bloed prikken is voor mezelf, zodat ik weet of ik nog met tekorten qua vitaminen etc zit, en om te bevestigen dat er echt wel hcg aanwezig is. hier ga je automatisch naar een gynaecoloog, verloskundige/vroedvrouw heeft niet dezelfde mogelijkheden in belgie als in nederland. stilaan komen de vroedvrouw-praktijken wel op, maar ik moet zowiso met keizersnee bevallen dus ik ga lekker gezellig bij mijn vertrouwde gyn op bezoek a daydream, ik heb ook een zoontje van 2014, gelukkig wilde die vanmorgen tot 7u30 slapen, kon ik eerst de twee oudsten klaarmaken voor school. julia, ik vind het ook echt doodeng, ik probeer op mijn lijf te vertrouwen maar idd, er kan zo vreselijk veel misgaan de komende weken. niet teveel bij stilstaan en blij zijn dat ik misselijk ben, zodat ik zeker weet dat het er nog zit en groeit.
Ik ben erg bang dat het weer fout gaat. Heb ook regelmatig rugpijn maar dat had ik bij de zwangerschap van m'n zoontje ook. Handig zo n bloedonderzoek Mieleke Fijn dat je een datum weet Julia. Ik moet even wachten. Krijg binnenkort brief vh zkh. Ik zit met een ziek mannetje opschoot
hoe gaat het hier? ik deed vanmorgen een knaltest dus ik moet het echt maar gaan geloven. misselijk en pijn in de borsten beterschap voor je knulletje a daydream!