Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Dat is wel gaaf van de verlofuren dan @Korenbloem86
    Succes met het PGB traject. Vond het altijd zo'n lang moeizaam traject. Wat voor soort hulp gaat er dan aan dochter gegeven worden?

    Man heeft niet vrij deze vakantie. Hij pot alles op tot zwangerschapsverlof. Vind het wel een beetje jammer, had graag wat leuks gedaan met de kinderen.
    Maar wat je zelf al zei, ze kunnen ook zo blij zijn met picknicken aan een picknicktafel :roflmao:

    Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt mbt de foto's @Spritsmetmelk

    Hier ook to do lijstjes. Ik heb nu net "extra kastruimte beneden" kunnen afvinken.
    Mijn ouders gaan me over 2 weken helpen de slaapkamer te verven en de kasten uit te pluizen.
    Man gaat weekend daarop de zolder uitmesten (en alle babykleertjes opzoeken).
    En dan moeten we nog de maxi cosi, een wipstoel/wiegje in 1, autostoel middelste, kinderwagen fixen, draagdoek kopen en indragen, kolf nakijken of nieuwe bestellen, en vast 103719482 dingen die ik nu vergeet:rolleyes:

    @Zusje90 skooooodaaaa octaaaaviiiaaaaaa :thumup::roflmao::roflmao:
     
    Lin18 en Zusje90 vinden dit leuk.
  2. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    #1642 Spritsmetmelk, 29 jul 2020
    Laatst bewerkt: 29 jul 2020
    Fijn dat je weer wat af hebt kunnen vinden en dat je ouders binnenkort komen helpen. Geeft zoveel energie als je echt flink wat kan afstrepen. Kan je daarna lekker relaxen :roflmao:

    Wij hebben vanavond de helft van onze commode in elkaar gezet. (Twee zwevende Ivar ladekasten die we aan de muur hangen met een plaat erop en schilderen). Kunnen niet verder omdat de onderkantjes van de lades heel gammel is. Moeten dus wachten tot mijn handige vader morgen even meekijkt of we het best andere plaatjes kunnen halen bij de Gamma of deze moeten verstevigen. Hopelijk komt alles goed. Had eigenlijk gehoopt het in elkaar zetten vanavond af te kunnen vinken. :rolleyes:

    Weten jullie allemaal al hoe jullie de babykamer willen? Welke kleurtjes, meubeltjes en accessoires enzo? :D Ik vind de ledikant van Sebra heel erg mooi, maar hij moet wel even in de aanbieding komen!
     
  3. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ivar was ooit geweldig inderdaad. Afgelopen 5 jaar hebben ze het recept zo enorm veranderd, om te huilen :cry:
    Ik hoop dat er een makkelijke en goedkope oplossing voor te vinden is!

    Babykamer nog geen idee. We hebben de pech/luxe dat wij naar zolder gaan. Maar nu slapen we nog op eerste verdieping. Baby zal eerste half jaar bij ons slapen. Dan gaan wij naar boven, denk ik, en baby blijft dan op onze oude kamer.
    Die is nu wit met petrol, denk dat het ook zo blijft. Petrol is zowel stoer, met zwart en wit. Als lief, met okergeel en oudroze.
    Meubeltjes hergebruiken we. En als baby een jaar of 2 is dan pakken we de hele kamer, en meubels, aan. Zo hebben we het bij de andere 2 gedaan dus hopelijk verloopt dat bij kind 3 ook soepel, haha.
     
  4. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Is de commode nog gelukt @Spritsmetmelk

    Ik kom net uit het zkh vandaan. Baby wordt geschat op 1085g wat inhoudt p25. Wederom een kleine baby. Baby ligt nu in stuit. Over 6 weken gaan we bespreken of we een stuit bevalling aan gaan durven met of zonder versie, of dat we voor een keizersnede kiezen. Ik weet het gewoon niet. Ben zo bang dat een stuit bevalling misgaat. Maar een klein kindje speelt wel in ons voordeel, dat scheelt weer.

    Dag na de afspraak gaan man en ik een weekendje weg. De laatste keer weg met ons tweeën was ons huwelijksreis. Ik heb er zo'n zin in maar ben ook bang dat het oppassen van schoonouders totaal misloopt :(
    "let it gooooo"

    Hittegolf komt eraan. Hoe zijn jullie eronder?
     
  5. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Gisteravond zijn man en ik nog bezig geweest voor het pgb en op een gegeven moment hadden we een opsomming staan, dat ik zei "Dat is em, we hebben onze hulpvraag". Komt er op neer dat we iemand zoeken die na schooltijd en op zaterdag een paar uur de handen, voeten en mond wil zijn van onze dochter. Onze tweede dochter is nu logeren, en ik merk vooral vandaag dat zij vooral bij het spelen heel veel doet; helpen bij de poppenkleertjes aan/uit trekken, dop van de viltstift halen (of erop), vragen wat dochter 1 wil en dat aan ons vertellen. Natuurlijk geeft dat ook wel eens een hoop gegil en geschreeuw, maar na een ochtend poppenkleertjes dichtknopen, besefte ik opeens dat ik dat normaal niet zo vaak hoef te doen. Daarnaast willen we proberen of ik een aantal uur uitbetaald kan worden vanuit een pgb, gemeentes zijn er niet zo happig op. En ik vind het zelf ook wat raar om 'geld te verdienen aan je kind'.

    Wij hebben eind mei een dakkapel gekregen, boel is afgetimmerd en moet nog geverfd worden. Nu kwam dat pgb-gebeuren er tussendoor, dus dacht dan ga ik komend weekend (8-9 augustus) verven, maar om nu op zolder te gaan verven terwijl het ruim 30 graden is, is ook niet zo fijn. Heb 2 jaar geleden de babykamer van ons zoontje in de laatste maand geverfd, was toen ook zo heet, toen was ik om 6u 's ochtends aan het verven omdat het nog niet zo heet was. Een week voor hij geboren werd, was het kamertje helemaal af.
    Vind de warmte nu veel lastiger dan in de zomer van 2018 en 2019. Bij de zwangerschap van onze tweede zijn we 7 weken in Zuid-Afrika geweest (toen het daar zomer was). Maar in Z-A (2016), in 2018 en 2019 was het heel lang achter elkaar heet, daar raakte je aan gewend en had ik totaal geen moeite mee. Nu is het af en toe 1 of 2 dagen dat het heet is. Ik probeer op de heetste dagen maar rustig aan te doen, van 12-15u zoveel mogelijk binnen en daarna laat ik de kinderen buiten met water spelen.

    Ons zoontje past qua lengte nog in de maxi-cosi, maar heeft de verkleiner al heel lang niet meer nodig en lag dus 'ergens'. Vorige week die verkleiner opgezocht, zit het weer er in:(. Zat te denken om binnenkort bij een kringloop te kijken of ze daar een maxi-cosi met verkleiner hebben of het te vragen op een weggeefhoek.

    @Dastoch3, af en toe snap ik echt niets van die groeicurven, ik heb altijd geleerd dat 1 kg rond de 27 weken heel netjes is. En als ik dan de banner onderaan je bericht zie, dan denk ik "Is toch goed?" (Denk ik ook iedere keer na mijn eigen groeiecho's).
    Bij mij werd met die termijn gezegd dat een baby al weer anders kon liggen als ik van de onderzoekstafel af kwam:rolleyes:. Lag één van je andere kinderen ook in stuit?

    Mijn tweede heeft ook lang in stuit gelegen, had me al verdiept in de moxa-therapie omdat als eerste te gaan doen, maar toen was ze toch vanzelf goed gaan liggen. Maar vond het toen ook heel lastig, stuitbevalling vond ik heel eng, maar een keizersnede vond ik niet handig ivm een dochter van toen 2 jaar die veel getild moest worden. Hopelijk draait jullie baby ook binnenkort zelf goed.

    Over stuitligging gesproken; ik had laatst gedroomd dat deze baby ook in stuit bleef liggen, verschillende keren een versiepoging gedaan en iedere keer lag ie goed, maar draaide weer terug naar stuit. Uiteindelijk een versiepoging gedaan, direct ingeleid, om de één of andere vage reden mocht ik naar huis voor de rest van de bevalling en kwam de verloskundige toen het kind er al half uit was (thuis dus), achter dat ie toch in stuit lag en heeft ze een filmpje op youtube opgezocht hoe ze de rest moest doen:eek:.
    Ik vond het al een hele geruststelling dat het zo niet zal gaan:roflmao:, maar zal blij zijn als ie ook met het koppie naar beneden ligt (en blijft liggen).

    Leuk, nog een weekendje samen weg. Ik probeer ons laatste weekend/uitje met z'n tweeën te herinneren, maar volgens mij echt een weekend weg, is al voordat onze eerste werd geboren. Laatste avondje uit, was in november. Zouden in juni naar een voorstelling gaan, maar die is gecanceld. Schoonmoeder stelde voor om in de laatste week van augustus een keer te komen oppassen zodat we samen nog weg kunnen. Als de baby er is, zit je weer met alle voedingen, dan komt er ook niet van.

    O ja, in een mail van de zorgverzekering stond dat als je zwanger bent, je tussendoor van aanvullend pakket kunt overstappen. Zit er nog een beetje over te twijfelen, als ik naar een gezinnenpakket ga, betaal ik €20 (zoiets) per maand meer, dus voor 3 of 4 maanden is dat €60-80. De eigen bijdrage voor de kraamzorg wordt dan vergoed (is zo'n €125), dus in die zin is het wel handig. Maar hoe zit dat met vergoedingen die je al hebt gehad? Ik heb nu een pakket met €450 aan tandartsvergoeding per jaar, die ik al helemaal heb opgebruikt. In het gezinnenpakket is de tandartsvergoeding €250 per jaar. Wordt dat verrekend naar verhouding en moet ik dan een deel van de tandartsvergoeding terugbetalen of heb ik dan nog recht op €250 (dus €700 tandartsvergoeding voor dit jaar).
    Was dus nieuwsgierig of er dames zijn die hier ervaring mee hebben en weten hoe het zit.
     
  6. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    @Dastoch3 Oeh, in stuit! Hard hopen dat de baby nog draait. Wel fijn dat het dan geen hele grote baby is inderdaad. Kan me voorstellen dat je niet echt op zo'n bevalling zit te wachten.

    Hahaha, @Korenbloem86 wat een dromen! Nu kan het in het echt wel alleen maar meevallen ;) Wat grappig ook dat je ze zo goed herinnert! Ik droom altijd heel erg vaag, nooit echt een goed verhaal. En áls ik het dan nog weet als ik wakker ben, dan ben ik 't na 10 minuten weer vergeten.

    Lastig hoor, zo'n hulpvraag uitzetten enzo! Lijkt me heel moeilijk om te doen inderdaad. Maar, jullie zijn er nu wel uit dan? Wel fijn dat het kan in ieder geval. Helemaal straks met de kleine er ook nog bij, geeft dat wellicht toch iets meer ruimte.

    Als het goed is zitten er komende weken ook wel een aantal dagen met prima weer tussen! Als je 's nachts het raam open zet van de babykamer, is het 's ochtends misschien wel zo lekker afgekoeld dat je prima kan schilderen? En muren is vervelend in de warmte natuurlijk maar gaat nog wel. Van hout in de warmte ga je huilen, want dan zitten er in no time allemaal belletjes op! Weet je al welke kleuren je gaat gebruiken?

    Wat betreft tussentijds switchen van aanvullend pakket weet ik niks. Volgens mij kan dat bij ons ook helemaal niet? Ik heb in ieder geval dit jaar al een aanvullend pakket omdat ik hoopte zwanger te worden (en hoera! haha) en ben wel erg blij dat ik het gedaan heb. Maar als je vanalles moet terug betalen heeft het natuurlijk geen nut. Zou wel stom zijn, want je hebt er immers ook voor betaald (voor die tandartsverzekering).


    Hier hangt de commode! Bovenste lades kunnen alleen nog niet dicht vanwege het hangsysteem. Daar moet nog een hoekje tussenuit. En we hebben de onderkant van de lades vervangen van Ikeaspul door 4mm Multiplex. Voelt direct een stuk steviger! We gaan hem nog schilderen zodat hij echt helemaal dekkend is. Vind dit wel iets too much hout zo namelijk. We hebben de Ivar kasten (alleen dan de kastversie) ook op onze slaapkamer en die gaan we ook schilderen. En de muren van beide kamers ook + de nachtkastjes en straks ook de deuren van de babykast. Genoeg te doen dus... :roflmao:
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  7. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Zijn jullie allemaal gesmolten? :rolleyes:
     
    Zusje90 en Lois93 vinden dit leuk.
  8. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ja :cry:
    Ik heb al 2x geprobeerd om op iedereen te reageren, maar druk telkens op zo'n rotknopje waardoor ik terug ga naar startpagina. Hitte en k*t humeur zorgt ervoor dat ik denk, aargh! :(
     
  9. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook heel
    Dat heb ik ook heel vaak, mega irritant .
    Verder alles goed, nog een week op vakantie.
     
  10. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Nou zit er niet ver vanaf.. alleen bij de gedachte dat ik iets moet doen drijf ik al weg in mn zweet.. smorgens vroeg en avonds laat zijn de enige momenten dat ik enigzins actief ben..

    Verder druk met de slaapkamer van jongste dochter, wil haar er deze week naar verplaatsen zodat ik de babykamer weer tip top in orde kan maken.. haar nieuwe kamer is 1 van de koelste kamers van het huis, vandaar dat ik daar wel druk kan wezen ;)

    Uk laat zich verder lekker vaak voelen.. afgelopen weken weer een groeispurtje gehad volgens mij, tenminste kreeg een paar x de opmerkingen dat ik ineens een flinke buik had...

    Hoe is het bij iedereen met de verfklussen? Droogt de verf je niet al op aan de kwast?? Of is dat geen excuus voor mij ;) moet namelijk ook nog even een kozijn verven, maar ik haaaaaaat het werk er om heen
     
  11. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Pfff wat ben ik blij dat de temperatuur weer een beetje daalt. Was bijna niet uit te houden hier thuis!
     
  12. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Scheelde niet veel ;).
    Heb al drie weken verf in huis, maar heeft gewoon geen zin (denk ik, heb het idee dat de verf al droog is, voordat het op de muur zit).
    Morgen weer controle + groeiecho (vlk heeft 1x per maand op zaterdag spreekuur). Zal dan weer uitgebreider reageren.
     
  13. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Leuk zeg, morgen weer even naar de beeb kijken! Als het goed is wordt het komende week wat beter, dus wie weet kan je dan gaan schilderen! Ik heb gisteren in mijn ondergoed de hele middag kastjes voor in onze slaapkamer gaan schilderen. Ja ja, hier wordt niet alleen de babykamer onder handen genomen, maar ook onze (super kale) kamer, dus extra druk.

    Hebben jullie alles al aangeschaft? Ik word echt dol van alle keuzes hoor. Je wilt het zo graag 'goed doen'.

    Ben nu in huis aan het luchten. Het was vandaar 29 graden binnen, bah. Maar het gaat nog niet echt hard naar beneden, buiten nu 22 graden, binnen nog 25.5. Het moet wat harder waaien! En ben een back up aan het maken van mijn telefoon. Duurt nog 6 uur zegt ie... grrr.. En kan niet bewegen want dan wordt de verbinding steeds verstoord. Sloom ding! Morgen de kastjes voor de tweede keer en starten met schilderen van ons bed. Blij als het klaar is, want heb er echt TOTAAL geen zin in. Zoals jullie horen ben ik echt in tophumeur hahaha.
     
  14. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Controle vanmorgen was weer goed. Baby ligt mooi met het koppie naar beneden, al een beetje ingedaald. Bloeddruk weer 100/55.
    Kindje groeit netjes, weegt nu zo'n 2050 gram. Had er nu aan gedacht om te vragen of ik nog een filmpje mocht maken. Gelukkig lag de baby er nu ook goed voor, dus filmpje waarop het hoofdje (zijaanzicht) goed te zien is (en herkenbaar voor de kinderen;)), handje bij het mondje, hartje liet ze nog horen en de onderkant van het voetje kwam mooi in beeld.
    Meiden waren helemaal blij dat ze de baby even konden zien.

    Had dinsdagochtend al het idee dat baby goed was gaan liggen, zoveel gewoel en gekrioel door mijn buik, had er gewoon een zere buik van (soort spierpijn). Heb nu onder en boven opeens veel minder ruimte (baby lag dwars, hoofd in mijn ene zij, billen in de andere zij).

    En vandaag kunnen verven:thumup:. Plinten hebben nu de eerste laag gehad. Dacht opeens als ik nu de schoolbordverf als eerste doe, dan kunnen de kinderen daar lekker kleuren, terwijl ik de rest kan verven. (Hopelijk denken de kinderen er ook zo over).

    Gistermiddag werd ik door de kraamzorg gebeld voor het intakegesprek. Komen woensdag. Dacht dat ze dat alleen bij een eerste deden. Had het zeker nu met de Covid-19 niet verwacht dat ze op huisbezoek zouden komen.
     
    Zusje90 en Lin18 vinden dit leuk.
  15. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Hah, verfklussen? Mijn vader komt me volgende week helpen onze slaapkamer te verven. Hopelijk is de luchtvochtigheid dan ook een stuk minder. Het voelt nu alsof je door mist loopt in huis. Maar alles beter dan de 35 graden.

    Voor de baby zijn we nu bijna klaar. Ik wil graag nog een speelmat en zo'n bogenmat. De rest hebben we nu.
    Van maxi cosi tot thermometer tot kleding. Alhoewel, misschien nog 2 of 3 setjes maat 44 kopen. Baby zit dus op de p19 grens, dus ik denk dat maat 44 geen overbodige luxe is?

    Afgelopen zaterdag hebben we de eerste aannemer over de vloer gehad mbt dakopbouw zolder. Nu nog 2 of 3 anderen aanspreken voor een offerte.
    Die van afgelopen zaterdag zei dat hij in januari/februari zou kunnen beginnen. Dat is een half jaar sneller dan ik gedacht had!

    De kinderen zijn vandaag weer naar school! Zoon heeft afgelopen weekend besloten zindelijk te worden. Dat was heel raar om hem zonder luier weg te sturen, maar hij doet het zo goed <3
    Ben ook zo benieuwd naar de verhalen van ons meisje in groep 4!
     
  16. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hier weer terug na 3 weken vakantie. Was heerlijk.

    Nu toch ook maar de babykamer afmaken. Man gaat plinten nog kitten en verven. Dan kan alles op de plek en kunnen we plankjes halen en alles ophangen. Verder moeten we nog wel wat dingen kopen zoals autostoel, deken etc.
     
  17. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Hallo dames,
    verven gaat iets minder vlot dan gedacht, de timmerman was dol op plintjes, latjes, waardoor het verven iets minder opschiet dan wanneer alles rechttoe rechtaan is (en je er 'even' met een grote roller langs gaat).
    Het stukje met schoolbordverf is een groot succes (dochter 2 wat beteuterd "Ik vind zwart een beetje mooi", maar nu ze weet dat ze kan krijten, zit ze gezellig bij me, probeert haar naam te schrijven, hartjes te tekenen en is superblij met het krijtbord). Werkt heel prettig, denk dat ik anders nog minder had kunnen doen (had niet verwacht dat ik met drie wakkere, spelende kinderen zou kunnen verven).
    En gelukkig wordt het nu echt koeler, en verlof (vandaag laatste werkdag gehad), manlief is volgende week ook vrij, dus hoop dat we dan het verfwerk en het laminaat kunnen doen.
    --> O ja, voor de muren weten we nog steeds niet wat welke kleur we willen. We hebben dit laminaat: https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/vloeren/laminaat/decomode-laminaat-original-marrakech-7mm-2-480m%C2%B2/5451277#store-finder
    Dus als jullie ideeën hebben, laat het gerust weten.

    Maar merk ook wel dat ik nu toch wel wil opschieten, bijna 35 weken, ik wil de zolder afhebben zodat alles wat nu over het hele huis verspreid staat, weer naar zolder terug kan. De wieg kan dan worden opgehangen (hangwieg).
    Onze oudste is met 37+4 geboren, dus dat is minder dan 3 weken, heb het idee dat ik qua planning gruwelijk achterloop.

    Woensdag kwam er iemand voor de intake van de kraamzorg, ze proberen bij nieuwe cliënten en/of cliënten met bijzonderheden een huisbezoek te doen, dus vandaar.
    Maar we zijn blij dat we voor dit kraamcentrum hebben gekozen. Ze stelde voor om alle uren te indiceren (zelfs wat extra ivm handicap van de oudste) en dan te kijken of we toch 3 uur per dag willen of alle geïndiceerde uren.

    Van de week ook een mail gestuurd voor de geboortekaartjes. Voor een meisje zag ik laatst een kaartje bij de vlk en dat is ontworpen door deze studio (kan even niet op het woord komen, echt zo vervelend, is deze zwangerschap echt heel erg dat ik niet op woorden kan komen of een woord zeg dat ik niet bedoel). Voor een jongen hebben we wel wat gezien, maar eigenlijk willen we een combi van 3 kaartjes, want die zijn het net niet.
    Daar hebben we dinsdagavond een afspraak mee.

    En ik heb gisteren gemaild naar de fotograaf die onze vorige newbornshoots heeft gedaan. Pakketten zijn veranderd, vandaar toch getwijfeld, maar ik vond niemand die net zulke mooie foto's had als zij. Dus toch gemaild met wat we willen. En ze had gelukkig nog plek (voor Corona zat ze vaak al heel vroeg vol, heb de vorige keren al na de termijnecho gereserveerd, zo snel ging het) en ze heeft opgezocht wat we bij onze derde hadden, en dat krijgen we nu weer. Ook blij mee.

    Mijn moeder heeft navelveters gemaakt, ze had de smaak te pakken en heeft er 4 gemaakt. --> We laten de navelstreng bij de baby wat langer, dan met de plastic klem afnavelen en later op het gemak kunnen we dan de navelveter knopen en knippen we de plastic navelklem eraf.
     
    Lois93 en Lin18 vinden dit leuk.
  18. Zusje90

    Zusje90 Bekend lid

    3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Inmiddels weer een heel klein beetje van de schrik bekomen: afgelopen dinsdag 18 augustus is onze zoon Ben geboren. Het gaat naar omstandigheden goed, maar hij ligt wel op de IC neonatologie.

    Het was heel plots, er waren totaal geen aanwijzingen voor een vroeggeboorte. De bevalling ging ook erg snel, al is hij het laatste stukje geholpen met de pomp. Nu proberen we van iedere kleine stap voorwaarts te genieten, al is het een heel ongelukkige situatie. We zijn ontzettend verliefd maar ook nog heel bezorgd over de toekomst.
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  19. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ben!

    Maar Wow wat heftig zo vroeg! Weten ze waardoor dit heeft kunnen gebeuren?

    Hoop dat jullie alsnog een beetje kunnen genieten van jullie wondertje. Liefs!
     
  20. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    #1660 Lin18, 22 aug 2020
    Laatst bewerkt: 22 aug 2020
    Allereerst ook van harte Gefeliciteerd met jullie zoon.
    Wat zal dat schrikken zijn geweest zo vroeg. Konden het niet meer tegenhouden?
    Gelukkig gaat t naar omstandigheden goed met hem. Hopelijk kunnen jullie er toch van genieten.
     

Deel Deze Pagina