Uitgerekend in oktober 2020 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ior, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Oh wat naar @Korenbloem86
    Ik snap dat ook echt niet hoor, mensen die op kraamvisite komen met een overdaad aan parfum op.

    Maar, zelf gebruik ik ook geen geurtjes in de eerste 6 weken ofzo :oops:
     
  2. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Oeh bah @Korenbloem86 een zware parfumlucht zou ik nu ook echt niet waarderen.. heb echt een neus als een speurhond, dus vind het al snel too much.. en baby's ruiken van zichzelf al zo lekker..

    Hier gisterenavond een beetje voorweeën.. maar verder niet het idee dat ik 'voorlopig' beval. Morgen mag ik weer voor controle naar de verloskundige.. kijken of ze al een keer wil proberen te strippen.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  3. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ben net weer van het ziekenhuis. Wel echte weeën, maar nog maar 2cm. Als dit niet doorzet gaan ze me woensdag inleiden!
    Zo leuk, spannend en eng tegelijk.

    Ze hebben me soort van gestript en dat deed al zoveel pijn. Ik zie zo op tegen de bevalling :(
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  4. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Zo even kort maar goed geslapen.. nu weer wakker door de wekker van manlief en kan niet meer slapen. Mn darmen zijn volgens mij grote schoonmaak aan het houden, ben misselijk en heb om het minst of geringste een vervelend harde buik..
     
  5. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    @Dastoch3 spannend zeg.. hoop voor je dat het uit zichzelf doorzet. Is toch natuurlijker ofzo.. maar je kunt sowieso af gaan tellen. Maar je ziet er erg tegen op? Wat vooral dan?

    Had het er gisteren met mn man ook over. Tijdens mn vorige bevalling moest ik overgeven en dat vond ik verschrikkelijk. Alles staat strak en dan klap je ook nog dubbel omdat je maag protesteert. Dus daar zie ik erg tegenop
     
  6. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Oeh, ook spannend @Lois93
    Oh de einde eh, elk klein dingetje lijkt zo'n groot iets!
    Hier ook ontzettend misselijk! Gelukkig zijn de weeën gaan liggen, ik was al zo ontzettend moe. Ik gebruik vandaag om bij te slapen ofzo.

    Oh, ik snap dat je daar tegen opziet. Is er niet een middeltje wat je misselijkheid kan doen verminderen? Of zal dat niet werken op moment Supreme? Andere houding? Misschien hoef je dit keer helemaal niet over te geven, ik hoop het voor je!
     
  7. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Spannend, toch al 2cm, fijn! Hopelijk zet het zelf door altijd fijner.
    Niet fijn dat je er tegen op ziet. Heb je dit besproken?
    Succes!!
    Rust maar goed uit idd nu het kan. Weet nooit of en wanneer het gaat doorzetten.

    Dat had ik zondag ook, misselijk ben ik ook. Regelmatig harde buiken/voorweeën. Zet helaas niet door. Zei het vanmorgen bij de controle in het ziekenhuis maar ze knikte alleen maar. Hoort er blijkbaar bij. Maandag terug als er dan nog niks gebeurt is. Dan inleiden bespreken. Hoop echt dat hij zich voor die tijd meldt.
     
  8. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Zeg dames, het is vandaag 20-10-2020, even opschieten hoor, anders is er weer een mooie datum voorbij;).
     
    Dastoch3 en Lin18 vinden dit leuk.
  9. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Spannend, mijn 1e en 3e bevalling "begonnen" met de grote schoonmaak. Hopelijk zet het door.
    @Dastoch3, hopelijk komt jullie baby toch snel vanzelf en anders morgen, einde is nu echt in zicht. En opzien tegen de bevalling is denk ik normaal, ik had nu na 20 minuten al tegen mijn man gezegd dat ik het nu al zat was, vond het echt niet leuk al die weeën.

    @Lin18, hoe zit het qua mensen meenemen in het zhs tijdens de bevalling (ivm mogelijk inleiden)? Hoop zo dat je man èn zoon mee mogen. In 'ons' zhs mag er nu maar 1 persoon per dag op kraambezoek komen.

    Ik hoop echt dat jullie baby's nu snel komen, dat jullie een fijne, voorspoedige bevalling hebben en het liefst geen rare toestanden vanwege de Corona-maatregelen.
     
    Dastoch3 vindt dit leuk.
  10. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Gaat hem hier niet meer worden ben ik bang. Jammer van de mooie datum.
    Welke datum gaan we dan kiezen haha. 22-10-2020? hihi.

    Wanneer begon je bevalling na die grote schoonmaak? Ik had dit namelijk dit weekend hihi.

    Je mag 2 begeleiders meenemen in het ziekenhuis. Zondag mocht mijn zoon er echter niet bij zijn, heeft in wachtkamer gewacht. Later op de kamer mocht dit wel. Mijn moeder is ook nog op bezoek geweest tijdens bezoekuur.
    Kan ook bellen met vk, dan komt ze toch (ondanks dat ik medisch ben) om bij de bevalling te zijn. Maar dat zou dan betekenen dat mijn zoon weg moet en die gaat toch voor.

    Dank je wel, dat hoop ik ook.
     
  11. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Fijn dat je 2 begeleiders mee mag nemen.

    Bij mijn oudste had ik vanaf 6u 's ochtends dat ik continu naar de wc moest, weeën begonnen toen 's avond om 18.05u, ze is om 21.32u geboren.
    Bij de derde begon de 'darmschoonmaak' rond 10.30u 's ochtends, weeën begonnen toen om 0.00u, en om 4.25u is hij geboren.
     
  12. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig mag dat nu nog wel.

    Oh nee dan is het bij mij al te laat :eek:;)
    Snelle bevallingen heb je gehad zeg :thumup:
     
  13. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Nou inmiddels is mn grote schoonmaak gestopt, dus verwacht niet dat het bij mij een startsein was.

    Vanmiddag wel even flink zitten janken van zelfmedelijden. Had zo gehoopt dat ze vandaag zouden strippen, of poging tot. Maar ze wilde het niet doen want er stonden nog 2 anderen op punt van bevallen. Nu afwachten tot vrijdag en dan gaan ze wel een poging doen.
    Voelde mezelf zo zielig.. :( maar inmiddels weer beter in mn vel en zou vrijdag helemaal niet erg vinden want dan heeft een leuke verloskundige dienst die ook bij de geboorte van de jongste was :)

    Ik verwacht stiekem dat @Lin18 en @Dastoch3 sowieso eerder gaan bevallen als mij:o:
     
  14. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook vanmiddag. Weet niet goed waarom. Weer wachten tot maandag, balen dat na zondag niks gebeurt is. Lichaam is moe. Bah even aan toegegeven. Ff met man geappt, begreep het gelukkig. Bad genomen en toen ging het weer. Nu wakker al, erg misselijk.

    Kan me dus voorstellen dat je ervan baalt, zeker om die reden. Hopelijk doen ze het vrijdag wel en heeft het effect.

    Waarom ik eerder? Jij bent verder dan mij. Ik verwacht het niet voor volgende week.
     
    Lois93 vindt dit leuk.
  15. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    @Lin18 heb hier nu echt het gevoel dat het een olifantendracht gaat worden, vandaar ;)

    Vannacht eindelijk weer eens lekker goed geslapen!! Lig nu nog met oudste dochter in bed rustig wakker te worden.. terwijl de jongste lekker in haar eigen bed ligt te kletsen. Dat zal straks wel weer wennen zijn hoor, dat ik er dan gelijk uit moet voor voedingen enzo..

    Maar nu er toch maar uit, want mn darmen geven de moed nog niet op :$
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  16. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Hoop voor jullie dat jullie snel gaan bevallen!! Hier gaat alles goed. Aanhappen met borstvoeding is nog een dingetje, maar morgen voor het eerst naar het consultatiebureau dus dan horen we of hij het goed doet qua gewicht. We wilden vanmiddag voor het eerst alvast even naar buiten, maar het waait zo hard. :eek: En pfoeh, meiden.. slaap nog even goed. Nu begrijp ik wat mensen bedoelen met slaaptekort :roflmao: maar we zijn heerlijk aan het genieten van ons mannetje!
     
    Lin18 en Lois93 vinden dit leuk.
  17. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Vanmiddag net na 12u om precies te zijn :o:
     
  18. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Vanochtend om 9.15 de vliezen gebroken en om 12.20 was ze er <3
    Stortbevalling, maar zonder kleerscheuren. K en ik zijn weer thuis <3
     
    Lin18 en Lois93 vinden dit leuk.
  19. Lois93

    Lois93 Actief lid

    1 feb 2020
    283
    203
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie meisje!! @Dastoch3
    Dat is vlot gegaan!! Wel fijn dat het zonder kleerscheuren is en je nu al lekker thuis bent! Lekker gaan genieten nu!!

    @Spritsmetmelk wat fijn dat alles goed gaat! Aanhappen is idd een dingetje wat vaak wel even lastig blijft. Hopelijk is hij goed gegroeid. Buiten wandelen, heerlijk, maar vandaag waaide het idd best. Volgens mij morgen minder!
     
  20. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Gefeliciteerd! Zeker snel gegaan.
    Wisten jullie dat het een meisje is, of was het een verrassing (weet het even niet meer).
    Nu lekker genieten!

    En wat de 'kleerscheuren' betreft; ook heel fijn, ik had een tweedegraadsruptuur, tijdens de kraamweek niks geen last van gehad.
    Vrijdag dacht ik dat ik wel op de fiets de tweede van school kon halen (15 km totaal) en sindsdien weet ik waar de hechtingen zaten, kon vrijdag amper lopen en is nu nog steeds gevoelig:confused:.
    Dus alvast een tip: ga niet binnen 2 weken 15 km fietsen:rolleyes:.

    Verder vergeet ik baby nog wel eens bij het plannen van afspraken. Eind van de middag belde de vlk voor de nacontrole, plan ik de afspraak in, ik houd er nog rekening mee dat het op de vrije dag van mijn man is ivm de oudste 3. Denk ook nog; dan kan hij naar school (met de bakfiets) dan pak ik de gewone fiets wel, dus 8.40u kan wel. Maar baby moet natuurlijk ook mee:oops:, kan haar toch moeilijk in de fietstas stoppen. Echt zo stom.
     
    Lois93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina