Ik ga straks 3x naar de prikpost toe , waar ze buisje prikken. Morgen controle, dan zal ik de verder info wel krijgen , moet rond de 30 weken.
Succes morgen , ga duimen voor je.! Ik heb toen ook twee pogingen gedaan , helaas mislukt. Ik ga nu geen poging doen mijn maag is daar niet voor bestemd
Hopelijk gaat de suikertest nu wel goed @Orchid24. En wat fijn voor de andere die hem al gehad hebben. Ik moet zelf 17 juni, zo geen zin in. Mijn hoofd zit vol momenteel. Mijn oma krijgt deze week euthanasie i.v.m. terminale fase en op het werk is het druk. Slapen gaat al nachten niet zo goed door het nadenken en de vele wc tripjes. Echt hoor, een blaas is geen trampoline.... Gelukkig is het lekker weer en is mijn man een grote steun.
Suikertest ging goed voel me ook nu heel anders dan zaterdag, zaterdag was gewoon hele dag ellende en nu alleen wat moe en verder prima. Het savonds laat eten en drankje langzaam drinken heeft denk ik wel geholpen
Nee wel het prikken met suikerdrankje (dagcurve zou je te erg kunnen beïnvloeden), maar dan komt de prikdienst dus 2x langs.
Fijn dat de suikerbeestjestest goed ging @Orchid24. Wat een crime zijn jongensnamen toch, of ik ben te kritisch...maar er valt zoveel af. Anders is Baby 2 wel een leuke naam toch
haha moet kunnen! Wij hebben 2 namen, waarvan ik eigenlijk 1 al beetje heb afgeschreven merk ik maar mijn man heeft die naam nog openstaan dus we gaan het zien. Denk niet dat we nog een andere naam tegenkomen. Maar blijf het lastig vinden..
Vanmorgen controle gehad en alles was goed. Baarmoeder net boven de navel , 1,5 kilo aangekomen , bloeddruk was netjes ( ook wel mede door de medicatie denk ik ) al met al Altijd weer blij om de bevestiging te krijgen. wij zijn al even uit de naam , het lijkt me er lastig als je in dubio zit
Wij gaan nu wel een naam even ‘test draaien’, even een tijdje gebruiken om te kijken of we het iets vinden. Hebben er nu wel 2 in optie, maar zijn beide nog niet helemaal overtuigd. Wel irritant, want bij dochter waren we echt overtuigd, en nu lijkt het alsof we nooit meer net zo’n leuke naam als die van haar gaan vinden. Wil iemand namen delen?
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over onze optionele namen, maar dan moeten we even snel schakelen want dan haal ik ze weer snel weg
plaats maar! Ik plaats niet want er zitten aantal op forum waar ik opmwhatsapp mee praat dus voordat ze hier weleens gluren