♡♡♡ Uitgerekend Oktober 2020 ♡♡♡ ♡ 1 oktober Korenbloem86 - 34 jaar - 4e kindje dld86 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 2 oktober ♡ 3 oktober Kimmie91 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober ♡ 5 oktober ♡ 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 7 oktober ♡ 8 oktober Zusje90 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober ♡ 10 oktober Wasabi - 34 jaar - 4e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje Lune89 - 30 jaar - 2e Kindje Zebraman - 26 jaar - 1e kindje ♡ 11 oktober ♡ 12 oktober ♡ 13 oktober ♡ 14 oktober ♡ 15 oktober ♡ 16 oktober ♡ 17 oktober ♡ 18 oktober Pandora - 39 jaar - 2e kindje ♡ 19 oktober ♡ 20 oktober ♡ 21 oktober ♡ 22 oktober ♡ 23 oktober ♡ 24 oktober ♡ 25 oktober ♡ 26 oktober ♡ 27 oktober ♡ 28 oktober ♡ 29 oktober ♡ 30 oktober ♡ 31 oktober (0) jongen (1) meisje (0) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Februari: 05-02: Wasabi - 3e bloedtest 05-02: Zebraman intakegesprek VK 17-02: dld86 - intake + 1e echo 18-02: Elletje - Echo 19-02: Korenbloem86 - echo 20-02: Zusje90 - echo 21-02: Zebraman echo 21-02: JK84 - Echo 22-02: Wasabi - 1e echo 24-02: Kimmie91 - echo 26-02: Elletje - intake
Hoe gaat het hier verder met iedereen? Last van kwaaltjes? Ik ben vooral moe maar verder voel ik me erg goed. O ja en die verwardheid ik wilde 14-2 mijn echo omdat ik dacht dat ik dan 6.6 wkn zou zijn... denk (hopelijk) leuk op Valentijnsdag... not Maar een vriendin attendeerde mij erop dat ik dan nog 5.6 ben Nu de echo echt op 7.0 wkn
Hier eigenlijk ook alleen nog de vermoeidheid. Heb wel wat lichte krampjes af en toe en gespannen borsten. Daarbij kruipt één van onze katten continu tegen me aan nu. Doet hij anders nooit. Ben nu al voor de 3e dag thuis van werk om de verkoudheid eruit te krijgen. Lijkt nu eindelijk weg te trekken. Normaal zou ik daarvoor niet thuis blijven, maar heb het uitgelegd op werk en het werd begrepen. Morgen wel weer werken. Want ik zie de mailbox van mijn afdeling alweer vollopen (ben een hele afdeling in mijn eentje en iemand anders zou het nu over hebben genomen, iemand die 6 maanden geleden nog bij mij op de afdeling werkte en promotie heeft gemaakt. ) Ach jah kan me er niet druk om maken.
Ik voel me echt heel erg goed eigenlijk! Weinig kwaaltjes. Wel ben ik moe en heb ik nog steeds volle en gevoelige borsten, maar ik zou ervoor tekenen als het hierbij blijft hoor. Wel bij vlagen ben ik enorm angstig; kunnen wij dit wel? Overleeft onze relatie dit wel? Lukt dit wel met een jonge, energieke hond? Etc etc.
@Elletje o nou toch niet zo hee leuk, zeker als dan dus blijkbaar het werk niet eens bijgehouden kan worden met een paar dagen van jou afwezigheid @Zebraman, ook dat soort angsten/onzekerheden horen er helemaal bij hoor. Ik heb dat ook nu met de 4e, terwijl we heel goed wisten waar we aan gingen beginnen. Het vindt altijd zijn weg wel! Niet teveel piekeren daarover hoor. Straks doe je het niet voor een kindje maar voor jouw kindje. Dat is toch compleet anders. Er is niets mooiers!
Hahaha ja daar zou ik ook voor tekenen, maar ga er maar vooruit dat dat niet gaat gebeuren. Die angsten die jij noemt herken ik niet zozeer. Onze relatie zit wel goed en we hebben de teleurstelling van de miskraam en de hele afwikkeling daarvan overleefd samen. Maar wel. Zou hij dan echt de moeite gaan nemen om te gaan wassen. En het huishouden zou hij daar dan ook meer in gaan helpen? Al heeft ie van het weekend het aquarium op mijn aanwijzingen schoongemaakt. Dat verbaasde me al dat ie daar mee kwam. We hebben allebei een fulltime baan, daarnaast doe ik het huishouden nog. Mijn man maakt veel overuren (eigen bedrijf). Gelukkig wil hij aan het einde van dit jaar stoppen als eigen ondernemer.
Niet mijn probleem, ik zit er na deze week nog maar 5 weken. Dus ze moeten toch leren dat het zonder mij moet. Komt niemand voor mij in de plaats.
Ik durf ook te zeggen dat onze relatie goed is, als ik (of hij) een greintje twijfel hadden gehad over onze relatie of elkaar, dan waren we nooit voor een kindje gegaan. Daarbij is mijn man een harde werker, ontzettend loyaal en oprecht de meest zorgzame man die ik ooit heb gezien. Ik twijfel dan ook niet aan zijn capaciteiten als vader. ❤️ Maar des te meer aan mezelf merk ik, er is natuurlijk een reden dat ik ben aangemeld bij de pop-poli, en ik hoop dat we die extra begeleiding snel kunnen gaan opstarten want mijn anxiety speelt elke dag weer op, terwijl het juist zo stabiel was. Daar hebben we vanmorgen wel heel fijn over kunnen praten met de vk gelukkig en ze gaf aan dat er heel veel mogelijk is dus we zullen er wel uit gaan komen.
Wat fijn dat je zo een goed gesprek hebt gehad met je vk. En dat je begeleiding zoekt. Vind ik heel sterk van je.
Lief van je, dankjewel @Elletje We willen dit in zo goed mogelijke banen leiden en ik zie het als mijn taak als (toekomstige) moeder om de beste versie van mezelf te zijn die ik kan zijn, zodat onze kleine de kans krijgt zichzelf optimaal te ontwikkelen!
@Pandora wat ontzettend rot!! ik hoop heel erg dat het toch gewoon goed zit. @Elletje heb je een nieuwe baan? of stop je (tijdelijk) met werken? Hier nog weinig klachten eigenlijk. Alleen gevoelige borsten, wat moe soms. Wel fijn denk ik. Al merk ik dat het me ook wel een beetje onzeker maakt (moet ik niet al meer merken?) Voel me niet echt zwanger nu. Maar waarschijnlijk kijk ik over een paar weken er alweer heel anders tegenaan.
Wow! als je er zo bewust over denkt, dan komt het allemaal wel goed! Ooit gehoord van good enough parenting trouwens?
@Zusje90 ik zag het al een tijdje aankomen. Dus was al voordat ik zwanger was bezig met solliciteren. Heb op dit moment nog 3 dingen lopen. Een van die drie moet het worden anders kan ik voorlopig wel naar werk fluiten. Mocht het niet aan van die drie dingen worden. Dan wil ik een online klassikale cursus frontend developer gaan volgen van 6 weken. Dan houd ik mezelf in ieder geval nog een tijdje bezig. Gelukkig kunnen we het ons financieel prima veroorloven als ik niet zou werken. Zou er zelf alleen gek van worden. Ben nu 3 dagen thuis geweest en verveel me de pleuris.
@jk84 Dankjewel! Ja heel spannend... en nu de nieuwe verwachting. Echo in 2/3 weken! @Wasabi Nog geen echte klachten. Alleen gevoelige borsten... heel benieuwd hoe het gaat gaan!
Good enough parenting gaat om de theorie dat de meeste ouders (uitzondering van ernstige problematiek als verslavingen/verwaarlozing oid) gewoon prima genoeg opvoeden en daarmee juist een goede basis geven aan hun kind. Ouders die 'beter dan gemiddeld' zijn, hebben niet per se beter gelukte kinderen. Vond ik in ieder geval een heel geruststellende gedachte
Ik snap er niks van Ben echt aan het vloeien maar nu verschijnt er ook een tweede streepje op de predictor express????? Had zo'n test en bevestig setje gekocht gisteren Terwijl het 2e streepje op de early gisteren lichter werd????