Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb ook wel vrij kleine niche en er eigenlijk verder geen klachten van. Is eigenlijk beetje per toeval geconstateerd omdat ze dachten een vleesboom te zien, maar bleek dus een niche. Oh Daantje, even gemist: gefeliciteerd! Wat fijn!’
Dan maar op vertrouwen dat je bij die 999 zit! En als je wel bepaalde klachten krijgt kan je altijd nog aan de bel trekken voor meteen een echo natuurlijk
Vorige week ook ineens 2 steken in de buurt het litteken, maar het trok weg dus niet echt meer aan gedacht. Moet nog een afspraak maken voor een echo maar vergeet het steeds...nou ja hopelijk voor het einde van de week
Hier naar huisarts geweest, urine zag er goed uit. Meest logische verklaring voor nu is dat mijn bekkenbodem gewoon door de zwangerschap opnieuw niet meer echt functioneert. Vandaag dan ook afspraak maken in de hoop dat we nog het een en ander kunnen voorkomen en hopen dat het geen teken is van een komende zware zwangerschap nou wist ik dat ik hoe dan ook naar de bekkenfysio moest en dat ik bekkenklachten ging krijgen, maar dacht na de 20 weken. Maarja had toch niet verwacht dat die klachten eigenlijk al begonnen meteen na innesteling, want had al last voor NOD en het word erger. Maar gaat goed komen!
Hier nog een keer goed nieuws: ik heb een vast contract per 1 april Zo blij mee! Nu nog een ander huurhuis en mijn jaar kan niet meer stuk!
Ooooh wat fijn aicitarp! Wil je graag verhuizen? Vlug een afspraak maken Orchid! Hoe eerder je er bij bent, misschien kunnen ze nog veel erger voorkomen. Blegh ik ben sinds gisteren ineens zo onzeker en heb ineens het idee dat het helemaal niet goed is binnen in mijn buik. Is dat gewoon angst of is het intuïtie en zit het echt niet goed. Heb ook echt amper symptomen meer. Alleen iets zere borsten. Mja nog een weekje en ik weet het.
Hier last van mijn buik , ik weet niet zo goed wat het is. Geen ongesteldheids buikpijn , lijkt beurs , steken links , vooral bij bewegingen
Pffff ik ben echt stik chagerijnig vandaag en kort lontje. Herkent iemand dat? @Loeskaz We wonen nu op een flat op 6 hoog met de nodige overlast. Ik hoop naar een klein huisje met tuin te verhuizen.
Hallo! Ik wil mij ook graag in dit groepje aanmelden. Ben ergens rond 28/29/30 september uitgerekend van ons derde kindje Gefeliciteerd iedereen! @aicirtap gefeliciteerd ook met je contract! Dat chagrijnige ken ik inderdaad wel.. m’n lontje is niet zo lang haha. Had ik bij de andere twee niet, daar was ik altijd vrolijk bij.
Lijstje uitgerekend in september 2021: 6. Orchid24 - 1e kindje 12. Rowena25 - 3e kindje 13. Loeskaz - 3e kindje 14. Dollylam - 2e kindje Julia123 - 1e kindje 15. JB27 - 2e kindje 18. BS155 - 2e kindje MNK - 2e kindje 21. Aicirtap - 2e kindje Motherofdragons - 4e kindje 22. Hippie89 - 2e kindje 24. Bijtje90 - 1e kindje Daantje3 - 2e kindje Appeltje - 1e kindje 28 Droomwens79 - 2e kindje 30 MLB - 3e kindje Afspraken: Januari 20-01 - 7 weken echo zkh - Orchid24 26-01 - eerste echo - aicirtap 27-01 - eerste echo - hippie89 27-01 - eerste echo - julia123 28-01 - eerste echo - Loeskaz 28-01 - tweede echo 14:30 - Rowena25 29-01 - 8 weken echo vk - Orchid24 Februari 02-02 - eerste echo - Bijtje90 02-02 - éérste echo - Droomwens79 03-02 - eerste echo - BS155 04-02 - vroege echo - Motherofdragons 04-02 - eerste echo - MNK 04-02 - tweede echo - aicirtap 12-02 - eerste echo - Daantje3 13-02 - termijnecho - Orchid24 23-02 - intake VK - Droomwens79 Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.
Lijstje uitgerekend in september 2021: 2. Noralie87 - 3e kindje 6. Orchid24 - 1e kindje 12. Rowena25 - 3e kindje 13. Loeskaz - 3e kindje 14. Dollylam - 2e kindje Julia123 - 1e kindje 15. JB27 - 2e kindje 18. BS155 - 2e kindje MNK - 2e kindje 21. Aicirtap - 2e kindje Motherofdragons - 4e kindje 22. Hippie89 - 2e kindje 24. Bijtje90 - 1e kindje Daantje3 - 2e kindje Appeltje - 1e kindje 28 Droomwens79 - 2e kindje 30 MLB - 3e kindje Afspraken: Januari 26-01 - eerste echo - aicirtap 26-01 - tweede echo - Noralie87 27-01 - eerste echo - hippie89 27-01 - eerste echo - julia123 28-01 - eerste echo - Loeskaz 28-01 - tweede echo 14:30 - Rowena25 29-01 - 8 weken echo vk - Orchid24 Februari 02-02 - eerste echo - Bijtje90 02-02 - éérste echo - Droomwens79 03-02 - eerste echo - BS155 04-02 - vroege echo - Motherofdragons 04-02 - eerste echo - MNK 04-02 - tweede echo - aicirtap 12-02 - eerste echo - Daantje3 13-02 - termijnecho - Orchid24 23-02 - intake VK - Droomwens79 Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.
Woow heftig, hopelijk kan een fysio iets voor je betekenen! Toch wel fijn als die klachten net een tikje later zouden beginnen
Aaah wat rot! Probeer even wat afleiding te zoeken, je kan de uitkomst toch niet aanpassen, dus maak jezelf niet gek!
Nog niet zo vroeg in de zwangerschap, maar herken het zeker wel ja. Haha. Nu soms gewoon snel geïrriteerd door vriend, maar verder niet echt last van mijn humeur.
Welkom LMB! Gefeliciteerd!!! Ooh dat is wel lekker een ander huisje dan airicifrap! Hopelijk vind je snel waf! Helemaal mee eens daantje! Heb het inmiddels ook alweer wat los gelaten. Ik heb er gewoon geen invloed op. Het niet hebben van symptomen doe ik bij andere 2 wel had, zorgt voor een mindfuck. Kort lontje is herkenbaar. Ik schiet soms echt even uit mijn slof. Niet helemaal eerlijk, maar tja die hormonen kan ik ook niks aan doen. Ik heb savonds trouwens ook al echt een flinke darmenbuik zeg: is dit voor jullie ook herkenbaar?