Uitgerekend in September 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hippie89, 10 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verdrietig verhaal, wat heftig om een kindje te verliezen. Zijn de andere 2 meisjes er wel sterk uitgekomen?

2. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Ja ik moet veel werken, en er komt vandaag ook nog een vriendin langs dus dat is wel heel fijn !

Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Goegalla

Goegalla Lid

17 jan 2021
    90
    144
    33
    Vrouw
    Gelukkig wel! Ze zijn afgelopen kerst 4 jaar geworden. 1 meisje heeft wel een ontwikkelingsachterstand. Maar heeft vooral te maken met dat ze veel later is begonnen met ontwikkelen. Tot aan haar eerste verjaardag was het vooral overleven , met zuurstof thuis en sondevoeding. De andere heeft alleen een tijd sondevoeding gehad, maar geen longproblemen.

4. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

IMG_5045.JPG
    Had een 2/3 verwacht maar er staat toch echt al 3+:D:D

MLB, jumphola, Rowena25 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Goegalla wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug.
    Fijn dat de meiden het zo goed doen!

@droomwens79 Jeej lekker gevoel moet dat geven :D

droomwens79 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Goegalla heftig zeg.. gelukkig doen je 2 meisjes het heel erg goed maar lijkt me moeilijk terugkijken naar die eerste tijden.

@Rowena25 heb met je te doen meid.. hoop echt dat je mooie echo te zien krijgt!

ik zie dat ik in de verkeerde groep succes heb gewenst haha.. weet niet of iemand hier echo's heeft vandaag anders alsnog succes!

Rowena25 vindt dit leuk.
  7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Zekersss, had vorige week woensdag nog 1/2 dus die 3+ is geweldig ❤

Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wat een bikkels! Fijn dat het nu zo goed met ze gaat:).

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Aah fijn! Ondanks dat er bij mij geen verdrietige achtergrond is gaat de tijd hier ook langzaam, en heb ik elke dag wel een onzeker momentje. Echo duurt ook echt nog heel lang. Ik probeer me maar te storten op de verkoop van mijn huis en het nieuwe huis. En ik vermijd de komende weken even zp, op dit topic na. Want zit alleen maar verdrietige verhalen te lezen, werkt niet mee, haha

Rowena25 vindt dit leuk.
  10. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Zijn er trouwens meer dames zo moe? Ik weet soms echt niet hoe ik me door de dag heen moet sleuren, werk ook bijna fulltime, het is wel een fikse uitdaging zo. Ben er ook echt niet helemaal lekker van.
    Allemaal voor het goede doel uiteraard, maar jeetje...o_O

11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ben ook heel erg moe! Lijkt me lastig als je werkt.. kan je inderdaad beroerd van worden. Als het niet gaat zou ik het gewoon even aangeven op je werk. Misschien kan je dan iets eerder gaan? Ze zeggen dat het vooral tot 12/13 weken is dus hopelijk voelen we ons daarna allemaal weer wat beter!

12. Bijtje90

Bijtje90 Actief lid

12 jan 2021
    295
    376
    63
    Vrouw
    Voor de moeders die al een kindje hebben;

wij hebben volgende week dinsdag de echo en als alles hopelijk goed eruit ziet (en er al iets te zien is....), willen we het die vrijdag vertellen, omdat aan 1 kant van de familie we dan met zijn allen zijn, omdat mijn nichtje 2 wordt. Dus dan zouden we haar een cadeautje laten uitpakken met “ik word grote nicht”. Maar ik twijfel, omdat ik niet zeker weet of het voor mijn broer en schoonzus wel “leuk” is als dat op “hun” speciale dag wordt gedaan? Al weet ik wel dat ze heel graag een nichtje of neefje voor hun dochtertje willen... Verder is het best lastig om dit kant bij elkaar te krijgen, dus dan wordt het waarschijnlijk los van elkaar.
    Hoe zouden jullie dit ervaren?

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Vorige zwangerschap ben ik inderdaad vooral die eerste weken ramkapot geweest, en daarna was het iets beter, al ben ik nooit meer niet moe:roflmao:.

Ik werk thuis, en deel mijn eigen agenda in, dus kan het gelukkig wel een beetje sturen:). Moet ook eigenlijk helemaal niet klagen, maar die vermoeidheid slaat je soms gewoon echt even in je gezicht.

DollyLam en Orchid24 vinden dit leuk.
  14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Los van de discussie dat dit volstrekt tegen de maatregelen in is, zou ik dit persoonlijk helemaal prima vinden. Het draait wel om de verjaardag van je nichtje, dus zou eerst hier de aandacht aan besteden. Maar als de liedjes, cadeautjes en taartjes zijn geweest kan je dit later wel gewoon doen. Ik denk dat je dit vooral moet baseren op hoe je broer en schoonzus zijn.

Bijtje90 vindt dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha ja dat zal! dat is wel fijn! mag best hoor, het is ook allemaal wat nu!

Daantje3 vindt dit leuk.
  16. Bijtje90

Bijtje90 Actief lid

12 jan 2021
    295
    376
    63
    Vrouw
    Je hebt gelijk hoor, helemaal niet meer over nagedacht. Ging overigens alleen om mn andere zus die er dan bij zou zijn, maar met mij en mn vriend erbij zitten we inderdaad op 3 gasten en zijn er 2 teveel. Vraag me nu gelijk af of ze het überhaupt door laten gaan!
    Vind het sowieso al wel vroeg om te laten weten, dus misschien sowieso beter om pas later te doen en dan los van elkaar.
    Stof tot nadenken!

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Geeft wel weer allemaal extra leuke momentjes om het te delen met mensen:)

18. MNK

MNK Actief lid

7 feb 2015
    303
    333
    63
    Vrouw
    Pff hier ook zoo moe en er ook niet lekker van.. Inderdaad voor een goed doel .!
    Op het werk gaat het wel , het komt meestal daarna als ik klaar ben.
    In de zorg en onregelmatig werken , vind ik sowieso met of zonder zwangerschap pittig ;):)

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen nu. Schoonzus werkt ook onregelmatig met 2 kleine kiddo’s en ik zou dit dus echt niet kunnen. Ben ik niet voor gemaakt, haha. Dus knap dat jij dit doet!

Ik zit hele dagen thuis achter een laptop, kan dan echt mijn ogen niet openhouden:rolleyes:.

MNK en DollyLam vinden dit leuk.
  20. DollyLam

DollyLam Lid

16 dec 2020
    67
    108
    33
    Vrouw
    Vandaag voor het eerst een dag dat ik me niet zo lekker voel. Gelukkig mag ik dan wel spuitluiers verschonen want mijn zoontje krijgt weer een kies ;)

Verder maar even rustig aan doen. Hij speelt wel heel lief met zijn duplo.

Daantje3 en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina