Wij hebben (als het goed is ) voor beide geslachten de naam gevonden. De namen die eerst vast stonden maar het toch niet zijn geworden: Jonas en Mila Vooral om die jongensnaam kon ik echt wel janken. Heb heel chagrijnig tegen mijn man gezegd dat ik nu een kat ga kopen en hem Jonas ga noemen en dat hij daar niks over te vertellen heeft Hormonen he
Mochten jullie ideeën hebben voor andere namen hoor ik die graag!! Want we zitten zelf echt een beetje vast
@Daantje3 ik zou dan ook voor I.L. gaan (voor als je straks weer weg wilt halen schrijf ik even niet voluit)
Oehh ben blij met jullie reacties! Dit is ook de naam die we nu een tijdje hardop gaan uitproberen. Benieuwd of die blijft hangen
hij vind het te bijbels Om het nog grappiger te maken, onze zoon heet Nathan das gelukkig absoluut niet bijbels ofzo ik vind I heel leuk! L iets minder maar das puur smaak. Onze dochter heet anuL <- en noemen we altijd Lou Wil je perse L? Anders zou I. Lilly ook leuk zijn of Lilly I.
Ik ben overigens zeer blij met de keuze nu. Zeker de meisjesnaam! Mila was voor mij al gauw een twijfelgeval maar ben nu zo blij met de keuze die we gemaakt hebben. @Orchid24 Naaaajaaaaa flauw van je! Wij praten pas 2,5 jaar ofzo met elkaar
Hahaha, heel sterk punt heeft hij daar dan niet. Ik vind I. Lily ook wel leuk, helemaal niet aan gedacht eigenlijk! Vriend is wel echt overtuigd van Lou, maar ga het eens voorstellen