Uitgerekend in September 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hippie89, 10 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik vind het werken ook wel pittiger.
    Maar dat komt momenteel vooral doordat ik zo goed ruik.
    Ik ben schoonmaakster op een woonlocatie en ik kan jullie vertellen dat die badkamers momenteel misselijkmakend ruiken :|

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ohh pff sowieso al die schoonmaakmiddelen ook dan en alle geuren door elkaar.. succes :|

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

ja ook om te janken :cry:
    En die mondkapjes houden ook geen luchtjes tegen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Is er ook iemand die last heeft van constante honger? Ik heb de hele dag honger en dan behoefte aan zoute dingen:roflmao:
    Ik merk ook dat ik een beginnend buikje krijg meer meiden die dit hebben???

5. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Heee hoi!

Ik dacht wat is het mega stil hier. Bleek ik gewoon geen meldingen meer te krijgen.

Welkom aan alle nieuwe dames! En goelagh wat een heftig verhaal!

En veel dames deze week eerste echo hé?! Super spannend!

Ik ben helaas sinds dit weekend echt flink beroerd. Best klein beetje afzien toch wel. Hopelijk bijna de piek met 9 weken bereikt en daarna weer wat fitter.

Doodmoe herken ik ook... wil hele dag slapen. Maar voor het goede doel!

Daantje3 vindt dit leuk.
  6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Haha ja heel herkenbaar!
    Al is dat hongerige gevoel deze zwangerschap niet zo aanwezig als de eerdere twee maar moet wel regelmatig eten :)
    En die darmen maken m’n buik aardig bol haha! Als het goed is neemt dat binnenkort weer wat af en dan begint die écht te groeien, is mijn ervaring tenminste

jumphola vindt dit leuk.
  7. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ik hoop stiekem wel dat het nog wat afneemt, anders wordt het lastig verbergen nog haha. Ik heb vandaag met thuiswerken mijn preggo sportbroek vast aan gedaan. Alles knelde zo op mn buik.

MLB vindt dit leuk.
  8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik herken het ook niet van mijn eerste gek genoeg . Ja ik heb echt een aardige buik dus ik hoop dat die snel een beetje slinkt want ik ben vrij slank en wil het nog even geheim houden :D

Daantje3 en MLB vinden dit leuk.
  9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Soms knellen mijn broeken ook al inderdaad. Ligt eraan hoeveel zout ik eet, en vooral aan het einde van de dag begint het te wringen. Vorige zwangerschap al met 9 weken zwangerschapsbroeken aan, ik hoop die nu toch niet nog eerder al aan te doen:eek:

10. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Honger valt hier mee, buik rommelt iets vaker maar probeer er niet constant aan toe te geven, want dan is het einde niet meer in zicht:roflmao:

jumphola vindt dit leuk.
  11. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ik heb ook geen honger, maar moet wel ieder uur wat eten, anders kotsmisselijk. Gisteren is dat beetje mis gegaan qua zooi eten. Dus ga vandaag weer proberen vers fruit, noten en cracker extra te pakken.

Veel honger herken ik van de zwangerschap van mijn tweede. Ik was rond 9 weken een weekend in opleiding voor sport trainer. Ik at tussen de middag 9 boterhammen, stuk fruit en nog een reep. Maar goed toen stond ik ook 3-4 uur per dag te sporten. Maar thuis zette ik het vele eten we door tot week of 12. En warempel na die eetperiode was ik niks aangekomen. Blijkbaar heeft je lijf het echt nodig op dat moment.

Daantje3 en jumphola vinden dit leuk.
  12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb juist totaal geen honger.
    Moet niet aan eten denken.

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik heb gelukkig nu vaak joggingpakken aan want werk toch thuis en niemand die het ziet haha. Maar vrees dat ik niet meer in me spijkerbroek pas :roflmao:

Daantje3 en Orchid24 vinden dit leuk.
  14. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Succes vandaag Aicitarp en Noralie!

Gelukkig ben ik niet de enige met strakke broekenprobleem. Dat is wel het voordeel van de lockdown inderdaad!

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik draag stretch broeken van only.
    Soort net joggings model.
    Denk dat ik die de hele zwangerschap nog wel aan kan :p
    spijkerbroeken draag ik nooit.

@aicirtap @Noralie87 succes vandaag :)

Noralie87 vindt dit leuk.
  16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Noralie87 vindt dit leuk.
  17. droomwens79

Ik ben door de lockdown thuis, dus huispak, joggingbroek en legging met jurkje doen wonderen:roflmao:

Daantje3 en jumphola vinden dit leuk.
  18. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Is er toch nog iets goeds aan die lockdown haha

19. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @aicirtap en @Noralie87 succes vandaag!

Hier wel veel honger.. en misselijk moet smorgens spugen maar rest van de dag gelukkig niet. Ondanks dat nog steeds erg veel zin in eten en meestal niet dat wat goed voor me is :| mijn lichaam is ook heel erg duidelijk in wat er wel en niet in gaat dus vind het wel echt zoeken. Groentes zijn hier een probleem, krijg ze alleen weg als ik het ergens in verwerk. Terwijl ik juist al maanden heel gezond ben gaan eten met extra veel groentes door pcos. En nu gisteren ook de groente smoothie uitgespuugd dus moet weer wat anders gaan verzinnen. Fruit gaat wel goed gelukkig, maar hoop dat de groentes toch wel makkelijker gaan worden. bloeding is nu record aantal dagen weg maar liefst 2! :DSinds vorige week werd het ook steeds wat minder. Ben benieuwd of het wegblijft.

Daantje3 vindt dit leuk.
  20. droomwens79

Écht hè, al mis ik mijn werk en collega's en klanten best wel veel

jumphola vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina