Uitgerekend in oktober, de 30+ mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mamabear1, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Autumn Rain

26 sep 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Julia.. Gefeliciteerd! Kan me je onzekerheid goed voorstellen! Na zo'n tijd kun je t bijna niet geloven denk ik! Welkom!
    Wat moet het ook een lange onzekere en frustrerende tijd zijn geweest..

Happymam, ik denk dat wij het ook na de eerste echo vertellen aan de jongens, maar ben stiekem toch wel bang dat ze t geheimpje niet lang voor zich kunnen houden 😊
    Aan onze ouders, broer en zus willen we t dan ook vertellen. Voor de "buitenwereld" willen we t toch nog even proberen geheim te houden.

Wij hebben gisteren carnaval gevierd, heb me er maar met een smoesje vanaf gemaakt dat ik Antibiotica had voor een blaasontsteking.. Hihi.. Wel heel erg voor de hand liggend 😁
    Wist niet wat ik anders moest verzinnen toen ze met alcohol aan kwamen zetten

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Dat was het zeker. We hebben ook echt getwijfeld of we deze poging überhaupt nog zouden doen. Na bijna 6 jaar verlies je de moed wel een beetje... Dit zou de laatste zijn. Vandaag de opa's en oma's, mijn collega en mijn broertje op de hoogte gesteld. Overal ongeloof en dikke tranen van blijdschap. Bij ons ligt het natuurlijk wat anders. We hadden het graag geheim gehouden maar door 4x in de week echo's, de punctie en de terugplaatsing zijn er gewoon een aantal mensen die weten dat we nu ongeveer een uitslag moeten hebben en het voelt niet goed ze in spanning te houden en te liegen. Wel uitdrukkelijk gezegd het stil te houden. De artsen in het ziekenhuis waren ook ongelooflijk blij voor ons! 3 maart heb ik mijn eerste echo :)

Haha carnaval zonder alcohol trappen ze waarschijnlijk niet in inderdaad! Antibiotica is wel een goeie, kunnen we het allemaal voorlopig even op gooien :p

3. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hoi meiden, mag ik me ook bij jullie aan sluiten? Ik ben 34 en vandaag eindelijk een positieve test. Door onverklaarbare reden heb ik zelf geen (goede) eisprong maar gelukkig heeft Clomid daar een handje in geholpen! Kan het gewoon nog steeds niet geloven....

Wauw Julia, na zo'n lange tijd is het dan toch eindelijk gelukt. Gefeliciteerd!! En de rest natuurlijk ook!

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wat fijn Tammie!!! Bijzonder hè? Geniet ervan en gefeliciteerd! :)

5. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Hoi lieve dames, wat leuk dat dit topic is geopend :) Ik sluit me graag aan, ben 30 en wij verwachten ons eerste kindje samen rond 20 oktober. Ik ben vandaag 4 weken en ga vandaag de vk bellen ook.

Mijn vriend heeft een dochter van 4 die hier twee dagen in de week is. Verder heb ik alle kwaaltjes in het boekje al heel even gehad of nogsteeds. Heel mild maar wel opgemerkt. Hebben jullie ook zo'n zin in jullie buik showen vd zomer?

6. seaflower

seaflower Nieuw lid

16 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiiii

Hier nog een 30+ mama, 31 jaar en 6 oktober uitgerekend.

Ik ben nu voor de 6e keer zwanger.
    Ik heb een zoon van 7 en een dochter van 2.
    2 zwangerschappen zijn geëindigd in een miskraam en één buitenbaarmoederlijk die operatief met eileider is verwijderd.

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Ik hoop dat iedereen zich een beetje goed voelt :)

Liefs xxx

7. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Hoi city girl! Ja hier beginnen de kwaaltjes ook te komen haha. Wat leuk zeg nog een kindje van jullie samen.

En jij ook welkom seaflower. Voor jou is het ook moeilijk geweest, wow! Spannende tijd dus weer.

8. seaflower

seaflower Nieuw lid

16 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Julia het is weer een spannende tijd voor ons allemaal. We blijven positief maar je houdt het altijd in je achterhoofd dat het mis kan gaan. Vrijdag de 19e krijg ik een inwendige echo.

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Oh dat is komende week al seaflower! Spannend! Duim dat je een mooi kloppend hartje mag zien en horen!

10. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben 33 jaar en net heerlijk pril zwanger van ons vierde kindje. Ik moet het nog wat laten bezinken.... Alweer in de eerste ronde prijs!mijn man is al naartsig op zoek naar een grotere auto 😂

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Gefeliciteerd en welkom!!! Jeetje, nummer 4. Wat leuk! Ik denk dat 1 de boel al op de kop zet straks ;)

12. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Hallo allemaal,

Mag ik ook meekletsen?

13. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Hoi Daydream, ja tuurlijk! Gezellig :) jij hebt ook al een hele geschiedenis zie ik. Heftig hoor... Gefeliciteerd met je zwangerschap. Laten we hopen dat het nu allemaal weer helemaal goed mag gaan!

Het is nog redelijk stil in dit topic, maar hoop dat er gauw nog meer goede berichten mogen komen en dat we hier gezellig met elkaar kunnen kletsen :D

14. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Bedankt Julia. Gezellig dat ik mee kan kletsen.
    Ik vind het erg spannend komende tijd.

Hebben jullie al zwangerschapsverschijnselen?

15. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Het komt en het gaat. Ik merk wel dat ik daar wat onzeker van wordt. Vooral als het er niet is. Belangrijkste is een weeïg gevoel als ik te lang niks eet en gevoelige borsten. Jij dan?

16. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Beetje moe, vandaag last van m'n liezen en lage rugpijn. Het is ook wisselend. Soms nergens last van.

17. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Apart hè. Maar het is ook nog pril natuurlijk. Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?

18. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al drie dagen ongelofelijk misselijk, en mijn humeur is vreselijk. Morgen langs de ha om bloed te prikken en iets tegen de misselijkheid te vragen. Mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog (belgje hier) ligt vast op 10 maart.

19. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Goedemorgen allemaal,

Het was erg vroeg hier. De kleine man zette het om half 6 op een gillen. Nu slaapt hij weer.

Julia ik ga vandaag bellen. Wrs met 6 a 7 En jij?

Mieleke vervelend dat je zo misselijk bent. Is dat standaard bij jullie bloedprikkem en zo'n vroege echo?

20. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Jeetje Mieleke wat erg dat je nu al zo misselijk bent. Ik hoop dat de huisarts je wat voor kan schrijven.

Spannend hoor daydream. Ik heb mijn 1e echo met 8 weken op 3 maart. Ze doen het wat later omdat soms met 6 wk het hartje nog niet klopt en dat later nog best kan gebeuren. Ze willen ons niet nodeloos ongerust maken, zeker gezien onze geschiedenis. Maar ik begin het wel steeds spannender te vinden hoor... er moet zoveel gebeuren de komende weken met zo'n kindje. Ik ben als de dood dat het mis gaat. Hebben jullie dat ook?

Deel Deze Pagina