Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Pffj van mij mag er toch echt wel wat schot in de zaak gaan komen.. vanmorgen de kids weggebracht voor een dagje bij oma.. thuis kreeg ik spontaan last van best pittige voorweeën.. dit bleef duren tot vanmiddag 14:00 uur.. Toen moest ik bij de vk zijn voor controle.. ze zag aan mij dat er wat gaande was, maar gaf ook heel duidelijk aan dat dit echt nog niks hoefde te zeggen.. uk ligt nog steeds niet strak onderin, dus konden ook indalingsweeen zijn.. Nou toen vond mn buik het dus goed geweest want vanaf toen is het eigenlijk de hele tijd al rustig.. af en toe een paar vlagen..

    Wel ging ze vanmiddag bloeddruk meten en zei ze: je ziet wel eens dat de bloeddruk om hoog gaat vlak voor de bevalling. En wat denk je.. 131/76 en dat is voor mij echt hoog! Alleen daardoor denk ik wel last van hoofdpijn. Dus 2 PCM er in en zo lekker naar bed toe en hopen op een goede nachtrust. En dan vind ik morgen wel een mooie dag om te gaan bevallen :p
     
    Dastoch3 en Lin18 vinden dit leuk.
  2. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Rommelt dus ook lekker @Lois93
    De 14de is gewoon een mooie datum! Zou leuk zijn, ik hoop 't voor je!
     
  3. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Nog geen nieuw baby nieuws?

    Hoe gaat het met alle pasgeboren baby's, mama's, kraamweek enzo enzo?
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  4. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Nee hier nog niet.. na dinsdag is al het voorgerommel ook weer stilgevallen.. tot vanmorgen.. ik sta weer al wiegend mn was op te vouwen.. ben benieuwd. :rolleyes:

    En bij jullie? En idd ben ook wel heel benieuwd naar de pasgeboren baby's en de mama's!
     
    Dastoch3 vindt dit leuk.
  5. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat jammer dat het weer gestopt is.
    Hier rommelt het ook maar goed dat zegt zo weinig he.
    Hopelijk begint het zeer binnenkort.
     
    Lois93 en Dastoch3 vinden dit leuk.
  6. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw

    Ooej, ik duim. Laat 't maar doorzetten!

    Ik moet zo naar de VK. Vorige week al gesprek gehad over slaapmedicatie of een nachtje opnemen. Ik denk dat ik er gebruik van ga maken. Ik slaap 2u per nacht en ben kapot. Kan niet meer.
     
  7. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel heel erg weinig. Dan zou ik daar ook voor kiezen denk ik. Moet toch ook nog energie hebben voor de bevalling he.
     
  8. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ik ben nu doorgestuurd naar het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was flink hoog, in combinatie met vage klachten gaan ze nu kijken of het zwangerschapsvergiftiging is.
    Ben er wel een beetje bang voor nu :(
     
  9. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oei hopelijk is toch alles goed. Succes
     
  10. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Al iets bekend?
     
  11. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Voor nu weer naar huis gestuurd. Gelukkig geen eiwitten in urine en bloed. Maar heb wel alle typische zwangerschapsvergiftiging klachten.

    Normaal zouden ze me houden en vermoedelijk inleiden/keizersnede doen.
    Maar omdat ik al een kz heb gehad, en de baby gewoon gunstig voor de uitgang ligt, leiden ze me niet in en laten ze me lopen.
    Voor de baby goed natuurlijk, maar voel me zelf er niet echt lekkerder onder.

    Ben nu wel overgedragen van VK naar zkh, maandag weer op controle.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  12. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed was maar wel vervelend van je klachten.
    Hou het maar goed in de gaten komende dagen. Sterkte!
     
    Dastoch3 vindt dit leuk.
  13. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Al baby nieuws ondertussen? :oops:
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  14. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Nee hier nog niks.. ben dus over de datum :p vannacht wel gedroomd dat de baby geboren werd.. echt idioot, was een stortbevalling en mn man was totaal niet geïnteresseerd.. Zelfs toen ik riep dat het een jongetje was niet :roflmao: hopelijk in het echt straks niet:roflmao:

    Maar op wat harde buiken na dus heel rustig.. en bij jullie?

    @Dastoch3 Heb je nu nog een nacht in het ziekenhuis geslapen of toch niet?? En bij jou al wat meer als gerommel?
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  15. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hihi wat een droom. Gelukkig maar een droom :roflmao:
    Benieuwd wanneer het gaat beginnen bij je.

    Hier geslapen tot 7uur. Heerlijk. Morgen 40w, spannend :)
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  16. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Oei, die dromen kunnen gekke dingen met je doen @Lois93 . In het echt zijn die mannen gewoon vaak heel trots en sprakeloos. Komt goed.

    Nee, ben thuis. Zonder slaapmedicatie. Ik had de gynaecoloog die erom bekend staat een botte hark te zijn. En dat was hij ook zeker weten. Ik wou dus zsm weer weg uit het ziekenhuis :oops:

    Oooh lekker @Lin18 dat zijn fijne nachten. Alhoewel, ligt eraan hoe laat je in slaap bent gevallen, haha.

    Hier nog alles rustig. Ik vind het maar raar. Had me zo ingesteld om weer vroeg te bevallen, maar nu al bijna 39 weken. Had ik echt niet gedacht.
     
    Lois93 en Lin18 vinden dit leuk.
  17. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh das niet fijn, pff vraagt je af waarom ze zo zijn he. Wel wat geslapen thuis?

    Denk dat ik rond half 11/11u sliep dus wel genoeg.

    Gek als je dat al die tijd denkt he. Ik had het ook deze week verwacht maar nee hoor :roflmao:
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  18. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Nee, 2 uurtjes maar ofzo. Ben er ondertussen aan gewend, maar leuk is anders.

    Ik ben jaloers op jouw nachten, haha.

    Het gerommel is weer begonnen. Verschil ten opzichte van de vorige dag rommelen is dat de oefenweeen nu langer aanhouden. Ipv 30 seconden nu 50 tot 65 seconden. Maar wel om de 12 minuten. Dus eigenlijk nog niets bijzonders.
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  19. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Vreselijk pff. Zwaar hoor.

    Ja sorry...

    Merk ook dat het savonds meer is. Hopelijk zet het door bij je. Is toch al iets he. Meer dan hier.
     
  20. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Goedemorgen dames,
    eigenlijk best bijzonder dat alle baby's zolang blijven zitten. Bij mijn tweede en derde zat ik ook in een "uitgerekend-clubje", was toen 7 mei en 3 augustus uitgerekend, en vrijwel iedereen was al bevallen voordat onze maand begon.
    Maar goed, voor jullie gaat het nu echt niet lang meer duren.

    Gisteren was mijn zusje op kraambezoek. Ze had echt megaveel parfum op. Ze had het haar van onze oudste gedaan en die vond ik al behoorlijk "parfummerig" ruiken. Maar toen mijn zusje E had vastgehouden, rook mijn kleine baby helemaal naar de parfum, het lekkere babyluchtje was helemaal weg:cry:. Heb nu af en toe nog het idee dat ik de parfumlucht ruik.
     
    Dastoch3 en Lin18 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina