Ik zit al sinds 4 uur vannacht beneden. Kan gewoon de slaap niet vatten. Afspraak is gelukkig om kwart over 11. Zometeen mijn zoon naar school brengen en dan nog wat opruimen in huis. Ik probeer echt positief te blijven maar God er gaan allerlei doemscenario's door mijn hoofd
Pff zo begrijpelijk! Sterkte nog met het doorkomen van de komende 2 uur, hopelijk gaan ze wat sneller dan de afgelopen nacht <3. En veel succes met de afspraak zelf; ik duim ook heel hard voor goed nieuws!
Och ja het is ook gewoon verschrikkelijk zo @jumphola jullie hebben ook echt wel lang moeten wachten vind ik.. ik hoop op het beste nieuws wat jullie nou nog kunnen krijgen ❤️
Ik ben zojuist van mijn stoel gevallen van verbazing. Er is precies niets aan de hand met ons meisje ze is helemaal kern gezond verklaard. Wij zijn super opgelucht en moeten alles nog even laten bezinken maar jeetje wat ben ik dankbaar voor dit goede nieuws!
Ze vond het heel vreemd dat we waren doorgestuurd. Maar ze was heel aardig gelukkig. Wij gaan proberen weer op de roze wolk te klimmen!
Jeetje wat een super nieuws!! Heel blij voor jullie. Wel echt rot dat jullie een week in deze spanning hebben gezeten, maar nu inderdaad snel weer terug op die wolk!
Dames super bedankt voor het meeduimen! We zijn echt super opgelucht dat ondanks eerdere berichten toch alles goed is met ons kleine meisje. Ik ga hopelijk vannacht heerlijk slapen even wat slaaptekort inhalen van afgelopen week
Goedenavond allemaal, Ik ben een lange tijd afwezig geweest omdat ik niet zo lekker in mn vel zat en onwijs last heb van mn bekken en rug. Sinds 2 weken onwijs last van hoesten wat maar niet over wilt, iemand hier bekend mee? Heb vandaag maar voor de zekerheid laten testen op corona, dus ben benieuwd. Ik heb verder geen andere symptomen. Maar mag van mn huisarts niet langskomen, zolang ik geen coronatest heb gedaan.
vervelend zeg.. verstandig! Hopelijk negatief en kan je daarna wel langs bij de HA, ik herken hoesten verder niet als kwaal ofzo
Hee! Inmiddels wel wat lekkerder in je vel? Rug en bekkenpijn is heel vervelend, herken het helaas. Word je niet altijd een leuker mens van. Dat hoesten heeft mijn vriend ook, eerst met wat verkoudheid erbij, maar geen corona. Hij voelt zich nu goed, maar blijft dat hoestje wel houden.,