleding, het eten, mijn broertje... Dus we gaan hem waarschijnlijk toch opsturen, al is het geld natuurlijk wel erg zuur en komt 't niet echt lekker uit. Maar je kan het nooit meer terughalen. En de vraag is trouwens überhaupt of zij het nog terug kunnen halen (of wellicht maar een klein deel? En wat doe je dan?) Heb de halve nacht wakker gelegen, heel veel gehuild... heb zo'n hoofdpijn nu en ben ongelooflijk moe. Ik weet het. Het zijn 'maar' foto's. Er is niemand ziek, niemand dood, alles gaat goed met de baby. Maar ben er wel erg verdrietig om. Was er zo blij mee dat alles vast was gelegd. Heb dat iedereen de afgelopen week wel 20 keer verteld. Was de beste keuze ooit. Nou, nu dus niet meer.
Dit meen je niet? Wat ontzettend balen! Natuurlijk ben je hier verdrietig om, jeetje het gaat niet om zomaar wat foto's maar om je TROUWfotos! Om heel eerlijk te zijn snap ik alleen niet waarom jullie die 500 euro moeten betalen. Het is toch de fout van de fotograaf?
♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 29 september Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 1 oktober dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober ♡ 7 oktober Zebraman - 27 jaar - 1e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober ♡ 9 oktober ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober Eefje1983 - 36 jaar - 1e kindje ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje Lois93 - 26 jaar - 3e kindje ♡ 17 oktober owl - 27 jaar - 2e kindje Lija - 31 jaar - 2e kindje ♡ 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober Penny123 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 20 oktober Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (2) jongen (5) meisje (2) verrassing (13)onbekend Bevallen 1 juni Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)* *Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Juli: 07-07: Lin18 - 22 weken prik 09-07: dastoch3 - 22 weken prik 15-07: Korenbloem86 - groeiecho + controle vlk 16-07: Lin18 - 3/4D Echo 17-07: dastoch3 - groeiecho vk 20-07: Lin18 - groeiecho gynaecoloog 21-07: Lin18 - verloskundige 21-07: Zusje90 - controle vk 27-06: Lois93 - controle
O wat erg @Spritsmetmelk, je had eerst bedacht zonder fotograaf toch? Extra zuur dat ze nu de foto's kwijt is. Ook foto's die je niet overdoet (het poseren met je ouders etc. had je eventueel nog over kunnen doen). Hoop dat de foto's nog terug te halen zijn. Is er familie die zelf ook foto's heeft gemaakt, zodat je toch nog iets hebt? Al kan ik me voorstellen dat die juist geen foto's maakten omdat er een echte fotograaf was. En eerlijk gezegd vraag ik me (net als zusje90) ook af, of jullie die €500 moeten betalen. Misschien dat je kan splitsen, allebei de helft, maar volgens mij hoeven jullie niet te betalen omdat het haar fout is.
Oh wat ontzettend erg @Spritsmetmelk Kan me goed voorstellen dat je er kapot van bent. Zijn idd niet zomaar foto's. Hoop echt dat ze ze terug kunnen halen. En idd die 500 euro is voor rekening van de fotograaf. Lijkt me niet meer dan logisch, is haar fout.
Tja dat met die 500 euro ligt nogal lastig. Het foto's maken 's ochtends was namelijk 'maar' 200 euro (semi-professioneel (veel familyshoots, loveshoots en soms een bruiloft), ze heeft daarnaast nog een 'gewone' baan en woont bij mij in de straat). Toen ze het kwam vertellen heeft ze direct het bedrag meegenomen dat we dus hadden betaald. Ook heeft ze nog 50 euro aan software voor het herstellen van de andere foto's uitgegeven (maar ze was geloof ik ook nog andere foto's kwijt, die heeft ze volledig kunnen herstellen en zijn dus waarschijnlijk ook de reden dat 1500 van onze foto's niet meer hersteld konden worden). Nu we dit geld terug hebben kost het ons dus 'netto' 'maar' 300 euro. En het heeft haar tot nu toe dus 50 euro en haar bijverdiensten voor die ochtend gekost. Het kost dan netto 'maar' 300 euro in het goede geval trouwens. Ze gaan nu eerst de SD kaart checken. Vinden ze niks dan kost dat 35 euro. Vinden ze wel iets dan kost het 500 euro en is het daarna klaar. Als ze niks vinden, dan wordt daarna de computer opgehaald en gecheckt. Zelfde riedeltje, alleen die kosten zijn 600 euro als ze iets vinden. Vinden ze daar dus ook niks, dan wordt de harddisk opgehaald (en zijn we dus inmiddels 70 euro verder). Vinden ze het daar op, dan zijn de kosten daarvoor ook 600 euro + 70 euro van het onderzoeken van de andere twee apparaten. Alleen, van de computer en externe harde schijf weet ze dus niet met 100% zekerheid dat het erop heeft gestaan. Ze heeft nooit het aantal foto's dat overgeschreven zijn + eerste en laatste (en eventueel nog wat) foto's gecheckt. Enorm slordig en dat weet ze zelf nu ook, alleen daar hebben we natuurlijk niks aan. Dus of het nuttig is om die straks nog te laten checken als er op de SD kaart niks te vinden is, weet ik niet.. Maar, ik weet dus niet of we nu nog íets van kosten aan haar kunnen vragen of dat we überhaupt misschien kunnen vragen of ze mee wil delen in de kosten. Merk in ieder geval dat het me flink veel stress oplevert. Moet constant huilen, m'n tranen zitten heel hoog. Mijn broertje en z'n vriendin kwamen net langs met m'n lievelingsgebak. Zo lief! Maar dan realiseer ik me ook weer extra erg dat ik de echte foto's met hem bijvoorbeeld ook, kwijt ben. Natuurlijk kan je de 'poseer' foto's in een familyshoot o.i.d. overdoen, maar het wordt nooit meer je bruiloft. Met corsages en alles. @Korenbloem86 Ja klopt, we hebben pas twee weken voor de bruiloft de fotograaf geregeld. Door al het regelwerk (en doordat ik de dingen die ik graag wilde altijd een beetje weg cijfer, als in: wat ik wil is niet belangrijk) hadden we eerder niks geregeld. Ik heb de afgelopen week aan iedereen meerdere keren verteld dat ik ZO ONTZETTEND blij was dat ik een fotograaf er bij had de hele tijd en dat dat echt het beste was wat we hadden gedaan. Gaf me heel veel rust, dat ik wist dat alles goed vastgelegd werd. Daarom heeft eigenlijk ook niemand foto's gemaakt. En ik had nog wel zo m'n best gedaan op de styling van de 'zoete tafel' en de hele tuin e.d. Had overal bordjes voor gemaakt, hadden alles versierd. Bah, word er weer helemaal naar van als ik er aan denk. Ze komen vanmiddag de SD-kaart ophalen, dus ga hem nu goed verpakken volgens alle regeltjes. Ben wel vooral heel erg bang dat ze het niet meer kunnen herstellen. Of een heel klein deel. En ben je dan bereid 500 euro te betalen voor misschien een paar foto's met mijn broertje en niet de rest? Zo lastig. Hebben wij weer hoor. Zoiets verzin je toch niet? Je denkt dat het in goede handen is. Nou, als we straks een fotograaf hebben die foto's van de baby komt maken, ga ik er bovenop zitten dat alles 100x geback-upt wordt. Ik vertrouw nu nooit meer iemand met een camera. - En SORRY SORRY SORRY voor mijn lange ego-berichtjes over iets wat totaal niet met dit topic te maken heeft! Ik moet het gewoon echt even kwijt. Heb al sinds gisteren knallende hoofdpijn en amper geslapen. En ik weet wel dat dit niet iets echt echt echt ergs is en ik ben ook ongelooflijk blij dat verder iedereen in mijn omgeving gezond is, dus ik wil echt niet teveel klagen, maar het is wel echt gewoon heel erg naar. Kan nog steeds niet geloven dat dit ons weer overkomt. BAH! -
Nee @Spritsmetmelk dat kan toch niet. Ik snap echt wel dat dit zo'n domper is. En geen zorgen om het "ego berichtje" want dat is het niet, echt niet! Kan me heel goed indenken hoe dit nu voor je moet voelen De kans is heel klein dat je de foto's terug krijgt. Ligt aan hoe vol de SD kaart is enzo. Kun je, wat een ander al zei, niet splitsen? Want om nou helemaal zelf voor zo'n bedrag op te draaien... Misschien een it nerd in je kennissenkring? Of een "tegoedbon" voor een newbornshoot? En dan er op hameren dat ze wel haar best doet om 't spul veilig te stellen.
Geeft niks @Spritsmetmelk Begrijp je heel goed. Is echt het laatste wat je wilt na zo'n dag. Ik hoop echt dat ze wat kunnen terugvinden. Ga je Wel hard voor jullie duimen!!
Ooh @Spritsmetmelk wat vreselijk!! Snap dat je ontzettend baalt!! Hoop echt voor jullie dat ze het terug kunnen vinden!