Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    ♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡

29 september

Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje

1 oktober

dld86 - 34 jaar - 3e kindje

2 oktober

3 oktober

Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje

4 oktober

5 oktober

Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje

6 oktober

7 oktober

Zebraman - 27 jaar - 1e kindje

8 oktober

9 oktober

10 oktober

Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje

11 oktober

12 oktober

13 oktober

Eefje1983 - 36 jaar - 1e kindje

14 oktober

15 oktober

16 oktober

Tiarah - 31 jaar - 4e kindje
    Lois93 - 26 jaar - 3e kindje

17 oktober

owl - 27 jaar - 2e kindje
    Lija - 31 jaar - 2e kindje

18 oktober

Lin18 - 34 jaar - 2e kindje

19 oktober

Penny123 - 37 jaar - 2e kindje

20 oktober

Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje

21 oktober

22 oktober

23 oktober

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Dastoch3 - 30 jaar - 3e kindje

27 oktober

28 oktober

29 oktober

30 oktober

31 oktober

(2) jongen (5) meisje (2) verrassing (13)onbekend

Bevallen

1 juni

Elletje-30 jaar- eerst kindje (Adena)*

*Lilyblue - 36 jaar - 1e kindje
    *Bloemetje376 - 28 jaar - 2e kindje

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:

September:

22-09: Lin18 - afspraak gynaecoloog
    23-09: Korenbloem - afspraak vlk
    24-09: Lin18 - afspraak verloskundige
    28-09: DasToch3 - Groei/liggingsecho

2. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Korenbloem86 Hier nog niet ingedaald, wel al laag maar kon hoofdje nog bewegen. Maar ben ook nog niet zo ver als jij. Hopelijk gebeurt dat binnenkort bij je.

Wat fijn dat de test negatief was en zo snel al resultaat. Fijn!

Altijd leuk om kleertjes te shoppen. Idd leuk als ze ook iets nieuws hebben lijkt me. Heb gister ook nog een paar maat 50 gekocht nu we weten dat hij wss klein zal zijn. Heb nu 4 setjes geloof ik.

hihihi denk dat dat wel te zien is ;)

Grappig dat ze er zo mee bezig zijn he. Denk dat het iets anders gaat als in haar hoofd. :roflmao:
    Dat zou inderdaad heel makkelijk zijn. Wie weet he. Mijn zoon heeft vakantie de week nadat ik uitgerekend ben. Zou ook fijner zijn als het dan gebeurt dan hoeven we hem niet eerst nog van school te halen of anders s nachts en dat hij s morgens niet gaat. Mja valt niet te plannen he.

Wat vervelend, altijd wat inderdaad. Hopelijk is het snel opgelost en blijft het hierbij.
    Fijn dat ze even op gesprek komen.

Niet echt een voorkeur, alleen dat het praktisch gezien het fijnste zou zijn als het tussen 17 oktober en 25 oktober zou komen. 20-10-2020 vind ik wel een mooie datum en was mijn oorspronkelijke uitgerekende datum dus dat zou wel extra leuk zijn.
    Bij mijn zoon ingeleid toen ik 6 dagen overtijd was. Zou het nu wel fijn vinden als het spontaan zou beginnen. En gewoon met 40 weken. Hoeft van mij niet eerder. :D

3. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Hoihoi allemaal!!
    Sorry een tijdje niet zo sociaal geweest.. Vorige week was mijn eerste week verlof en we zijn heerlijk op vakantie geweest. Vandaag had ik weer een afspraak bij de verloskundige en de baby is aardig aan het indalen. Hoofdje kon nog wel bewogen worden, maar ze zegt: als je vliezen nu breken hoef je niet meer plat op de grond te gaan liggen ;)

Ik ga proberen op een aantal dingen die jullie de afgelopen weken besproken hebben te reageren..

Bevalplan
    Vandaag info over de bevalling doorgesproken met de vk. Vooral over gehad dat ik een badbevalling wil, maar nog wel een bed moet regelen wat binnen een paar meter staat. Voor onze slaapkamer moet ik namelijk iets te ver lopen. Verder heb ik echt totaal niets op mijn bevalplan staan. Zou niet eens weten wat ik er op moet zetten. Ja dat m'n vliezen bij 3 cm gelijk door mogen, want bij de vorige 2 bleef ik anders maar op die 3 cm hangen. Hebben jullie echt bijzondere wensen (of hele normale wensen waar ik dan niet op kan komen) in je plan staan?

Babykamer
    Sorry nog geen foto, want die staat nog vol met allerlei babyspul wat nog gewassen/uitgezocht moet worden. Ben vandaag maar eens bezig gegaan met alles uitwassen. Moet nog veel doen voordat Uk kan komen ;) Maar heb met mezelf afgesproken dat ik deze week de babykamer wel klaar wil hebben.

Nesteldrang/klussen ;)
    Hoewel ik vanavond eigenlijk kapot was ben ik toch begonnen met het zetten van strepen in de wc. Deze moet van mij namelijk behangen worden. Mn man zegt nog: gek gedoe die nesteldrang. Waarom moet dat ineens nu :roflmao:

Geboortedatum
    Op 1 of andere manier heb ik 9 oktober al een paar keer in mijn hoofd gehad. Dan zou Uk een week te vroeg zijn. 16 oktober zelf zou ik ook wel leuk vinden, maar liever niet op 18 oktober, dan hebben we al teveel verjaardagen in de familie.

@Spritsmetmelk ben je er al uit wat je met de deur doet??
    @Korenbloem86 gewoon al 38 weken!! Jij gaat dus ook in bad bevallen? Huur of had je m zelf al? Ik zit namelijk te twijfelen of ik er 1 ga huren/kopen.

Sorry als ik nog vergeet op iemand te reageren. Schuif het maar op zwangerschapsdementie :o:

4. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Lois93
    Wat lekker dat jullie nog even weg zijn geweest. Heerlijk!
    Fijn dat alles goed was en de baby aan het indalen is. Dat scheelt al hihi.

Bevalplan
    Hier ook geen bijzonderheden er op staan. Badbevalling in zkh met vk. Mits volgende week de controle bij de gynaecoloog goed is. Verder wil ik niet te veel gedoe om het bed en erna rustig bijkomen met mijn man en zoon erbij. Dat is het wel zo'n beetje.
    Oh ja, liever geen ruggenprik ivm minder goede ervaring bij mijn zoon. Verder zie ik het wel, je weet toch niet waar je behoefte aan hebt en hoe het gaat lopen.

Babykamer
    Fijn als het dalijk af is. Was best even bezig met die was.
    Hier nu alles wel op de plek en gewassen.

Nesteldrang/klussen ;)
    Hahaha is ook heel gek. Het moet dan en kan niet meer wachten he hihi. Jammer dat de mannen dat niet hebben....;)

Geboortedatum
    Wie weet heb je wel gelijk :D

Wat gaan jullie doen als geboortebord? Wij hebben er gister naar gekeken. Wil hem deze week ofzo bestellen. Dan is dat ook klaar. Ook ga ik de enveloppen voor de geboortekaartjes dan al bestellen. Kan ik die al schrijven volgende week. Kan dan 4 dagen niet de deur uit ivm tuinmannen die komen werken hier.

Net al alles gepoetst, heerlijk weer alles schoon beneden:D

5. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    O meiden, ben zo blij dat we onze 'oude' elektricien uit de vorige woonplaats niet hebben laten komen (45 minuten enkele rit voor hem). Het stroomprobleem is opgelost; elektricien zag dat het een wisselschakelaar was (2 lichtknoppen voor dezelfde lampen), ging op zoek naar de andere lichtknop. Die andere lichtknop zit achter het gordijn, blijkbaar is die lichtknop precies 'halverwege' komen te staan toen we de box pakten, dus stond niet aan en niet uit. Daardoor gebeurde er dus niets als wij de andere knop wilden aanzetten:rolleyes:. Maar voelt echt (weer) zo stom. Gelukkig hebben we weer licht, en kunnen we dus bij een bevalling 's avonds of 's nachts ook de baby bekijken.

Heb vanmorgen de commode "ingericht". Gisteren en eergisteren de babywas gedaan. Kreeg vandaag een mailtje van de dames die voor onze geboortekaartjes bezig zijn geweest of het zo naar wens is en ze het mogen opsturen naar de drukker voor een proefdruk.
    Als de proefdruk er is, krijgen we ook de enveloppen en kan ik die ook schrijven.

@Lois93, ik heb zelf een bevalbad. Bij onze oudste 1 gehuurd. En eind 2014 via Marktplaats een bevalbad gekocht (één met een stevige wand), was van een verhuurbedrijf geweest dat er mee was gestopt. Had het aankoopbedrag er al uit met de bevalling van de tweede ;).
    In de tussentijd ook een aantal keer uitgeleend.
    Ik had zelf het idee dat bij de opblaasbaden de wand niet stevig is, dat je net als bij zo'n klein zwembadje (voor kinderen) de rand instort als je er op leunt. Is puur mijn gevoel, er zijn al zoveel vrouwen in opblaasbaden bevallen dat het vast stevig is.

Haalde vanmiddag de oudste uit school en ik merkte dat er wat was. Maar er was niets op school gebeurd. Vorig jaar had ze aan het begin van het schooljaar regelmatig een vol hoofd (zo noemde ze het), dus dat vroeg ik en vervolgens heeft ze tranen met tuiten gehuild. Verder vindt ze het spannend dat ze niet weet wanneer de baby komt. Was allemaal even teveel voor haar hoofdje.

Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  6. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Och nee hihi. Wat fijn dat het dat was en dus zo opgelost. Tja daar kijk je natuurlijk niet naar.
    Fijn dat je weer gewoon licht hebt, wel zo makkelijk idd.

Heerlijk dat het ingericht is. Fijn.
    Spannend, hopelijk is het kaartje naar wens.
    Ik ga morgen ook de enveloppen bestellen denk ik. Proefdruk hebben we al.

Germ. Is ook spannend he en weer naar school. Hopelijk doet haar goed om ff uit te huilen en erover te praten.
    Hier kwam mijn zoon ook vragen hoe dat moet als hij op school is en het begint. Zo lief!
    Is toch voor iedereen spannend he. Vooral omdat je niet weet wanneer.

Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  7. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    Jaah, hier ook een ingedaalde baby :D.
    Baby bedacht gisteren om 'een verdieping te zakken. Kon eerder nog met gemak mijn hand tussen hoofdje en schaambotje leggen, maar nu zit het koppie echt in de weg en krijg het ook niet meer weggeduwd (moet wel zeggen dat ik niet te hard durf te duwen, want anders ligt ie weer ergens op de 12e verdieping of zo).

Dastoch3 en Spritsmetmelk vinden dit leuk.
  8. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    @Korenbloem86 Ach goshie, tranen met tuiten! Snap ook wel dat het heel spannend voor haar is. Weet niet hoe oud ze is, maar helpt het misschien om een soort kalender te maken en dan de weken dat de baby kan komen een iets ander kleurtje? Iedere dag een sticker op de dag.. En dan ook goed bespreken wat er gaat gebeuren als de baby er is.. Dat opa en oma komen en nog meer visite, dat ze mag helpen met de baby in bad doen? Misschien mag ze samen met de kraamverzorgster wel de traktatie voor in haar klas in elkaar knutselen? Snap wel dat ze het eventjes niet kan overzien, ook met het weer naar school gaan enzo!

Geboortebord
    Hebben wij eerlijk gezegd nog niet over nagedacht. Ben al blij als de rest straks allemaal af is, haha. Vind zo'n bord voor op het raam (zo'n makelaarsbord) in de stijl van het geboortekaartje wel erg leuk, maar gaan we denk ik niet doen. Afgezien van dat het zo weer 50 euro kost, is dat zo'n ding dat je dan straks niet weg wilt doen (want, bijzonder) alleen je kan er ook niks meer mee, alleen maar zoldervulling. Ik ga dus denk ik voor mooie stoffen, herbruikbare, slingers in een naturel kleur en mooie trossen ballonnen. Misschien nog zo'n gouden slinger met iets van 'hello baby' of wat er ook op die dingen staat, voor het raam. Oh, en ook vlaggetjes enzo op onze slaapkamer. Niet alleen beneden. Wil wel iets van de versiering meekrijgen als ik nog niet beneden zit, haha.

Heb al wel een paar pakken muisjes in huis haha. Hoeft manlief niet dírect naar de supermarkt. Cake bestellen we hier bij een boerin tegen de tijd dat het bijna zover is!

Indalen
    Baby is hier ook netjes ingedaald. Voel het ook wel als ik nodig moet plassen, zo'n druk dan daar dat het echt flink pijn doet gewoon.. Woensdag naar verloskundige geweest. Was eerst 9.5 kilo in totaal aangekomen, maar afgelopen 2 weken heb ik daar dus nog 2 kilo bij aangeplakt haha. Hoop dat het nu rustig blijft. Dit vind ik wel genoeg. :)

Bevalplan
    Iemand die het poliklinisch bevallen heroverweegd? Ik kwam erachter dat mijn ouders niet eens mogen komen bij een bevalling in het ziekenhuis. Alleen 1 persoon als je langer moet blijven. Dus we willen toch maar mikken op een thuisbevalling. Inderdaad ook met bad. Wat handig dat jij er zelf eentje hebt @Korenbloem86 Volgens mij zijn ze qua koop ook niet eens zoveel duurder dan huur he? Ik zou er in dat geval ook wel eentje willen kopen, zie er alleen een beetje tegenop dat we hem dan ergens op moeten bergen. Huis is ruim zat, maar we hebben geen vliering o.i.d. en zoiets staat in de normale kasten toch wel een beetje in de weg..

Babykamer
    Wat fijn dat jullie babykamertjes klaar zijn en de boel gewassen is. Hier is het 1 grote klusbedoeling met allemaal dingen die net niet helemaal af zijn. Zijn er druk mee bezig hoor en iedereen doet wat hij kan, mijn vader helpt ook heel erg veel, super lief. Maar ik word er wel enorm onrustig en gestresst van. Blij als alles af is. Kan ik hopelijk toch nog even relaxen. Puntje is ook dat we last hebben van zilvervisjes en mijn man nu overal gif heeft gespoten. Overal van die vieze plakkerige strepen en dode Zilvervisjes, bah bah bah... En ik mag het dus niet schoonmaken want dan is het gif weg en is het voor niets geweest en zijn ze nog steeds niet uitgeroeid. En daar is deze hoogzwangere vrouw niet zo heeeel blij mee haha. Komen de foto's van de kamertjes nog? :D:D:D:D

Sorry als ik op de helft niet gereageerd heb. Ik doe dit via mn telefoon en ben al lang blij dat er iets lukt haha :$

9. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Spritsmetmelk

Geboortebord
    Wij gaan waarschijnlijk voor zo'n makelaarsbord. Maar zo duur is hij niet waar wij hem gaan bestellen hihi. Bord in de tuin hebben we ook voor gekeken maar daar zit dan niet zo'n paal bij en man heeft geen zin om te klussen tzt dus dat valt af. Verder ook slingers en ballonnen. Heb ik meegekregen van babyshower.

Muisjes, beschuit en boter heb ik ook in huis. Cakejes ga ik morgen bakken, vandaag ingrediënten gehaald. Kunnen we dan makkelijk uithalen.

Indalen
    Ja heb dat gevoel ook vaak en dan niet moeten hihi.
    Fijn dat alles goed was. Hoop ook niet meer veel bij te komen Al even niet meer gewogen, morgen nog eens proberen aan te denken.

Bevalplan
    Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen. Hoor dinsdag bij de gynaecoloog of dit met de vk poliklinisch mag, dan ook in bad. Hoop er echt op. Thuis zou ik niet willen, ook niet als het wel mocht.
    Verder mogen er hier 2 bij je zijn en daarna ga je naar huis. Op de kraamafdeling mag wel bezoek komen maar vk wist niet precies hoe en wat. Zien we dan wel. Hoop niet dat we moeten blijven.

Babykamer
    Wat vervelend van die zilvervisjes. Kan er ook nog wel bij idd hihi. Niet poetsen is inderdaad erg lastig. Hopelijk lukt het om het zeer binnenkort af te hebben. Gelukkig hebben jullie goede hulp. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat je binnen 3 dagen kamertje en was wel af hebt dus op zich kan het snel gaan tzt.

10. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Bij voorbaat sorry als ik niet op iedereen reageer.

Geboortebord. Ga ik dit keer weer zelf maken. Voor dochter een schaapje gemaakt met haar naam er in. Voor zoon een standaard uiltje gekregen van mijn ouders. Nu ga ik een draak tekenen en verven. Wil maandag beginnen.
    Belangrijkste vind ik m'n ballon die ik krijg na de bevalling :roflmao:

Bevalplan. Uuhm. Goed idee. Ik denk dat ik gewoon iets kleins op zet. Mijn ervaring is dat het toch niet gaat zoals ik wil, haha. Vind het wel fijn dat er verder niemand in het zkh mag komen. Vind de babybubbel echt iets magisch, haha.

Kinderkamer. Man gaat morgen een nieuwe kledingkast halen voor zoon zodat de baby kledingkast naar onze kamer kan. Ook gaat hij de plank ophangen en co sleeper opzetten zodat we eraan kunnen wennen.

Indalen. Net nog bij de VK geweest, maar het koppie ligt nog ver erboven, zelfs iets richting mijn heup.

Hoogzwanger. Noemen jullie je nu ook hoogzwanger :roflmao:
    Ik waggel erover en een kilometer lopen per deg is toch wel echt max. Over 't gesteun en gedraai in bed nog maar niet te spreken :roflmao:

Spulletjes. Ik geloof dat ik bijna klaar ben. Ik moet nog een Voedingskussen. Spiegeltje voor in de auto. Draagdoek. Thermometers. Sudocreme. Newborn luiers. Dat valt allemaal wel te bol. commen.

Lin18 vindt dit leuk.
  11. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Dastoch3

Geboortebord.
    Wat leuk om zelf te maken, ben benieuwd. Mogen we t zien als het af is ;)

Bevalplan.
    Ja dat zei ik ook al tegen de vk. Het gaat zoals het gaat.
    Vind ook het fijnste om met z'n 4en even bij te komen. Mijn moeder zei al wanneer mag ik dan komen. Pff laat ons even denk ik dan. Weet ik veel, zien we dan wel :)

Kinderkamer. Fijn om dalijk alles te hebben staan he

Indalen. Hihi heeft nog geen plannen om te komen dan. Heeft toch nog even.

Hoogzwanger.
    Geen idee wanneer dat is eigenlijk. Herken het wel. Lopen en draaien gaat niet meer zo soepel :roflmao::roflmao::roflmao:

Spulletjes.
    Dat is zo binnen als het moet he. Hier hebben we nu ook wel alles denk ik. En anders zo besteld.

12. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    Ze is 6,5 jaar, maar door haar spraakprobleem kan ze zich ook (veel) moeilijker uiten en is het voor ons regelmatig gokken wat er zou kunnen zijn, dat maakt het voor haar (en ons) ook wat lastiger.
    Verder weet ze dat de baby tussen nu en ± 15 dagen geboren kan worden (is dus al vanaf vorige week ermee bezig dat de baby elk moment kan komen). Maar bedacht na jouw reactie dat ik natuurlijk elke ochtend en avond kan vertellen dat ik nog geen buikpijn heb, dus dat ik denk dat de baby vandaag/vannacht niet komt, zal haar voor die dag al wat rust geven waardoor ze minder gespannen is.
    (En zelf weet ik dat het best kan zijn dat ik weer in 3-4 uur beval, dus dat ik bij wijze van, haar op school kan brengen, snel naar huis kan gaan, baby krijgen en met baby zou kunnen ophalen ... al heb ik waarschijnlijk niet zo veel behoefte om 'vers van de pers' naar school te gaan :D.

13. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    Volgens mij heb ik een verstopt melkkliertje, doet echt zo'n zeer. Loop al een deel van de dag met (kleine) coolpacks in mijn beha.
    Kan alleen tips vinden als je baby al geboren is, dus ik wacht even morgen af en dan bel ik denk ik toch even de vlk (werken ook 2 lactatiekundigen), zit ook niet op een borstontsteking te wachten terwijl er nog geen baby is.

14. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Gaat het al beter? Warme douche erop en de boel los masseren? Pittig als dat nu al begint :(
    Ik ben wel mega benieuwd of de baby nog lekker warm binnen zit :oops:

15. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    Baby is nog steeds binnen. Had blijkbaar zelf toch op 20 september gerekend, leek me voor de meiden ook leuk, die zondag lekker knuffelen, vandaag is dochter 2 vrij, vrijdag is de oudste vrij (studiedag), dus allebei gelijk een dag "alleen" thuis, vond het wel een goed idee van mezelf :D. Maar baby heeft andere plannen. Maar vond het vooral zondagavond even raar dat ie er nog niet was.

Verstopt melkkliertje is nog wel gevoelig maar gelukkig niet meer zo pijnlijk als zondag. Heb het inderdaad maar gemasseerd, dat gaf ook verlichting.

Zoontje kreeg maandag van zijn zus (van 4 jaar) een hele belangrijke taak toen ze naar school ging: "Ga je mama goed helpen?" En ons brave ventje zegt overal "ja" op, dus nu ook. "Goed zo, ga je ook zorgen dat de baby vandaag geboren wordt?" :roflmao:

Meiden gaan sinds maandag met een logeertasje naar school, als de bevalling dan begint kunnen ze met een klasgenootje mee.

Lois93 vindt dit leuk.
  16. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    Vanmorgen weer naar de vlk geweest. Bloeddruk was weer netjes (95/50), gewicht hetzelfde als 2 weken geleden.
    Helaas kon ze nog heel makkelijk het koppie uit mijn bekken wippen, dus als mijn vliezen breken (voor de weeën beginnen) moet ik toch gaan liggen en vlk bellen.

Ze zei dat ze pas vanaf 41 weken strippen, maar heb nu de afspraak dat als ik woensdag (40+3) nog niet ben bevallen dat we even bellen en ze dan komt strippen.

Had ook een nieuw recept voor de ijzertabletten gekregen, dacht haal ik gelijk op (kom er toch langs als ik naar huis ga, en ik moest ook de medicijnen van onze oudste ophalen). Inmiddels al 3 uur thuis, en kom er nu achter dat ik niet langs de apotheek ben gegaan. Weet alleen niet of mijn man ook voor mij mee mag nemen, dus waarschijnlijk toch zelf nog even een rondje apotheek.

17. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Vind de bloeddruk toch wel erg laag.
    Jammer dat de baby nog niet vast ligt.

Hopelijk is het niet nodig woensdag.

Je man mag het zeker ophalen in de apotheek.

18. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Wat handig, zon logeertasje! En wat lief van zus en broer :)

Heb je altijd zo'n lage bloeddruk? Met zo'n bloeddruk sta ik te tollen op m'n benen, haha :roflmao:

Zolang partner je geboortedatum weet komt het wel goed. Mijn man neemt heel vaak mijn medicatie op van de apotheek. Zelfs als ik het voor het eerst krijg. Maar, klein dorpje, ze kennen mij en m'n gezin ;)

Ik heb sinds gisteren zoveel pijn. Bij elke stap wat ik zet ben ik bang dat ik m'n v*gina en baarmoeder van de grond kan plukken :cry:
    Ik kijk het vandaag en morgen nog even aan, maar anders zit ik vrijdag bij de bekkenfysio. Het enige wat verlicht is als ik op 2 paar in elkaar gewikkelde sokken ga zitten.. :oops:

19. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Elke keer als ik deze pagina bezoek ben ik zoooo benieuwd of er al iemand bevallen is ;) Zelf zou ik vanaf vrijdag mogen, al verwacht ik dat het gewoon tot 40 weken of langer blijft zitten hoor.

@Dastoch3 was het al ingedaald of is dat dan nu gewoon heeeeeeel goed gebeurd?? Maar wel vervelend dat het zo pijnlijk is.

Haha @Korenbloem86 heerlijk die reacties en denkwijzes van kinderen :roflmao: Onze oudste dochter (3,5) zei gisteren in de auto tegen mijn man: papa je moet wel rustig aan doen met mama hoor, want mijn broertje slaapt. We weten niet eens wat het is, maar zij verkondigd dus tegen iedereen dat haar broertje nog geboren moet worden :roflmao:

Wat ik heel bijzonder vind is dat als 1 van de meiden bij mij op schoot zit de baby tegen ze aan gaat liggen.. Zo ontzettend verbonden voelt dat!!

Geboortebord
    Gaan wij niet doen. Daarvoor wonen we veel te ver van de weg af. Mijn schoonfamilie regelt altijd dat er een ooievaar in de tuin staat met allerlei slingers en ballonen.

Geboortekaartjes
    Hoeveel hebben jullie er? Ik heb net de proefdruk nog maar eens besteld. Moet volgende week de adressen ook maar vast op stickers gaan zetten.. Lekker op tijd met alles.

Babykamer etc.
    Mn lieve zusje komt morgen helpen om de hele bovenverdieping op orde te maken. Alles netjes in de kasten en opgemaakt enzo.. Zaterdag gaat het bed ook op klossen, verheug me nu al op zondagmorgen. Zeker weten dat mn man dan met dubbele salto uit bed gaat:roflmao:

Bevalling
    Vandaag ook het bevalbad maar besteld. Vond het zo'n grote stap.. Dom duur ding eigenlijk en straks vind ik het helemaal niks :$ en nu moeten we ook nog een extra bed op de overloop gaan regelen van de vk want het is te lang lopen naar onze eigen kamer in geval van nood.

@Spritsmetmelk al van je vieze zilvervisjes af?? Kan me heel goed voorstellen hoe geirriteerd je daarvan word. Heb ik hier thuis met de vliegen.. Die dieren hebben constante diarree ofzo en ik vind elke keer weer van die vieze poepvlekken.. Ben stiekem wel blij met dat het wat kouder word, blijven de deuren beter dicht en die vliegen hopelijk buiten.. nadeel van op een boerderij wonen..

20. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.850
    1.357
    113
    Bloeddruk is bij mij altijd laag, nu nog iets lager door de zwangerschap.
    De ijzertabletten heb ik uiteindelijk zelf opgehaald, het recept was nog niet binnen bij de apotheek, blijkbaar kan dat op verschillende manieren (digitaal) worden verstuurd. Uiteindelijk heb ik bij de apotheek de vlk gebeld, die hebben het nog een keer gestuurd (maar kwam ook niet aan), toen heeft vlk gebeld en kreeg ik het mee, en zouden ze nog even zoeken waar het recept nu was.

Had ik al gezegd dat de proefdrukjes van de kaartjes binnen zijn? Ze zijn echt zo leuk. Echt heel blij mee.
    Echt jammer dat we er maar 1 gaan gebruiken. Kwamen binnen toen de kinderen erbij zaten, dus die hebben ook gekeken en de kaartjes goedgekeurd. Viel me erg mee dat ze niet vroegen welke namen er staan. Oudste kent al heel wat letters, maar dacht er blijkbaar niet aan om te spellen. De tweede kletst het aan iedereen door, dus die willen we sowieso niets vertellen. En de jongste vond het plaatje op het jongenskaartje erg mooi, en had verder nergens oog voor.

Dochter 2 vertelde vanmorgen toen ze naar school moest dat ze de baby een high five wilde geven. Ik was nog aan het bedenken hoe ze dat kon doen, toen ik een klap tegen mijn buik kreeg:rolleyes:.

Deel Deze Pagina