Uitgerekend in September 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hippie89, 10 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Welkom! Ik heb je genoteerd :)

Ook welkom en je genoteerd :)

2. Bijtje90

Bijtje90 Actief lid

12 jan 2021
    295
    376
    63
    Vrouw
    Leuk nog meer meekletsers! Ik lees alles wel maar reageer minimaal. Even de eerste echo afwachten en hopelijk gewoon alles goed. Ben een beetje onzeker omdat ik nog niks voel, nergens last van. Het is dat de test positief is, anders had ik het nooit geweten. Maar tegelijkertijd blijf ik positief dat het juist fijn is dat ik me goed voel.

3. Hippie89

Hippie89 Actief lid

15 okt 2016
    392
    514
    93
    Vrouw
    Hi allemaal,

welkom aan de nieuwe dames die gezellig mee komen kletsen! En gefeliciteerd natuurlijk ☺️

Nog een paar dagen en dan eindelijk de eerste echo woensdagavond! Ik vind het erg spannend. Ik heb vrij weinig kwaaltjes voor m’n gevoel en twee miskramen gehad in de afgelopen maanden. Hopelijk zit nu alles goed en zien we woensdag (6 weken) zelfs al hartactie. Heel spannend dus!

Wij hebben gisteren een filmpje gemaakt om het aan iedereen te gaan vertellen na de echo.
    Vriendlief heeft sinds kort een drone en hij wilde daar wat dingetjes mee uitproberen. Dus we hebben zoonlief in het bos laten rondrennen met een t-shirt met daarop ‘big brother’ en dat gefilmd met de drone en zo nog wat dingetjes ☺️

hoe gaan jullie het bekend maken?

DollyLam, Goegalla, jumphola en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

wat ontzettend leuk!
    Spannend.. jij mag deze week gewoon al net als @aicirtap!

Ik wil een foto maken van mijn man met een ‘boek’ in zijn handen.. Hoe overleef ik 4 kinderen.
    C er naast die zit te tutten, N die in zijn drakenpak wc papier om papa’s hoofd probeert te doen en L die aan zijn arm aandacht staat te trekken.
    Word een hele onderneming :roflmao:

Goegalla, Daantje3, Hippie89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Leuke ideeën! Wij hebben het onze naasten allemaal al verteld, degene die heel erg nauw betrokken waren in ons traject. We hebben ze allemaal een cadeau gegeven die wij vonden passen bij hun en dat viel in de smaak:D Onze ouders, mijn broer en zijn vriendin en mijn zwager en zijn vriendin. En 2 vriendinnen weten er vanaf. De rest van familie en vrienden wachten we tot na 13 februari de termijnecho.

hier net voor het eerst gespuugd, ik heb altijd geroepen als ik nou zou spugen dan is dat een duidelijk teken want hoef nooit te spugen ook al ben ik heel erg ziek. En ja voel me inderdaad nu toch wel echt zwanger haha! Het lucht bij mij ook op, vind dat beter dan continu misselijk zijn. Maarrrrr dat is natuurlijk als je zo af en toe een keer moet spugen. Als je alles uitspuugt dan lucht dat niet meer op en ben je gewoon continu beroerd dus hopelijk word dat me bespaard!

jumphola en Daantje3 vinden dit leuk.
  6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Bij ons weten ook al een hoop familie en vrienden die dicht bij ons staan en zelfs collega's ervan af dat we zwanger zijn! Komt mede door het traject waarin we open zijn. Maar een hoop weten het nog niet, doen we bij een goede termijn echo:thumup:

jumphola en Orchid24 vinden dit leuk.
  7. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ik wil het met Pasen pas gaan vertellen.
    Laat de kids samen met tantes eieren zoeken met letters erop: baby nr 3
    Duurt nog even! Hopelijk redden we het haha. Misschien dat ik het mijn moeder wel eerder vertel, moet ik nog even over nadenken..
    Zie al allemaal leuke ideeën voorbij komen!

jumphola, Bijtje90, Daantje3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier weten sowieso mijn moeder, schoonouders en 2 collega’s het.
    Vind het wel fijn dat als het mis gaat die mensen al op de hoogte waren.

mijn vader hoort het als 1 van de laatste.
    De privé is er niks bij namelijk.

jumphola, Daantje3, droomwens79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    woow dat lijkt me echt heel moeilijk, pas begin april! :roflmao: Wel heel leuk idee vind knap als je het volhoud tot die tijd haha!

droomwens79, MLB en jumphola vinden dit leuk.
  10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Jaa haha, het scheelt dat ik mijn mans familie waarschijnlijk toch niet eerder zie door de lockdown. Ach zo blijft het nog even mijn kleine geheimpje, laatste baby :(

Mijn familie daarin tegen wordt lastiger om verborgen te houden maar we gaan het zien haha.

Orchid24 vindt dit leuk.
  11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wij hebben het vrijdag aan mijn ouders verteld, door ons dochtertje een boekje te laten geven over grote zus worden, was een heerlijk moment!

Verder willen we een foto van dochter met echo en datzelfde boekje maken en die voor een paar mensen inlijsten en dat als cadeautje geven. De vriendengroepen en familie verder weg krijgen diezelfde foto op de app vermoed ik zo, maar wel allemaal pas na minimaal 12 weken.

We hebben met dochter zoveel negativiteit gehad toen we het vertelden dat ik hier wel echt tegenop zie. Ik blijf dus zo lang mogelijk in mijn eigen bubbel, en deel het alleen met mensen waarvan ik weet dat ze blij voor ons zijn.

jumphola, MLB en Orchid24 vinden dit leuk.
  12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik ben overigens ook wel benieuwd hoe lang ik dit verborgen kan houden, vorige keer groeide mijn buik al snel. Dat zal nu vast niet langzamer gaan. Is gezien de lockdown ook niet echt een issue denk ik:D

MLB en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Daantje3 wat leuk! Jammer zeg dat ze zo negatief waren.. toch altijd leuk een kindje op komst zou je denken..

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Zou je denken ja, haha. Wij wel in ieder geval. Maar ons dochtertje heeft ons enorm verrast, en de schoonfamilie kon/kan hier helaas niet mee omgaan. De opmerkingen die gemaakt zijn blijven behoorlijk hangen, en hebben we ook lang moeten horen. Maar goed, wij zijn intens gelukkig en dat gaat door nare opmerkingen ook niet veranderen. Ik stel het alleen liever nog even uit:rolleyes:

15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    erg vervelend voor jullie.. snap dat het blijft hangen.. ja zeker niet je eigen geluk van hun opmerkingen laten afhangen! Maar snap wel dat je geen haast hebt met het hun vertellen:$

Daantje3 vindt dit leuk.
  16. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hier weet helemaal niemand iets. We hebben het gehele traject echt geheim gehouden voor iedereen. Al vind ik het nu nog wel super lang duren voor me richting de 12 weken gaan:)

Daantje3, droomwens79 en MLB vinden dit leuk.
  17. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Mijn oud bloed verlies is gelukkig al een stuk minder, maar verder ook nog steeds geen zwangerschaps symptomen.. donderdag is nog zo ver weg :(

18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    succes bij de echo's morgen!

19. Goegalla

Goegalla Lid

17 jan 2021
    90
    144
    33
    Vrouw
    Mijn ouders, mijn schoonouders, mijn zus en 1 stel vrienden weten van onze zwangerschap. De laatsten hebben het geraadt omdat ik hun appte dat ik geen koffie zou drinken als ik bij hun op bezoek was.
    Mijn eerste zwangerschap hebben we ook snel verteld. Bij 8 weken werd bij de eerste echo een drielingzwangerschap ontdekt. Toen wist meteen iedereen het. Konden het niet meer voor ons houden.... Een lange medische weg volgde, met helaas premature kinderen, 27+1, en als ergste ook nog het verlies van 1 meisje, ons sterrenkindje.....
    Vorig jaar had ik weer een positieve test, niets verteld tot aan de echo, maar dat bleek tijdens de echo buitenbaarmoederlijk te zijn.
    Nu zijn we weer een jaar verder. 2 januari positieve test. Meteen mijn zus verteld. Mijn schoonouders de dag erop verteld, want we zouden een nachtje bij hun slapen en dan moest ik natuurlijk wel uitleggen waarom ik geen drankje mee zou doen.
    Mijn ouders heb ik het verteld omdat ze op onze 2 meiden moesten passen voor de eerste vroege echo.
    Ik weet nog niet wanneer we het de rest vertellen. Volgende week na de tweede echo, met 8 weken, of pas met 12 weken. Ik weet het nog niet en ook nog niet hoe we dat gaan doen.....

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik vind dit zo rot voor je, ik kan alleen maar hopen dat alles gewoon goed is en dat je zorgen voor niets zijn. Kan je ergens afleiding in zoeken de komende dagen?

Deel Deze Pagina